Tahan tutvustada teile uut Wisemile sõidujagamise äppi ja uurida uute kasutajate tagasisidet.
Mis on Wisemile?
Sõidujagamise rakendus, mis ühendab autojuhid sama teekonda sõita soovivate reisijate ja pakisaatjatega.
*) Kui sõidate autoga näiteks Tallinnast Tartusse või igapäevaselt kodukoha ja töö vahet siis saate läbi äpi teisi sama teekonda sõitvaid reisijaid ja pakke lisatasu eest peale võtta teenides nii sõidukulud tagasi.
*) Reisija saab mugavalt ja kiirelt otse uksest ukseni reisida. Wisemilega üldjuhul 2 korda odavam reisida kui ühistranspordiga.
Kas olete juba Wisemile äppi kasutanud? Millised on esmamuljed ja kommentaarid?
Kes veel ei ole jõudnud, kuid huvi äpi vastu, siis saate selle Wisemile veebilehelt või Play / App Storest alla laadida Wisemile veeb: http://www.wisemile.com/et/
Kavatsete kaasata taksofirmad/juhid - selgitate ehk lähemalt, miks, milliselt, kui palju maksab see juhile ning mis motiveerib üht taksojuhti Wisemilega liituma?
Uurisin kodukat, sealt midagi ei leidnud, samas oleks vast lihtsam internetis oma nägemus jagada kui hulka e-kirju erinevatele adressaatidele saata?
Nn nutitaksojuhil on juba praegu keeruline äppidega opereerida, vahel hüppavad tööd korraga ette nt Taxifyst ja Taxigost, siis sahmerda keset liiklust, et üks võtta, teine jätta ja Kutsu Takso ka veel ruttu "ei ole saadaval" peale toksida (mõnel ka Taxofon "kinni lüüa") - mis on Wisemile pakutav kirss tordil, et see neljandaks või viiendaks äpiks võtta?
Nii 10 aastat tagasi tegi iga "ärihai" oma sendioksjoni, tänaseks neid vist ei ole; 5 aastat tagasi tehti massiliselt cherry/crazydeal stiilis üritusi, marginaalsed on ammu koolenud; täna tehakse hulgi transpordiga seonduvaid äppe - konkurents on kõva.
Tsiteerin wisemile tegelast Arti Kütti:
"Lisaks linnadevahelisele sõidujagamisele on Wisemile lähiajal käivitamas ka linnasisese sõidujagamise ja taksoteenuste funktsionaalsust."
Ei saa ka wisemile oma näppe pudrukausist eemale hoitud
Eks näis, mida see "sõidujagamine" wisemile variandis linnasiseselt endast kujutama hakkab. Eestisiseselt on nad siiamaani suutnud sõite jagada selle sõna õiges mõttes, kiitus sellegi eest
Mulle jääb täiesti arusaamatuks mis saab olema nende unikaalne väärtuspakkumine ehk mis see on, mis eristab neid konkurentidest ja tõmbab nende lahendust kasutama. Kas püüavad takso jagamist võõraga massidesse viia? Või lähevad hinnaga lööma? Mingist uudisest selgus, et peamine eelis näib olevat see, et mõnedel taksofirmadel on väidetavalt villand Taxifyst ja Taxigo'st. Mul endal on aga kahtlus, et Wisemile'i eestvedajad avastasid, et Eesti turg on jube väike, aga välismaale mina ei saa/pole mõtet, sest taolisi sõidujagamise rakendusi juba kümneid ees. Mida teha? No proovime ka seda taksoasjandust! _________________ Hertwill How to Choose a Niche for Dropshipping? Simple Steps: Launching Your First Online Store
Hetkel nad püüavad meelitada liituma lubades hakkama saada ilma vahendustasudeta. Nad ei püüa ainult taksosid vaid ka piraattaksosid. Taxifyst on pea kõigil villand tõesti
Tuleme Wisemile taksofunktsionaalsusega avalikuks juba paari nädala pärast. Koheselt on taksod ja sõidujagajad saadaval Tallinnas ja Tartus ning järk järgult lisanduvad Viljandi, Pärnu ja teised linnad. Paar nädalat on olnud avalik juba eelregistreerumise link taksojuhtidele ning sealt ka täiendav info Wisemile kohta: http://www.wisemile.ee/et/takso_eelregistreerimine
Meile on enda liitumissoovist teada andnud juba pea 300 taksojuhti ning oleme alustamas koostööd ka mitmete taksofirmadega. Wisemile on kõikidele juhtidele täiesti tasuta kasutamiseks ning mingeid vahendustasusid me ei võta!
Erinevalt Taxifyst ei ole Wisemile teenusepakkuja ega suru juhtidele omi nõudmisi peale. Wisemiles kogu info juhtide, taksofirmade ja logode kohta avalik ning juhid ja firmad saavad ise vabalt enda sõiduhinnad määrata.
Kutsume kõiki juhte Wisemilesse registreeruma ning läbi Wisemile äpi omi kliente teenindama!
Tegelikult pole sellises "sõidujagamises" midagi uut, sajandivahetuse paiku oli popp teema, laipu tuli tükkidena teedelt üles korjata, õnnelikumad jäid elu lõpuni sandiks.
Kuidas Te kavatsete vastutada, kui Teie vahendustegevuse tagajärjel inimesed hukkuvad või jäävad invaliidiks? Kuivõrd selliseid sõidujagamisviise harrastavad eriti noored, siis kuidas kavatsete otsa vaadata selliste juhtumite tagajärgedel nende vanematele? Kuidas korvata?
Tehes kasutaja uuringut selgub, et juhid, kel on veel mõni kaasreisija peal, sõidavad oluliselt seadusekuulekamalt ning teevad maanteedel vähem möödasõite kui üksinda sõites. Seega tänu sõidujagamisele võiks ka üldine liiklusohutus paraneda
Tehes kasutaja uuringut selgub, et juhid, kel on veel mõni kaasreisija peal, sõidavad oluliselt seadusekuulekamalt ning teevad maanteedel vähem möödasõite kui üksinda sõites. Seega tänu sõidujagamisele võiks ka üldine liiklusohutus paraneda
Kaasreisijaga juhid võivad jah ettevaatlikumalt sõita aga teiste liikluses osalejate eest nad ju mõelda ja otsustada ei saa.
Ehk siis võid olla ükskõik kui hea ja seadusekuulekas autojuht aga sellest pole kasu kui keegi sulle näiteks külje pealt sisse sõidab.
Tehes kasutaja uuringut selgub, et juhid, kel on veel mõni kaasreisija peal, sõidavad oluliselt seadusekuulekamalt ning teevad maanteedel vähem möödasõite kui üksinda sõites. Seega tänu sõidujagamisele võiks ka üldine liiklusohutus paraneda
Tegelikult pole sellises "sõidujagamises" midagi uut, sajandivahetuse paiku oli popp teema, laipu tuli tükkidena teedelt üles korjata, õnnelikumad jäid elu lõpuni sandiks.
Kuidas Te kavatsete vastutada, kui Teie vahendustegevuse tagajärjel inimesed hukkuvad või jäävad invaliidiks? Kuivõrd selliseid sõidujagamisviise harrastavad eriti noored, siis kuidas kavatsete otsa vaadata selliste juhtumite tagajärgedel nende vanematele? Kuidas korvata?
Elukas, äkki natuke rohkem objektiivseid argumente? Nt viide mõnele uuringule, et nn sõidujagajad põhjustavad või on osalised rohkemates õnnetustes kui professionaalsed autojuhid (sic!).
Olen tähele pannud, et levinud on taoline emotsioonidele mängiv retoorika: "mul kliendid on öelnud, et nad eelistavad taksot"; "ma ajalehtedest lugesin, et õnnetusi oli palju"; anonüümne postitus Taxify teemas, kus cooop, kes esines sõidujagajana, sõimas taksojuhute ja kohe "näete kui lollid need sõidujagajad on"; kirjavigu täis kiri Taxifyle, kus pooled argumendid on a'la "teie oletegi jumal" _________________ Hertwill How to Choose a Niche for Dropshipping? Simple Steps: Launching Your First Online Store
Tegelikult pole sellises "sõidujagamises" midagi uut, sajandivahetuse paiku oli popp teema, laipu tuli tükkidena teedelt üles korjata, õnnelikumad jäid elu lõpuni sandiks.
Kuidas Te kavatsete vastutada, kui Teie vahendustegevuse tagajärjel inimesed hukkuvad või jäävad invaliidiks? Kuivõrd selliseid sõidujagamisviise harrastavad eriti noored, siis kuidas kavatsete otsa vaadata selliste juhtumite tagajärgedel nende vanematele? Kuidas korvata?
Elukas, äkki natuke rohkem objektiivseid argumente? Nt viide mõnele uuringule, et nn sõidujagajad põhjustavad või on osalised rohkemates õnnetustes kui professionaalsed autojuhid (sic!).
Olen tähele pannud, et levinud on taoline emotsioonidele mängiv retoorika: "mul kliendid on öelnud, et nad eelistavad taksot"; "ma ajalehtedest lugesin, et õnnetusi oli palju"; anonüümne postitus Taxify teemas, kus cooop, kes esines sõidujagajana, sõimas taksojuhute ja kohe "näete kui lollid need sõidujagajad on"; kirjavigu täis kiri Taxifyle, kus pooled argumendid on a'la "teie oletegi jumal"
Kuidas taksofirmad vastutavad selliste asjade eest?
Kuidas tavajuht hääletaja puhul vastutab? Kipub juba suuremaks lahmimiseks siin teatud isikute poolt minema. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Uskumatu! Kust tuleb selline valikuline lugemisoskus?! Kirjutan, et argumentide asemel mängite emotsioonile ja demagoogitsete, ja panete sama rada edasi (sh šokeerivate pildi kasutamine; lingi panemine kahest jubedast autoõnnetusest ning alla kirjutada "Parem?" jätmaks justkui mulje, et sai nagu põhjendatud küll oma väiteid). Soovitan teile natuke metoodilisemalt kogu asjale läheneda, nt reaalselt taustauuringut teha, vb mõni ankeetküsitlus läbi viia, mõni teadusartikkel läbi lugeda (Uber vs taksod koha on neid palju kirjutatud) või lihtsalt natuke paremini põhjendada oma väiteid, sest teisel juhul võib sõidujagamis-äppidel jt villand saada, sest kuidas sa räägid läbi ja vaidled usklikuga... Kujutage nüüd ette, kui Taxfify esindaja langeks Teie tasemele ja hakkaks siia videosid ja pilte taksoõnnetustest toppima... _________________ Hertwill How to Choose a Niche for Dropshipping? Simple Steps: Launching Your First Online Store
Ega sõidujagajad ilmselt ei teegi rohkem avariisid kui näiteks taksod aga kui keegi peaks näiteks sõidujagaja põhjustatud avarii tõttu vigaseks jääma, siis kannatanu suure tõenäosusega ei saa mitte mingit hüvitist vms kuna juht on eraisik. Takso puhul on vähemalt tegemist mingitmoodi ettevõttega, kellele saab vastutuse panna. _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Uskumatu! Kust tuleb selline valikuline lugemisoskus?! Kirjutan, et argumentide asemel mängite emotsioonile ja demagoogitsete, ja panete sama rada edasi (sh šokeerivate pildi kasutamine; lingi panemine kahest jubedast autoõnnetusest ning alla kirjutada "Parem?" jätmaks justkui mulje, et sai nagu põhjendatud küll oma väiteid). Soovitan teile natuke metoodilisemalt kogu asjale läheneda, nt reaalselt taustauuringut teha, vb mõni ankeetküsitlus läbi viia, mõni teadusartikkel läbi lugeda (Uber vs taksod koha on neid palju kirjutatud) või lihtsalt natuke paremini põhjendada oma väiteid, sest teisel juhul võib sõidujagamis-äppidel jt villand saada, sest kuidas sa räägid läbi ja vaidled usklikuga... Kujutage nüüd ette, kui Taxfify esindaja langeks Teie tasemele ja hakkaks siia videosid ja pilte taksoõnnetustest toppima...
Uskumatu! Kust tuleb selline valikuline lugemisoskus?! Kirjutan, et argumentide asemel mängite emotsioonile ja demagoogitsete, ja panete sama rada edasi (sh šokeerivate pildi kasutamine; lingi panemine kahest jubedast autoõnnetusest ning alla kirjutada "Parem?" jätmaks justkui mulje, et sai nagu põhjendatud küll oma väiteid). Soovitan teile natuke metoodilisemalt kogu asjale läheneda, nt reaalselt taustauuringut teha, vb mõni ankeetküsitlus läbi viia, mõni teadusartikkel läbi lugeda (Uber vs taksod koha on neid palju kirjutatud) või lihtsalt natuke paremini põhjendada oma väiteid, sest teisel juhul võib sõidujagamis-äppidel jt villand saada, sest kuidas sa räägid läbi ja vaidled usklikuga... Kujutage nüüd ette, kui Taxfify esindaja langeks Teie tasemele ja hakkaks siia videosid ja pilte taksoõnnetustest toppima...
Ma lugesin ja väga traagilised õnnetused juhtusid 1996, 2000 ja 2003 aastal. Ja vaatamata Teie provokatsioonile ei hakka ma siia taksodega toimununud õnnetusi linkima. Aga kas Teie minu postitusi olete lugenud? S.t lugenud nii, et püüate ka aru saada?
Minu point oli, et 2000a ja 2003a õnnetused juhtusid linnadevaheliste "sõidujagajatega".
Ja küsimus tulenes sellest, et inimesed kipuvad liiga kergelt suhtuma vastutusse, mis on roolisolijal reisija ees.
Kui loed liiklusõnnetuste statistikat lehest, siis võib see kaugeks jääda, aga kui oled osaline hukkunutega liiklusõnnetuses, keegi lähituttav on liiklusõnnetuse tagajärjel surnud või elu lõpuni vigane, siis vaatad sellele asjale vähe teise pilguga. Kui kõrvade vahel midagi on.
zyps kirjutas:
Elukas, äkki natuke rohkem objektiivseid argumente? Nt viide mõnele uuringule, et nn sõidujagajad põhjustavad või on osalised rohkemates õnnetustes kui professionaalsed autojuhid (sic!).
Sellist uuringut ei ole objektiivselt võimalik teha. Kuna tegemist tunnusteta sõidukitega, siis pole võimalik sõidujagaja puhul niisama lihtsalt peale vaadates öelda, et tegemist sõidujagajaga. Kui see aitab, siis piraatbusside tippajal, ajavahemikul 1998-2003, seega 5 aasta jooksul, vastavalt, 1998, 2000 ja 2003 olidki selle ajavahemiku raskeimad liiklusõnnetused just sõidujagajate poolt. Ja ka seetõttu peeti neile tõsist jahti võimuesindajate poolt.
zyps kirjutas:
Olen tähele pannud, et levinud on taoline emotsioonidele mängiv retoorika: "mul kliendid on öelnud, et nad eelistavad taksot"; "ma ajalehtedest lugesin, et õnnetusi oli palju"; anonüümne postitus Taxify teemas, kus cooop, kes esines sõidujagajana, sõimas taksojuhute ja kohe "näete kui lollid need sõidujagajad on"; kirjavigu täis kiri Taxifyle, kus pooled argumendid on a'la "teie oletegi jumal"
Mu kliendid on seda tõepoolest üsna palju öelnud, et nad eelistavad taksot, ehkki kuskil avalikult pole ma seda varem maininud. Iga kliendi oma asi, iga asjaga ei jõua kursis olla või hoolida, ma kellelegi pahaks ei pane, kui piraadiga sõidab.
Ajalehtedest andsin konkreetsed viited, ehkki see on säilinud ka nn rahva kollektiivses mälus. Nooremad jah ei pruugi teada.
Cooopi asju küsi Cooopi käest, mind tema ütluste pärats sõimata on absurdne.
Taxify kirja point oli saata meie poolt neile samasugune tagasi. Sa rõhutad et kirjavigu täis. Mis seal ikka, elu läheb edasi, võid rahulikult uinuda, teades et tunned komakohti taksojuhtidest paremini
Jumala argument tuli ilmselt sellest, et Taxify teeb ja käsutab nagu tahab, taksojuhte, piraattaksojuhte, isegi kliente kuulamata.
zyps kirjutas:
Uskumatu! Kust tuleb selline valikuline lugemisoskus?! Kirjutan, et argumentide asemel mängite emotsioonile ja demagoogitsete, ja panete sama rada edasi (sh šokeerivate pildi kasutamine; lingi panemine kahest jubedast autoõnnetusest ning alla kirjutada "Parem?" jätmaks justkui mulje, et sai nagu põhjendatud küll oma väiteid). Soovitan teile natuke metoodilisemalt kogu asjale läheneda, nt reaalselt taustauuringut teha, vb mõni ankeetküsitlus läbi viia, mõni teadusartikkel läbi lugeda (Uber vs taksod koha on neid palju kirjutatud) või lihtsalt natuke paremini põhjendada oma väiteid, sest teisel juhul võib sõidujagamis-äppidel jt villand saada, sest kuidas sa räägid läbi ja vaidled usklikuga... Kujutage nüüd ette, kui Taxfify esindaja langeks Teie tasemele ja hakkaks siia videosid ja pilte taksoõnnetustest toppima...
Wisemile, kellele küsimus oli suunatud, on teadlik sajandivahetuse aegse "sõidujagamise" populaarsusest ja probleemidest. Link saigi rohkem foorumi lugejate pärast pandud. Imelik et Sa lingilt argumente ei leidnud. Pildil on Toyota Camry, milles juht sõidujagajatega hukkusid, pilt oli mõeldud tooma esile teema tõsidust.
Mille kohta Sa täpsemalt soovitad seda uurimistööd teha?
Infot Uberi ja üldse jagamismajanduse kohta leiab mu allkirjast.
Ma ei näe, kuidas taksod siia puutuvad. Igatahes ühtegi nii rasket õnnetust takosga ei tule küll ette. Kui EW esimene iseseisvusaeg välja jätta
Taxify esindaja on üsna madalale langenud, aga see pole praegu teemaks.
Mitte paha pärast, aga... tundub et oled kuidagi frustreerunud või midagi "kogunud" endasse ja püüad seda kõike nüüd minu peal välja elada.
Elu on ilus ja väljas on kevad, nii mõttetute asjade üle pole mõtet vaielda
Minu point oli, et 2000a ja 2003a õnnetused juhtusid linnadevaheliste "sõidujagajatega".
Sellest pointist sain aru. Samuti sain aru, et ühel juhul oli tegemist äärmuslike teeoludega [viidatakse artiklis ju hiljem kraavi sõitnud professionaalile ehk bussijuhile] ning autojuht Raushin oli varemalt taksojuht. Ehk siis: 1) kui Raushin oli ka ametliku taksojuhina sõites juba ebapädev, siis kuidas ta litsentsi sai? sel juhul ju süsteem ei tööta, sest ka taksorooli võivad ebapädevad juhid saada ehk sõidujagajal ja taksojuhil pole vahet; või 2) kui Raushin muutus ebapädevaks alles siis, kui ta hakkas piraattaksot sõitma, siis kuidas selline sõiduoskuse kadumine toimub?
elukas kirjutas:
Kui loed liiklusõnnetuste statistikat lehest, siis võib see kaugeks jääda, aga kui oled osaline hukkunutega liiklusõnnetuses, keegi lähituttav on liiklusõnnetuse tagajärjel surnud või elu lõpuni vigane, siis vaatad sellele asjale vähe teise pilguga. Kui kõrvade vahel midagi on.
Nüüd läks jälle natuke viltu Ka minul on lähedane inimene autoõnnetuses hukkunud, kuid jällegi ma ei mõista sellise emotsionaalse temaatika sissetoomist. Kuidas haakub see otseselt antud sõidujagamise poleemikaga? Mida Te tahate öelda?
Ja te viitate ka sellele, et Teile jääb statistika kaugeks. Mul on väga kahju sellest, aga püüan teid aidata. Hüpotees: liikluskultuur on Eestis mõõtmatult paranenud, kui võrrelda seda kasvõi 1990. aastate lõpu ja 2000. aastate algusega? Mis seda tõestab? Õnnetusi on vähem, vigastatuid on vähem, hukkunuid on kõvasti vähem, autosid on samas liikluses märgatavalt rohkem. Ehk siis kokkuvõtvalt: statistika. Iga surm on traagiline, aga kas teie argument on: sõidujagamine on kurjast, sest toob kaasa palju hukkunuid? Selline see näib hetkel olevat.
elukas kirjutas:
Sellist uuringut ei ole objektiivselt võimalik teha. Kuna tegemist tunnusteta sõidukitega, siis pole võimalik sõidujagaja puhul niisama lihtsalt peale vaadates öelda, et tegemist sõidujagajaga.
Üldine vaidlus käib ju põhimõtteliselt teemal: mis on taksode unikaalne väärtuspakkumine!? Ja selle kohta on võimalik väga hästi uuringuid teha. Või vähemalt uurida ja lugeda, mis sellel teemal kirjutatud/uuritud on (nagu ma juba mainisin, siis EBSCO-s või isegi Google Scholaris leiab palju materjali; võimalik, et on uuritud ka õnnetuste sagedust). Äkki leiate mõne tugevamatel jalgadel seisvama argumendi ja saate seda oma võitluses kasutada. Aga te justkui ei taha vaeva näha ja lähete (pidevalt) lihtsama vastupanu teed.
elukas kirjutas:
Ajalehtedest andsin konkreetsed viited, ehkki see on säilinud ka nn rahva kollektiivses mälus.
See nn rahva kollektiivne mälu võiks ka siis kuidagi väljenduda. Aga praegu näib, et see kollektiivne mälu, vähemalt antud teemas, pole väga hästi säilinud, vähemalt vaadates meie ühiskonna liidrite väljaütlemisi ja tegemisi; arvamusi ja artikleid ajalehtedes. Kui rahva kollektiivset mälu esindate aga teie, siis minu vabandused.
elukas kirjutas:
Taxify kirja point oli saata meie poolt neile samasugune tagasi. Sa rõhutad et kirjavigu täis. Mis seal ikka, elu läheb edasi, võid rahulikult uinuda, teades et tunned komakohti taksojuhtidest paremini
Polnud üldse mõeldud nii isiklikuna, vabandused. Aga minu point oli pigem see, et taolise kirja pealt ju pole võimalik normaalset dialoogi pidada. Konkreetsete argumentidega kiri, mis on korrektselt vormistatud ja normaalses õigekirjas (ei pea siin EKIlikku kirja silmas) aitaks eesmärkide saavutamisele ilmselt palju rohkem kaasa. Kui aga kirja eesmärk oli lihtsalt ära vajutada, siis mul on väga kahju teist ja ka Teist. Ja mul on komade panemisega endal jube suur probleem, kuid kui mõni vähe tähtsam või avalikum kirjutis saab tehtud, siis lasen mõnel pädevamal üle vaadata. Ja millest selline alaväärsuskompleks? "Taxify" teemas käib ka see mitmes kohas läbi. Kaitsta end argumentidega "ma olen rumalam" või "ma olen nõrgem" on
antud teemas õrnale jääle minek.
elukas kirjutas:
Imelik et Sa lingilt argumente ei leidnud. Pildil on Toyota Camry, milles juht sõidujagajatega hukkusid, pilt oli mõeldud tooma esile teema tõsidust.
Minu häda on see, et mulle tehti juba väga ammu selgeks, et kui leidub üks must luik, ei tähenda see seda, et kõik luiged on mustad, vaid seda, et valgete luikede seas on ka mõni must luik. Veel enam: enamike valgete luikede seas on mõni must luik. Ning see on minu probleemiks Teie "argumentide" juures.
elukas kirjutas:
Mitte paha pärast, aga... tundub et oled kuidagi frustreerunud või midagi "kogunud" endasse ja püüad seda kõike nüüd minu peal välja elada.
Elu on ilus ja väljas on kevad, nii mõttetute asjade üle pole mõtet vaielda
Lõpuks tuli ilus ad hominem ka ära .
Aga ma ei ründa teid, või kui Teile näib, et ma ründan, siis võtke seda kui aidata püüdev rünnak, sest tegelikult huvitab mind kui klienti see, et milline transport on mulle parim. Praegu sõidan parema meelega Uberiga - lihtsalt on sattunud toredad juhid ja mõnusad autod, kuid kui taksofirmad suudaksid veenvalt näidata (ja selliste piltidega demagoogiline vehkimine, nagu Teie seda siin teemas tegite, pigem peletab mõtleva inimese taksodest), et nendega sõitmisel on mingi eelis, siis võtaksin takso meelsasti. _________________ Hertwill How to Choose a Niche for Dropshipping? Simple Steps: Launching Your First Online Store
Mis krdi argument see üldse on et sõidujagajatega sõites midagi juhtub siis midagi oleks nagu hullem? Õnnetusi juhtub ju kõigiga ja pole vahet kelle autos sa istud. Kui taksistiga sõidad siis tema see nö luba mingi õnnetuse korral ei hoia sind seal autos rohkem tervena ju!!? Ma saan aru sellest väitest kui juht on täis või laksu all vms ja tekitab ise liiklusõnnetuse... aga sellegi puhul võib olla selleks nii tava taksist kui miskine sõidujagaja. Ise piisavalt sattund ametlikke taksistide otsa kes ilmselgelt on tarvitand mingit jooki või aineid. Niiet üsna mõttetu vaidlus, igaüks näeb asja oma künka otsast omamoodi.
Kui tahate kujutletava vastasega vaielda, siis jätke mind välja.
Ma juba kirjutasin, miks ma sellise küsimuse Wisemilelt küsisin, ja põhjendasin ka.
Jaah, artikli järgi oli autojuhil kunagi olnud taksoveoluba, tol hetkel teadmata põhjusel luba polnud. Seega on tegemist sõidujagamisega. Küsimused Raushini kohta on selgelt punnitatud ja võimalikud vastused ei tõesta midagi, ka ei tea me ta taksoveoloa puudumise asjaolusid.
Mida ma tahan öelda? Kirjavigu leiad aga mõttega lugeda ei oska? Ma ju kirjutasin: "Ja küsimus tulenes sellest, et inimesed kipuvad liiga kergelt suhtuma vastutusse, mis on roolisolijal reisija ees"
Ei ma üsna selgelt ei viita sellele, et minu jaoks jääb liiklusõnnetuste statistika kaugeks. Jälle koht kus mõtled kujutletavaid asju välja ja võitled nendega.
Kui sa tahad liikluskultuuri teema sisse tuua, siis palju on suurenenud ka sõidukite turvalisus. Aga ma ei väida et sõidujagamine toob kaasa palju hukkunuid, sellist kristallkuuli võtta pole. Kuid vihjan võimalusele et selline asi võib juhtuda. Eriti kui ajaloost on konkreetne näide võtta. Ja kas Wisemile on selle enda jaoks läbi mõelnud?
Ei, vaidlus ei käi "taksode unikaalse väärtuspakkumise" üle. Sina vaidled ainult kujutletavate asjaoludega. Taksod ei puutu üldse asjasse.
Et nooremad ei pruugi teemat teada, sellest ju kirjutasin, loe see koht uuesti läbi. Lingidki ju andsin. Ka taxify teemas on piraatbusside teemat puudutatud.
Kiri taxifyle oli väike osa suuremast pildist. Taxifyga on erinevaid kanaleid pidi suheldud palju, k.a. HV foorumiski kajastatud kohtumine.
Antud ajahetkel, 1998 - 2003 olid "kõik luiged mustad". Luikede argieluga kursis pole, sellega mida põhimõtteliselt öelda tahtsid, olen nõus.
Sellest ma ka kirjutasin, et kliendi oma valik, millist transporti kasutab. Miks need uberi toredad juhid toredate autodega ei suuda pabereid korda ajada, makse maksta ega seadusi täita, pole neist ükski mulle veel vastata suutnud. Aga sinusse see kliendina ei puutu
chesm6mmi kirjutas:
Mis krdi argument see üldse on et sõidujagajatega sõites midagi juhtub siis midagi oleks nagu hullem? Õnnetusi juhtub ju kõigiga ja pole vahet kelle autos sa istud. Kui taksistiga sõidad siis tema see nö luba mingi õnnetuse korral ei hoia sind seal autos rohkem tervena ju!!? Ma saan aru sellest väitest kui juht on täis või laksu all vms ja tekitab ise liiklusõnnetuse... aga sellegi puhul võib olla selleks nii tava taksist kui miskine sõidujagaja. Ise piisavalt sattund ametlikke taksistide otsa kes ilmselgelt on tarvitand mingit jooki või aineid. Niiet üsna mõttetu vaidlus, igaüks näeb asja oma künka otsast omamoodi.
zyps - Märkad, emotsioonid ja demagoogia, ootan Teie kahe vahel tõsist võitlust, see see meievaheline tõepoolest ei vii kuhugile
wisemile-le ka sama küsimus, mis taxify esindajale läks (kuigi siiani vastamata ning kahtlen, kas kunagi vastatud saab):
Mis saab halbadest klientidest? Kas/kuidas on ette nähtud halbade klientide eemaldamine süsteemist - kui ikka on ülbe tegelane, kes joobes oma õigusi taga ajab - kas selline sell eemaldatakse süsteemist?
Kuidas tagab rakendus juhtide ohutuse?
Naljakas, et kõik arendavad hirmsasti igasugu äppe, kuigi tänapäeval oleks ehk juba lihtsam arendada optimeeritud veebilehte.
Mina isiklikult jätan näiteks päris paljud rakendused valikust välja, sest telefon niigi aeglane nende "taustal jooksvate" rakenduste tõttu.
Taxify võimaldab veebist tellimist - miks Wisemile seda ei võimalda?
Rakenduse õigustest ei hakka rääkimagi. Murettekitavad on paksult:
Spoiler
tsitaat:
Version 1.1.2 can access:
Contacts
* read your contacts
Photos / Media / Files
* modify or delete the contents of your USB storage
* read the contents of your USB storage
Storage
* modify or delete the contents of your USB storage
* read the contents of your USB storage
Device ID & call information
* read phone status and identity
Other
* receive data from Internet
* full network access
* view network connections
* prevent device from sleeping
* control vibration
* read Google service configuration
LKits, miks prevent device from sleeping halb on?
See ilmselt peaks olema, et äpp tööle pannes taustal jooksma jääks kui ekraani kinni jne. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.