Steami foorumis on korralik pasarahe lahti, inimesed on vihased jne . Tegelikult pidi asi unlocked olema juba tund tagasi, aga mingil põhjusel lükkus tunni võrra edasi.
Steami foorumis on korralik pasarahe lahti, inimesed on vihased jne .
Loodan et Steami reviewd ei hirmuta inimesi ära, praegune 50% pole just hea näitaja. Nagu kirjutasin, mulle proloog ja Pariis väga meeldisid - samuti töötas mul tehniliselt kõik nii nagu pidi. Ootan sama ka teisest osast, mis just lõpetaski tõmbamise.
Steami foorumis on korralik pasarahe lahti, inimesed on vihased jne .
Loodan et Steami reviewd ei hirmuta inimesi ära, praegune 50% pole just hea näitaja. Nagu kirjutasin, mulle proloog ja Pariis väga meeldisid - samuti töötas mul tehniliselt kõik nii nagu pidi. Ootan sama ka teisest osast, mis just lõpetaski tõmbamise.
Uus map omn päris huvitav (peale 0.7l rummi) sai jühkramal moel ära tehtud skoor oli lõpuks et - 75X5000 ja + oli 28000 vist Homme kainema peaga vaatama kas midagi meeles ka on kus mis asi asus
kellelgi veel varjud ja valgustus jamab? Pariisis oli kõik ok, aga nüüd teises osas siseruumides valgustus vilgub ja väljas olles varjud tõmblevad. oskab keegi lahendust pakkuda?
We've just published a new game update for HITMAN.
What to expect:
• Audio issues caused by a previous update have been fixed.
• Graphics settings can now be changed again.
• Fixed a rare crash that could happen after fighting many guards.
• Performance improvements
(when in combat, performing suspicious actions or otherwise gaining attention)
Download size for Episode Two owners: 4.5GB
Download size for Intro Pack owners: 270MB.
More updates are in the works. You'll hear about them here and on Hitman.com when they're ready to go.
Ise tegin läbi juba. Ma ei tea aga veidi igav kui nii lihtsasti on kuu ajaga tehtud osa läbi tehtav. Esimesel korral lihtsalt uurisin umbes tunnike kuidas ja kuhu keegi läheb aga mäng on kuidagi nii lihtsaks tehtud, et mingit pinget pole Silent Assasin ratingut saada. Muidu osa ise on väga kaunis ja lahe.. ma olen aru saanud, et mingid challenge asjad ja muud targetid ka üle iga episode aga mu jaoks ikkagi nagu terve mäng läbi kohe kui main targetid maas.. ja neid on ülikerge maha võtta nii, et keegi mitte midagi aru ei saa.
Vanasti oli ikka parem.. aga jah üldiselt ikkagi tegu hea Hitmaniga kuigi põhimissioonid võiks veidi pikemad olla.
Kõige krdima lihtsamaks teebki see läbi seinte nägemine ja see täpike, et kes sind ära tunneb ja kes mitte.. kui neid poleks siis oleks nagu vana hea Hitman.. alati saab need ju eemaldada vist? aga milleks kui mäng üles ehitatud niiviisi mängimiseks. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
HDTanel, aga Hitman ongi mäng kus on replay value väga tähtis. Ma panin ainuüksi eelmise Pariisi peale ~70h ning viimased challenged ja escalationid on isegi tegemata veel.
Mis puudutab läbi seinte nägemist, siis seda ei pea kasutama. Samuti on võimalik see kas või täiesti maha keerata, et see klahv sind üldse ei segaks. Mäng on üles ehitatud arvatavasti nõnda selle pärast, et rahuldada erinevaid inimesi. Küllap need fännid, kelle esimeseks mänguks oli Absolution - nendel oleks ehk päris raske ilma selle võimaluseta. Vanad kalad, aga keeravad kõik võimaliku abi maha ning mängivad nõnda.
iseasi, kas mäng ka ilma nende abideta üldse mängitav on? ses suhtes, et kui asi tõesti on ÜLES EHITATUD silmas pidades neid võimalusi siis võib mõni asi osutuda suhteliselt võimatuks ilma! võimatu on muidugi vale sõna aga lihtsalt kui sa midagi peab täiesti ehku peale proovima 100 korda järjest siis selle kohta võib antud kontekstis öelda võimatu...või siis mõttetu ajaraisk.
aga ma mänginud ei ole, nii et spekuleerin _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Wiltz, vot ei teagi. Ma ei oska siin kohal kõigi eest rääkida, aga endal esimest korda Pariisi tehes oli küll tohutu elamus. Polnud seda Dianat, kes kogu aeg vahele möliseks ja annaks juhiseid ning kõik mis mulle anti oli pilt sihtmärgist. See võttis ikka tükk aega, et ma leiaks sihtmärgi ning õpiks tema teekonna selgeks. Esimene kord oli peaaegu edukas, aga kuna mäng oli veel üsna tundmatu, siis suutsin selle untsu keerata.
Pagan.. Lootsin, et saan juba mängu asuda. Panin hommikul koju jõudes uuendama, tõmbas oma 4.0GB alla ning nüüd Steami vaadates ta tahab veel 4.2GB sikutada. Oeh.. eks peab ootama siis..
See on lahe jah et võimalusi on palju igas missioonis.. eelmises absolutionis oli ka mitu võimalust,aga siin on ikka palju palju rohkem, et ei teagi millisest alustada või mida on kõige parem teha. Samas jälle kui oled need targetid maha saanud ja silent assasins ratingu kätte saanud siis nagu ei olegi väga suurt huvi edasi teha nagu .... pariisis tegin 3 erinevat moodust ära ja ei ole huvi momendil teisi teha.... saaks siis mingit huvitavat nänni ka selle eest Eile sai seda Sapienzat ka proovitud ja graafiliselt on ikka väga ilus minu arvates. Meeldib rohkem kui eelmine pariisi osa. Üks asi ajab ikkagi vihaseks veel.... see episoodiline jupitamine.... teed ühe episoodi ära ja mõtled et tahaks järgmist uut missiooni teha aga hoopis kahjuks pead jälle ootama, millal ükskord jälle järgmine välja lastakse. Mis ajani siis nad neid välja lasevad või millal võib öelda et nüüd on kõik episoodid väljas ? aasta lõpuni ?
Tahaks seal Sapienzas seda sniperiga moodust teha nagu pariisis tegin et võtan targeti sniperiga maha.aga pean jälle mingit levelit kõrgemaks saama et safe house lahti lukustada igas espisoodi algab sinu level nullist ?? võiks nagu ikka see level kõikidele episoodidel üheks jääd ehk niipalju kui oled lahti mänginud.
HDTanel, ei suuda vaadata neid videoid. See on tõsine cringe, paneb mind bensiini jooma masendusest.
Gap, nujah.. Samas see on täiesti normaalne, et sisu algab nullist. Siis vähemalt huvi kõik jälle avada, vähemalt mina arvan nii. Suht jura oleks, kui teed Pariisi omal 20 peale ning edaspidi on kõikides tasemetes pisividinad avatud.
Ise ma tegin eile snaipriga ühe korra taseme läbi, kasutasin seda Jaeger 7 mille avasin Pariisis. Üsna nõme on seda kasutada muidugi, sest erinevalt uuest snaiprist on tal kehvem optiline sihik. Pigem mulle ei meeldi see, et nad on enamus challengeid lihtsalt ära peitnud ja pole kirjeldust lisanud. Mis teeb selle suht tüütuks, sest nüüd ma pean hakkama kompama Googles ning leidma kirjeldusi. Aga muidu päris huvitav secret seal videos
Ise ma olen väga rahul selle uue tasemega. Ainuke asi, et nad oleks võinud lisada rohkem unlockitavaid relvi sinna mastery alla.
On kellelgi veel selle uue missiooniga probleeme? Paris jooksis väga ilusti kõrgetel seadetel - selles sapienza missioonis jube screen tear ja vahepeal microstuttering... Proovisin nii vsync-iga kui ka ilma. Graafikat maha keerates natuke paraneb, aga mitte palju. Mängin profiilis oleva arvutiga.
lihtsalt juhtisin tähelepanu, et eelmisel lehel on dx11 tulemused ka olemas.
paistab, et furyd on ainukesed, mida dx12 negatiivselt ei mõjuta. ja ka neile ei mõju see positiivselt. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
lihtsalt juhtisin tähelepanu, et eelmisel lehel on dx11 tulemused ka olemas.
paistab, et furyd on ainukesed, mida dx12 negatiivselt ei mõjuta. ja ka neile ei mõju see positiivselt.
hitmani dx12 ei tohiks olla visuaalide osas kuidagi erinev dx11st, kogu devi poolne jutt on olnud jõudluse parandamisest. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
At some point on Friday during European hours, we’ll update the Elusive Target tile on the Featured Hub in-game and the contract will be live. Make sure you’re ready, because you'll only have 48 hours and there won’t be any second chances.
Alustasin tehnikuna ja hakkasin käima läbi erinevaid ruume. Mul oli hästi meeles, et seal samal korrusel oli üks tuba, mis oli täis maale ning sealt ma leidsingi sihtmärgi. Tema ihukaitsja oli seljaga minu poole, niiet ma läksin sinna ruumi ja panin tagant ukse kinni. Kavatsesin kägistada tema ihukaitsja ära ning haarasin taskust süstla, et torgata sihtmärki. Kahjuks oli sihtmärk seljaga tahvli poole ja pidin ootama, et ta prooviks põgeneda. Sihtmärk jooksis üle oma ihukaitsja ja nagu ma vajutasin Q, siis suvatses mu karakter hoopis snapida selle magava ihukaitsja kaela, mis andis oma 5 meetrit edumaad sihtmärgile. Niiet ma ei hakanud enam riskima sellega ja võtsin oma ICA Silverballeri ning lasin kuuli sellele sihtmärgile kuklasse. Siis ma nägin seal samas ruumis veel ühte paanikas teenindajat, tema sai kuuli otsa ette ja rõdu peal oli veel mingi jõmm, kes sai terve salve omale näkku. Peale seda oli vaja ainult põgeneda, tegin seda läbi köögi, mis asus keldris.
Noh, parem räpaselt kui lasen sihtmärgil ära põgeneda
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.