Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxigo märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Mark0
HV Guru

liitunud: 05.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2015 16:38 Taxigo vasta tsitaadiga

link :: Taxigo

Ei leidnud foorumist Taxigo teemat, tekitan seega ise. Tegu on taksode tellimise süsteemiga analoogselt Taxify'le.

Rakendused:
Android: TAXIGO — taxi ordering service
iOS: Taxigo - taxi ordering
Windows Phone: Taxigo

Geeniuse ülevaade - http://geenius.ee/test/arvustus-reval-takso-uus-koduapp-taxigo-kolbab-kasutada-kull-ja-uhes-asjas-isegi-parem-kui

EDIT: Varastasin LKits'e ja pppd tööd ja lisasin esimesse postitusse linke. :)

_________________
Fotoblog.


viimati muutis Mark0 04.12.2015 18:17, muudetud 3 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2015 16:43 vasta tsitaadiga

Rakendused:
Android: TAXIGO — taxi ordering service
iOS: Taxigo - taxi ordering
Windows Phone: Taxigo

Tulika on küll ühinenud, aga tundub, et Rakveres juhid puuduvad...

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 04.12.2015 16:50 vasta tsitaadiga

olgu siis kohe viide ka Geeniuse tehtud testile, ehk tuleb kellelegi kasuks - http://geenius.ee/test/arvustus-reval-takso-uus-koduapp-taxigo-kolbab-kasutada-kull-ja-uhes-asjas-isegi-parem-kui
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mark0
HV Guru

liitunud: 05.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2015 18:17 vasta tsitaadiga

Huvipärast proovisin nende veebiliidest (OSX + Chrome) ning teistele ka teadmiseks:

1. Kui olete pannud paika aadressi, valinud taksode klassi (economy, standard, business) ja "Go" vajutanud - siis peale seda hakatakse kohe taksot otsima ning kui on leitud siis ka tellitakse ära. Ehk siis see kiri "otsib" koos taimeriga on viimane koht veebis tellimuse tühistamiseks kuna...
2. ... peale seda kui tellimus on läinud aktiivseks ei saa seda enam veebist tühistada. St saab vajutada "tühista" vms nupule jah kuid järgmises dialoogiaknas("kas tühistan?") ei tööta "jah" nupp. "Ei" saab küll valida ning timer loomulikult tiksub edasi.
3. Õnneks on neil ka telefoniteenindus (1665) kuid seal on ilmselt vaid üks kõnekanal või teenindaja. Ehk siis saab pidevalt kinnist, löögilesaamiseks tasub aega varuda.

Rakendust vaatasin ka korra, tundus olevat kasutatav. Aga rohkem testida ei taha kuna veebisversioon polnud väga intuitiivne ning ei taha taas telefoniteenindusele tüli teha. Samas on rakenduses õnneks võimalik ise taksode vahel valida, veebis seda silma ei hakanud. Lisaks võiks veebis olla "Go" asemel "Telli", saaks täpsemalt aru mida teed. Aga üldiselt tundub kasutatav asi olevat, küll omade kiiksudega ning UI/UX on arenguruumiga.

_________________
Fotoblog.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2015 18:19 vasta tsitaadiga

Mulle väga meeldib see takso automaatne otsing icon_smile.gif
Ei tea, kas Taxify ka taoline asi olemas, aga Taxigo-l on ja vägev icon_smile.gif

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 18:32 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Huvipärast proovisin nende veebiliidest (OSX + Chrome) ning teistele ka teadmiseks:

1. Kui olete pannud paika aadressi, valinud taksode klassi (economy, standard, business) ja "Go" vajutanud - siis peale seda hakatakse kohe taksot otsima ning kui on leitud siis ka tellitakse ära. Ehk siis see kiri "otsib" koos taimeriga on viimane koht veebis tellimuse tühistamiseks kuna...


Testisin ise mobiiliversiooni ja seal on ka nii, et niipea kui natuke näppida hakkab takso automaatselt juba tulema icon_confused.gif Kinnitust ei küsita..
Oleks tahtnud ikka sobivat autot ka valida, aga seda võimalust ei pakutud.
Siis on võimalik veel canceldada, aga Taxify kogemusest tean, et liiga palju katkestamisi võib päädida bänniga? Sel korral igatahes katkestasin.

Ja teise võimalusena ise autode vahel valides ei näinud kuskilt võimalust autosid kaardil paiknemas näha. Nii ongi? Näitab küll, et a'la 4km kaugusel, aga visuaalselt kaardil takso asukohta ei näita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 06.12.2015 18:42 vasta tsitaadiga

_marek kirjutas:

Testisin ise mobiiliversiooni ja seal on ka nii, et niipea kui natuke näppida hakkab takso automaatselt juba tulema icon_confused.gif Kinnitust ei küsita..
Oleks tahtnud ikka sobivat autot ka valida, aga seda võimalust ei pakutud.
Siis on võimalik veel canceldada, aga Taxify kogemusest tean, et liiga palju katkestamisi võib päädida bänniga? Sel korral igatahes katkestasin.

Ja teise võimalusena ise autode vahel valides ei näinud kuskilt võimalust autosid kaardil paiknemas näha. Nii ongi? Näitab küll, et a'la 4km kaugusel, aga visuaalselt kaardil takso asukohta ei näita.


Kas sul on vanem versioon või miski ios/wp platvorm? Mul android lööb autode valiku piltidega ette ja sealt edasi saab valida omale sobiva takso või täpsustada otsingut firmade/kaardimakse jne järgi. Kaardil igaühe asukohta eraldi jah ei näe.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2015 19:24 vasta tsitaadiga

Android 6.0.
Jah, nagu aru saan, siis võimalusi on kaks: 1) autode valik piltidega/firmadega/kaardimaksega jms 2) automaatotsing, mis ilma kinnituseta kohe takso ära tellib.
Aga kummagi variandi puhul ei näe taksosid kaardil.

_________________
M: Vannitoa peegelkapp
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taikonaut1
HV vaatleja

liitunud: 21.12.2015




sõnum 21.12.2015 11:34 vasta tsitaadiga

Kas keegi on Taxigo üldse Windows Phone (8.1) telefonis ka tööle saanud? Esmakordsel paigaldamisel laseb sisestada nime ja saata kinnituskoodi, aga peale selle sisestamist jääb valgel tausta ja logoga seisma ja äppi sisse ei lähegi.

Samal ajal kas veebirakenduses üldse mingit taksot valida ka saab? Sisestades aadressi, hakkab süsteem taksot otsima ning sekundeid lugema ja selle asemel, et anda nimekiri võimalikest taksodest, lõpeb otsing siis kui esimene takso on juba sõidu vastu võtnud, seega reaalselt valikuvõimalust kusagil ei tekigi (v.a. kolme hinnaklassi vahel valimine).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 15.01.2016 11:56 vasta tsitaadiga

Automaatne takso otsimine on vägev jah. Juhi äpipoole tellimusvoost paistab, et kliendi äpipoolt näpitakse mitte vaid Valgani välja, vaid planeedi igas otsas.
Jagan siin ka üht näidet siis.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
I´m so uber this...: http://jagamismajandus.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
telefon
HV kasutaja

liitunud: 21.04.2004




sõnum 16.02.2016 20:02 Taxigo vasta tsitaadiga

Soovitan kõigil proovida, kes veel ei ole katsetanud. Üks hea asi, mis seal olemas, on see, et saad peale tellimuse kinnitamist saata taksojuhile soovi korral äpisisese sõnumi, näiteks "hoovi poole" või "korter see ja see" - või kas või "mul on kiire".

Ja muidugi põhiline pluss, et kõik masinad on reaalselt taksod, isegi kui nad ei kuulu mõne tuntud firma alla, see on Taxigo puhul garanteeritud:

- saab alati kasutada bussirada,

- saab alati kindel olla, et ajatariif on kilomeetritasuga proportsioonis, nagu seadus nõuab taksodelt, kuid ei nõua Taxify's figureerivatelt "sõidujagajatelt" ega rendiautodelt. Rendikad kasutavad seda sageli ära ja panevad ajatariifi tunduvalt kõrgema.

- saab alati kindel olla, et ajatariif tiksub ainult ja ainult siis, kui kiirus on alla 22 km/h. Nimelt Taxify "sõidujagajate" ja überi puhul, kuna nad kasutavad äpimeetrit, mitte taksomeetrit, siis nende ajatariif jookseb pidevalt samaaegselt kilomeetritasuga.

- saab alati küsida juhilt raamatupidajat rahuldava kviitungi. (Nagu teises teemas oli juttu, siis Taxify'lt saadav väljavõte emailile on selles suhtes kasutuskõlbmatu.)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2016 15:46 vasta tsitaadiga

Aina vähem ja vähem soovin kasutada igasugu rakendusi ning kahjuks veebiliides puudub. Sinna minu Taxigo kasutamine jääbki.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
izzo
HV kasutaja
izzo

liitunud: 09.05.2003




sõnum 19.09.2017 13:23 vasta tsitaadiga

Ulme prükkar äpp (teenus) on see ikka thumbs_down.gif thumbs_down.gif !!!
Ma ei saa aru miks seda soovitatakse. On keegi saanud ka sealt normaalset taksot? Kui taxify kaotas autode nimetused, siis mõtlesin et lähen siia üle kuna igal pool soovitatakse.
Ühtegi korda pole saanud veel juhti kes teaks või tahaks teada midagi äppisisesest (kaardi)maksest. Võtavad mingeid suva summasid, lisaks läheb ka äppist muidugi hiljem, ja üks ütles lausa, et ülemus ei luba taxigo-s sõita. Kuda kurat ta siis ette sõitis mulle kui ma sealt tellisin!? icon_evil.gif icon_evil.gif okse.gif

lisaks: Halba järelkaja ei saa jätta, ekraanil jääb see asi pöörlema. Head järelkaja saab jätta. Võimas.

veel: tundub, et sealt tasub vaid privaatjuhte tellida, nood on mõistusega olendid sattunud. Taksojuht ei ole inimene.

ja veelkord: ma ikka proovisin jälle, q-takso, loomulikult just praegu kaardimaksed tõrguvad, äppiga saab ka tasuda? kuidas see käib? no tüüpililine jutt ühesõnaga.

_________________
elisa: saad viie euro eest kuus nokia telefoni!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.09.2017 13:31 vasta tsitaadiga

Pidevalt kasutan Rakveres ning parim siinkandi lahendus, palju kiirem, kui numbritele helistamine ning näeb, kus takso asub.
Soodsam ka icon_wink.gif

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxigo
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.