Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Mankind Divided märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 17.09.2016 00:43:26 vasta tsitaadiga

The fall oli netist uuritu põhjal jäle käkerdis mille olemasolust ja mõttest keegi vist eriti aru saanud ei ole. Ise lugenud, uurinud ja mängima ei kutsunud. Parem Deus Ex HR Directors Cut läbi teha.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2016 16:06:16 vasta tsitaadiga

Tegin kah nüüd läbi. Üks kuuke peale reliisi on selline paras aeg fixitud asju ette võtta. Märkimisväärseid probleeme selles mängus ei täheldanud. Lõpu osas meeldis see, et bossi killimisele sai loovalt läheneda ja need kellele bossi fightid põhimõtteliselt ei meeldi, saavad seal väga lihtsasti tehtud.
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 393 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 340
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 27.09.2016 19:37:30 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
The fall oli netist uuritu põhjal jäle käkerdis mille olemasolust ja mõttest keegi vist eriti aru saanud ei ole. Ise lugenud, uurinud ja mängima ei kutsunud. Parem Deus Ex HR Directors Cut läbi teha.


The Fall tehti et DLC pealt raha teenima hakata mingis ajavahemikus kuid see ei läinud rahvale peale ega uus deusex sellest loobunud pole ilmselt tehti parem mootor millepeale DLC pakke vändata.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.09.2016 21:33:02 vasta tsitaadiga

parema mootori osas - the fall on ju puhas mobiilimäng. pc-le saadaolevus on afterthought.
plaan oli teha episoodilist mängu, aga kas mängu enda jaoks - või tõenäolisemalt mobiilsel platvormil - ei olnud vähemalt tol hetkel sellise asja jaoks turgu.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2016 03:07:31 vasta tsitaadiga

Lõpetasin mängu eelmine nädal. Tegelikult eelmine nädal lõpetasin DLC-d. Tooks välja oma muljed senikaua kui need veel mälus värsked on:

* Stoori on huvitav, aga mitte tingimata nii huvitav, kui DXHR. Pigem erinev.
* Soundtrack on kindlasti kehvem, kui eelmises osas. Ainus mis tõesti meeldis oli TF29 theme mis meenutab UNATCO oma esimest mängust. TF29-st on ka pikem versioon.
* Graafika on tunduvalt parem, kui eelmises osas. Kuigi ka eelmises ei jäänud see mulle kordagi ette, kuna olin keskendunud stoorile. UI suuruse muutmine, FOV muutmine jne on suurepärased lisad ja peaks tänapäeval olema igas PC mängus. Kasutajaliides mulle küll eriti ei meeldi. Nt graafikasätetes on osad asjad tekstiga on/off, osad asjad bariga (empty/fill) ja osad asjad hoopis toggle (on/off). See kandub osaliselt üle ka health/enegy bar ja inventory peale. Tundub nagu oleks 20 eri disainerit disaininud UI teineteisest sõltumatult. Mingit ühtset loogikat pole ja inventory ei saa vahel aru kas ma tahan asja kasutada või liigutada. Inimeste animatsioonid ja eriti näoilmed võiks siiski paremad olla k.a lipsync. Adamil on see veel enamvähem, aga NPC-del kes pole stoori osas kriitilised jätab see soovida. Õnneks siiski parem, kui eelmises osas kus kõik olid rääkides väga närvilised ja vehkisid pidevalt kätega mis tõsiselt häiris toona.
* Jõudlus on kehvem kui eelmises osas. Kas see on seetõttu, et graafikat on kõvasti juurde keeratud või mõnel muul põhjusel - ei tea. Igatahes lihtsad sätted nagu Anisotropic Filtering jms mõjutavad juba 5-10fpsi võrra jõudlust rääkimata karmimatest sätetest a'la shadows jne.
* Gameplay muudatused on üldiselt teretulnud v.a häkkimise osa muutused (vt altpoolt pikemalt).
* Mäng tundub üsna stabiilne. Minul ei esinenud ühtegi crashi. Muidugi ma ootasin ligi 4 kuud peale väljatulekut enne, kui mängima hakkasin. Selleks ajaks on mitmeid patche väljastatud.
* Mängisin eelviimasel ehk Give me Deus Ex raskusastmel.
* Läbi tehtud siis @ 1440p järgnevate sätetega. Min fps oli 50 kandis. Keskmine 80 kandis. Max 100 kandis GTX 1080 peal:
Spoiler Spoiler Spoiler


Nüüd siis täpsemalt muljetest:
Soundtracki ja graafika/jõudluse/stabiilsuse osas pole otseselt midagi enam lisada. Seega keskendun stoori ja gameplay osale k.a DLC.

Stoori nagu ütlesin on erinev. Siiski on piisavalt põnev, et huvi ei kaota, aga mulle meeldis DXHR stoori rohkem. Mulle ei meeldi ka DXMD asukohad kus tegevus toimub. See on vb mõnevõrra kummaline arvestades, et ise elan kah ida-euroopas, aga samas pole raske läbi näha, et tšehhis toimub tegevus puhtalt promo pärast. Sama lugu on ju ka filmidega mis seal filmitud on. Polegi täpselt süvenenud aga ju seal mingid maksusoodustused jms mängus on. Ainsad teised nn "hubid" on Golem City (Utulek) ja London (lõppmissioon). Paraku kumbagi külastad ainult korra ja tagasi enam ei lähe. Ka mõlema DLC tegevus toimub Prahas. Iseenesest linn näeb hea välja aga on väga väike võrreldes esimese mängu Detroidi ja Hiinaga (oli vist Hiina?). Veidi päästab asja see, et palju vertikaalsust ja uurimist ka kõrgematel korrustel. Tagasi on ka kanalisatsioonis roomamine.
Samas seoses sellega kuidas stoori kulgeb, siis aja jooksul (loodan, et see pole suur spoiler kellelegi) läheb järjest enam linnast lukku. Seega alguses kui pole veel kõiki augmente, siis ei saa igale poole sisse. Pärast kui need olemas on ei pruugi enam üldse sinna pääseda, kuna mäng otsustab, et stoori osad toimuvad ainult teatud linnaosades. Linn ise pole ka paraku ühe laadimisega mälus. Tuleb kasutada metrood, et liikuda ühest linna otsast teise mis on veidi tüütu.

Karakterid on üldiselt huvitavad ja lisaks põhistoorile on mitmeid subplotte ja lisamissioone. Meeldib see, et lisamissioonid pole mõttetud a'la mine punkti B ja too mulle ese A vaid tavaliselt saab lisamissioonide tegemise eest ka midagi vastu. Lisaks on need unikaalsed ja ei kordu mis muudab nende tegemise nauditavaks. Siinkohal on võibolla hea, et mäng pole päris open world mis oleks ilmselt täis selliseid korduvaid lisamissioone. Voice acting on väga hea. Animatsioonidest ma eespool rääkisin.

Nüüd siis gameplay. Meeldis väga see, et on lisatud mõningaid väga kasulikke augmente mida ma kohe ka kasutama asusin. Minu vaieldamatu uus lemmik oli Micro Disassembler mis lahendas suure probleemi mis eksisteeris DXHR-s - loot kuhjumise. Eelmises osas oli inventory suurus väga tähtis, kuna üleskorjatud looti pidi müüma. Ainus alternatiiv oli osad asjad lihtsalt maha visata. Pikkade missioonide puhul kus asju müüa ei saanud oli see probleem. Tänu MA augmentile sain seekord lihtsalt tükkideks hekseldada relvad, granaadid jms ebavajalik non-lethal/stealth mängu seisukohast mida ma müüa ei plaaninud ja nende crafting osade eest teha endale biocelle või hack toole. Seega inventory süsteem tänu sellele augmentile ja tänu lahedale crafting süsteemile muutus kahtlemata tunduvalt paindlikumaks. Lisas biocellide kasutamine energia taastamiseks on tunduvalt loogilisem, kui nurga taga snäkkide krõbistamine. Paraku tundub, et kõik seda kasutada ei saagi. Ma ei tea miks see pole vaikimisi põhimängus. See tuleb vist koos DLC-ga.

Üks kasulik augment on veel Wireless Hacking mida ma pean tunnistama vabatahtlikult ei kasutanudki. Kindlasti see muudab asja lihtsamaks, aga siis mul poleks olnud põhjust security arvuteid üles otsida. Paljud uued augmentid olid pigem kas kaitseks või vastate mahavõtmiseks mis mind ei huvitanud. Icarus Dash siiski võtsin, kuna see andis mõned huvitavad võimalused pääseda ligipääsmatutesse kohtadesse.

Rääkides häkkimisest, siis mulle selles osas see absoluutselt ei meeldinud. Mulle meeldis DXHR variant tunduvalt rohkem. Siin oli üritatud teha asja ilusamaks aga tulemus oli kehvem. Nagu laste mänguasi pmst. Mul pole vaja häkkides näha ilusaid värve, plahvatusi, WASD abil liikumist (mida muide muuta ei saa kuigi ma kasutasin liikumiseks hoopis nooleklahve) ja vaikimisi on see ja ka nt kaart nii sisse zoomitud, et ma pidin iga kord välja zoomima ja WASD abil liikuma, et omada paremat ülevaadet. Lisaks tänu MA augmentile oli mul alati piisavalt hack toole, et ma võisin vabalt suvalise level 5 terminali ära häkkida. Seega erinevalt eelnevast osast ei panustanud praktiliselt ühtegi praxist häkkimisele.

Ja siis veel suurim probleem häkkimisega: Level mida näitab ei ole absoluutselt vastavuses sellega kui raske seda terminali on häkkida. Näiteks paljud Level 5 terminalid on tunduvalt lihtsamad häkkida. Lihtsalt iga node capture võtab rohkem aega ja see ongi kogu erinevus Levelite vahel. Samas võtad mingi suva Level 1 ette ja sulle antake 20 node ja kui sa kolmanda juurde jõuad, siis süsteem on sind juba avastanud ja sa isegi ei näe kuhupoole sa pead edasi liikuma, kuna enamude nodesid on pimeduses. Tunduvalt raskem, kui Level 5. Nad peavad tõsiselt häkkimise ringi tegema - Level peab sõltuma node-de arvust ja asetusest ja turva node-de asutusest. Ehk siis Level 1 pole kunagi üle 3 node ja 1 turva samas, kui Level 5 on alati miinimum 15 node ja 3 turvat.
Lisaks ekstra soft nagu nuke jms tuleb nüüd aktiveerida eraldi klahviga seega enamus ajast unustasin seda teha kui reaalselt häkkisin. DXHR-s oli parem - hiirega node peale minnes said valida kas lihtsalt capture või mõni muu variant. See oli nauditav lausa. DXMD häkkimine on üks giant pain in the a** mida ma vältisin hack toolide kasutamisega igal võimalusel.

Rääkides nüüd augmnentidest ja praxis punktidest, siis neid jagatakse kohati ikka liiga palju. Kui sa spetsialiseerud ühele mängustiilile siis on sul juba poole stoori peal kõik vajalikud augmentid olemas. See muudab eriti mängu lõpu väga lihtsaks. Ainus viis asja huvitavamaks teha on ise ennast meelega piirata. Raha on kah mõttetu. Mul oli lõpuks 40k crediteid aga mitte midagi mida nende eest osta - mõned praxised olin 10k eest ostnud, vahel kui ressursse vähe siis ka mõned biocellid, hack toolid ja veidi stun gun ammot aga enamasti craftisin need ise v.a ammo siis mida ei saa ise craftida paraku.

Relvadest kasutasin ainult stun guni. Tranquilizer oli järekordselt mõttetu nagu eelmises osas - enamus olukordades lõppes asi sellega, et NPC karjus pool linna ülesse, kui pihta oli saanud ja alarmid pandi kohe tööle. Mõni üksik kord kus mul õnnestus mõni eraldatud NPC kaugelt maha võtta nii, et alarmi ei antud. Seega suht mõttetu. Siin mängus enamsti polegi nii suuri vahemaid, et väga kaugele oleks vaja tulistada. Ok ma saan aru, et midagi kahtlast on, siis antakse häiret, aga uinutiga pihta saades ei tohiks kõik NPC-d tema ümber kohe alarmi minna. Pigem reaalsem oleks, kui vend maha kukub, siis tuleb teine NPC uurima - avastab uinutinoole ja alles siis annab alarmi. Kui NPC üksi on ja pihta saab, siis peaks vaikselt kokku vajuma ja alarmi ei tohiks tulla.

Mis kahtlemata meeldis oli see, et kõik nö boss eventid sai läbi rääkida. Polnud sellist BS-i nagu DXHR-i algses versioonis (ja ka DXHR:DC-s kus ikkagi pidi võitlema).

Lõppmissioon lõppes kah suht ootamatult. Ootasin midagi paremat. Lisaks stoori spoiler (ärge avage kui pole mängu läbi teinud):
Spoiler Spoiler Spoiler


Ok nüüd siis veidi DLC-dest kah:
* Desperate Measures - väga lühike ja lihtne DLC. Isegi üllatavalt lihtne (vähemalt stealthiga). Saadaval ainult pre-order boonusena, Day One Edition-ga või Collector's Edition-ga. Pole väga väärt imo.
* System Rift - vaieldamatult raskeim osa mängust (k.a DLC ja põhimäng). Robot domination ja wireless hacking on hädavajalik aug selle lõpus. Isegi koos nendega on raske. Ressursse on suht vähe - eriti alguses. Veel kummalisem on see, et tegu on Palisade Bank hoonega mis on hoopis teises asukohas Prahas ja teise disainiga kui põhimängu oma. Üsna segadusseajav. Stoori on nii ja naa. Vb väärt oma raha.
* Tactical Pack - Relvad on mõttetud aga MA aug on super. Kui seda augi poleks, siis poleks sellel ka mõtet. Küll aga väidetavalt on seda võimalik kasutada ainult ühe playtrough peale. Ehk siis save game+ peal enam ei toimi. Nõmedus.
* Assault Pack -. Relvad jällegi mõttetud. Lisatud aug mis aeglustab granaatide jms plahvatmist vb tuleb kasuks neile kes agressiivselt mängivad aga sellel on sama ühekordse kasutuse jama.
* A Criminal Past -
tsitaat:
The second story DLC, scheduled for release in early 2017.
"Adam Jensen goes undercover to enter a prison for augmented criminals. His mission is to find a fellow Interpol agent who is undercover on a separate mission, get information from him connected to an impending terrorist attack, and leave without being noticed."


See peaks selle romaani siis kokku võtma icon_eek.gif . Postitage - kas olete minu kriitikaga nõus?. Pole nõus? Mis olid/on teie muljed!
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 26.12.2016 06:24:20 vasta tsitaadiga

- ui osas pean paljuski nõustuma, menüüs settingud kohati raskesti hoomatavad, häkkimise ui tüütu (eelkõige välja zuumimine ja liiga palju klikke).
- 1440p maxed mängis gtx1080 kuskil 55 fps keskmiselt, halvematel hetkedel droppides alla 40 peale. ma mängisin kohe reliisil ka muidugi, praegu vist on veidi parem.
- terminalide levelid olid absoluutselt vastavuses keerukusega. 5 alati raskem kui 3 (mõne hardcoded erandiga).
- utulek ja london pole ju mingid hubid, puhtalt missioonid. ma ei tea, kas sa üritasid utulekis algusse tagasi minna (näiteks asju müütama) aga see bugis mul ikka mõnusalt mängu ära - level kadus ära ja kukkusin auku jms.
- micro disassembler on muide dlc aug. icon_biggrin.gif
- system rift oli awesome. üks mängu paremaid leveleid. ainukene küsimus, et miks kurat see dlc oli. jälle see jura eraldi augmentide ja inventoryga.
- ühekordsed kasutamised on relvadel, mitte augidel.

looti kuhjumine on paljuski mängustiili tulemus. ringi laamendades, kui tagasi ei hoia, kasutad asjad ikkagi ära ja läheb omajagu raha. ma tegin foxiest pacifisti playthrough, kus "kõik mis lahti, see ära". kedagi ei tapnud, relvi polnud vaja, kogu kama kaasa arvatud ammo sai maha müüa. siis oli lõpuks tõesti 100k+ raha, seda siis ostetud praxiste ja upgradede kõrval. aga selle juures jäi mängust just gameplay poolest väga suur osa lihtsalt nägemata. augid said täis kuskil ng+ poole peal icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2016 12:04:41 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
- terminalide levelid olid absoluutselt vastavuses keerukusega. 5 alati raskem kui 3 (mõne hardcoded erandiga).

Minu kogemus oli siiski negatiivne. Ainus mis Level 5 jms raskemaks muutis oli aeglasem node capture. Node struktuur enamasti küll midagi rasket polnud. Eks erandeid loomulikult oli.
londiste kirjutas:
- utulek ja london pole ju mingid hubid, puhtalt missioonid. ma ei tea, kas sa üritasid utulekis algusse tagasi minna (näiteks asju müütama) aga see bugis mul ikka mõnusalt mängu ära - level kadus ära ja kukkusin auku jms.
No hubid on need selles mõttes, et paar lisamissiooni, mõned suletud alad mida peab avastama ja merchant on olemas. Vähemalt Utulekis. London on jah rohkem missioon.
Päris algusesse ei läinud Utulekis ja õnneks ka glitche ei tekkinud.
londiste kirjutas:
- micro disassembler on muide dlc aug. icon_biggrin.gif

Jep. Poole kirjutamise ja googeldamise pealt sain ka ise sellest aru.
londiste kirjutas:
- system rift oli awesome. üks mängu paremaid leveleid. ainukene küsimus, et miks kurat see dlc oli. jälle see jura eraldi augmentide ja inventoryga.

Loodetavasti kunagi tehakse jälle DC versioon ja sinna on juba integreeritud see.
londiste kirjutas:
- ühekordsed kasutamised on relvadel, mitte augidel.

Ok. Hea teada. Relvadest ma ei hooligi.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 26.12.2016 17:21:40 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:


* System Rift - vaieldamatult raskeim osa mängust (k.a DLC ja põhimäng). Robot domination ja wireless hacking on hädavajalik aug selle lõpus. Isegi koos nendega on raske. Ressursse on suht vähe - eriti alguses. Veel kummalisem on see, et tegu on Palisade Bank hoonega mis on hoopis teises asukohas Prahas ja teise disainiga kui põhimängu oma. Üsna segadusseajav. Stoori on nii ja naa. Vb väärt oma raha.


Riftis murdsid sa PB Blade'i sisse, mitte nö tavalisse pangahoonesse.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2016 17:37:54 vasta tsitaadiga

softis, Ok. Samas sealt tavapangast sai vaultidest ikka väga hinnalist kraami võrreldes sellega mis Blade-s oli (või õigemini polnud).
Mulle üldse ei meeldi see DLC süsteem siin mängus. Võiks olla nii, et kui sul on DLC olemas ja main stoorit läbi teed, siis ajaliselt õigel hetkel tuletaks mäng sulle meelde, et DLC saadaval ja praegu oleks hea hetk see läbi teha. Lisaks saaks siis sujuvalt ka inventory ja augmentid üle tuua. Praegu on nii, et DLC ja põhimängul on oma inventory ja augmentid ja kumbki ei kandu teise üle, kuigi tegevus toimub justkui samas linnas samal ajal.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 26.12.2016 18:02:13 vasta tsitaadiga

GTX1080 vedas välja maxed out ehk Ultra sätted? On juba põhjust jah Vega peale uuendamiseks, ise jääb juba Very High poolikuks. Samas ei näe mäng nii detailne välja kui ROTTR- seal ikka puud ja lumi\rohi väga detailne. Suvalist tapeeti lihtsam kuvada paari tessalation auguga?

Miskipärast võttis global sätetest Chill ON Fury X-ga, ei saanud aru tükk aega, et miks üle 40FPS ei vedanud, eriti veel kui alguses lihtsalt kohapeal passisin ja suu ammuli maailma vahtisin. Hiljem liigutamise peale sain juba pihta FPS kõikumise pealt. Täitsa sujuv on mängida ning ventikas on ka nüüd juba nii vaikne, et ei lärma läbi kõrvaklappide. Tükk aega peidus kükitad, siis võtab tuurid maha...

Tutoriali osa sain läbi, jäi ka hääle ja suu liigutamise möödakäivus silma, häiriv ikka, eriti tänapäeval, kus ROTTR tegelased paistsid ikka väga elutruud. Vähemalt mängitavuse koha pealt on tunnetus sama, siit -sealt logiseb ja on teistmoodi natuke, aga õhustik on kõik vana hea sama.

Varjumine on küll kohmakam minu meelest. Mõni kord tuleb iseenesest varjust välja, ei jookse teise kohta täitsa välja, vaid jääb passima keset platsi jne. Ses suhtes oli, hoia all nuppu, seni on peidus süsteem parem... Toggled varjumine on kohati lihtsam, teiselt poolt väga kohmakas.

Eks lõpus näeb...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2016 18:41:32 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:


Eks lõpus näeb...


Lõpp tuleb väga ootamatult icon_smile.gif

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2016 21:18:18 vasta tsitaadiga

Tegelikult cover süsteem meeldis mulle rohkem kui eelmises osas. Minumeelest oli see üsna hästi lahendatud. Näitas isegi punktiirjoonega ära kuhu saab varjuda järgmisena.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 10.01.2017 13:41:42 vasta tsitaadiga

http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-09-deus-ex-mankind-divideds-pre-order-bonus-content-now-free-for-all
_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 277
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Trwind55
Kreisi kasutaja
Trwind55

liitunud: 21.04.2003




sõnum 24.01.2017 01:36:27 vasta tsitaadiga

Deus Ex Mankind Divided "A Criminal Past" DLC 2 out February 23rd @DeusEx
_________________
möhhh..
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 24.01.2017 02:01:29 vasta tsitaadiga

lõpuks ometi icon_smile.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 30.01.2017 17:11:09 vasta tsitaadiga

Don't expect another big Deus Ex game anytime soon
Eidos Montreal busy with Tomb Raider, Avengers and Guardians of the Galaxy projects.
http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-30-dont-expect-another-deus-ex-game-anytime-soon

marveli lugematud cookiecutter sequelid kinoekraanid vallutanud, nüüd kiusavad normaalsete mängude asutajaid icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 30.01.2017 17:18:04 vasta tsitaadiga

Samas ma ei kurda ka. MD puhul on DLC'd täiesti mõttetu üldstoori osas. Seega neil ilmselt said nagunii mõtted otsa.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 30.01.2017 17:19:14 vasta tsitaadiga

system rift oli iseenesest täitsa tore ju. see põhiloost lahtisidumine on muidugi saatanast.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 30.01.2017 17:21:11 vasta tsitaadiga

Jah, eraldiseisvana olid mõlemad lisamissioonid okei aga nad ei pakkunud mingit lisaväärtust tervikule.
Selle asemel, et rohkem tausta jms avada, raisati ressursse Breachi peale, et mikrotehinguid jõulisemalt pushida.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 30.01.2017 17:39:09 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Samas ma ei kurda ka. MD puhul on DLC'd täiesti mõttetu üldstoori osas. Seega neil ilmselt said nagunii mõtted otsa.

DLC on ülejäänud storyga sama "sidus" nagu Missing Link. Kuskilt pacingu huvides välja tõstetud ja siis tagasi müüdud. Mänginud küll ei ole... Loodetavasti tuleb mingi variant ühes tükis läbi mängida.

Kuna mäng lõppeb sõna otseses mõttes poole lause pealt (iirc), siis mingi plaan pidi olema. Terve DXMD story tõi ainult küsimusi juurde ja olen täiesti seda meelt, et hakiti tükkideks ja loodeti hiljem episoodide vms kaupa maha parseldada.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 30.01.2017 17:59:21 vasta tsitaadiga

mitte pacingu vaid raha tegemise huvides icon_evil.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.01.2017 15:21:27 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Don't expect another big Deus Ex game anytime soon
Eidos Montreal busy with Tomb Raider, Avengers and Guardians of the Galaxy projects.
http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-30-dont-expect-another-deus-ex-game-anytime-soon

marveli lugematud cookiecutter sequelid kinoekraanid vallutanud, nüüd kiusavad normaalsete mängude asutajaid icon_rolleyes.gif


Njah, ikka haige värk. Lõikasid mängu pooleks, seetõttu ei müüdud piisavalt koopiaid ja nüüd panevad seeria seetõttu on-hold. Oleks stoori 2 korda pikem olnud, küll siis müüdud oleks icon_rolleyes.gif

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 31.01.2017 15:31:35 vasta tsitaadiga

aap14, pigem tehti esimene suur prohmakas kui hakati tasemelist eeltellimust pakkuma kõige alguses.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 31.01.2017 16:56:58 vasta tsitaadiga

softis räägib tõtt, see andis sotsiaalmeedias kuhjaga halba pressi ja tagasivõtmine juba ükskõik. Kerge kahjurõõm jah, aga krt noh! käisin raha välja ja käiks nüüd vastumeelselt sama palju kui tõmmataks otsad kokku...
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 31.01.2017 17:19:59 vasta tsitaadiga

http://www.guru3d.com/news-story/square-enix-might-put-deus-ex-series-on-hold.html

tsitaat:
The reason behind it is the poor sales of the latest iteration, Deus Ex: Mankind Divided.


Ma ei imesta üldse.Niipalju kui ma vaatasin selle üllitise gameplay videoid ja ülevaateid siis tundus ikka suht igav ja mannetu,ma näiteks ei saa aru mida te selles seerias leiate ? Peategelane mulle absull ei meeldinud,suht tuim tegelane tundus icon_smile.gif
ärge näkku lööge,ega ma pole seda seeriat üldse mänginud kunagi ka ja ei tea sellest midagi.lihtsalt minu arvamus sellest mankind haibist. Muidugi on see maitse asi ju ka .paljudele ehk meeldib.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Deus Ex: Mankind Divided mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.