// Lugesin veel paar korda sinu kommentaari. Kokkuvõtteks ma ütleks seda, et Elusive Target erineb Contracts Modest kui ka Story Modest.
Ehk siis, mängi palju tahad Story Mode'i, mängi palju tahad Contracts Mode'i, aga umbes iga nädal antakse sulle 48h, et võtta üks eriline vastane maha. See on uus viis, kuidas IO-Interactive soovib mängijateni tuua pinget. Sul on üks elu, vastasel on üks elu ja kui sa sooritad selle edukalt, siis võid unlockida omal uusi ülikondi ja ehk tulevikus ka relvi. Kui ülesanne ei lähe nii nagu loodad ja peaksid langema, siis paraku uuesti seda teha ei saa.
Üldiselt soovitan vaadata neid videoid spoileris, annavad sulle korraliku ülevaate sellest.
ok, siis on asi ikkagi pisut erinev sellest kuidas ma algselt aru sain, tänud selgitamast kuigi jah, mina mängutegijana ei võtaks oma toote kasutajalt/ostjalt küll kunagi võimalust midagi uuesti proovida lihtsalt "pinge kruvimiseks". piisavalt pinget hoiab see kui tead, et surma saades pead kõike otsast alustama. arvutimäng teatud mõttes siiski on arvutimäng just sellepärast, et kui seal "surma saad" siis sa ei ole tegelikult surnud!
aga noh, põhimõtteliselt vist võib ka samal ajal kiita, et tüübid on proovinud nii hulljulget sammu astuda _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kes veel ei tea, siis Square Enix tegi ka sellise mobiiliäppi nagu HITMAN Companion.
Programmi mõte on anda edasi informatsiooni, kui peaks tulema uus Elusive Target välja.
Mr Jason, hangi MSI Afterburner ja vaata mille kasutus laes on (GPU/CPU/RAM/HDD), siis saad sealt edasi minna. Videokaart ei tohiks küll isegi 1440p peal mänides segada. _________________ Dima oli siin
Mr Jason, hangi MSI Afterburner ja vaata mille kasutus laes on (GPU/CPU/RAM/HDD), siis saad sealt edasi minna. Videokaart ei tohiks küll isegi 1440p peal mänides segada.
Mr Jason, hangi MSI Afterburner ja vaata mille kasutus laes on (GPU/CPU/RAM/HDD), siis saad sealt edasi minna. Videokaart ei tohiks küll isegi 1440p peal mänides segada.
Ok kaen.
Anna teada kui said korda Mul ka mure - mängin DX11-ga ja enamik seadeid on lihtsalt high peal. Sapienza missioonis on kohati korralik lag.
simo5555, kuidas sul Marrakeshiga on huvitav? Mul kõik muu jookseb üsnagi korralikult, aga Marrakeshis langeb FPS natukene alla.
Ma olen suht vähe seda tabelit mänginud, aga rahva seas jalutades on kohati päris korralik stuttering. Pole vahet mis graafika seaded on - samasugune nii low kui ka high peal. DX12 peal mängides on rohkem, DX11 peal vähem.
HITMAN: Episode 4 Bangkok will be available on August 16th for PS4, Xbox One and PC. We'll have full release notes on the blog before that date, including release timings.
Checking In
While Agent 47 is quite the jetsetter, he rarely chooses to travel for pleasure. 47 is most certainly all work and no play. And so it is that he finds himself travelling to Thailand to bask in the natural beauty of exotic gardens, explore the Himmapan luxury hotel and resort’s exquisite interiors; and most importantly, take care of business.
With episode four, we are extremely pleased to be able to deliver a new spin on a fan favourite type of destination. Hotels have been a staple across many a Hitman title. A huge amount of people in the community love learning everything there is to know about the intricacies of each hotel; and we thoroughly enjoy creating these wondrous assassination locations.
Club 27
The "Club 27" mission transports players to the opulence and splendour of the Himmapan luxury hotel and resort, situated on the Chao Phraya River outside Bangkok. Your targets are rising rock star Jordan Cross, front man of trending indie band The Class, and Cross’ family lawyer, Ken Morgan. Both are currently residing at the luxury hotel as the band finishes its highly-anticipated sophomore album.
Rocking Out
When a world famous indie band, untold wealth, and Agent 47 come together; you can be sure that you’re in for an explosively good time. Whether you’re taking creative liberties with musical instruments, exploring brand new opportunities, unlocking new gear, items & weapons; or having a blast with over 65 new challenges: we can’t wait to see how much fun our awesome community has in Thailand.
Mul see mäng nagu tükk aega seisab,pole nagu isu olnud käima tõmmata ... kui kunagi mängisin seda pariisi osa ja sai kõik sihtmärgid maha tõmmatud,mitu korda ühte ja sama levelit ei viitsi 100 korda teha.siis tahtsin nagu edasi mängida et mis edasi saab,siis sellel momendil nagu oligi huvi mängu vastu kadunud, kuna rohkem siis ei saanud edasi mängida pidi järgmist osa ootama.Selles mõttes on minu arvates see,et nad niimoodi jupitavad seda mängu on väga nõme
Gap, nojah kuidas kellelegi. Minu arvates on see episoodiline süsteem jällegi väga ideaalne. Põhimõtteliselt HITMAN ongi üles ehitatud nõnda, et sellel oleks suur replay value. Selleks ajaks kui uus episood välja tuleb, saab mul enamasti kõik challengid ja opportunitied tehtud. Ühtlasi ütleks ka seda, et need kes vast igas tasemes enda mastery't level 20 peale ei punnita, siis tänu unlockitavate pisividinate puudusele jäävad nad ka tegelikult väga paljustki ilma.
// Also, sain kõik geari siin mõni nädal tagasi unlockitud, tegin kõigist pilti http://imgur.com/a/bMEzW
Gap, enamus relvadel on sama baas. Ehk siis TAC-SMG baasil on TAC-SMG Covert jm. Samas Proximity Explosive Duck on jällegi erinev The Pale Duckist, üks lõhkeb liikumise peale ja teine on kaugelt õhatav. Paraku pole selles HITMAN's relvade customizationi nagu Blood Money's või Absolution's, vähemalt mitte veel. Siin on muidugi võimalik, et millalgi peale mängu täielikku release'i tuleb ka relvade customization välja. See relvade customization on päris mitu korda käinud läbi IO-Interactive survey'st, aga seni paraku on relvad eraldi. Arvatavasti lastakse välja ka W2000 mingi aeg, sest osad mängijad on täiesti saamatud Jaeger 7 relvaga, sest nad ei oska seda korralikult transportida või kurat teab milles see asi on. Tahavad saada omale W2000 samal kujul, nagu Blood Money's, ehk siis relv on tükkidena kaasaskantavas kohvris ja koha peal on võimalik seda kokku panna ning peale mõrva uuesti lahti võtta. Mind muidugi huvitab see, et kas tõesti lastakse W2000 välja või tuleb selleks hoopis mõni teine relv. Sest nagu näha, siis juba Absolutionis oli relvi, mida reaalselt ei eksisteerinud reaalmaailmas. Nüüd uues HITMANis on ehk ainukene ära tuntav relv ICA19, mis on Colt 1911 välimusega, ehk siis arvatavasti tahab IO-Interactive hoida sellega raha kokku, et nad ei peaks reaalsetele relva loojatele mingit pappi pritsima. Endal mul muidugi midagi W2000 vastu ei oleks, kindlasti kuluks marjaks ära mõnda Elusive Targetit sooritades.
The WA 2000 is a semi-automatic bullpup sniper rifle that was produced by the Carl Walther GmbH Sportwaffen company. It was produced in three different calibers. Production of the rifle was limited and it was shortly stopped because it was too expensive to achieve widespread sales and not robust enough for military use as a sniper rifle. Only 176 were built due to the high cost of the rifle making it currently rare and valuable.
Mr Jason, hangi MSI Afterburner ja vaata mille kasutus laes on (GPU/CPU/RAM/HDD), siis saad sealt edasi minna. Videokaart ei tohiks küll isegi 1440p peal mänides segada.
Ok kaen.
Anna teada kui said korda Mul ka mure - mängin DX11-ga ja enamik seadeid on lihtsalt high peal. Sapienza missioonis on kohati korralik lag.
Ei tea jah mis jama sellega on ,ostsin uue videokaardi Gtx1070 ,peaks ju FPS laes olema mängin ultra seadetel Dx 11 nagu parem aga korra ikkagi esines laggi ,võib olla ka tingitud monitorist 144 Hz. Rise of the Tomb Raider ,mis on minu meelest parema graafikaga ,jooksis ka stabiilsemalt _________________ Special boy
Ise ka vaikselt püüan Hitmani viimasele episoodile järgi jõuda, suvekuudel tuli paus sisse. See nädalavahetus sai episood 4 Bangkok läbi tehtud, aga nagu Hitmanis ikka tahan seal veel erinevaid võimalusi ära proovida. Colorado kohta olen lugenud palju kiidusõnu, ja varsti peaks ka järgmine elusive target tulema, seega tegevust selles maailmas jätkub.
Mänguga väga rahul, igas episoodis on olnud avastamist piisavalt (minu maitsele senistest ehk kõige nõrgem olnud episood 3 Marrakeshis). Loodetavasti jätkavad samas vaimus edasi (teisele hooajale).
Kris1, peale viimast episoodi peaks tulema ka boonus episood, seal detsembri paiku.
Ise olen ka igati rahul selle hooajaga, seni olen kõik asjad ära unlockinud ja oma ~160h selle mängu alla pannud.
Huvitav palju neid elusive targeteid see hooaeg välja lastakse? Endal seni kõik 10 tükki edukalt tehtud.
Minu selle aasta vaieldamatu lemmikmäng. Viimane episood oli mõnus ports värskust! Elusive Targetid on ka parajalt närvesöövad senimaani (10st 1 on lörri läinud...).
Täna lasti välja selle hooaja lõpu trailer, kus on näha ka kaua oodatud Walther WA-2000 snaiperrelva, mis on kindlasti kõigil eelmistest mängudest hästi meeles.
Fännid pakuvad, et see tuleb ka kohvris, sest HITMAN closed-alpha buildis oli kohver täiesti olemas ja videos on ka näha, et 47 tõuseks nagu püsti.
Viimast episoodi võib oodata 31. oktoobril ja boonus episoodi arvatavasti kuskil detsembri keskel.
Peagi tuleb ka 11. elusive target välja, seda võib oodata juba 14 oktoober!
Mida see 'season 1 lõpp' tähendab? Tuleb veel DLC'd ?
Arendajad on avaldanud, et nad sooviks lausa kolm hooaega kokku teha. Ma eeldan, et pigem tehakse n-ö "Hitman 2", ehk siis eraldi mäng ja sarnase ülesehitusega nagu praegune - ostad eraldi juppidena või hooajapassi. _________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.