Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Tele2 kärpis kliendiinfo ooteaega märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2015 23:26:21 Tele2 kärpis kliendiinfo ooteaega vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Tele2 kliendiinfosse helistades ei pea eilsest, 4. augustist enam valima kõne alguses keelt või küsimuse teemat, mis lühendab ooteaega keskmiselt 20 sekundi võrra.

Tele2 Eesti klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul ei meeldi eestlastele väga masinaga suhelda ja parema teeninduskogemuse tagamiseks kaotati kõnealguse valikud ära. “Edaspidi suunab süsteem helistaja automaatselt kas eesti- või venekeelsele infoliinile vastavalt sellele, mis keele inimene enda kliendiandmetes on valinud,” ütles Seliov.

“Kui seni tuli kõne alguses valida ka teema nagu näiteks arveldus või internetiteenused, siis nüüd koolitasime kõik kõnekeskuse töötajad välja, et igaüks oleks võimeline vastama kõigile valdkonda puudutavatele küsimustele,” ütles Seliov ja lisas, et nii saab klient ammendava vastuse kiiresti ja ühest kohast.

Eesti telekomisektoris on kliendiinfo eelvalikute kaotamine esmakordne. Sirli Seliovi sõnul testiti Tele2 grupis eelvalikute kaotamist värskelt Lätis ning sealsetele klientidele see väga meeldis.

Sirli Seliovi kinnitusel muutub tänasest ka Tele2 infoliini ootemuusika. “Uue muusika autor on Sander Mölder ja seda esitavad neli Eesti tšellisti. Senise naishääle asemel hakkab kõneinfot jagama mahe meeshääl,” lisa Seliov.

Tele2 muutis juulis ka oma interneti-iseteeninduse mugavamaks ja kaasaegsemaks.

Tele2-l on Eestis ligi pool miljonit klienti. Tele2 vahetas Eestis 2014. aasta sügiseks välja kogu oma olemasoleva võrgu. Ettevõte on viimaste aastatega investeerinud Eestis tehnoloogiasse ja teenuskvaliteedi tõstmisse üle 40 miljoni euro.

Allikas: www.tele2.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 00:02:51 vasta tsitaadiga

tsitaat:
..mis lühendab ooteaega keskmiselt 20 sekundi võrra..

See on küll väga tore aga kui ma 15min juba niisama ootejärjekorras olen olnud ja keegi ikka vastata ei taha siis pole sellest väga kasu..
Ja küsida tahaks ka väga lihtsat asja, milleks saadetakse ühele kliendile mitu paberarvet ja kasseeritakse iga saatmise eest eraldi raha..
Varem tulid samale inimesele Tele2 nn lepingud kõik sama arvega.
Aga ju siis peab maksma sest infoliinile ei ole mõtet helistada.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
enterprice
HV veteran
enterprice

liitunud: 18.12.2003




sõnum 06.08.2015 07:39:54 vasta tsitaadiga

Mina ei saa Tele 2 ammu paberarveid. See su oma valikute küsimus. Mõned vanemad inimesed armastavad paberilt kõike lugeda. Saad ju iseteeninduses ise ära muuta kui paberit enam ei soovi icon_wink.gif Ise pole üle minuti eriti ootama pidanud.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2015 08:28:43 vasta tsitaadiga

enterprice kirjutas:
Mina ei saa Tele 2 ammu paberarveid. See su oma valikute küsimus. Mõned vanemad inimesed armastavad paberilt kõike lugeda. Saad ju iseteeninduses ise ära muuta kui paberit enam ei soovi icon_wink.gif Ise pole üle minuti eriti ootama pidanud.

Jutt ei olnudki minust vaid vanaisast.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
enterprice
HV veteran
enterprice

liitunud: 18.12.2003




sõnum 06.08.2015 11:23:17 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
enterprice kirjutas:
Mina ei saa Tele 2 ammu paberarveid. See su oma valikute küsimus. Mõned vanemad inimesed armastavad paberilt kõike lugeda. Saad ju iseteeninduses ise ära muuta kui paberit enam ei soovi icon_wink.gif Ise pole üle minuti eriti ootama pidanud.

Jutt ei olnudki minust vaid vanaisast.

Mina soovitaks talle otsekorraldust.
E-arved võid suunata ka oma postkasti ja vajadusel vanaisale välja printida.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Tele2 kärpis kliendiinfo ooteaega
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.