praegune kellaaeg 01.11.2024 01:20:17
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
sõnum |
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
03.02.2016 21:29:06
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse?
|
kui on naine juhtimisõigusega, viib su ära.
Muul juhul takso. |
see on 1/2 vastusest...
kohalejõudes ei kasuta kohalikku ühistransporti?
---
kas ma loen eelnevatest postidest välja, et osad isikud on võimelised liikuma ainult autoga? (isiklik, naise, tuttava või takso)
ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
03.02.2016 21:30:25
|
|
|
p3000 kirjutas: |
ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi? |
Nendega sõidavad mingid purjus kodanikud kes tekitavad kaasreisijatele stressi.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
namstoop
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
03.02.2016 21:31:56
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
p3000 kirjutas: |
ja bussid,trammid,trollid, metrood,rongid tekitavad "väljakannatamatut" stressi? |
Nendega sõidavad mingid purjus kodanikud kes tekitavad kaasreisijatele stressi. |
Johhaidii
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
03.02.2016 21:35:55
|
|
|
Mingi linnas võib trippida gMapsi abiga, aga kui väljapoole vaja vaadata, siis aitab ikka rendikas.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
03.02.2016 21:38:13
|
|
|
Mis me siit järeldame? Igaühele oma?
Kui võimalik on valida ja igas riigis ilmselt see ühistransa nii roosiline pole, eriti kui sellega kaasneb ajakulu.
Eestis jah hea, kui tööleminek on 45 mindist kauem, siis kolitakse tööle lähemale või valitakse uus töö, ilmselt igas riigis/linnas asi nii roosiline pole.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
heff
HV veteran
liitunud: 18.11.2007
|
03.02.2016 22:37:58
|
|
|
rtfm99 kirjutas: |
heff kirjutas: |
Tarbimisühiskond. Pole just vähe neid inimesi kes sellist piiripealset elu elavad kuna polegi lootust paremaks elujärjeks aga tahaks ju lubada ka endale asju, mis vähemalt näiliselt vajalikud.
Ise sõidan aastas ka 10k, max 15k. Auto turuväärtus ~kahe-kolme kuu palk, teenib hästi ja endale meeldib. Tõenäoliselt ühistranspordi ja vahel taksoga saaks odavamalt hakkama, aga meeldib (seda) autot omada. Vastuseks siis küsimusele "miks üldse autot vaja?" |
seni kuni auto on vajalik jõudmaks õigeaegselt ja mugavamalt tööle ja muudesse vajalikesse kohtadesse ei saa rääkida tarbimisühiskonnast. ühistransport ei sobi kõigile. olgu see siis tasuline või näiliselt tasuta. kus võetakse, et linnas elavad autokasutajad elavad viimase raha eest? |
Ei mina seda võtnud kuskilt, see esimene lause oligi vastus rohkem sellele "järelmaksudest lõhki ja kuu lõpus makaronid" mõttele. Endal ka auto järele siiski vajadus on, mida paraku ühistranspordiga ei asenda.
|
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
03.02.2016 23:21:22
|
|
|
p3000 kirjutas: |
yerba kirjutas: |
Ma olen viimase 20 aasta jooksul üks kord bussiga sõitnud. See oli mu meelest aastal 2008. Ütleme nii, et piisavalt huvitav kogemus oli, et rohkem mitte tahta. Ainukesed ühistranspordid mida peale seda kasutanud olen, on lennuk ja laev.
Omaette liikumiseks sobivad siiski jalgratas, tsikkel ja auto, vastavalt vahemaadele, ilmastikule ja vajadusele.
Maksku see autovärk palju maksab, kõike ei saa siiski hinnata vaid rahas. |
veidi norin, kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse? |
Sadamasse alati oma autoga. Sest teises riigis pole jalgsi suurt midagi peale hakata.
Lennujaama viib tavaliselt naine ära või on kodanikud vastas ja viivad ning toovad.
p3000, nagu eelnevalt kirjutasin, ei ole ainsaks liiklusvahendiks vaid auto. Liigun täiesti vabalt ka jalgratta või tsikliga. Jalgratas on kena ilmaga eriti mõnus liikumisvahend, kusjuures.
Mingiks snoobiks end ei pea. Lihtsalt aegade hämaruses ( keskkooli ajast ) on ühistransport olnud mitte kõige meeldivad koht. Ja toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru. Sellest ajast peale ongi jäänud arusaam, et ühistransa on üsna kirjude reeglite ja halli alaga koht, kus pole suurt midagi isiklikku. Trügivad-tülpinud olemisega kodanikud, suhteliselt ripakil või määrdunud istmed, teinekord ka kodanikud kes ei lõhna väga meeldivalt. Lisaks see, et hajameelne nagu olen, kipun olulisi asju maha unustama. Oma autosse on mõnusam unustada.
PS. Tõenäoliselt Tallinnas võtaks ühistranspordi kasutamise alustamine ka natukene aega. Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt?
|
|
Kommentaarid: 1172 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
872 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
03.02.2016 23:32:21
|
|
|
tsitaat: |
toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru
|
peetri tänavalt lõunakeskuse juurde on ca 1h40 minti jõlkuda. muidu kuskilt kesklinna pole probleemi. tallinn on nati teises mastaabis. omal ajal sai energias 7:15 23 peale mindud, et ca 7:50 peda uksest sisse astuda. hiljem tuli lepistikku marssida, et koplisse saaks nr9 ga. tartu bussid on alati olnud puhtamad kui tallinna omad. pääskülaprügilaexpress kadus küll ära aga koplis lõppevad asjad on endiselt ca 20 aastat vana tšehhi raud..
tsitaat: |
Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt?
|
algatuseks kaotati tallinnas ära see mobiilne piletisüsteem, kus valisid moblast koodi ja said tunnipileti ning mida kontrolliti id kaardiga, nüüdseks on tartus ka see kadunud. tuleb seda rohelist jullat kuskil validaatori ees vehkida. kuna see hea süsteem ära kaotati, olen bussisõitu nii tallinnas kui tartus vältinud. üksikpileteid saab bussijuhi käest aga need on sõidu ajal tülikad osta (raha peab enam-vähem täpne olema ja sinu ostmise ajal juht sõita ei saa vaid loeb sulle raha tagasi).
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Võimalusel konfin ka. |
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
04.02.2016 01:29:41
|
|
|
Volum kirjutas: |
Kui veel Silberautos töötasin, siis oli neid juhtumeid küll ja küll, kus 30k välbamehed kirusid, et mootoril on pidevalt hädasi. Need kes 20k pealt käisid, neil probleeme polnud. |
Mis probleemid siis 30k välbameestel ilmusid, mida 20k välbaga ei olnud?
Ja kui vanadel ja kui suure läbisõiduega autodel need probleemid olid/ei olnud?
_________________ What does the dosimeter say? |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
namstoop
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
04.02.2016 08:06:20
|
|
|
yerba kirjutas: |
p3000 kirjutas: |
yerba kirjutas: |
Ma olen viimase 20 aasta jooksul üks kord bussiga sõitnud. See oli mu meelest aastal 2008. Ütleme nii, et piisavalt huvitav kogemus oli, et rohkem mitte tahta. Ainukesed ühistranspordid mida peale seda kasutanud olen, on lennuk ja laev.
Omaette liikumiseks sobivad siiski jalgratas, tsikkel ja auto, vastavalt vahemaadele, ilmastikule ja vajadusele.
Maksku see autovärk palju maksab, kõike ei saa siiski hinnata vaid rahas. |
veidi norin, kuidas Sa saad lennujaama ja sadamasse? |
Sadamasse alati oma autoga. Sest teises riigis pole jalgsi suurt midagi peale hakata.
Lennujaama viib tavaliselt naine ära või on kodanikud vastas ja viivad ning toovad.
p3000, nagu eelnevalt kirjutasin, ei ole ainsaks liiklusvahendiks vaid auto. Liigun täiesti vabalt ka jalgratta või tsikliga. Jalgratas on kena ilmaga eriti mõnus liikumisvahend, kusjuures.
Mingiks snoobiks end ei pea. Lihtsalt aegade hämaruses ( keskkooli ajast ) on ühistransport olnud mitte kõige meeldivad koht. Ja toona, elades Tartu linnas kasutasin ühistranspordi asemel peamiselt kondiauru. Sellest ajast peale ongi jäänud arusaam, et ühistransa on üsna kirjude reeglite ja halli alaga koht, kus pole suurt midagi isiklikku. Trügivad-tülpinud olemisega kodanikud, suhteliselt ripakil või määrdunud istmed, teinekord ka kodanikud kes ei lõhna väga meeldivalt. Lisaks see, et hajameelne nagu olen, kipun olulisi asju maha unustama. Oma autosse on mõnusam unustada.
PS. Tõenäoliselt Tallinnas võtaks ühistranspordi kasutamise alustamine ka natukene aega. Bussisõiduks on kiipkaardid vaid tänapäeval? Lihtsalt ühekorrapiletit või piletipakki ei saa soetada kuskilt? |
Eks nii kipub olema jah, et on mignid halvad mälestused noorusest või muud üksikjuhud ja selle baasilt on kujunenud raskekujuline eelarvamus. Reaalsuses ei ole tegelikult midagi erilist enam. Täitsa normaalne ja muu (arenenud) maailmaga võrreldav. Jah, sõidab ka üksikuid vanu busse veel, mis tõesti näevad üsna väsinud välja, vahel harva ka mõni koll satub pardale (viimase poole aasta jooksul, mil olen peamiselt ühistransporti kasutanud, vist 1x), aga all-in-all igati meeldiv ja normaalne kogemus.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Volum
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.01.2006
|
04.02.2016 19:30:14
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Volum kirjutas: |
Kui veel Silberautos töötasin, siis oli neid juhtumeid küll ja küll, kus 30k välbamehed kirusid, et mootoril on pidevalt hädasi. Need kes 20k pealt käisid, neil probleeme polnud. |
Mis probleemid siis 30k välbameestel ilmusid, mida 20k välbaga ei olnud?
Ja kui vanadel ja kui suure läbisõiduega autodel need probleemid olid/ei olnud? |
Kõige sagedasem viga oli mootoris olevad lekkivad tihendid. Pika välbaga õli muutub rohkem viskoossemaks, keemilised omadused on muutunud ja hakkab korralikult tihendeid sööma. Seoses viskoossusega, siis kolmel juhul kulusid liuglaagrid ära ja mootor vajas kapitaalset remonti. Kütusesüsteemi koha pealt olid probleemsed just 30k välbaga filtrid, sest arvestades meie diisli kvaliteeti, vahetati pihusteid mõnuga.
Teisele küsimusele vastates, siis tuleb meelde klient, kelle MB on sõitnud 600k (ostis auto esindusest uuena), välbaks oli esinduse poolt 30k, ise käis 15k pealt ja selle aja jooksul vahetanud ainult ühe pihusti. (Loomulikult ka tavalised hooldused arvestada)
_________________ Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus. |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
04.02.2016 22:39:11
|
|
|
Volum kirjutas: |
Teisele küsimusele vastates, siis tuleb meelde klient, kelle MB on sõitnud 600k (ostis auto esindusest uuena), välbaks oli esinduse poolt 30k, ise käis 15k pealt ja selle aja jooksul vahetanud ainult ühe pihusti. (Loomulikult ka tavalised hooldused arvestada) |
Kurat, sellise LSi juures ei ole võimalik ainult õlivahetusele seda kestvust taandada.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
04.02.2016 23:30:28
|
|
|
Volum, mb diislitel ettenähtud 30k või 20k pealt igakord siis kütusefiltri vahetus?
_________________ What does the dosimeter say? |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
arcar
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2014
|
05.02.2016 00:26:10
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Volum, mb diislitel ettenähtud 30k või 20k pealt igakord siis kütusefiltri vahetus? |
loomulikult tuleb vahetada kõik filtrid ja õli kindlastio mitte ettenähtud 30K pealt vaid 15K pealt kui soovid sõita pikemat aega,30K läbisõiduga muutub õli tökatiks mootoris,eriti veel masuudipressil,tean millest räägin ! kui sõidukist hoolid sii vaheta õli ja filtreid ca 10-15K pealt ja pole kunagi probleeme !
_________________ www.arcar.eu 56291000 Allar. Odavad rendiautod al.5 euri päev. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|