Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2017 19:40:38 vasta tsitaadiga

Erinev bränd, sama garantii teostaja. Vahet pole, vastu pükse saad remondis üht- või teistmoodi icon_lol.gif
Pigem vali selle järgi, millise mudeli osas vähem jamasid on, et ei peaks garantiisse üldse minemagi.
Kommentaarid: 685 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 531
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.05.2017 01:31:21 vasta tsitaadiga

Samsung on nii uus mudel, et veel ei tea icon_biggrin.gif

Samas Samsungiga on võimalus TSC'sse ka pöörduda ja seal pidi parem suhtumine olema..

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 14.05.2017 07:21:47 vasta tsitaadiga

Sonyga oli ka vist mingi alternatiivne koht muidu olemas. Võimalik, et sama koht, aga nende juurde pole keegi eriti läinud, et hiljem öelda, kas sai parem.
Mina soovitaks siiski sony, sest jamasi ja remonte vajavad kõik telefonid, kuid Sony puhul ma tean, et tehas annab kirjateel suht kiirelt oma hinnangu ja sel juhul ei ole MTTC huiamisest väga kasu, kui tootja seisukoht juba olemas garantii jätkumise, -remondi teostamise osas vms.
Kui telefon remonti viia, siis koos kirjeldusega (võimalusel ka pildid) kohe tootjale saata ja selleks ajaks kui MTTC midagi otsustab, on juba tootja vastus ka olemas ja kui need on erinevad, tuleb MTTC-le lihtsalt tootja vastus edasi saata icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2017 07:57:17 vasta tsitaadiga

-KRANTS-, thumbs_up.gif.
Sai X Compact ligi võetud juba kah icon_smile.gif

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 15.05.2017 22:56:29 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
Galaxy S2 vajas samuti vaid aku vahetust.

Mitte, et logic boardid lampi ära surid ja USB kontrollerid omadega võssa jooksid (tuvastas fiktiivselt, et USB on ühendatud, ühtegi kaablit telefoni küljes pole).. päris mitu käis neid läbi. Mõni ostis peale surma veel uuegi, ses suhtes oli hea telefon.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kreeman1
HV kasutaja
kreeman1

liitunud: 28.10.2009




sõnum 17.05.2017 15:30:32 vasta tsitaadiga

Lisan omalt poolt ka ühe "positiivse" kommentaari.
Sai neile toimetatud Samsung S6 edge, mis kannatas roosa triibu sündroomi käes. Googeldades leiab meeletult hulgal infot, et tegu tootjapoolse probleemiga.
MTTC ekspertiis tuvastas, et telefonil on löögijälg korpusel - jälg on, aga ei ole kukkumisest, vaid süüdlaseks võtmekimp mis korpuse nurka jälje jättis.
Tootjagarantii lõpetatud ja remondi maksumus koos töörahadega 271€

Võimlema ei viitsi nendega hakata, sama hästi võiks lihtsalt peaga vastu seina joosta!
Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada(tuleb igaljuhul soodsam kui idiootidega maid jagama hakata)

_________________
Saab,Saab - ükskord ikka Saab
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2017 15:44:53 vasta tsitaadiga

võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2017 15:53:08 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida icon_exclaim.gif


no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii.

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2017 15:55:52 vasta tsitaadiga

firemark,
tsitaat:

Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kreeman1
HV kasutaja
kreeman1

liitunud: 28.10.2009




sõnum 17.05.2017 16:00:02 vasta tsitaadiga

Ei ole tasulise remondiga nõustunud ja ei kavatse ka nõustuda, sellise summa juures kindlasti mitte.
Pigem lasen käitlustasuga tagasi saata ja mingiaeg ise ekraani ära vahetada kui hullemaks peaks minema.

_________________
Saab,Saab - ükskord ikka Saab
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2017 16:14:13 vasta tsitaadiga

sellepärast tulebki Samsungiga ühendust võtta, mure ära rääkida ja tehakse sul asi sinupoolsete kuludeta korda, nii nagu garantii toimima peaks.
kirjuta kasvõi Facebookis, sotsiaalmeedias kipuvad tänapäeval asjad päris kiiresti lahenduse leidma: https://www.facebook.com/search/top/?q=samsung%20eesti

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2017 16:29:04 vasta tsitaadiga

kreeman1 kirjutas:
Lisan omalt poolt ka ühe "positiivse" kommentaari.
Sai neile toimetatud Samsung S6 edge, mis kannatas roosa triibu sündroomi käes. Googeldades leiab meeletult hulgal infot, et tegu tootjapoolse probleemiga.
MTTC ekspertiis tuvastas, et telefonil on löögijälg korpusel - jälg on, aga ei ole kukkumisest, vaid süüdlaseks võtmekimp mis korpuse nurka jälje jättis.
Tootjagarantii lõpetatud ja remondi maksumus koos töörahadega 271€

Võimlema ei viitsi nendega hakata, sama hästi võiks lihtsalt peaga vastu seina joosta!
Oma närvide säästmise mõttes on mul mõistlik ise uus ekraan tellida ja ära vahetada(tuleb igaljuhul soodsam kui idiootidega maid jagama hakata)

Edge külg?
Mul väheke ka sissepõlenud kohti....aga pole viitsinud jamada (näeb lumivalgel taustal vaid)

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 18.05.2017 15:06:53 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
-KRANTS- kirjutas:
Kui sulle minu seisukoht ei meeldi siis võid ju osta endale sobiva isendi ka. Mina aitasin ühest vaatevinklist kodanikul otsustada, kumba võtta.
Niikuinii käivad pea kõik telefonid remondis, vahet pole, kes toodab. Peamine ongi see, et ei peaks oma ajusi nu**ima, kui telefonil viga avaldub ja saaks kiiresti remonditud ja tagasi kasutusse.
Pole veel oma silmaga näinud ühegi tootja telefoni, mis ei vajaks remonti varem või hiljem.
Mu eelmine, Nokia nuputelefon, läks pensionile vaid seetõttu, et uut akut odavalt pole enam leida. icon_wink.gif

Pidasin rohkem silmas nutikaid mitte nupufone. icon_wink.gif

firemark kirjutas:
arm2004 kirjutas:
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida icon_exclaim.gif


no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii.

Kui remont ei ole garantiiline vaid tasuline ja tehakse volitatud esindaja juures, siis garantii säilib. Vähemalt on see Sony puhul nii.
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2017 10:17:33 vasta tsitaadiga

-KRANTS- kirjutas:
Mnator kirjutas:
-KRANTS- kirjutas:
Kui sulle minu seisukoht ei meeldi siis võid ju osta endale sobiva isendi ka. Mina aitasin ühest vaatevinklist kodanikul otsustada, kumba võtta.
Niikuinii käivad pea kõik telefonid remondis, vahet pole, kes toodab. Peamine ongi see, et ei peaks oma ajusi nu**ima, kui telefonil viga avaldub ja saaks kiiresti remonditud ja tagasi kasutusse.
Pole veel oma silmaga näinud ühegi tootja telefoni, mis ei vajaks remonti varem või hiljem.
Mu eelmine, Nokia nuputelefon, läks pensionile vaid seetõttu, et uut akut odavalt pole enam leida. icon_wink.gif

Pidasin rohkem silmas nutikaid mitte nupufone. icon_wink.gif

firemark kirjutas:
arm2004 kirjutas:
võta otse Samsungiga ühendust. ära sa jumala eest seda asja niiviisi jäta ja lase neil huiaritel inimesi nii kottida icon_exclaim.gif


no enam pole tal midagi teha Samsungiga. Jutust loen välja,et oldi nõus tasulise remondiga mis katkestas ära tootjapoolse garantii.

Kui remont ei ole garantiiline vaid tasuline ja tehakse volitatud esindaja juures, siis garantii säilib. Vähemalt on see Sony puhul nii.


Garantii on vastavalt tootja seatud reeglitele, mis ametlikult ei tohi vähendada/halvendada tarbija õiguseid võrreldes pretensiooniesitamise õigusega - tohib olla ainult boonus ehk pakkuda paremaid tingimusi võrreldes tavaolukorraga (nii on tarbijakaitse lehel kirjas mõiste garantii selgituses).

Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 19.05.2017 10:36:04 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:


Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust.


Ega keegi seda õigust ära ei võtagi, võid ju esitada seda niipalju kui jaksad aga vastus võib negatiivne olla. Ja kui on pool aastat möödas ostust, siis võid iga pretensiooni esitamisega saada ekspertiisiarve, mida oled kohustatud tasuma.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2017 10:41:37 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Draqula kirjutas:


Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust.


Ega keegi seda õigust ära ei võtagi, võid ju esitada seda niipalju kui jaksad aga vastus võib negatiivne olla. Ja kui on pool aastat möödas ostust, siis võid iga pretentsiooni esitamisega saada ekspertiisiarve, mida oled kohustatud tasuma.


Siin loeb jah, mida tõestada õnnestub - kas aparaat vigane või kasutaja viga. Kui siiski aparaadi viga siis võtad sõltumatu hinnangu ning müüja tasub lõpuks kulud. St ei pea nõustuma müüja esindaja hinnanguga, kui oled endas kindel. Kahjuks palju asju jääb niiöelda halli alasse ja nendega on kindlasti parem esimese poolaasta jooksul toimetada.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 21.05.2017 06:37:55 vasta tsitaadiga

Draqula kirjutas:
Garantii on vastavalt tootja seatud reeglitele, mis ametlikult ei tohi vähendada/halvendada tarbija õiguseid võrreldes pretensiooniesitamise õigusega - tohib olla ainult boonus ehk pakkuda paremaid tingimusi võrreldes tavaolukorraga (nii on tarbijakaitse lehel kirjas mõiste garantii selgituses).

Seega, teoreetiliselt võib tootja kehtestada garantiitingimuse, et tasuline remont lõpetab garantii (mida ma tegelikult ei usu), kuid kindlasti ei saa ametlikus kohas volitatud esindaja poolt teostatud remont lõpetada Eestis seadusjärgset 2a pretensiooniesitamise õigust.

Kui mul z3c-ga jamad olid ja öeldi sorry, garantiiremonti ei saa ja ma maksin ise remondi kinni, siis öeldi ka, et enam garantii ei kehti, sest oli mittegarantiiline viga. Tootjalt otse uurides naerdi MTTC põhimõtteliselt välja ja öeldi otse, et kui mittegarantiiline remont teostatakse garantiiajal volitatud esindaja juures, siis peale seda jätkub garantii ikka originaalaja lõpuni samadel tingimustel mis varem. Kui MTTC ei leia üles mõnd muud viga, mis oleks vaja likvideerida kliendi raha eest koheselt, kui seade on remondis mingi garantiivälise vigastusega, siis on see nende oma apsakas. Neil oleks lihtsam lasta siis kohe välja vahetada kõik detailid kliendi raha eest..
Kui remont tehaksa ala kuu või nädal enne garantiiaja remonti, siis MTTC-s kehtib nende enda garantii töödele ja nende varuosadele 3 kuud.
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 21.05.2017 19:04:13 vasta tsitaadiga

Kusjuures tegelikult peab igale komponendile kehtima EU-s ja ka paljudes muudes kohtades garantii 6 kuud! Seepärast on ka eemaldatavate akudega telodel akudel eraldi garantii 6 kuud, kuna seadus ei luba lühemat aega thumbs_up.gif
_________________
No ikka täitsa kagu nukas!
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atu1234
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 25.05.2017 09:51:53 vasta tsitaadiga

mazdagti kirjutas:
Kusjuures tegelikult peab igale komponendile kehtima EU-s ja ka paljudes muudes kohtades garantii 6 kuud! Seepärast on ka eemaldatavate akudega telodel akudel eraldi garantii 6 kuud, kuna seadus ei luba lühemat aega thumbs_up.gif


Näidake kus see kirjas on icon_confused.gif

_________________
Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 25.05.2017 10:36:44 vasta tsitaadiga

Seadusandluses on see kirjas.
Garantiid ei pea tootja üldse andma. Kui EU seadused seda nõuavad, siis antaksegi garantii tootele.
Pretensiooni esitamise õigus (24 kuud) ei ole garantii. Pretensiooni esitamise õigus eeldab, et tegu peab olema tootjapoolse veaga, esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et tegu ongi tootjapoolse veaga ja tarbija ei pea midagi tõestama.
Alates seitsmendast kuust sõltub aga tootjast, kuidas ta käitub ja kellele tarbija peab ise tõestama, et tema toode on tootjapoolse veaga.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atu1234
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 25.05.2017 12:03:49 vasta tsitaadiga

On kuskil seaduses midagi kirjas akudele, laadijatele kehtivatele garantiitingimustele tehtavate erisuste kohta? Paluks viidet seadus, §, lõige icon_neutral.gif
_________________
Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mazdagti
HV veteran
mazdagti

liitunud: 28.05.2005




sõnum 25.05.2017 22:57:36 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitse lehelt otsi või kasuta kasvõi Google otsingut ning leiad kindlasti ka vastava konksu numbri. Aga nii tehnikale kui ka nende komponentidele kehtib EU seaduste järgi see 6 kuu värk ja oma tööle peaks vist ka mingi seaduse järgi aeg olema ette nähtud. Et saada oma vastusele ametlik kinnitus siis kirjuta tarbijakaitsele.
_________________
No ikka täitsa kagu nukas!
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 135
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 28.05.2017 07:12:12 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Seadusandluses on see kirjas.

Sellise väitega ei saa mitte kuskile minna midagi nõudma. Selleks on ikka tarvis konkreetset seadust ja paragrahvi icon_exclaim.gif

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 28.05.2017 08:49:50 vasta tsitaadiga

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas:
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga.

Artikkel 3 kirjutas:
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal.


tsitaat:
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping;


Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada).
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
atu1234
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.04.2003




sõnum 29.05.2017 09:42:40 vasta tsitaadiga

Ollaz kirjutas:
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX:31999L0044 -- EL direktiiv numbriga 31999L0044 ütleb:
Artikkel 5 kirjutas:
3. Lepingule mittevastavus, mis tuleb ilmsiks kuue kuu jooksul alates kauba üleandmisest, loetakse esinenuks üleandmise hetkel, välja arvatud juhul, kui tõestatakse muud või kui käesolev eeldus ei ole kooskõlas kauba laadi või lepingule mittevastavuse laadiga.

Artikkel 3 kirjutas:
1. Müüja vastutab tarbija ees kõigi lepingule mittevastavuste eest, mis esinevad kauba üleandmise ajal.


tsitaat:
(10) kui kaup ei vasta lepingule, peaks tarbijatel olema õigus lasta kauba lepingule vastavus tasuta taastada kas parandamise või ümbervahetamise teel, või kui see ei õnnestu, siis lasta alandada hinda või tühistada leping;


Eraldi akudest küll kuskil juttu pole. Põhjus, miks eemaldatavatele akudele antakse vähem aega, kui telefoni enda garantii on lihtne - tootja pole ette näinud, et mõni inimene laeb akut lausa 2 korda päevas. Sellise hagu andmise puhul sureb see aku enne garantiiaja lõppu ära ja nad peavad sulle tasuta uue andma (nende silmis oled sa siiski mittesihtotstarbeline kasutaja, aga seda ei saa tõestada).


Kui aasta vana telefon läheb läheb laadija otsas tuliseks ja pilti enam ette ei võta siis kas ma olen telefoni valesti kasutanud, liiga palju rääkinud, või see ongi normaalne kulumine? Kuidas siis näiteks sõiduauto akudele antakse 2 aastat garantiid? Sellise loogikaga võiks ju iga garantiijuhtumi puhul asjale läheneda nii et sa kasutasid toodet liiga palju, see küll garantiisse ei lähe.

Kuniks keegi pole suutnud VÕS vastavat § välja tuua tundub see olevat samasugune kaupmeeste välja mõeldud jama kui see et asi peab enne 3 korda katki minema kui müüjal tekib kohustus kaup ringi vahetada või tagasi osta.

_________________
Vanasti olla konn vankriratta vahele pistetud..... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.