Olen ca 115 päeva elanud. Tänaseks peaks enda teada kõik kaardid suuresti läbi uuritud olema ja parim võimalik varustus hangitud. Kuniks nooli juurde ei osanud/saanud teha tundus,et laskemoona hulk seab eluspüsimisele piirid, nüüd tundub, et tikud on ainuke mis võiks piiri tõmmata lõpuks, kuid ka neid on leitud niipalju, et ca 300+ päeva ei tohiks probleem olla. Lisaks olen leidnud ka paar suurendusklaasi, millega saab päevavalges tuld süüdata, ehk ka tikkude puudust leevendada.
Hetkel üritan leida midagi, mida veel peale survivemise ette võtta- arvatavasti lähen teen suurema tikukogumise ekspeditsiooni, et tekiks ülevaade palju neid veel reaalselt alles on. Elasin pikalt pleasant valley farmis/küünis, kuid kolisin mõnda aega tagasi mysteri lake trappers house üle, kuna seal hubasem/praktilisem elamine-farmhouses kulus tikke ka rohkem sest, tuli liikuda ruumide/keldri vahel ning see hakkas lõpuks tüütama.
Lugesin, et veel detsembrisse planeeritud patchiga on uut kaarti oodata.
Tikkude probleemi vastu aitaks sul tulekivi leidmine. Ei tea muidugi selle eluiga, kuna mängus kus tulekivi leidsin sai hunt mind kätte.
Tulekivi pole õnnestunud leida, kuid kahtlustan, et see annab otsad sama kiirelt nagu teised tuletegemise vahendid. Igatahes olengi uuel ringil- weekendil põrkasin vastu karu (teine kord mängu jooksul), kes mu muidugi ära shreddis kuigi suutin talle noole otsaette lasta. Jäin ellu kuid veits hiljem astusin low conditioniga tulle ja põlesin ära:S
Nüüd siis järgmine try käsil - seekord voyager raskusastmega. Esialgu suurt erinevust keskmise tasemega pole märganud- hunte tundub rohkem olevat ja mingit key nodi justkui vähem. Relva pole veel leidnud ehk survivemine peamine teema.
Ise olen Mystery Lake 30 päeva jooksul risti-põiki läbi trampinud, pole samuti Tulekivi leidnud ega ka kivisütt.
Samas tikkude ja puude puudust nagu ei ole...
Kuna endal on aga püss ja ka moona lademes, siis olen hetkel juba 2 karu magamiskotiks moondanud ja lihahunnik aina kasvab nurgas.
Hetkel pean küttimisega piiri...ei jõua niipalju tarbida, kui roiskuma kipub... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Mul ka mingi ~30 päeva jooksul Mystery Lake täiesti läbi käidud. Isegi ühe selle luugi leidsin. Vahepeal käisin nii kaugele välja kui Pleasant Valley, aga tulin sealt tagasi, et osa nodi järgi kolida.
Kusjuures tulekivi pole ka leidnud, sütt leidsin kaevandusest. Huntide vastu aitab minu meelest see kui panna selga hundinahast kasukas. Vähemalt esimese ehmatusega jooksevad nad palju kiiremalt minema kui muidu. Praegu on pooleli mul hirvenahast pükste õmblemine...oleks valmis saand, aga tund aega jäi veel meisterdada õmblemiskomplekti otsalõppemise tõttu. _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
Mul ka mingi ~30 päeva jooksul Mystery Lake täiesti läbi käidud. Isegi ühe selle luugi leidsin. Vahepeal käisin nii kaugele välja kui Pleasant Valley, aga tulin sealt tagasi, et osa nodi järgi kolida.
Kusjuures tulekivi pole ka leidnud, sütt leidsin kaevandusest. Huntide vastu aitab minu meelest see kui panna selga hundinahast kasukas. Vähemalt esimese ehmatusega jooksevad nad palju kiiremalt minema kui muidu. Praegu on pooleli mul hirvenahast pükste õmblemine...oleks valmis saand, aga tund aega jäi veel meisterdada õmblemiskomplekti otsalõppemise tõttu.
Ma pole kaevandust kah leidnud... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Väljas oli suht tormine ilm, sai siis vahepeal asju kaminasimsile topitud, et mugavam võtta oleks
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Neid on kaminasimsile asetamiseks natuke paljuvõitu... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Mis on üldse teie lemmik permanentsed elukohad? Ise viibin Mystery Lake's Camp Office's. Lähedal lõpmatu kalavaru ning küttepuud jms. _________________ Soovite oma üritusele/pulma kvaliteetset (tantsu)muusikat? Võtke julgelt ühendust!
https://www.facebook.com/danceophones/ www.danceophones.eu
Mis on üldse teie lemmik permanentsed elukohad? Ise viibin Mystery Lake's Camp Office's. Lähedal lõpmatu kalavaru ning küttepuud jms.
Mul läks igavaks seal lõpuks, llikusin Coastal Highway`le ja kolisin Coastal Townsites, suvalisse suuremasse maija sisse.
Kolm korda pidin käima Lake`st tavaari järgi toomas...
100 päeva juba paistab samuti...
Ja külmik on toitu ja kummut meditsiinitarbeid silmini täis... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
kas seal külmikus säilib toit kauem? Panin ise tähele, et toit säilib ka kummutis kauem kui enda käes hoida. 50's päev läheb
Olen sama mõelnud, aga samas ei tundu loogiline. Elektrit ju pole.. A mahutab päris korralikul hulgal toitu _________________ Soovite oma üritusele/pulma kvaliteetset (tantsu)muusikat? Võtke julgelt ühendust!
https://www.facebook.com/danceophones/ www.danceophones.eu
kas seal külmikus säilib toit kauem? Panin ise tähele, et toit säilib ka kummutis kauem kui enda käes hoida. 50's päev läheb
Pole jälginud, aga liha ning kalatooted säilivad vist küll paremini....
Ma lihtsalt lõin oma süsteemi, et kola ka ülesse leiaks vastavalt vajadusele, kõik ühte kappi parakui ei mahu.
Varsti vist suurema elamise otsima, kapid hakkavad täis saama... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Minu jaoks muudaks mängu veelgi meeldivamaks, kui saaks hakata ise ehitama asju alates toolidest lõpetades majadega... _________________ Soovite oma üritusele/pulma kvaliteetset (tantsu)muusikat? Võtke julgelt ühendust!
https://www.facebook.com/danceophones/ www.danceophones.eu
Minu jaoks muudaks mängu veelgi meeldivamaks, kui saaks hakata ise ehitama asju alates toolidest lõpetades majadega...
Kahju et ühtegi putkat maha põletada ei saa...isegi lõket ei lubata põrandal teha... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Mul parim run sai 90 päeva peal otsa kui otsustasin hundi peal oma vibulaskmise oskusid lihvida....mööda lasin veritsesin surnuks, sest ei suutnud kuskilt enam sidemeid leida.
Mul parim run sai 90 päeva peal otsa kui otsustasin hundi peal oma vibulaskmise oskusid lihvida....mööda lasin veritsesin surnuks, sest ei suutnud kuskilt enam sidemeid leida.
Sidemeid saad kaltsust teha ja hädapärast saad kaltsu kasvôi seljas olevatest riietest... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Satusin ka selle mängu otsa. Mul tiksub kohe 50 päeva täis. Olen üle elandu kaks hundirünnakut ja ühe karu rünnaku (see on oli nii joppamise peale vedamine, sain haavad kinni ja kohe majja puhkama). Ise resideerun Coastal Highways. Mina leidisn omale tulekivi, see on täitsa olemas. Kõige jaburam surm oli siis kui ennast surnuks põletasin.
Just tuli uunedus koos uue kaardiga ning veel lisasid (nt noa teritamiseks on nüüd vajalik luisk, relva puhastamiseks on spetsiaalne koplekt, ning nö päevikusse saad nüüd ise märkmeid kirjutada), kindlasti veel midagi mida ma pole veel tähele pannud.
Võiks juures veel olla, et kaart oleks leitav ning et seal ei näidataks sinu asukohta ära. Selline lihtne vähese infoga kaart (kaardi info võiks olla nö ennem katastroofi aegset, kus siis ei oleks näidatud katkiseid sildu, mahajäetu autosid jne.).
Panen siia ka selle list'i mis viimane update tõi.
Spoiler
THE LONG DARK SANDBOX UPDATED TO v.298 CHANGELIST
FEATURES & ADDITIONS
* Added new region: Timberwolf Mountain.
* Added Rope Climbing gameplay.
* Added Distress Pistol tool/weapon.
* Added Stats Screen that tracks current and historical Sandbox game data.
* Added Player Log that tracks locations explored, general status, and allows for players to write/edit Journal entries.
* Added Rifle Cleaning Kit tool, and Rifle maintenance gameplay.
* Added Sharpening Stone tool, and bladed tool maintenance gameplay.
* Added Sharpening Stones and Rifle Cleaning Kits to all Sandbox regions. Added spawning logic to ensure they spawn in old save games.
* Added Rifle Jamming.
* Added Fatigue-driven Rifle sway.
* Added pre-Aim reticle back to Bow.
* Added on-screen indicators for all types of damage.
* Added variant of Ice Fishing Hut that has flimsy door to provide shelter from wind.
* Updated Caves directly connected to the world so their interior temperature is modified by the exterior temperature, vs. a static temperature trigger.
* Added new Death, Near Neath, and Region music.
* Added some new landmarks in Pleasant Valley to help with the navigation to Timberwolf Mountain.
* Updated Wind system to affect trees, branches, grass, and reeds.
* Updated Stag model and animations, including carcasses.
* Updated Condition HUD indicators, to only appear when sub-conditions are critical.
* Updated the Stamina Bar to more clearly indicate when the player cannot sprint due to injuries, exhaustion, etc.
* Updated Location text labels.
* Updated the names of some of the “transition” regions, to give them a unique identity.
* Updated the Sandbox menu for improved usability.
* Updated Low Health screen effects to better communicate critical health status.
* Unlocked all playable Regions from the Sandbox menu. The player may now select any of the available regions without needing to find those locations through gameplay.
BUG FIXES
Rendering / Effects
* Fixed issue with mountains being rendered in front of chain-link fence in Pleasant Valley.
* Fixed issue where barrel smoke would be visible after re-equipping a holstered Rifle.
* [PC/Xbox] Fixed potential clipping of sun/moon above the line of the horizon.
Input
* Fixed issue where mouse could occasionally exit the active game window.
* Fixed issue where gamepad input was being received when game not in focus.
* Fixed issue with excessive GPU usage when game not in focus.
Gameplay
* Fixed issue where players would be able to accidentally set fires under themselves (leading to injury or death).
* Fixed issue where player could respawn inside rocks after falling through ice.
* Fixed issue where one of each relevant raw material item would remain after crafting an item.
* Fixed issue where 0-calorie food items could be returned to inventory.
* Fixed issue with Coal sometimes spawning in air.
* Fixed issue where the Rifle could be reloaded while in Aim mode.
* Fixed issue where Rifle could be fired after reloaded Aim was never released.
* Fixed issue where Rifle aiming was out of alignment with the iron sights.
* Fixed issue with not being able to break down respawned Hardwood and Softwood Limbs
* Fixed issue with breakable objects respawning after being broken down outdoors.
* Fixed rare black screen crash when harvesting a carcass with near zero meat
* Fixed issue with getting kicked out of vehicle when trying to place objects.
* Fixed issue with snare being put into trap mode when unset snare moved around.
* Fixed issue where branches/sticks/limbs would sometimes not spawn in areas they should.
* Fixed issue where animal corpses outdoors would thaw if the player was inside a sheltered location.
* Fixed issue where the Improvised Knife, Improvised Hatchet, Hammer, and Prybar, could not be used to clear Ice Fishing holes.
* Fixed issue where Arrows would become very large when hitting certain surfaces.
Save/Load
* Fixed rare crash in old games when saved during certain Moon phases.
* Fixed issue where if the survivor had a sprained wrist, a weapon would be re-equipped after loading the game.
* [Xbox Only] Fixed issue where players could play without being signed in to an Xbox profile, which would result in losing game progress when the console was turned off.
Achievements
* Fixed issue where players required an extra night to get the Night Walker achievement.
* Fixed issue where creating Reishi and Rosehip tea invalidated the Living Off The Land achievement.
User Interface (UI)
* Fixed issue where the game could crash when opening cans in the Cooking UI.
* Fixed issue where it was not possible to Cancel Cooking or Opening Cans actions.
* Fixed issue where Crafting buttons were visible while Crafting action was underway.
* Fixed issue where a burned out Torch could still be used to start a fire.
* Fixed issue with LMB+RMB causing placed objects to blur and be placed in the air.
* Fixed issue where the Inventory action label for Matches displayed "Equip" instead of "Strike", as they must be used from first-person view.
* Fixed issue where the Main Menu would occasionally fade out when on a secondary menu layer.
Audio
* Fixed issues where audio could become distorted or muted when using Alt-Tab.
* Fixed issue where wind audio could sometimes disappear in Desolation Point.
* Removed error noises when triggering boil water/melt snow.
* Fixed issue with torch audio continuing to loop after harvesting a lit torch.
* Fixed issue where Mouse adjustment sliders in the Options Menu would not trigger a sound.
* [Xbox Only] Fixed issue where audio could occasionally stutter for streaming sounds.
_________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
Mul parim run sai 90 päeva peal otsa kui otsustasin hundi peal oma vibulaskmise oskusid lihvida....mööda lasin veritsesin surnuks, sest ei suutnud kuskilt enam sidemeid leida.
Sidemeid saad kaltsust teha ja hädapärast saad kaltsu kasvôi seljas olevatest riietest...
hmm, probleem, hunt hammustas. Ja nüüd selline probleem, et bandage ei saa peale panna. WTF? Equipt nupp pole lihtsalt aktiivne. Mingi bug vms? _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.