Riddim, ma kahtlen natukene, et see eraldi mänguna tehakse. Neil on täiesti normaalne baas olemas mängule, lihtsam on lisada täiesti uued missioonid ja uus varustus imo.
Kui tehaksegi standalone, siis arvatavasti lisandub kogu uus kraam ka praegusesse HITMANi.
// 27.10.16
IO-Interactive kavatses ka väikse Halloweeni teema sisse visata.
Uued challanged, saab isegi rewardi kui need ära teha.
Spoiler
// 28.10.16
Täna lasti täiendav informatsioon välja viimase episoodi kohta.
Ei hakka seda tervet changelogi siia panema, aga panen pildi WA-2000 e. Sieger 300 snaiperrelvast.
// 31.10.16
Just praegu lasti välja viimane episood, mis on umbkaudu ~3.2GB suur + 1GB bugfixe. Seal hulgas parandati ka korralikult vigu ja kohendati mõnda süsteemi.
Pole kindel, kas seda on veel võimalik mängida, sest meie aja järgi peaks olema väidetav release 16:00.
Spoiler
Lasti ka HITMAN'i finale trailer välja, suht korralikult tehtud..
Kuna mul on stealth mängude vastu suur nõrkus, siis võtsin ka -50% pakkumise. Fakt, et seal saab kogu HUD-i, alertid ning tipid ära kaotada on minu jaoks vapustav (eelnevates päris kõike kaotada ei saanud!?). Kogu ettevalmistus, vaatlemine, inimeste käitumine erinevatel positsioonidel ja aegadel on vägagi põnev. Hetkel olen suutnud kõik targetid vaikselt ning märkamatult elimineerida. Väga suur pluss seekordses Hitmanis on muidugi replayable süsteem, kus erinevates alustuspunktides ning erinevates maskeeringutes saab kõiksugu challangeid tegema asuda. Elusive targetite ning teiste lisadeni pole jõudnud, sest enne tuleks iga mapiga rohkem tutvuda ning story missioonid + challanged on selle jaoks parim variant. Tundub, et kogu asi on korralikult läbi mõeldud. Kiidan!
Järgmine (praegune?) uuendus peaks lõpuks normaalse offline mode'i tooma. Lahti kakeldud varustus on ka võrguühenduseta kasutatav. Kui nüüd keegi save cheat'i toodab, siis võib osta.
tsitaat:
Offline Profile All unlockable items that are earned when connected to the game's servers, are now also saved to an 'offline profile', meaning that they can be used when in Offline Mode. Items include all mastery items; including weapons, gear, starting/pickup locations as well as Elusive Target suit rewards and Challenge Pack unlocks. Note: You must be connected to the game servers in order to acquire new unlocks.
sooty, sellel mängul kaob igasugune mõte kui kasutada mingit 100% save game'i imo.
Nõnda jääks selle mängu replayabilty ikka väga väikeste tundidega, ehk seal 2-3h.
Aga jah rääkides uuendustest, siis see tõi ka selle, et saad näiteks rõdudelt vaenlaseid alla tirida. Paraku see on praegu natukene katki, sest see võimaldab vastase küll alla tirida, aga ümberkaudsed inimesed on ükskõiksed. Väidetavalt see eemaldatakse nüüd detsembri uuenduses ja tuuakse täiuslikumana tagasi jaanuaris. Rääkides detsembrist, siis väikeste leakide järgi on tulemas ka mingi jõulu teema.
Vidinate unlockimine mulle pinget ei paku. Ammu achievementite jahtimisega.
Blood Money andis mängu lõpuks kogu varustuse ja see sobis. Sai otsast peale parima kraamiga alustada. Kui peaks iga kord online'i minema ja osa üldse saamata jääb (sest omg sa feilisid selle always online challenge'i), siis tunne väga mõru. Maksin mängu eest, aga nüüd ei anta manti kätte.
sooty, aga kui sul nii ükskõik sellest mängust, siis miks sa üldse ootad sellest midagi? Mängu sa saad ammust aega juba mängida offline modes ja saad oma kõik online mode kodinad kaasa võtta. Üleüldse ma ei saa asjale pihta, miks osad inimesed nii selle always online vastu on? Kas meil siiani leidub siin Eestimaal inimesi, kes kasutavad mingit Kõu internetipulka, et iga paari minuti tagant kukub ühendus tagant ära? Sellest ajast peale kui Sapienza välja lasti, pole mul reaalselt mitte mingeid probleeme olnud selle mänguga. Mul pole isegi kõige korralikum nett taga, aga näe ühendus on küll täiesti perfektne.
Ma väga tahaks mängida, aga ette raha ära ei anna. Seetõttu käingi siin küsimas kui mingi päts vms jälle tulemas. Küsimus ei ole neti kadumises. Oleme seda küsimust korduvalt edasi-tagasi põrgatanud, keri kolm postitust üles.
sooty, nojah.. Aga reaalselt kui sa teed läbi näiteks Pariisi läbi, seal hulgas ma mõtlen rohkem opportunitysi. Siis selleks hetkeks sul peaks Mastery olema juba 20 või peaaegu 20 kanti. Ehk sul on enamus mõistlik varustus olemas ja seda sa saad ka offline modes kasutada. Kui mäng oleks tervenisti offline modes, siis sul oleks ikkagist vaja unlockida vajalik gear kuidagi - kui tõesti keegi mingit häkki sellele ei tee. Mängu offline mode kaotaks ka sellised asjad nagu näiteks contract mode, elusive target ja escalation contract, mis on minu silmis hea vaheldus, sest ühe ja sama sihtmärgi maha võtmine muutub pika peale igavaks.
Kui sa muidugi tahad täpsemat informatsiooni selle kohta, et kas Linuxi pordiga kaob midagi või mitte, siis eks sa oota 16. veebruarini. Ma lasin igatahes eile enda lauaarvutile Manjaro peale ja olen valmis kontrollima. Ma ise eeldan, et midagi ei kao ja kui kaob.. siis ehk Denuvo värk Linuxi versioonilt.
Mainides uut Professional Difficulty't, siis see vajab näiteks juba Mastery 20, et sa üldse saaks seda proovida. Tegu on küll väga närve sööva raskusastmega, aga meenutab mulle väga palju Death to Spiesi, mis on mulle meeltmööda. Kõik tavaar mis sa sealt unlockid on suhteliselt mõttetu kui aus olla, kui sa just ei taha omale uut kummiparti või klaasist muna.
Sain natuke toksida ja no mitte ei tõmba see, et kõik käib online kaudu. Ostaks kohe ära ja mängiks näpud ribadeks. Ausalt. Tasemed suured ja huvitavad, graafika ilus, aga nõme always online on totaalne deal breaker. Ei taha, et mingi squiiniks üle õla vaatab ja iga sammu pilves analüüsib.
Sain natuke toksida ja no mitte ei tõmba see, et kõik käib online kaudu. Ostaks kohe ära ja mängiks näpud ribadeks. Ausalt. Tasemed suured ja huvitavad, graafika ilus, aga nõme always online on totaalne deal breaker. Ei taha, et mingi squiiniks üle õla vaatab ja iga sammu pilves analüüsib.
Ma arvan, et squiiniksil on targemat ka teha, kui iga mängija mängimist jälgida. Sa lihtsalt moodustad väikse osa suurest statistikast ja thats about it.
Sain natuke toksida ja no mitte ei tõmba see, et kõik käib online kaudu. Ostaks kohe ära ja mängiks näpud ribadeks. Ausalt. Tasemed suured ja huvitavad, graafika ilus, aga nõme always online on totaalne deal breaker. Ei taha, et mingi squiiniks üle õla vaatab ja iga sammu pilves analüüsib.
Ma arvan, et squiiniksil on targemat ka teha, kui iga mängija mängimist jälgida. Sa lihtsalt moodustad väikse osa suurest statistikast ja thats about it.
Eip - neid väga huvitab mida HinnaVaatluse sooty ikka teeb seal mängus. Kas tapab ohvreid noaga või haamriga ja kas ta kannab ikka jõuluvana kostüümi kui ta seda teeb.
Kui nüüd päris ausalt rääkida. Siis nad koguvad statistikat, et osata tulevasi kaarte teha. Et kui mängitakse sapienzat rohkem, siis teatakse et mänguritele meeldivad sellised kaardid. Samamoodi nad oskavad tulevasi elusive targeti missioone luua, et milline on NPC näitumine ja millseid relvi võib kasutada, et poleks liiga kerge ja poleks ka liiga raske. Rääkimata sellest et kui sul mäng crashib siis masin saadab raporti neile ja saavad kiiremini mängu patchida.
Eip - neid väga huvitab mida HinnaVaatluse sooty ikka teeb seal mängus. Kas tapab ohvreid noaga või haamriga ja kas ta kannab ikka jõuluvana kostüümi kui ta seda teeb.
Mul webcam ka. Nad näevad rohkem kui nad bargainisid for.
tsitaat:
Kui nüüd päris ausalt rääkida. Siis nad koguvad statistikat, et osata tulevasi kaarte teha. Et kui mängitakse sapienzat rohkem, siis teatakse et mänguritele meeldivad sellised kaardid. Samamoodi nad oskavad tulevasi elusive targeti missioone luua, et milline on NPC näitumine ja millseid relvi võib kasutada, et poleks liiga kerge ja poleks ka liiga raske. Rääkimata sellest et kui sul mäng crashib siis masin saadab raporti neile ja saavad kiiremini mängu patchida.
Võib olla mõtlen üle, aga ma kahtlustan, et see lähenemine ME, eriti ME:A, pekki keeraski. Seal läheb samuti kogu decision ja player interaction teema Bioware serverisse ja tehakse "järeldusi" parema elamuse pakkumiseks.
sooty, eksid natuke. Bioware teeb kõik, et oleks võimalus kõiki liike omavahel ristata ja et transude kommuun ennast hästi tunneks. Mingi heteromehe otsused neid ei kõiguta nii palju. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
sooty, see IOI paraku kogub tõesti infot, aga nagu juba mainiti, siis sellest on üldiselt kasu ka mängijale. Ma olen jumala kindel, et puhtalt /r/HITMAN või HitmanForums'i baasil nad ei oleks suutnud nii head mängu valmis treida. Need poisid olid ikka päris käbedad oma bugide parandamisega, kuigi osad asjad on tõesti tsipakene kaua võtnud neil.
Ahh, muide.. Linuxi peal puudub ka HITMAN'il see samune Denuvo. Tundub, et Linuxile polegi Denuvot tehtud, sest kõik senised Linuxile toodud mängud on ilma selle kaitseta.
Mitte, et mind eriti kõigutaks see Denuvo olemasolu, sest mäng töötab ikka ühtemoodi - olgu ta lihtsalt mingi SecuROM või Denuvo.
Proovikas läks piisavalt peale. Ostsin ära. Oleks demo tehtud, oleks kogu 50€ saanud, hetkel soodukaga.
Kas pean kogu mängu mingites juhtnöörides näpuga järge ajades läbi tegema ja achievement-whorema, et asjad unlockida? Ei piisagi tasemete lõpetamisest nagu varasemalt?
sooty, soovitan algselt järgida opportunity't, mis aeg-ajalt ette tuleb. Lisavad mängule päris palju vürtsi juurde..
Üldiselt peaks igas tasemes olema nii, et kui teed vähemasti kõik Assassination challenged ära, siis saad lahti juba Mastery 20.
Ühe korraga igatahes omal kõiki unlocke ära ei tee, sest siiski opportunitysi on igas tasemes päris mitu. Opportunity süsteem on suhteliselt tore muidu, sest uus HITMAN on minu silmis ikka hulga suuremate võimalustega ja paljudele asjadele oma peaga väga ei tulekski. Aga muidugi enamus unlocke on tasemetes suhteliselt kasutud, ehk rohkem sellistele rollimängijatele.
Soovitan ka oodata ja teha mäng läbi, ennem kui switchid omal raskusastme Professional'i peale.
Järjekordne nõmedus pinda käima hakanud. Kas tõesti kõik välismaised kaardid identne suva ameerika-midagi aktsendiga voice acting? Jalutan Marokos ringi ja mitte keegi peale rootslase ei räägi õige aktsendiga, ammu mitte kohalikku keelt. Esimesel kaardil arvasin, et OK international moeshow jne, ei teinud väljagi, aga nüüd lugesin netist, et kogu mäng pidi selline olema.
25€ eest jätkuvalt OK, loodetavasti ei tule täiendavaid üllatusi. Täis raha eest oleks end juba seeneks vihastatud nagu üks signatuur siin juhendab...
E: 17 tundi ja mäng läbi. Esimese korraga saab kerge vaevaga kõik ~lvl 6/20 ja ei unlocki mitte essugi. Viitsin ma jee mingi quest arrow järgi ringi joosta, et normaalne snaiper või funtime automaat kätte saada. Blood Money andis kõik unlockid peale esimest ringi..
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.