Peale patchi on momo FFB seaded peetis. Ei saa autot normaalseks enam. Kellelgi on kogemust?
Hmm, ei oska kommenteerida. Mul G25 ja kõik ok, peale patchimist. Võibolla keegi MOMO omanikest oskab oma kogemusi jagada. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Esimesed muljed peale PvPd?
Pole ise juba nädalapäevad arvuti taha saanud
sama siin, nädala algusest saadik paus, tahaks muljeid kuulda.
BTW, märkasin just, et Juniori seasonis on 3 eventi ainult. Kreeka - Wales - Monte. Viimati vaatasin, siis oli kõik ok, ma ei mõista mis valesti läks. _________________ minu lugupeetus
Panin ka vana panni Mini Cooperi seisma ära. Nüüd olen enamasti Quattroga sõitnud ja täna proovisin Fiestat ka. Quattrol timmisin vähe diffrit, et oversteeri vähem oleks. Fiestaga ei oska küll miskit teha! Kas stock autol ja mingil ulme sättimisel tuleb aegade suhtes suur vahe sisse?
Lasin reaalselt 3 tundi vist järjest ühte ja sama rada, lõpuks tuli päris hästi välja juba. Tegin proovimõttes ühe video ka, tahtsin näha kui kvaliteetne jääb peale YT kompressi.
See oli üks katse mis vähe paremini õnnestus, alati läks väga heal katsel midagi võssa. Väiksed betoonist põõsaoksad ja surmasoovidega pealtvaatajad, või väike põks kuskile, 75 saltot ja kaljult alla. Hairpinnidega ka selline loto koguaeg.
Tegin WRT Walse katse aegade tabeli- link. Kahjuks tagant järgi ei saa eventi aegu vaadata, Saksa ja Juniori tabelid jäid ajanappuse tõttu tegemata.
Enda elamustest ka natuke. Juniori Saksa katsed panin kõik võssa, kiiruga ja külmalt sõidetud. Tulemusest ei maksa rääkidagi.
WRT Saksa Eventi jaoks sõitsin Audiga karjäärina riigi läbi. Liigas sõitma läksin aga stock Fiestaga. ühtegi puhast sõitu ei tulnud üheltki katselt ja B-grupile sirgetel vastu ei saa.
Juniori Kreeka ralliks olin vähe roostes. Parim oli 1. katse, millel tegin katuse, aga üllataval kombel siiski võitsin. Ülejäänutel oli spin või välja sõit või mõlemad.
WRT Wales's jällegi ühtegi päris puhast katset polnudki, aga kujunes Sander Moksiga korralikuks võistluseks - kord sekundiga ees, siis 6sekiga maas ja nii lõpuni välja. Viimasele katsele läksin 1.5sekise eduga No terve tee lajatasin piiri peal sõites, paaris kohas pidin end ikka väga risti keerama, et teele jääda. Viimases kurvis panin ikka krt võssa ja resettisin +16sekiga. Olin surm kindel, et nüüd saangi mingi 2sekiga üle. Õnneks läks Sandril veel kehvemini ja jäin kokkuvõttes 14ga peale ^_^
Siin küsiti ennist, kas ja kui suur vahe on stock vs upgradetud masinaga sõites? Mis Fiestasse puutub, siis päris ränk. Stock masinaga jäi mulle arusaamatuks, et kuidas sellega üldse on võimalik välja sõita v apse teha, tundus üli sujuv ja heade piduritega. Liigas sõitsin 3/5 tuuninguga ning vahe on juba märgatav- äkkiline, lõpp kiirust stockiga kätte ei saanud, isegi 4ndaga oli keeruline piirajasse saada. Õnneks teenid upgrade ka liiga jms sõitudega. _________________ minu lugupeetus
Eile sõitsin PVP'd hannesega koos ja seal tuli renditud stock masina ja ostetud arendatud masina vahe välja väga kiirelt. Nimelt esimese 100meetriga oli mõne auto pikkune vahe sees. Pm peale esimest käiguvahetust on eest läinud.
Minu tänaselt juuniorite eventilt üks video ka: https://www.youtube.com/watch?v=Aw3ZeTUDGps
Pm kõik rajad on sedasi sõidetud. Edu missugune. _________________ --
Urmas
Kahjuks ma ei saanud esikoha pärast võidelda kuna pidin sõitma vana PlayStationi rooliga mille FFB on olematu ja ühele poole keerab rool väikese viivitusega
Wales mu lemmik ja Fiesta on ka käpas, aga kahjuks seekord läks nii minu jaoks
Palju õnne kuukoo-le võidu puhul ja loodan varsti kätte saada oma Thrustmasteri ja siis loodan tagasi olla konkurentsis
Hetkel mingi jama ja ei saa mängida. Rool jääb iga natukese ajatagant seisma pooleks sekundiks, aga auto ja pilt liigub edasi. Kurvi minnes nt freezib ära ja sõidad otse metsa, sama kurvist väljudes kui tahad otseks keerata. Teistes mängudes probleemi pole.
Videos on näha kuidas rool vahepeal seisab ja siis hüppab õigesse asendisse.
PVP - Session Visibility - When setting up an Online Custom Championship there is now an option to make the lobbies closed so only players who were either invited or on your friends list can join.
PVP – Race collisions can now be turned off when creating a custom lobby.
PVP - In a lobby, the user can now specify who they would like to communicate with via the Voice Channel option IE Everyone, Friends or no one.
Audio Options - There is now an option to set the chat receive volume.
Audio Options – Voice Chat can now be turned on or Off.
Controls – Users now have the option to enable Push To Talk for voice chat.
Fixes
HUD Fix – Rear view mirror in Rallycross is now correctly placed when using either internal camera.
Game Fix – Tooltip to repair a puncture now functions correctly.
PVP Fix – Players who jump start when in the staggered grid position can no longer collide with other users.
Save Fix – Fix for the game not saving when the player has entered 6 leagues.
KURAT, kuidas ma ei kannata selliste jamade pärast arvutimänge silmaotsaski! Konsooliga lihtne - võtad riiulist tolmukihi alt plaadi, pistad masinasse ja kogu lugu... aga et niimoodi Arvuti näkku paneb, uhh...
viimati muutis Albert4584 11.09.2015 00:14:26, muudetud 1 kord
Viskasin kiirelt mingid 2 eventi kokku, esimene Group B ja teine WRC2010 jaoks. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Piilusin ka järgi. No jah selline meh, on või pole, väga ei muutuks midagi enda jaoks. Pigem nad võiksid veebis tegeleda sellega kuidas normaalselt rallisid luua ning kuidas normaalselt saaks tulemusi näha (eri klassid, vahe eelmisega, oma klassi eraldi vaatamise võimalus, kaotus kilomeetri kohta,jne), see mis seal hetkel on, on ikka väga nadi ja ääretult ebamugav, lisaks läheb vahepeal lolliks kah veel. Kui nüüc peaks veel radu juurde tulema siis seda hullemaks ja ebamugavaks see läheb. Ühesõnaga tegeletakse tiluliluga mitte sellega millega oleks vaja tegeleda _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Endalgi on küsimus, et Codemastersi DR foorumis korjatakse suggestione parandusteks ja lisavõimalusteks. On üldse teada CM-i poolt, et kas või milliseid ettepanekuid arvestatakse või mida plaanitakse üldse teha? Muidu seal on väga õigeid ettepanekuid välja toodud, et asi teha tõsiselt heaks simuks ja just nimelt simuks. Või lastakse rahval lihtsalt suusoojaks midagi foorumisse kribaga aga tegudeni ei jõutagi. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Equinox, Siiamaani on tundunud et inimeste arvamust kuulatakse, kui nüüd vaadata uuendust järgi.
Avastasin et kui netist aegasi vaadata siis saab filtreerida kas rooliga või puldiga sõidetud. Vähemalt liigas oli nii.
Panin ka vana panni Mini Cooperi seisma ära. Nüüd olen enamasti Quattroga sõitnud ja täna proovisin Fiestat ka. Quattrol timmisin vähe diffrit, et oversteeri vähem oleks. Fiestaga ei oska küll miskit teha! Kas stock autol ja mingil ulme sättimisel tuleb aegade suhtes suur vahe sisse?
Lasin reaalselt 3 tundi vist järjest ühte ja sama rada, lõpuks tuli päris hästi välja juba. Tegin proovimõttes ühe video ka, tahtsin näha kui kvaliteetne jääb peale YT kompressi.
See oli üks katse mis vähe paremini õnnestus, alati läks väga heal katsel midagi võssa. Väiksed betoonist põõsaoksad ja surmasoovidega pealtvaatajad, või väike põks kuskile, 75 saltot ja kaljult alla. Hairpinnidega ka selline loto koguaeg.
See 180 kraadi kurv 2:20 kandis tuli sul hästi välja, pole ise mänguga kursis aga videost tundus, et kohati paistab auto käitumine ja sõit ebareaalselt tõene ja siis teatud kohtades näis kui auto oleks raja kohal hõljunud ning mingit seost ümbritsevaga ei tekkinud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.