Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 02.04.2016 08:50:20 vasta tsitaadiga

postal kirjutas:
Imeline garantiitöid osutav firma.

Pm on ju kõik õige?!? icon_rolleyes.gif
Ütlevad sulle otse ära, et garantii jätkumiseks peab seade olema veekindel ja veekindluse tagamiseks on vaja teha sellised toimingud. Mis sulle vastumeelt on? Kui korpuses mõrad sees on, siis on seda ikka väga keeruline tootja kraesse väänata...

Kui viid auto piduriketaste vahetusse, aga veljepoldid oled tuksi keeranud, siis peaks remondikoht või tootja oma kulude eest uued veljepoldid panema?
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2016 10:22:33 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
arm2004 kirjutas:
-KRANTS- kirjutas:

Kui viid auto piduriketaste vahetusse, aga veljepoldid oled tuksi keeranud, siis peaks remondikoht või tootja oma kulude eest uued veljepoldid panema?

antud juhul katab kõik kulud autotootja, sh ka kasvõi välja puuritud veljepoldid ning nende asendused mis tuleb piduriketastele ligi pääsemiseks lõhkuda. pole tarbija asi kuidas töö tehtud saab ja tarbija ei pea maksma lisaks, et garantii jätkuks.
Aga kui amordid läbi/katki ning veljel silmnähtavad murdmisvead ehk tõenäoliselt kusagilt august läbi sõitnud ning selle tõttu sai ka amort vigastada? Jätkuvalt garantiikeiss?

mis antud juhul ei päde kohe mitte ehk analoogia lõpp! võta üks peen PCB kätte ja löö sealt mõni komponent lahti või rada lühisesse. üsna palju jõudu seks vaja rakendada, onju?
pisike täke plastkorpusel ei saa kuidagi võrduda selle jõuga mis tarvis on kvaliteetse PCB lõhkumiseks ergo garantii-keiss!

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 02.04.2016 11:09:08 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
LKits kirjutas:
arm2004 kirjutas:
-KRANTS- kirjutas:

Kui viid auto piduriketaste vahetusse, aga veljepoldid oled tuksi keeranud, siis peaks remondikoht või tootja oma kulude eest uued veljepoldid panema?

antud juhul katab kõik kulud autotootja, sh ka kasvõi välja puuritud veljepoldid ning nende asendused mis tuleb piduriketastele ligi pääsemiseks lõhkuda. pole tarbija asi kuidas töö tehtud saab ja tarbija ei pea maksma lisaks, et garantii jätkuks.
Aga kui amordid läbi/katki ning veljel silmnähtavad murdmisvead ehk tõenäoliselt kusagilt august läbi sõitnud ning selle tõttu sai ka amort vigastada? Jätkuvalt garantiikeiss?

mis antud juhul ei päde kohe mitte ehk analoogia lõpp! võta üks peen PCB kätte ja löö sealt mõni komponent lahti või rada lühisesse. üsna palju jõudu seks vaja rakendada, onju?
pisike täke plastkorpusel ei saa kuidagi võrduda selle jõuga mis tarvis on kvaliteetse PCB lõhkumiseks ergo garantii-keiss!
Võib-olla tõesti. Mul puudub väga suur kogemus telefonide lõhkumisel ja/või maha kukutamisel.

Aga seal on ka eraldi tegureid. Mul tuttaval läks S5 garantiisse, sest laadija oli taga ning sikutas juhtmest ja mingi lühis ja põletas läbi. Seal prooviti selgeks teha, et ebakvaliteetne laadija, mis võis ka olla, kuigi Samsungi originaal, karbis kaasas..
Täpselt nii palju ongi vaja.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.04.2016 12:02:46 vasta tsitaadiga

veame kihla, et pool selle tuttava jutust vastab tõele....
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 02.04.2016 12:49:09 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
veame kihla, et pool selle tuttava jutust vastab tõele....
Täiesti nõus! Ja sellepärast peabki olema garantiiteenust pakkuval ettevõttel konkreetsed tingimused.
Tegemist ei ole heategevusega!

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
postal
HV vaatleja

liitunud: 05.01.2010




sõnum 02.04.2016 14:21:34 vasta tsitaadiga

Ega ma selle 40€ pärast ei põegi asi siiski garantiis. Kas sony tõesti kaotab garantii, kui toode ei ole veekindel? Kui nii siis jääb see viimaseks sony tooteks sest mina ei hakka peale ostmist kontrollima kas toode ikka vastab veekindlusele.

-KRANTS- kirjutas:
postal kirjutas:
Imeline garantiitöid osutav firma.

Pm on ju kõik õige?!? icon_rolleyes.gif
Ütlevad sulle otse ära, et garantii jätkumiseks peab seade olema veekindel ja veekindluse tagamiseks on vaja teha sellised toimingud. Mis sulle vastumeelt on? Kui korpuses mõrad sees on, siis on seda ikka väga keeruline tootja kraesse väänata...

Kui viid auto piduriketaste vahetusse, aga veljepoldid oled tuksi keeranud, siis peaks remondikoht või tootja oma kulude eest uued veljepoldid panema?

Ja kui korpusel(raamil) mõrad siis mis krdi esiklaasi(nende sõnul esipaneel) nad 105€'ga müüa tahavad?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 02.04.2016 17:11:08 vasta tsitaadiga

Esiklaas ongi esipaneel. JA see peaks olema koos sellesama raamiga, millel sul mõrad sees/nurgad puruks. Hinnakirja järgi peaks see pull muidugi kuskil 140€ tuuris olema icon_rolleyes.gif
_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
postal
HV vaatleja

liitunud: 05.01.2010




sõnum 04.04.2016 21:25:32 vasta tsitaadiga

Seadmel kehtib garantii tervikuna. Kui seade on mehaaniliselt vigastatud, siis garantii korras me remonti teostada ei saa.
Vahet ei ole mis veaga telefon parandusse viiakse.
MTTC.ee icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 04.04.2016 21:29:40 vasta tsitaadiga

postal kirjutas:
Seadmel kehtib garantii tervikuna. Kui seade on mehaaniliselt vigastatud, siis garantii korras me remonti teostada ei saa.
Vahet ei ole mis veaga telefon parandusse viiakse.
MTTC.ee icon_biggrin.gif


Selle kohta on nad juba pähe saanud ju. Kuskil fesaris levis mingi teema, sony ise väidab pmst ristivastupidist.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
postal
HV vaatleja

liitunud: 05.01.2010




sõnum 08.04.2016 19:53:10 vasta tsitaadiga

Sain telefoni MTTC'st tagasi.
Meili teel öeldi mulle: "Klapi tihend on ära tulemas." Kuigi mõlemad klapid on perfektsed- kasutan docki. Telefoni kätte saades oli tõesti laadimisava klapp avatud ning esimese korraga ei sulgenud, kuna tihend oli tolmune.
Mulle tundub et nad tegid testi lahtise klapiga- isegi ei suvatsenud puhastada enne testi.

Samuti mainisid nad et tegid testi spetsiaalse "aparatuuriga", kas kusagil veel sellise "aparatuuriga" testi saab teha? Huvi pärast tahaks nende pädevust kontrollida.
Baromeetri testiga rõhk küll tõusis kuid sellega ei saa rõhu pidavust kontrollida.

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
r3nx
HV veteran

liitunud: 24.02.2004




sõnum 18.05.2016 09:55:55 vasta tsitaadiga

Siin MTTC vahet jooksjaid palju ilmselt - mis ajast ostuarve nõue neil tekkinud on? Minu telefoni ilma arveta vastu ei võetud (pool aastat tagasi veel võeti ja selle kohta ka email ning sellest lähtusingi). Argument, et telefon neil juba garantiiremondis käinud ka ei päde - sest noh, MTTC ju, miks peakski?

Igatahes ehk keegi pääseb tühja jooksmisest - ostuarve kaasa.

Põhjus sinna minna, sest telefonil tekkinud anomaalia, et helistades keegi ei kuule mind enam, mingi mõmin ja sabin ainult. Väike mikker surnud ilmselt.

Z3c on küll hea telefon, aga vastupidavus alla igasugust arvestust.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2016 10:00:45 vasta tsitaadiga

r3nx, See ju elementaarne, et ostuarve kaasa. Ma ei kujutaks üldse ette kuhugi garantiiremonti jalutada ilma ostuarveta.
Z3C vastupidavus pole viga midagi - minul on juba pea aasta kasutuses ja ainus probleem oli laadimisklapi kummitihendi probleem mille ma ise ära parandasin, sest ei viitsinud nii väikse vea pärast garantiiremonti viia ja pärast tarkvara tagasi fläshida, kuna neil on kohustus iga väiksemagi vea puhul tarkvara stocki flashida.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2016 10:05:38 vasta tsitaadiga

Minul näiteks polegi ostuarvet, kuna on tööandja ostetud telefon mis mulle töötegemiseks antud. Pole mingit probleemi olnud ilma arveta MTTCsse viimisega.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
r3nx
HV veteran

liitunud: 24.02.2004




sõnum 18.05.2016 10:08:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Tere,

Ostuarvet on Sonyde puhul vaja vaid juhul, kui seademel on vedeliku kahjustus või muu mehaaniline viga, mil klient soovib garantii remonti.
Kui tehnik leiab, et vaja on ostuarvet, siis võtame teiega eraldi ühendust.


Lähtusin sellest meilist lihtsalt. Ostuarve nõudest ma ei saa aru, ja ei näe eriti põhjust miks ei saa vastu tulla, kas või selle näol, et tunni pärast meilile saadan arve vms. Aga eks see selline hetkeline ärritus pigem. Ei ole koguaeg ostuarve taskus ja tänapäeva infosüsteemses ühiskonnas tundub absoluutne taandarenemine, minna ajas 20 aastat tagasi.

Ilmselgelt kasutajamugavus ei maksa neile midagi.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 18.05.2016 16:39:26 vasta tsitaadiga

r3nx kirjutas:
Siin MTTC vahet jooksjaid palju ilmselt - mis ajast ostuarve nõue neil tekkinud on? Minu telefoni ilma arveta vastu ei võetud (pool aastat tagasi veel võeti ja selle kohta ka email ning sellest lähtusingi). Argument, et telefon neil juba garantiiremondis käinud ka ei päde - sest noh, MTTC ju, miks peakski?

Igatahes ehk keegi pääseb tühja jooksmisest - ostuarve kaasa.

Põhjus sinna minna, sest telefonil tekkinud anomaalia, et helistades keegi ei kuule mind enam, mingi mõmin ja sabin ainult. Väike mikker surnud ilmselt.

Z3c on küll hea telefon, aga vastupidavus alla igasugust arvestust.

Kui arvet pole, siis IMEI järgi kehtib tootmise hetkest 2aastat garantiid. Kui aga müüdud on see telefon oluliselt hijem, siis ei pruugi üldse remonti saada.
Minul on olnud nii, et kui kuni poole aasta jooksul peale ostu remonti viin, olen saanud ilma arveta ka. Muidu peab ikka arve olemas olema. Ka siis kui see on korduvalt neil juba koopiamasinast läbi käinud.

r3nx kirjutas:
Ilmselgelt kasutajamugavus ei maksa neile midagi.

Tohohh icon_eek.gif Millal seda mõistsid?
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 08.06.2016 06:36:08 vasta tsitaadiga

Eile alustasin siis lõpuks MTTC-ga saaga VOL. 2 beer_yum.gif

Viisin oma telefoni mahakandmisele. Ekraan täiesti lahti ülemisest ja paremast servast. Lisaks mõlemad kaardipesa luuguid avanevad.

Loomulikult fikseeriti piinlikku täpsusega kõik täkked korpusel, ja kriimud nii esi kui tagaklaasil ja öeldi kohe klienditeenindaja poolt (suur spetsialistid meil ju vastuvõtulauas), et tänu korpuse täketele EI PRUUGI see garantii alla minna. Nojahh... Ütlesin, et eks me siis saame näha. Ju tuleb jälle pikem protsessimine, sest
1) telefon kukkunud pole. Asetses ta pidevalt praeguste soojade ilmadega, taskute vähesuse tõttu, samas taskus võtmete ja teise telefoniga ja sealt ka need kriipsud-kraapsud-täkked.
2) kui telefon eelmisest klaasivahtusest tuli ja järgmisel päeval (ca 20h möödudes) tagasi olin seal ja tuvastati, et ka uus klaas lahti oli ei olnud seal ühtegi täket, peale tagaklaasi kriimu, mida alguses ka mõraks nimetati, kuid seletades neile mõra ja kriimu erinevusi, selgus et tegemist ikka kriimuga. Tol korral polnud võimalik enam telefoni remonti/kohe mahakandmisele jätta, KUID MTTC keeldus seda viga (kehvasti liimitud klaas) fikseerimast, sest sellist teenust neil pole icon_eek.gif

Eks me siis vaatame, kas eelmisest jamast on nad midagi õppinud, või hakkab kõik see trall jälle otsast peale

Võibolla peaks kohe tarbiakaitse jaoks paberid koostama ja ka tehasesse ennetavalt kiri teele? icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markz
HV kasutaja

liitunud: 22.06.2011




sõnum 09.06.2016 16:46:48 vasta tsitaadiga

Jube hea firma! (NOT!)

Sony Z1 Compacti aku hakkas nalja tegema (droppis 50% pealt 0% peale jne). Saatsin garantiisse (Telia kaudu) ning tagasi tuli telefon lahtise tagumise klaasiga. Klaas reaalselt liikus raami vahel ning õrnalt peale surudes klõpsus. Olgu, saatsin tagasi. Teist korda tagasi saades olin juba rohkem rahul, sest kuigi tagumine klaas ikkagi veidi klõpsus, enam vähemalt ei liikunud. 5 minutit hiljem avastasin kõvera ja liimist lahti kõlari katte. Pisut hiljem ka tagaklaasil seespool mingi katkise koha. Saatsin garantiisse tagasi.
Kui kolmandat korda ka miskit viltu on, nõuan raha tagasi. Kuu aega on ainult üks jama olnud.

(Hea on see, et asendustelefoniks kõik kolm korda on iPhone 6S icon_lol.gif)
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 09.06.2016 19:17:58 vasta tsitaadiga

Mulle täna mttc-st helistati. Kuna telefonil täkked/kriimud, siis garantiid pole ja remont 137€. Lahe. Siis kui järgmisel päeval selle veaga tagasi läksin polnud ühtegi lisakriimu, kui teise remonti viies, kui oli garantiiline asi ja nad kinnitasid, et paigaldatud on vigane tihend ja vaja uuesti remonti anda ja vahetada. Nüüd on kõik nagu alzheimeriga ja ei teata sellest teemast mitte midagi. icon_eek.gif Vägev pande neil seal.

Hakkab jant pihta, aga ma juba teadsin seda ette...

_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 10.06.2016 09:00:27 vasta tsitaadiga

Aga andke see tagasiside siis müüjale ka või otse sonyle, ma usun et kui piisavalt jama siis äkki vahetavad partnerit..
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 10.06.2016 09:07:49 vasta tsitaadiga

No neid julgeid pole eriti palju, kes ka tootjale kirjutama hakkaks... Mina olen kirjutanud igast keissist, millega rahul pole. Ju sonyl on minust juba kopp ees, aga no mis mul muud ikka üle jääb icon_biggrin.gif
_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kurikala
HV kasutaja
kurikala

liitunud: 24.08.2011




sõnum 13.06.2016 11:20:31 vasta tsitaadiga

mina viisin 19.05.2016 oma "heast peast" pildituks muutunud Sony Xperia Z5 compacti Tele2 esindusse, kes saatis selle MTTC-sse. Tänaseni (3 nädalat ) pole telefoni tagasi saanud. MTTC küll kommenteeris (puises inglise keeles), et telefon on saadetud Leetu remonti ja vahetatakse emaplaat või mingi säärane vigur. Kas Eestis polegi enam meistreid, kes suudaks sellise tööga hakkama saada? Ja kuidas saab üldse selline töö nii kaua aega võtta??
Eks näis kui pikalt tuleb veel oodata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 14.06.2016 08:46:05 vasta tsitaadiga

Miks nad sinuga puises inglise keeles rääkisid? Maakeelt enam seal ei osata?
_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kurikala
HV kasutaja
kurikala

liitunud: 24.08.2011




sõnum 16.06.2016 22:58:48 vasta tsitaadiga

-KRANTS- kirjutas:
Miks nad sinuga puises inglise keeles rääkisid? Maakeelt enam seal ei osata?

öeldi, kui soovin eesti keelset teenendust, siis helistaksin homme. Uskumatu seltskond iseenesest. Ja ega telefoni pole ikka veel. Eile öeldi, et ootab varuosa. Ma ei saa aru, mis kuradi vidin see on, mida peab pea kuu aega juba ootama
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 17.06.2016 06:48:53 vasta tsitaadiga

Ju mingid tootmisprobleemid jälle seoses x seeria turuletulekuga icon_rolleyes.gif
_________________
Kui keegi mandariini tahab, siis helistab icon_smile.gif

Ühendust saab siin: https://www.facebook.com/groups/1953700414852281/
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kose2ik
HV kasutaja
kose2ik

liitunud: 02.05.2002




sõnum 24.06.2016 20:32:44 MTTC petised vasta tsitaadiga

EMT/Elisa/Tele2 ei romondi (enamasti) telefone vaid saadab enamasti MTTC-sse (ilma klienti hoiatamata).

Lisaks mainiks ära, et MITTE IIAL osta seadet vitriinilt, kuna need on enamasti defektsed. (alati kinnises kiletatud kordagi avamata karbis osta ja koha kohapeal vaadata üle luubi/mikroskoobiga (varudes aega ülevaatamiseks ~10min) ja kui sisetunnegi kahtleb või väiksemgi kahtlus siis nõuda uut seadet. Muidugi kohe leti juures ka testida kõik asjad üle ja teha testid (https://play.google.com/store/search?q=benchmark%20test%20android))

Suurelt ja rasvases tekstis võib kirjutada siia, et kui telefonil on näha kriimud mis veidigi näevad välja kukkumis jäljed, või on seade saanud niiskuskahjustuse (valge paber indikaator on muutunud punaseks või on korrosioon (valge/hall tina/magneesium või roheline vase korrosioon)), kasvõi keha niiskusest seadet higistades keha läheduses hoides. Või on seade kõver (kasvõi alla ~0,5mm (sirgele lauale pannes ja vastu valgust vaadates näeb laua ja seadme sirge pinna vahelt valgust)). Siis ei ole mõtet ka viia enam ametlikku garantii remonti seadet. Rääkimata, et ei tasu öelda, et prooviti laadida seadet mitte komplektis kaasas olnud adapteriga/laadijaga).

Mul see nimekiri erinevate juhtumitega oleks üsna pikk. Põhiline on see, et MTTC küsib oma tööde kvaliteediga liiga kõrget hinda ja teeb puudulikku tööd (eriti see 15€ defekteerimine ja vea tuvastamine), petavad kliente ja ei tuvasta tegelikku/reaalset viga kliendile e. küsivad alusetult vea tuvastamise eest tasu.

MTTC kodulehel on hinnakirjas peidetud defekteerimise hind e. pandud hinnakirja lõppu ja et seda näha peab vajutama tekstile "näita rohkem" (mis ka omaette ei ole selgesti arusaadav et sinna vajutades näitab pikemalt hinnakirja nimekirja)
ja on märkimata jäetud see lauses "Hinnad kodulehel on orienteeruvad. Lõplik remonttöö hind selgub pärast seadme defekteerimist. ", mis aga kliendile ei ütle selgelt, et see "...pärast seadme defekteerimist" on hinnakirjas peidetud "Telefoni defekteerimine, vea tuvastamine" ja maksab 15,29 EUR. Lisaks hinnakirjas peaks olema ka kliendi/tarbijasõbralikum ja tooma selle diagnostika järjekorra algusesse sest ilma selle tasulise tööta ei saa muid hindasid ju arvesse võttagi, nagu väidetakse rasvases ja allajoonitud tekstis.


Seadme kasutusjuhendi tuleb hoolikalt läbi lugeda ja leida ka sealt vastuollu minevad punktid üles. Näiteks mida soovitatakse mitte teha, tähendab muidugi mida ei tohi teha ja kui olete teinud siis olete rikkunud seadme kasutustingimusi ja kaotanud tootja garantii. Kuigi soovitatakse seadme viia tootja volitatud teenusepakkujale, kes garantii ära võtab ja nõuab lisaks ka 15€.

Põhiline: MTTC küsib 15€ "defekteerimise ja vea tuvastamise" eest aga ei tuvasta TEGELIKKU viga. Näiteks kui viga ei ole üldse olnud seadmes (seade on täiesti töökorras) vaid SiM kaardis oli probleem ja pakkus kohe nagu nad tüüpiliselt pakuvad "esipaneeli" ja "alusplaadi" vahetust (kallimalt kui seadme turuväärtus ja ilma seadmel garantiid säilitamata). Kuskil ei ole ka välja kirjutatud, mida need mõisted tähendavad ja seadme hinnakirjas puuduvad sellise teenuse nimed: "esipaneeli" ja "alusplaadi" vahetust (emaplaat? case? Housing? Front Housing? Rear Housing? Battery Door? Side Rail? Kas emaplaadi vahetusel vahetub ka iMEi ja kas realselt ka emaplaati vahetatakse. Üldse kas telefoni muudele osadele jääb garantii, kui teostatakse mingeid remonttöid, või ainult remonditud asjale või tööle jääb nö. garantii (tehtud tööle garantii == kui klient saab kätte ja töötab, siis selle hetkeni kehtibki ja ei tähenda garantiid osadele või kogu seadme muudele osadele (mis võib-olla töö käigus rikuti/välja vahetati))).

Isegi siis kui seadme tekkinud probleem on tootja praak (vigane jootmine/komponent/kiip/liimimata) ja ei ole olnud garantii maha võtmise põhjusel tekkinud (maha kukkumisel, niiskuskahjustus), siis ikka see garantii alla enam ei lähe.

Lisaks on kirjutatud näiteks: Teie seadmesse on sisseehitatud tarkvara tööriist, mis koostab vea esinemisel vealogi. See tööriist kogub vastava veaga seotud andmeid, nagu näiteks signaalitugevus, mobiiltelefoni ID asukoht kõne äkilisel katkemisel ja laaditud rakendused. Logi kasutatakse ainult vea põhjuse väljaselgitamiseks. Need logid krüpteeritakse ja neile pääsevad juurde ainult volitatud LG teeninduskeskuse töötajad, kui peaksite seadme remonti viima. (seega kui olete installeeerinud seadmesse mõne programmi, mitte Google Play kaudu või lausa rootinud seadme, siis olete juba kaotanud garantii. Kuna logisse jääb märk maha seadmesse laaditud rakendustest)

Või nagu kasutusjuhendis on kirjas: "Klaasist osad" Mõned teie mobiiltelefoni osad on valmistatud klaasist. Need võivad seadme kukkumisel või põrutuse tagajärjel puruneda. Kui klaas peaks purunema, ärge puudutage ega proovige seda eemaldada. Lõpetage mobiiltelefoni kasutamine ajaks, kuni volitatud teenusepakkuja on klaasi asendanud.

- Ei näe põhjust, miks peaks seadme viima volitatud teenusepakkujale, kui siis seade kaotab koheselt garantii (ka peale klaasi vahetust), lisaks klaasi vahetus on turuhinnast kallima ja lisandub ~15€ garantii mahavõtmise tasu (nagu nad seada nimetavad: defekteerimine/diagnostika ja vea tuvastamine), mis seisneb/piirdub vaid seadmest väliste piltide tegemisega.

Soovitan aga iga uuele garantiiga telefonile lisada kummist/gel ümbris (võimalikult paks ja kummist (mitte plastikust), eriti nurgad oleks kaitstud ja kaitseümbrise ääred oleks kõrgemad puuteklaasi pinnast), et kukkudes ei jätaks raamile kriimustusi/mõlke. Liiv muidugi on omaette teema, kuna liiv võib sisaldada ka nö. kristalle/teemante mis klaasi lõikavad/kriimustavad kergesti (eriti kui jääb kristall raami ja klaasi vahelisse osasse, olenemata kristalli suurusest). Lisaks panna klaasi pindadele peale kaitsekiled, kriimude välistamiseks (isegi originaal Gorilla klaasid jätavad (pindmisele kihile) kriime, aga neid ei ole palja silmaga näha. On näha vaid siis kui telefoni pind kliiniliselt puhastada ja vaadelda teatud nurga alt peegelduva valgusega või mikroskoobiga. (Naha rasv peidab visuaalsed kriimud, näpuga üle tõmmates)). Samas eemaldada kõik kaitsekiled ja ümbris, enne seadme remonti andmist ja teha üleandmise laual ise video seadet lähedalt filmides/pildistades ja näidates filmis ära ka mida seade teeb ja mida ei tee ja loetleda ise kõik ette mis probleemiks (kuna loeb see mis paberil kirjas, mitte mida olid rääkinud. Ehk tuleb kirja panna otseselt mis viga soovib klient täpselt teada saada e. tuvastada.). Enamus kohtades ei taheta vastuvõtu akti kirja panna, nt. ekraan kuvab pildi probleemideta (kui puuteklaas on katki) või mikrofon töötab, või kui LCD pilti ei kuva (siis vähemalt käivitub ja laeb operatsioonisüsteemi üles e. reageerib mõnedele nuppudele jne. Vahest saab ka pilditu seadmega tuvastada, et seade töötab, kui panna seadmessse ilma PiN koodita SiM kaardi ja käivitada telefon ja siis sellele helistada. Samas kui puutetundlikus ei tööta, siis saab OTG microUSB juhtmega järgi panna tavalise USB klaviatuuri/hiire. jne)

Starcom.ee sai eriti tigedaks, kui ma nii tegin, et panin oma katkise telefoni lauale ja filmisin seadet iga nurga alt laual (ja funktsionaalsust e. mis töötavad) enne üleandmist, 2 päeva hiljem nad ka keeldusid seadet parandamast (ridadevahelt loetuna andsin nad ka mõista, et nad ei teeninda mind enam iial) (siis panin kõik "kaardid" nende Facebook lehele ja nüüd siiani ei ole seda FaceBook lehte ka näinud enam e. maha võeti).
Muidugi Starcom e. All Kaubanduse OÜ makse viisid on AiNULT SULAS ja kui teed arve numbri selgitusse pannes ülekande siis on nad vihast lillad. Nende arvenumbrid (kuupäevaga kombineeritud, mitte aga kronoloogiline) on omaette teema ja arvatavasti ka must raamatupidamine on kümneid kordi paksem, kui tavaline raamatupidamine.

Samuti ValgeKlaar on sokkinud emaplaadi vahetust kui tegelik põhjus on kaamera lühises.


(MTTC informatsioon remonttöö kohta lehel on ka väike nupuke "täiendav informatsioon", millele klikates näeb ka pilte (mis enamasti on töötaja telefoniga tehtud nt. Samsung S2 GT-i9100 või muu nutitelefoni kaameraga pildistatud.)

Tegelik põhjus, miks ei tuvastanud võrku, oli SiM kaardi kaardis, mitte seadmes: (Tele2-est saadetud MTTC-sse) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=E1287360 (MTTC PETTURID üritasid klienti petta, kirjutades "vajab alusplaadi vahetust" kuigi viga ei olnud seadmes ja samas ka "garantii kehtivus lopetatud" )

Tegelik põhjus miks seade tegi taaskäivitumist oli protsesori ülekuumenemine (emaplaadi ja protsessori kiibi jootmine kehva ja osaliselt kaitsva/stabiliseeriva liimiga katmata (Underfill PoP thermo-mechanical stress) (216 tinapallist 36 katmata e. 15% kiibist ja üks nurk)), kui hoida seadet aktiivse õhk jahutusega alla 30*C(~25*C) siis töötab probleemideta ja kui temp tõuseb üle 35*C siis ei tööta korralikult ja tavapäraselt seadme kiip võib kuumeneda üle 95*C kasutamisel (kuumenevates asjades tekib termopaisumine ja kasutamisel nagu traadi painutamine, mis üks hetk katkeb, eriti kui üks kiibi nurk ei ole võrdsetes tingimustes https://goo.gl/photos/Tmr4duESjuUawn8n7 (LG G4 bootloop ( www.google.ee/search?q=pcb+ball+crack&tbm=isch "pcb ball crack") lahendus on tinapallid korraks üles sulatada või välja vahetada. Sama sandwich/PoP https://en.wikipedia.org/wiki/Package_on_package Qualcomm Snapdragon protsessoriga jama ka Samsung S6 puhul vist, (ajutine)lahendus kas ahju või https://youtu.be/F02SgZN4L1Y ) ): (Euronics-ist saadetud MTTC-sse) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=E1335802 (LG G4 puhul nad ei saa öelda et telefon on painutatud icon_biggrin.gif , aga kahjuksei meeldi mulle, et seal sees olev emaplaat on sirge ja kui raami panna siis on pinge all paindes (mida põhjuseks sirgete telefonide puhul justkui üritab MTTC väita, kui telefoni raam on ~0,5mm paindes) )

Pindmine klaas ei tohiks puruneda paindumisega, klaas peaks kannatama paindumist vähemalt 5mm kuni 10mm. (kui just ei ole klaasil täket ( nt. teemant sõrmuse kiviga vms või defektne klaas või temperatuuri erinevus vahet üle 15*C klaasi erinevas osas samaaegselt (enamus telefonid on disainitud, et suurem osa seadme kuumusest kantakse seadme ekraani ülaosasse, samas allosas on (olenevalt seadmest kas all või üleval ekraani servas) ka taustvalgustuse lambid kuumutamas ja keskosas on aku)) (Thermal imaging (of stressed) annavad parema ettekujutuse nt.: http://www.electronics-cooling.com/2015/11/a-figure-of-merit-for-smart-phone-thermal-management/ ).
Seadme paindumise põhjuseks võib enamasti olla ka raamis konstruktsiooni nõrgad kohad (olenemata kas klapid on kinni või avatud paindumisel) (nt. raamis nupu augud, kaardipesa avad e. õhemad/nõrgemad raami osad).
(Näiteks, mitme ekspertiisi kohas öeldi, et klaasi pragu tekkinud paindumisest (ja toodud näide ka, et pükste tagataskus kandmisel ja peale istutud), aga ei avastatud mõra mikroskoobiga vaadeldes, et oli enne mõra tekkimist üks põhjustanud (tegelikult ka mitu täket kogu klaasil) täkke jälg ( https://goo.gl/photos/65nDtsyHpHwcqL2U6 , kriimustuskindlal klaasil Sony Z3 ja mõra tekkis alles hiljem klaasi termopaisumisega erinevate temp.-ga ja pingetega) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&lang=et&RMA=EA23493 (isegi seda mõranenud ja tükk väljas olevat puuteklaasi (mille eemaldasin LCD ekraanilt) painutades sain sama tulemuse nagu https://youtu.be/Oyx6PpXuJfc?t=323 st. et paindumine ei olnud klaasi pragunemise põhjus, juhul kui klaas ei olnud defektne tehastest tulnuna ja just selle mõra kohast näiteks stressis klaas).

Siis MTTC diagnostika fotodel on näha, et joonlauaga pilti tehes on tegelikult joonlaud ise kõver (painutatud) ja viltuses asendis ja annab visuaalse illusiooni, nagu telefon oleks kõver: https://goo.gl/photos/1yNdGSpjkT928Aj6A http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&lang=et&RMA=EA04068

Tegelik põhjus oli seadme kukkumisel raami paindumisel oli raam (kõlari pesa sein) emaplaadilt lahti lükanud (freesinud) ühe (neljast) andmeside komponendi mis ei andnud ühendust kaameraga (mille tagajärjel ei saanud seade suhelda kaameraga ja tehes pidevaid päringuid kaamerale kuumenes ja kulutas akut https://goo.gl/photos/XwVsH7YPhVb9Wsju8 ). Peale komponendi tagasi jootmist töötas emaplaat korralikult. http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=EA20482 (ütleks, et põhjus oli disaineris, kes oleks saanud seal ka disainda komponendid ohutumasse kaugusesse, kui PCB kihtide/radade jooniseid vaatasin)

Siiani ei ole ka näinud ühtki MTTC tehtud pilti või video , kus oleks näha ka mis seadet pildistatakse (imei või seeria number seadme paberlipakal/kleebisel või ekraanil) seega ei saa kindel olla, et kliendile anti just tema seadme pildid mitte "VABANDUST ekslikult" kellegi teise pildid või "VABANDUST ekslikult" aeti tööd sassi. (kui palju sõna VABANDUST maksab ja palju selle töökulu on, et öelda VABANDUST (~1s tööaega ja ~5min hämamist) ja palju see klienti vabandab et öeldakse VABANDUST. Kas klient saab midagi tasuta, kui lausub ka sõnaga "VABANDUST"?)

Kokkuvõttes on enamus seadmed ka disainitud "tarbimis ühiskond" põhimõttel, et klient aasta pärast või garantiiaja lõppedes uue telefoni ostaks (mis tootja turule toonud on ja välja reklaaminud "uus ja parem (saast)") icon_biggrin.gif
MTTC kohta niipalju, et arvan, et kui sinna viia tuttuus kasutamata seade, siis nad võiva ka leida mõned kriimud ja "pakkuda" emaplaadi vms vahetust (öeldes vaid, et levi nõrk aegajalt ja kuumeneb üle aegajalt vms) (nad ei hakka seadet tundide viisi testima, et tegelikku viga tuvastada või viga esile kutsuda). icon_biggrin.gif

Keegi võiks ka otsida välja, millistele tarbija standarditele peab vastama jaemüügis olevad telefonid, eriti kui jutt kukkumisest e. mitu G-d peaks välja kannatama või kui kõrgelt kukkumist (https://youtu.be/4_5Ptes0rfo?t=469).
Minuteada peaks olema sellel ka mingi tarbija standard (mitte, et kui kriimustus peal siis kohe garantii maha). Pealegi ei tohiks mõjuta kukkumine eriti üldse telefoni raami sees kindlalt/tugevalt kinni olevat emaplaadi PCB-/trükkplaati ja sellel olevaid komponente (kui just jälge pole otseselt näha või PCB paindes või komponente raam otseselt vigastanud).

_________________


viimati muutis kose2ik 04.07.2016 18:02:29, muudetud 14 korda
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.