Ma ei viitsi oma posti tõlkima hakata, seega kopeerin niisama siia ka.
Tip for quick and early money boost. As far as I know, new commander always starts in Federation space around star system LHS-3447. This should also be the system where your preorder Eagle is stored.
Go the station storing the Eagle, sell that sucker for 40K and outfit your Sidewinder with gattling gimballed lazors and jump next door to LTT-18486. In that system are two gas giants, both orbited by stations and Resource Extraction Points. The station you want is Boswell. It has a full complement of services available.
Now, this is the fun part. Jump to the REP and start blasting away at the ships with Wanted status, but make sure to always check their allegiance before opening fire. To to that, press 1 after targeting, select Contacts and find the target on the list. You will see the bounty, the allegiance of the Wanted commander and the bounty amount. Do not fire if the enemy commander is allied to the guys who control the Boswell Station.
ELITE uses some sort of ass backwards rep system which causes you to lose rep for any allied party if you shoot their guy who has a Wanted status, thus if you fire upon and kill a guy from the controlling party of the Boswell station, you will lose your docking rights and thus, you will lose control of the entire system as Boswell is their only station in the universe.
You can of course say "screw it" and shoot everything, but keep in mind that you need to dock to a Federation allied station to claim your bounties and the next Fed station is 5-6 minute drive away from the REP, making it a 15 minute trip to claim the money. With Boswell, you are back in action in 2 minutes.
Arvestage sellega, et bountyhuntides tuleb tõsiselt jälgida bountyga komandöri kuuluvust. Kui tegu on Föderatsiooni/regional poweri alla kuuluva laevaga, siis selle pilpaks lastes tuleb vastu võtta rep penalty, mis lõppkokkuvõttes lukustab teid selle poweri jaamadest välja ning lõpuks mõjutab see ka Föderatsiooni reppi ja võib teid reaalselt lukustada tervest Fed-spacest lõplikult välja.
Afaik on tegu reputation bugiga, aga kurat teab millal see ära parandatakse ning kas üldse.
Arvestage sellega, et bountyhuntides tuleb tõsiselt jälgida bountyga komandöri kuuluvust. Kui tegu on Föderatsiooni/regional poweri alla kuuluva laevaga, siis selle pilpaks lastes tuleb vastu võtta rep penalty, mis lõppkokkuvõttes lukustab teid selle poweri jaamadest välja ning lõpuks mõjutab see ka Föderatsiooni reppi ja võib teid reaalselt lukustada tervest Fed-spacest lõplikult välja.
Vastukaaluks bountyde rahaks tegemine tõstab reputatsiooni. Ei tea kuidas see balanseerub, kuna ise olen kasutanud sellist taktikat, et olen bountyhuntinud nende süsteemide kõrval kus olen reputatsiooni tõsta püüdnud (ja rahaks teinud selles süsteemis mida püüdsin tõsta).
Arvestage sellega, et bountyhuntides tuleb tõsiselt jälgida bountyga komandöri kuuluvust. Kui tegu on Föderatsiooni/regional poweri alla kuuluva laevaga, siis selle pilpaks lastes tuleb vastu võtta rep penalty, mis lõppkokkuvõttes lukustab teid selle poweri jaamadest välja ning lõpuks mõjutab see ka Föderatsiooni reppi ja võib teid reaalselt lukustada tervest Fed-spacest lõplikult välja.
Vastukaaluks bountyde rahaks tegemine tõstab reputatsiooni. Ei tea kuidas see balanseerub, kuna ise olen kasutanud sellist taktikat, et olen bountyhuntinud nende süsteemide kõrval kus olen reputatsiooni tõsta püüdnud (ja rahaks teinud selles süsteemis mida püüdsin tõsta).
Seda küll, aga Redditi andmetel on tegu negatiivse taastootmisega ehk bountyde väljamakse annab vähem reppi tagasi, kui eelnevalt nende teenimine ära võtab elik see ongi see mainitud reputation bug. Ma ise hetkel lasen ainult kindlalt piraatide alla kuuluvaid selle, sest nende repp ei mõjuta miskit.
Minupoolne väike lisasoovitus bounty hunteritele - investeerige "Kill Warrant Scanner"isse. Tihtipeale on ühele ja samale piloodile pandud mitu bounty't erinevate fraktsioonide poolt. Ilma scannerita läheb kirja ainult see bounty, mis on välja antud fraktsiooni poolt, kes kontrollib seda kosmoseruumi, kus hetkel asud.
Ootan natuke veel enne kui ostan. Las lisavad korralikud tutorialid ja rohkem sisu ja tegevust ja võimalusi.
Üldiselt on asjal võimalik muutuda selleks, mida Eve Online oleks algusest peale pidanud olema. Eks vaatab, kuidas asjad arenevad _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Ootan natuke veel enne kui ostan. Las lisavad korralikud tutorialid ja rohkem sisu ja tegevust ja võimalusi.
Üldiselt on asjal võimalik muutuda selleks, mida Eve Online oleks algusest peale pidanud olema. Eks vaatab, kuidas asjad arenevad
EvE's saad ka oma laeva nüüd WASD'ga liigutada muidu, kuigi see pole sama mis E: D, siis EvE on minu jaoks E: D'st nii umbes 5a ees. Eks ole näha kas nad suudavad seda vahet kuidagi vähendada. _________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Ma olen EvE ainult mõned tunnid mänginud, kuid minu arust nad ikka täiesti erinevad mängud. Erinevad rõhud. Juba see, et EvE on pigem selline PvP, ja kogu sealne craftimine jne. Ei usu, et Elite selliseks areneb.
Ise võtsin täna Elites kaevandamise ehk miningu ette. Kuna seiklesin niikuinii ääresüsteemides, siis polnud pristine olekus ringide (ja tavaliste astroidide) leidmisega suurt vaeva. Teadsin ka et kui "Metallic", siis kõige suurem tõenäosus leida hinnalisi metallimaake (kuld, plaatina ehk platinium, hõbe jen). Esimene cluster kuhu sisse hüppasin oli natuke ebaõnnestunud - kuna polnud ühtegi kohaliku võimuesindaja laeva, siis olin (npc) piraatide märklauaks - kaevandamisest ei tulnud midagi eriti välja, kuid bountysid teenisin lühikese ajaga väga korralikult (olin päris hästi relvastatud).
Järgmised katsed olid palju paremad, pole kunagi õnnelikum olnud authority laevade kohaloleku üle . Liikusin ka edasi hiidplaneetide ringidesse (suvalises kohas, mitte RES), jällegi pristine metallic. Mulle kaevandamine päris meeldib siin mängus. Ainult sellele keskendumine viskaks ehk üle, aga vahetevahel huvitav teha (tänasega isu täis ei saanud). Kui sellega tahtmine teenida, siis keskenduda neile maakidele mis hinnalised on. Katse-eksituse meetodil liikuda järjest edasi (odavad ignoreerida), seal kus midagi hinnalist on, kaevandada. Maagitükke scoopides soovitan keskenduda oma kiirusele ja maagitüki kaugusele (suurele asteroidile minimaalselt tähelepanu, ainult segab sind, las ta seal tiirleb, ja mõni kokkupõrge pole ka midagi hullu).
Visuaalselt on kaevandamine ka päris hästi õnnestunud (kõik need tähevalguse peegeldused, varjud, planeedid jne). Tegin paar screenshoti (spoiler tagi sees).
Kaubandusega tegelejatele on abiks selline väike programm https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=74171 . Täitmine on küll natuke tüütu alguses, aga hiljem on palju abi. (Marketi aken lahti, F10 abil screenshot(id), alt+tab Commander logi ja täidad screenshoti järgi ära.)
Neile, kes T-Flight HOTASt kasutavad on kindasti abiks https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=16140&page=11 Smackeri konfiguratsioon. Minumeelest täiesti geniaalne idee kasutada Throttle nuppe nagu SHIFTe, et kahe nupu kombinatsioonidega mitmekordistada kasutatavaid funktsioone.
Oskate soovitada mõnda hetkel Eestis kättesaadavat max 60 eurost joysticki sellisteks flight simudeks?
Installisin hiljuti Freespace 2-he koos modidega ja tahaks selleks korraliku lennuriistvara. Hiljem kasutaks seda ka ED jaoks kui devvid mängu rohkem arendanud on. _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Oskate soovitada mõnda hetkel Eestis kättesaadavat max 60 eurost joysticki sellisteks flight simudeks?
Installisin hiljuti Freespace 2-he koos modidega ja tahaks selleks korraliku lennuriistvara. Hiljem kasutaks seda ka ED jaoks kui devvid mängu rohkem arendanud on.
Tundub, et joystickidega on raske seis praegu. Ainuke mida saada tundub olevat selles hinnaklassis on Saitek Joystick MAD CATZ-CYBORG V1 Flight Stick. Ise seda kasutanud pole. Aasta tagasi oleks selle raha eest saanud throttle ja joysticki. Mina kasutan Thrustmasteri T-Flight Hotas X komplekti ja olen väga rahul. Ainul saada pole enam kuskilt.
Kusjuures tühjaks on ostetud ka ebay ja amazon, ühtegi odava hinnaga Saiteki ja Thrustmasteri komplekti pole enam saada.
Ühte müüb keegi kuldses börsis.
http://www.kuldnebors.ee/search/search.mec?pob_post_id=43013661&pob_action=show_post&pob_cat_id=10682&srid=kbso
Oskate soovitada mõnda hetkel Eestis kättesaadavat max 60 eurost joysticki sellisteks flight simudeks?
Installisin hiljuti Freespace 2-he koos modidega ja tahaks selleks korraliku lennuriistvara. Hiljem kasutaks seda ka ED jaoks kui devvid mängu rohkem arendanud on.
Kui leiad kuskilt, siis Mad Catz Cyborg F.L.Y 5 on (vähemalt minu jaoks) täiesti sobilik variant.
Jalad või asjad on masendavad, laua peal kõigub kahtlaselt kui aktiivsem dogfight käigus on.
Rudder kontroll on kahtlane(ma ei tea mis axis see täpselt oli) ühele poole peab ikka väänama, teisele poole liigub juba väikse jõuga.
Aga noh sitast saia ei saa, oleks pidanud ikka selle thrustmasteri hotase võtma. _________________ komafriik ,,
Kas asi on täiesti saast või tegelikult ikka mängitav ja nauditav? Mõtlen ise ka just et 50€ ei raatsi päris lihtsalt selle peale veel kulutada, mida odavam seda parem aga samas sooviks nautida mängu ka.
Kas asi on täiesti saast või tegelikult ikka mängitav ja nauditav?
Soovitan mänguvideosid ja striime vaadata. Kui meeldib teha asju mida näed, siis võib meeldida; kui ei meeldi need asjad (mis hetkel küllaltki limiteeritud), siis suurem võimalus et mäng pole maitsele. Mulle igatahes meeldib (mis peaks ka sellest teemast selge olema )
Väga hea tsiteering on Scott Manley kirjeldus (pole minu kirja pandud): "What they've delivered is a wide experience, a very immersive experience, but a lot of people think that it is a mile wide and an inch deep. And that's a valid criticism, I think it's easily the most immersive space sim you have, but it is very much what you make it."
Olen ennem ka kirjutanud, et Elite on mäng kus tuleb ise seiklusi otsida, mitte jääda ootama et neid sulle jutustatakse (ja see on asi mis usun ei muutu ka tulevikus, see on Elite - nagu tagline ka ütleb - blaze your own trail). Mängu kõige suurem miinus ehk see, et ta hetkel veel küllaltki limiteeriv. Loodan minagi, et aegapidi luuakse uusi tegevusi/võimalusi (ja laiendatakse olemasolevaid). Nii neil ka plaanis (alles täna õhtu postitas üks mängu peaprodutsente et suurendavad inimeste arvu kes mängu loomisega tegelevad, ise näen selles ainult positiivset märki. Mitte et Frontier väikefirma oleks, Elite loomisega oli ametis 80-100 inimest).
Kas asi on täiesti saast või tegelikult ikka mängitav ja nauditav? Mõtlen ise ka just et 50€ ei raatsi päris lihtsalt selle peale veel kulutada, mida odavam seda parem aga samas sooviks nautida mängu ka.
Ma ei tea, võibolla asi on minus aga läksin hiire ja klaveri peale tagasi. Üpris jäik ja nõme oli tolle cyberiga lennata. Kui osta mingi gear siis ikka natuke maad kuulata jne, ei tasu kohe ehku peale minna ja mingit saasta koju tellida.
Thrustmasteri asjad pidid väga korralikud olema ja kui arvestada et 2015 on space simu aasta siis võib juba CH productsi geari osta, siis läheb juba 100-150€(throttle, fighterstick)
Siis võib kindel olla et asjad korralikud ja mäng nauditav. _________________ komafriik ,,
võtsin ka ligi , esimene selline "space sim" mida mänginud olen , esimene mängusessioon venis kella 6eni hommiku siiamaani rahul
mängin controlleriga proovisin joysticki ka aga ei istunud.
1)Kui olete veel Föderatsioonis ning algusaladel, siis Eravate on esimene suur hub mida kohtate. Peamised rahategemise jaamad on Maine ja Ackermann. Näiteks ostke teed Ackermannis, viige see Potritisse ja müüge maha, ostke vastavalt rahaseisule oret ning viige tagasi Eravates Maine'i kosmosejaama, millelt ostke Marine Equipmenti ja viige Ackermanni. Hea paadiga on miljon+ krediiti tunnis selle ringiga garanteeritud.
3) Lugege Reddit, siis lugege natuke veel ja siis veel - http://www.reddit.com/r/EliteDangerous Redditis on ka alamjaotused erinevate tegevuste jaoks ning abi on alati ainult paari kliki kaugusel.
4) Õppige selgeks Galaxy Map ja sellel orienteerumine. Trading Routed näitavad ära mis produkti mingi süsteem toodab ja seega ekspordib ning mida ta tarbib ja mis süsteemist seda sisse tuuakse.
5) Galaxy Map näitab lisaks ka süsteemide majandusbaasi tüüpi ehk Agriculture toodab ilmselgelt söögikraami ning Extraction pakub müügiks erinevaid maake ning maagid on hetkel vaieldamatult suurima kasum-per-tonn produktid, mida lihtsurelik saab vedada. Maksimaalne kasum on rare itemid, aga neid just Sidewinderiga ei vea.
6) Tehke missioone ja andke sisse bountysid, et saada reppi. Repp on kahetasandiline - on valitseva jõu repp ehk Föderatsioonis on Födede repp ning lisaks on süsteemides ka selle süsteemi kohapealsete elanike kuid ka intergalaktiliste korporatsioonide repp. Mida kõrgem on teie repp, seda paremaid (loe: "rohkem kasumit andvaid") missioone kosmosejaamades antakse ja see skaleruumine on üsna metsik. Kui esimesed missioonid annavad 3-4k kasumit, siis ma lõpetasin täna kahe hüppega cargo haul missiooni, mille kasum oli 145k puhtalt.
7) Ostke ja uuendage laevu High Tech (High Tech on majandusbaas nagu ülal mainitud ning on Galaxy Mapil kirjas) süsteemides. High Tech süsteemide jaamad on varustatud kõige parema varustuse ning kõigi saada olevate laevadega. Eravatele lähim süsteem on GD219, mis on viie hüppe kaugusel. Võin tuua näite - Eravates Cobrale cargo holdid peale ostes on kõige suuremad kaheksatonnised aga GD219 süsteemis on saadaval kuueteistkümnesed. Hinnavahe on ainult 20k!
8) Isegi Sidewinderiga saab teenida jahil käies korralikult pappi. Otsige üles süsteem gaasihiiglastega, mille rõngastes asuvad Resource Extraction Sited ning hüpake sisse ja blast away. Mu ülal lingitud videos on see protsess üsna mõistlikult näha ning ka Sidewinder teeb seal korralikult tööd. Mul pole hetkel detailselt meeles, aga lähim süsteem Eravatale oli kaks hüpet otse "alla". Kõigepealt eesliide-3447 ja siis sellest otse alla süsteem, oli vist eesliide-18446. Teenitud bountyd saab kätte alles jaamas, seega korralikult rapsida saanuna on arukas taganeda ning minna võtta raha välja. Kui teie laev hävineb, kaotate kõik pending maksed ehk jääte ilma bountydest ja maha müümata exploration datast.
* samamoodi Nav pointid (kohe seal tähe kõrval kus tuleb hyperspace´ist välja) on hea koht bountysid küttida. Alternatiiv Resource Extraction Site´idele.
* radaril teha vahet kas mängija või NPC - kui on seest tühi ruut/kolmnurk siis mängija, kui seest täis siis NPC (ruut on relvad sees, kolmnurk on relvad väljas st valmis laskma).
* Outpostides (need jaamad kus dockimine on tähistaeva all) on võibolla raske aru saada kus pidi peab "maanduma". Hea on kohe meelde jätta, et number on alati tagumisel pool. Vähemalt mina teen selle järgi vahet (et poleks viimasel hetkel ringikeeramist).
Ise olen väliseid vidinaid kasutanud ainult rare asjade liigutamiseks (ja laevade specide vaatamiseks); tavalist kaubandust olen teinud kasutades loogikat ja mängu sees olevaid abivahendeid. Nii on minu jaoks palju huvitavam.
Enda poolt veel.
Kui jõuad selle kaheksanurk kujulise stationi juurde ja ei suuda sissepääsu leida siis siruta oma käsi ekraani ette. Siruta pöial endast kaugemale ja vaata mis suunas jaam pöörleb. See pool kuhu pöial näitab, sinna suunas lenda ja leiad ka sissepääsu üles.
Kui hypercruises lendad kuhugi targeti juurde, siis pane alati 100% kiirusega. Siis kui ~7 sekundit(mitte vähem kui 7) on ETA's järele jäänud võta kiirus 75% peale, nii ei pane mitte kunagi mööda.(nende kiiruste kohta on ka bindid optionsites)
Soovitan lennata süsteemi kus on mitu Resource Extraction Pointi, lenda ühte ja lenda 3-4 minutit ringi, paaniliselt G spämmides. Kui wanted anacondad välja ei ilmu tõmba sealt uttu ja mine uude pointi.(ise tegin nii 400k 15 minuti jooksul) _________________ komafriik ,,
Enda poolt veel.
Kui jõuad selle kaheksanurk kujulise stationi juurde ja ei suuda sissepääsu leida siis siruta oma käsi ekraani ette. Siruta pöial endast kaugemale ja vaata mis suunas jaam pöörleb. See pool kuhu pöial näitab, sinna suunas lenda ja leiad ka sissepääsu üles.
Kui hypercruises lendad kuhugi targeti juurde, siis pane alati 100% kiirusega. Siis kui ~7 sekundit(mitte vähem kui 7) on ETA's järele jäänud võta kiirus 75% peale, nii ei pane mitte kunagi mööda.(nende kiiruste kohta on ka bindid optionsites)
Soovitan lennata süsteemi kus on mitu Resource Extraction Pointi, lenda ühte ja lenda 3-4 minutit ringi, paaniliselt G spämmides. Kui wanted anacondad välja ei ilmu tõmba sealt uttu ja mine uude pointi.(ise tegin nii 400k 15 minuti jooksul)
Cobra, enamus juppe maxed out.
4 gimballed minigunnerit.
Kindlasti shield cell(kõige kallim mis lubada saad) vajalik kui sul ei õnnestu mente anacondasid tankima panna.
Ise tavaliselt hakkam kõmmutama alles siis kui
1. Olen julge ja mendid on anaconda shieldi kutuks teinud(neil on jõhker shield ikka, suht kaua peab vastu).
2. Olen vähem julge ja anaconda on 30% elude peal.(bounty sellest eriliselt ei muutu)
siis kui anaconda on oma shieldi regenninud, lähen kaugemale ja ootan kuni mendid selle jälle maha lasevad.
Siuke taktika meenutab siukest WoW main tank/off tank süsteemi _________________ komafriik ,,
r3s3t, ise lendan Viperiga, 2x class 1 gimballed multi-cannons + 2x class 2 gimballed multi-cannons. Avastasin "win" taktika anacondade vastu - lendad täpselt head on keskmisel kiirusel ning plasma acceleratori range jõudes rakendad evasive maneuvers
See tähendab - kiirus sinisne ala miinimumi ja full downward thrust on lateral thrusters. Samal ajal anaconda kõhtu sihikul hoides. Tulemuseks on loop of death kus anaconda sisuliselt tiirutab ümber sinu, kõht kogu aeg sinu torude ees, samal ajal on temal lahendus vaid väga minimaalsel osal torudest. Tavaliselt võtan anaconda maha enne kui seadusesilmad kohale jõuavad. Kasutades selleks maksimaalselt 1-2 shield cell laengut.
r3s3t, ise lendan Viperiga, 2x class 1 gimballed multi-cannons + 2x class 2 gimballed multi-cannons. Avastasin "win" taktika anacondade vastu - lendad täpselt head on keskmisel kiirusel ning plasma acceleratori range jõudes rakendad evasive maneuvers
See tähendab - kiirus sinisne ala miinimumi ja full downward thrust on lateral thrusters. Samal ajal anaconda kõhtu sihikul hoides. Tulemuseks on loop of death kus anaconda sisuliselt tiirutab ümber sinu, kõht kogu aeg sinu torude ees, samal ajal on temal lahendus vaid väga minimaalsel osal torudest. Tavaliselt võtan anaconda maha enne kui seadusesilmad kohale jõuavad. Kasutades selleks maksimaalselt 1-2 shield cell laengut.
Njaa, whatever works
Ise nägin kuidas kurjamite anaconda ühe laksuga mendi anaconda loojakarja saatis. Teised mendid läksid närvi ja jihaadisid anacondale sisse, järjest õhku lennates mina lasin lõpus salvest paarkümmend kuuli ja sain 140k, not bad _________________ komafriik ,,
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.