Good news for those of you looking forward to scratching around for food and warmth in the aftermath of a geo-magnetic catastrophe. And hey, who isn't? There's not too much longer to wait. The Long Dark, which is the hugely promising artsy survival game from debutant studio Hinterland Games is heading for Steam Early Access in September.
The release will focus entirely on the game's sandbox elements, rather than the story stuff (which begins with a pilot crash-landing after the unspecified magnetic snafu). To celebrate your eventual battle with hypothermia, gnawing hunger and almost certain death at the claws of some furry ne'er do well, there's a frosty new site and this evocative trailer.
Our man Leif Johnson recently had a chance to die some lonely deaths in a preview build of the alpha. You can read his impressions here, and I also spoke to the game's creative director, Raphael van Lierop, earlier this year about why the game doesn't need zombies. But presumably does require thermal socks.
Ma olen nüüd seda mängu mõned nädalad toksinud ja minu subjektiivse arvamuse kohaselt on ta küllaltki omapärase atmosfääriga nn. "ellujäämismängude" seas ja vaatamata oma "early access" staatusele juba suht mängitav. Putitan ka nende steami lehekülje siia. http://store.steampowered.com/app/305620/
Ütleme nii, et täitsa alguses, kui välja tuli, oli ellujäämine päris raske peale kümnendat päeva (minu jaoks), tugevalt pidi arvestama, mida ja kuidas majandada (jahtimine, söögi hoiustamine, jook, riiete parandus jne). Paar korda läks asi päris hulluks, seisukord langes alla 10%, pidev toidumürgitus jms. Hiljem, kui sain asja juba normaalselt jooksma siis "fluffy" sai mind tammis kätte
Vahepeal pole mõnda aega mänginud, nüüd hakkasin uuesti. Asi ikka tunduvalt kergem, kaloreid kulub vähem. Vähemalt nälja värk on nüüd reaalsem, ei pea mingi 6+ kg liha päevas ära sööma . Hetkel kolisin siis kogu oma mansaga coastal highway väikesesse linna, ühte majja panin baasi püsti, värki jagub päris pikaks ajaks: 25+ L vett, 10kg limpsi, 15kg kuivaineid, 20kg konserve, 20kg liha, 150 riiet jne. Ammot hetkel veel 9 lasku, osad majad ranniku ääres veel läbi käimata, kaugemad ja metsasisesed kohad käisin ennem läbi, siis liikusin lihtsamate hoonete juurde.
Hetkel siis 20+ päeva elatud, kui hundid linnas maha ei murra või ise lollusega hakkama ei saa, siis 50 päeva pole probleem ära elada _________________ 61. Logistikapataljoni võitleja
Mysteri lake vms map, kas juba käidud kohtadesse tekivad mingi x aja jooksul uued asjad? Mul saavad tikud otsa, pole enam kus lund sulatada ja vett keeta kui tuld teha ei saa _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Sai ka soetatud. Täitsa hea mäng vahelduseks. Asjade craftimist ja omavahelist seost võiks rohkem olla, aga see ilmselt kõik alles tulemas. Hetkel olen suutnud 10 päevani minna, aga tikkude otsasaamise kartuses pean varsti ilmselt liikuma hakkama.
Kas mängul ka mingi "uraaa, pääsesin lõpuks" suurem eesmärk on või ongi siuke sisutühi ringitrampimine? Video järgi nälg on küll siuke BS kus reaalselt peaks inimene üle kuu aja suutma söömata olla aga siin kui sööd ükspäev pool hirve ja kulistad kõvasti limpsu peale siis järgmine päev kukud juba näljast kokku kui samapalju juure ei saa.
Kui ma viimati selle mängu käima panin, siis lugu veel ei olnud, ainult liivakast, aga nagu ma aru sain, siis lubasid nad sellele mängule ka mingi loo teha - erinevad kohad, erinevad tingimused. Kas on ka õnneliku lõpu võimalus, seda ma pole kusagilt välja lugenud.
Teoreetiliselt võiks ju olla mingi suur kaart kus pead jõudma ühest otsast teise, seda on võimalik teha palju erinevaid teid, metsi jne. pidi ja ilmaolud, mingid loomad + siis loot genereeritaks randomilt ehk siis ei ole midagi kindlat stiilis "seal on auto milles see asi, seal on putka milles too asi".
Teoreetiliselt võiks ju olla mingi suur kaart kus pead jõudma ühest otsast teise, seda on võimalik teha palju erinevaid teid, metsi jne. pidi ja ilmaolud, mingid loomad + siis loot genereeritaks randomilt ehk siis ei ole midagi kindlat stiilis "seal on auto milles see asi, seal on putka milles too asi".
Hetkeseisus on jah lihtsalt eesmärk võimalikult kaua vastu pidada. Loot genereeritakse iga kord erinevalt e. sa ei leia relva ja muud kraami samast kohast kus eelmisel korral. Nälg, janu ja unevajadus vajavad
veel balansseerimist kuna väga veider on öösel ja päeval vahetpidamata magada tundide kaupa. Aga mängu ülesehitus ongi selline, et kõik väga võimendatud ja kiirendatud, sest muidu läheks
asi lihtsalt liiga pikaks.
Storyline lubavad eelmisest aastast alates. Alguses, kui prerelease välja tuli, lubasid dets 2014 storyt, siis oli tükk vaikust, nüüd on öeldud, et enne 2016 saab esimesed story episoodid, plaanivad sarnast süsteemi nagu mängudel "the game of thrones" ja "the walking dead" episoodidena. Tundub, et põhirõhk on hetkel uute alade ja üleüldise mängumehaanika optimeerimisele läinud.
Kuna olen algusest saati seda vahelduva eduga mänginud, siis võin öelda, et mäng on tugevalt arenenud, alguses polnud peaaegu mingit craftimist ja üleüldse oli ellujäämine raske, ühe mapi peal 60 päeva elus olles olid sa paljas, kuna riided olid kõik ära kulunud ja ressursid pm otsas, nüüd on alasid rohkem, kus lootida ja saab loomadelt saadud ressursidega ennast riides hoida.
Mängul on kõvasti potentsiaali, olustik on väga lahe. Jahedas toas, tekk ümber keha ja kuum tass teed kõrval mängides tekib endalgi selline talvetunne peale, nagu olekski õues külmas _________________ 61. Logistikapataljoni võitleja
Vaatasin selle Pez-i video ära ja .... tundus täitsa põnev mäng. Steamis paar päeva mingi 40% ale sellel - tekkis hea hetk ära krabamiseks. Eile natuke piilusin Voyager raskusastmega, aga niisama süvenemata väga kaua elus ei suutnud püsida. Kõige pikema elu kaotasin siis, kui nülgisin kitse ja külmusin nii ära, et enam ei jõudnud üles soojeneda isegi mitte lõõmava pliidi kõrval.
Ma saan aru, mingi aeg peaks ka mingi story sinna liivakasti kõrvale ilmuma. Võiks tulla mingi This War of Mine sarnane, et mingi random aja pärast võid sa kedagi juhuslikku kohata, kes sind ära päästab või siis matkad ise kuskile kaugel asuvasse toimivasse tsivilisatsiooni. Aastaaegade vahetust oleks vist palju palutud selle mängu puhul. _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
Vaatasin selle Pez-i video ära ja .... tundus täitsa põnev mäng. Steamis paar päeva mingi 40% ale sellel - tekkis hea hetk ära krabamiseks. Eile natuke piilusin Voyager raskusastmega, aga niisama süvenemata väga kaua elus ei suutnud püsida. Kõige pikema elu kaotasin siis, kui nülgisin kitse ja külmusin nii ära, et enam ei jõudnud üles soojeneda isegi mitte lõõmava pliidi kõrval.
Ära hakkad külmuma (elud hakkavad alla tiksuma) siis kohe lõke püsti ja viska matt kõrvale maha, magad tunnikese ja saad taas edasi liikuda. Lisaks ei tasu joostes liikuda, jah liigud kiiremini aga saad läbida jõle lühikese vahemaa, kuna kasutad energia ära ja külmud kiiremini. Parem aeglaselt jalutada. Samuti tasub mõni teepakk ja kohvitops kaasas hoida, saab neid keeta ja sealtläbi sooja
EDIT: Ainuke asi mis hetkel häirib, täiesti lampi võib surma saada. Täna kh, kõndisin väikese kallaku peal ja üks hetk põmaki, surnud. Ette tuleb kiri et hukkusin masiivse kukkumise tagajärjel - wtf _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
esimene asi mis minul selle mängu puhul silma jäi oli coop puudumine ilma storyta on üksi täiesti igav ringi uidata. saana aru et tegemist ei ole sellise tavapärase multiplayer surivaliga aga mingi up to 4 player coop võiks ikkagi olla.
pole küll väga lugenud võibolla on hilisemaks ka selline asi plaanitud.
muidu art style on väga ilus ja jookseb ka suhteliselt hästi. heli vajaks natuke veel mudimist. _________________ Linux Gaming Videos: Xpander69
Olen paar korda mänginud ja üle kahe päeva suutnud vastu pidada. Eksisin metsa ära ja aru ei saanud kuhu suunas minema pean . Ei teagi, vist ei ole minu jaoks.
Olen paar korda mänginud ja üle kahe päeva suutnud vastu pidada. Eksisin metsa ära ja aru ei saanud kuhu suunas minema pean . Ei teagi, vist ei ole minu jaoks.
See mäng ongi selleks, et selgitada välja, kas tasub linnast välja minna metsa, kus teeviidad puuduvad, või mitte. Parem surra mängus kui päriselt
Eile õhtul hakkas asi juba natuke minema. Suutsin elus püsida natuke üle kolme päeva lõpp oli küll juba suhteliselt noatera peal, aga läbi häda jõudsin selle tammi juurde. Kahjuks seal sees kappe läbi otsides ilmus kuskilt hunt ja tema hammaste vahel ka lõpetasin. Kuigi selleks ajaks juba oli varustus päris hea.
Mis mind väga palju aitas oli see, et pidevalt parandasin riideid endal. Nii kui uue mingi eseme leidsin siis sitemas konditsioonis oleva tegin kohe riidetükiks ja lappisin seda, mis vajas lappimist. Mingi -8 kraadiga oli siis juba väljas olla täitsa mõnus - ei hakanudki külm.
MP-d sellele mängule suure tõenäoseusega ei tule. Tore oleks küll, aga mängu mehaanika on selline, et mängijate vahel läheb aeg sünkroonist välja kui üks mängija midagi teeb - keedab vett, sulatab lund või puhkab. Sel juhul peaks kõik mängijad samal ajal sama pikkusega tegevust tegema, et püsida samas ajas. _________________ SC: -huviline-
Steam: Huviline
-huviline-, selle hundi nimi on Fluffy ning ta elabki seal tammis
Mul kh läks kenasti, 8 päeva elus vms ja siis "kukkusin" surnuks kui punkrit otsisin. Anyway see pidi olema mystery lake bug
CO-OP ja MP kohapealt - ausaltöelda sellele mängule see ei sobiks. See ongi just selline hea üksi ringi tuiamise mäng. Ja ma küll ei ütleks, et igav hakkab, koguaeg peab tegevuses püsima kuna vastasel juhul lihtsalt sured ära. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Siis tuleb jah otsast peale hakata, vahepeale salvestus kaob ära koos surmaga
EDIT: mul tekkis pigem küsimus. wolfskin coati tegemine võtab aega 25 tundi. Selle peab viimati ilma söömata vastu
EDIT2: aa ok, selle aja saab ära jupitada _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Suur viga mis mina alguses tegin oli see, et üritasin kõiki näitajaid põhjas hoida. Siis kulutasin oma söögid ja joogi suht ruttu ära. Rahulikult võib neid madalamaks lasta ja kui elud väga minema hakkavad alles siis tarbida. Hetkel vist 10 päev ja kõik
sahtlid "Lake camp hq" vms kala täis ja ei mahu enam kuskile ära. Kahjuks saavad varsti tikud otsa ja peab metsa minema, lootes leida tulekivi, siis ei pea enam tikkude pärast muretsema.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.