"[Killing Floor 2] is the first time we've been able to develop a game from start to finish with what I would call a reasonable size staff and a reasonable size budget," says John Gibson, Tripwire's president and a co-founder along with Munk.
Tripwire is now 50 employees strong. Killing Floor 2 is coming to Steam Early Access for Windows and Valve's SteamOS. When? Not as soon as I may want, Gibson says, but sooner than I may expect. After watching them play KF2, I know they got at least the first half of that statement right.
halb animatsioon oli KF1 suurim läbikukkumine, minu arvates. asi nägi ikka väga 90ndad välja - nagu käsitsi animeeritud tegelased oleks olnud.
junn-reaal endzin 3 oli kah paras feil selle puhul, source oleks kordades parem olnud.
halb animatsioon oli KF1 suurim läbikukkumine, minu arvates. asi nägi ikka väga 90ndad välja - nagu käsitsi animeeritud tegelased oleks olnud.
junn-reaal endzin 3 oli kah paras feil selle puhul, source oleks kordades parem olnud.
loodame et animatsioonid on seekord head.
Esimese isiku vaates relvade animatsioonid on siiani tippklassist.
ertr2 kirjutas:
oli killing floor1 üldse unreal 3 engine peal? IIRC oli selleks vanem versioon
sweetums jõuab ära oodata _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.