Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.10.2014 22:49:49
|
|
|
nii ongi....mis puudutab seda "ei tea kas julgen mängida" siis sellepärast ära nüüd mängimata küll jäta. tanel võib ju iga koha peal kiljuda nagu poisike aga tegelikkuses on asjad pigem sedasi, et hirmus on ehk esimesed 3 korda kui "eilane" sind ära sööb peale seda muutub suht rutiinseks pahalase vältimise turniiriks, kus lihtsalt võimalikult palju käid kükakil ja just in case hüppad siin-seal kappi peitu, et mitte jälle eelmise seivi juurest alustada.
au tuleb anda stoorile ja originaalsusele sest konkreetselt väga sarnaseid mänge on vähe, kui üldse...ning stoori on mingil määral edasiviiv jõud, no vähemalt võrreldes paljude teiste mängudega kus see on pigem selline "whatever, skip skip, enter continue"
võin ka seda öelda, et ega mingit erilist vahet küll ilmselt poleks, kas see mäng jookseb 60 või 30fps, isegi mingis strateegiamängus vist on fps olulisem kui siin
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
19.10.2014 22:53:00
|
|
|
Wiltz, okei võtan su nõu kuulda loodan et närvid jäävad alles
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
19.10.2014 22:54:28
|
|
|
tundub, et poistel pole siin dead space, doom3, the saw teemaks olnud kui selline asi pasa lahti lööb
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
19.10.2014 22:58:26
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
tundub, et poistel pole siin dead space, doom3, the saw teemaks olnud kui selline asi pasa lahti lööb |
no dead space olen ainult esimest osa mänginud... alguses ehmatasin küll mõnedes kohtades,pärast olin juba immuune doom3 oli päris ammu kui seda sai mängitud....oli ka alguses ehmatavaid kohti aga pärast ka juba harjus ära the saw pole mänginud.. filme olen vaadanud ainult...
aga selline kosmose ja tulnuka teema on alati huvi pakkunud küll,juhul kui on hästi ja põnevalt teostatud
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.10.2014 23:38:22
|
|
|
siis sa tead täpselt mismoodi ka alienis see ehmatuse värk on...dead space (esimene loomulikult) oli minumeelest hirmsam mäng kui alien
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
muff
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.04.2002
|
20.10.2014 00:51:59
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
Sai täna jälle striimi tehtud.
FUCK THIS GAME
|
Kasutatav keel on vist eestlish? Lihtsalt vali üks, kas eesti keel või inglise keel, on parem vaadata
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
20.10.2014 07:49:33
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
tundub, et poistel pole siin dead space, doom3, the saw teemaks olnud kui selline asi pasa lahti lööb |
Isiklik arvamus mul et antud juhul väga võrreldamatu. Dead spaces ja doom 3's said vastaseid maha nottida. Dead space seeriate ainsad närvesöövad kohad olid mulle ka need regeneration kollid (keda enamasti maha nottida ei saanudki kuna kasvatasid endale jäsemed tagasi ja pidid kogu aeg nende eest plagama). Siin Isolationis aga kogu aeg see et sind jahib elukas keda maha tappa pole võimalik ning pole ka samas mingi sürr paranormaalne huinamuina, vaid reaalne eluvorm kes tahabki sind maha lüüa ja keelega kolba sisse auku lüüa.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
hotspot666
HV vaatleja
liitunud: 09.10.2014
|
20.10.2014 10:03:22
|
|
|
Ma ei näe küll probleemi selles, et alien godmode kasutab. Kui ta mulle väga lähedale on tulnud ja üritab rünnata, siis olen talle relvaga märku annud et kao minema oma urgu. Muidu olekski liiga singleplayer, vahel on ikka hea näha vana head sõpsi, kellega peitust saab mängida. Easyga mängin muidu, ei ole oma elu raskeks teinud.
|
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
20.10.2014 10:08:30
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
tundub, et poistel pole siin dead space, doom3, the saw teemaks olnud kui selline asi pasa lahti lööb |
Tundub, et poisil pole Amnesia: The Dark Descent, Fatal Frame seeria või Silent Hillid teemaks olnud kui taolised asjad (DS, Doom jne) horrorina esile toob.
Muidu pean oma sõnad tagasi võtma: Alien Isolation on päris hästi õnnestunud. Alates esteetilisest küljest kus Sevastoopoli tehnoloogiline tase on üsna täpselt emuleeritud filmis Nostromol nähtu põhjal kuni muidugi Alieni endani kes küll nüüd pole hirmus klassikalises mõttes aga suudab hästi luuramise pinget ülal hoida. Pole midagi öelda kui et positiivne üllatus, eriti Creative Assembly poolt kes pealmiselt tuntud veits teiste asjade tõttu.
Muidu olen see mina või leegiheitjat liiga tihedalt kasutades õpib alieni AI ära, et see on lihtsalt tuli. Vähemalt mul oli küll alguses, et kui ennem jooksis leegiheitja peale ventilaatorisse siis nüüd eelistab bull-chargida?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.10.2014 10:13:09
|
|
|
ja miks täpsemalt see siis võrreldamatu on? pole ju vahet, mis TÄPSELT see "source of fear" on, senikaua kui hirmu tekitab. erinevates mängudes peabki see olema erinev, muidu oleks ikka puhta mage.
nii mõneski mängus näiteks on väga hea hirmu allikas ka see, et kuigi sa saad pahalasi nottida siis vahendeid selleks võib olla väga minimaalselt või lausa puudu jääda kui liiga uljalt kõmmutad/vehkled. alienis seevastu pole mitte ühte ainsatki korda tekkinud olukorda, kus millest iganes puudu jääks või oleks. surma saamine üleüldse on selline on/off täiesti selles mängus - kas ei ole mitte seda nägugi, et saad surma või siis saad kohe päris kindlasti surma! vahepealseid variante väga pole.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
20.10.2014 10:33:01
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
ja miks täpsemalt see siis võrreldamatu on? pole ju vahet, mis TÄPSELT see "source of fear" on, senikaua kui hirmu tekitab. erinevates mängudes peabki see olema erinev, muidu oleks ikka puhta mage.
nii mõneski mängus näiteks on väga hea hirmu allikas ka see, et kuigi sa saad pahalasi nottida siis vahendeid selleks võib olla väga minimaalselt või lausa puudu jääda kui liiga uljalt kõmmutad/vehkled. alienis seevastu pole mitte ühte ainsatki korda tekkinud olukorda, kus millest iganes puudu jääks või oleks. surma saamine üleüldse on selline on/off täiesti selles mängus - kas ei ole mitte seda nägugi, et saad surma või siis saad kohe päris kindlasti surma! vahepealseid variante väga pole. |
Huvitav huvitav, mis mängud need siis on kus ressursside nappus on pinge allikas? Loodan, et tõsiselt ei pea Doom 3-e või DS selleks kuna nondes kasvab moon puude otsas ja sajab taevast. Ei saa aru ka alieni ressurssi rohkuse üle halamisest: vb just ei tekigi toda puudust kergelt kuna eelduseks on, et enamikest olukordadest saab hiilimisega mööda mis loomult eeldab null ressurssi kulu. Proovi kaugele jõuad vahendite kuluga kui iga kord kui alienit näed tõmbad kohe leegiheitja välja ning iga androidi peal tühjendad revolvri trumli.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
20.10.2014 10:36:58
|
|
|
Gangrel, amnesiat olen mängind. see pigem puzzle, kui horror. see kui üks kartulikotiks maskeerunud tüüp natukene kuskilt kaugelt uuga-buuga teeb ja pimedas pilt virvendama hakkab, ei ole horror, vaid lihtsalt annoying. ma ei ütle et amnesia halb on, just vastupidi, aga lihtsalt seda, et minu jaoks jääb see element nõrgaks.
kas oli vist fear of the dark mängu nimi, kus olid alguses kuskil uberikus ja siis hakkas igast tüüpe uksest, aknast ja keldriluugist sisse pressima, vot see oli juba midagi sinna kanti.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
20.10.2014 11:13:39
|
|
|
Horror game element on Sound ja mängu keskkond. Heli töötleb sind rohkem, kui "kole" koll.
Outlast ja Amnesia on hea näited. Läpaka kõlariga tõesti vb ei taba nende mängude olemust
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Gangrel
HV kasutaja
liitunud: 11.07.2008
|
20.10.2014 11:42:40
|
|
|
Kaivo aamen.
Kui nüüd konstruktiivsem olla siis tegelt õudusmängude hädaks on, et tegelt õudus on üks kuradi õrn asi. Kõik peab peaaegu täiuslik olema, et asi töötaks: alates kollide kujundusest, keskkonnast kus kõik toimub, mängu loost, tegelaskujust kuni heli designini välja. Üldiseks eesmärgiks on ka, et kasutaja enda kujutlusvõime hirmutaks teda rohkem kui mäng ise (näed "varjudes" asju jne). Isegi kui kõik tingimused on viimase peale täidetud oleneb palju lõppkasutajast kuidas asjale läheneb. Nt osadele sõpradele olen andnud proovida tiitleid mida ise pean parimateks näideteks: Fatal Frame, Amnesia jne. Ei huvita ja pigem peavad naljakaks. Mis siis ristküsitlusega on välja tulnud: tegelased ei suuda ennast lahti rebida ideest, et nad mängivad mängu ehk ei sulandu mängumaailma ega samastu tegelaskujudega. Kujutlusvõime seega madal.
Muidu Amneesia tegi palju õieti aga nende probleemiks oli, et kõik kollid olid skriptitud kohtumised (enamasti peale mõistatuse lahendamist9 ja kadusid ära mingi aja pärast ehk ei jäänud patrullima. Justines oli juba selles osas edasiminek.
Nüüd õuduse seisukohalt on alienite häda, et nad on iga nurga alt juba ära näidatud koos oma päritolu/elutsükliga erinevates meedia vormides. Kollid aga kipuvad hirmuäratavad olema senikaua kuniks tegemist on tundmatute suurustega. Selles suhtes võttis Isolation kavala lähenemise kus tulnukas on küll täies hiilguses pidevalt nähtav ja tead ka enamus aega, kus ta enam-vähem on. Su ainuke tõeline kaitse vorm on hiilimine, tehes tulnukast patrulliva valvuri mis hoiab pinevust üleval eriti kuna peaaegu ükski koht pole täiesti turvaline: koll võib nii ventilaatoritesse tulla kui ka muidu koridorides ringi uidata. Kuigi ta enamasti kipub sinu lähedal patrullima tundub, et AI-s on ka juhuslike tingimusi sisse kirjutatud ehk ta ei kõnni alati sama patrulljoone järgi, mis omakorda teeb tolle ettearvamtuks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
20.10.2014 12:15:08
|
|
|
Sain eile õhtu samuti läbi. Peaks ütlema, et seni minu jaoks selle aasta parim mäng (eks näis kui hea Far Cry 4 tuleb). Täpsustan ära siinkohal, et ma mängin kuni 10 mängu aastas seega üsna kitsas valik ja enamus neist AAA klassi mängud. Et keegi ei hakkaks jälle vigisema, et BF4 vms on ikka aasta mäng olnud tema jaoks .
Pean tunnistama, et mängu esimene pool oli siiski parem. Tundsin, et lõpus oli liiga palju mine sinna, paranda see, tee seda tüüpi ülesandeid mis mõistagi asusid teineteisest kaugel. Ühtlasi tundisn, et nad oleksid võinud lõpu põnevamaks teha lisades erinevaid lõppe, kuigi jah see oli üsna lineaarne lõpus, seega see poleks kerge olnud. Aga suurt muud mul ette pole heita. Selles mõttes ma ei oodanud sellest mängust suurt midagi aga pidin üllatuma siiski. Medical bays mis väidetavalt on kõige hullem koht surin 4x ja aega läks kuskil 60min (enamus sellest kappides peites), seega ka see polnud midagi hullu hard raskusastmel.
Heli oli väga hea, kuigi kohati cheap, sest teadsid, et kui pingeline muusika hakkab mängima, siis on "sõber" kuskil lähedal. Palju hirmsam oleks olnud suhtelises vaikuses olla ja siis äkki...
Graafika oli samuti ok. Ei midagi otseselt ahhetamapanevat, aga igati korralik. Eraldi võiks välja tuua laevalgustuse peegeldused põrandalt (medical bay, apollo core) mis paistsid peaaegu fotorealistlikud lähedalt uurides . Pluss kahtlemata ka see, et ei nõua mingit über arvutit, et sujuvalt mängida. Input oli enamvähem, kuigi tundus justkui DPI muutmisest lennult polnud mingit kasu ja hiire liikumiskiirust saigi ainult menüüst näppida.
Replay value - ütleme nii, et kohe ei tahaks läbi teha, sest kõik värskelt meeles ja poleks nii huvitav. Pigem ütleme aasta-pooleteise pärast on jälle avastamisrõõmu
Lõppu teine koht kahest mis mind tuubi kupatas lahendust otsima:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
riho888
HV kasutaja
liitunud: 08.05.2008
|
20.10.2014 12:32:21
|
|
|
Sai siis samuti läbi tehtud. Väga hea mäng
Save-de laadimisega oli mul hulgaliselt probleeme. Viskas koguaeg tagasi loadimis screenile , kui üritasin laadida. Lõpuks pidin netis terve chapter save tõmbama , et edasi lasta. Ma arvan ,et miks see juhtus oli see ,et mulle meeldib mänge kangesti Alt + F4 -ga kinni panna.
Kaks väiksemat asja olid, et kui nüüd jalgu vaadata ja vaikselt klõpsutades liigutada , saad peategelasega põhimõtteliselt "moonwalki" teha ning kui salvestad telefoniputkas mängu , muutub mouse sensitivity millegipärast meeletult kiiremaks.
Aga muidu väga hea mäng , soovitan soojalt
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
excalibur
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
4 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.10.2014 12:47:17
|
|
|
te jätate siin täielikult arvestamata selle, et tegelikult on õuduse puhul ikka hirmus palju ka konkreetses mängijas kinni. ühe jaoks võib õudus olla kole kollinäg, teisele mingi dramaatiline muusika, kolmandale teadmatuse edasise ees...igatahes tiesti selge, et kõigil on omad hirmud nagu öeldaske. seepärast on see juba eos üsna mõttetu arutelu, et kes mida on mänginud ja mida mitte ja mis on hirmsam kui miski muu.
kuid üks ja üsna universaalne mõõdik või siis õuduse tapja ilmselt igat tüüpi kõne all olevasse zanri mahtuva mängu korral on rutiin ja korduvus. mismoodi sa kardad ühtmoodi siiralt 20 korda järjest täpselt ühte ja sama asja või olukorda? mismoodi see saab enam pingeline olla peale näiteks 5 tundi?
eks alieni mängus olegi püütud selle probleemiga võidelda läbi kolli näiliselt targemaks muutmise. jah, see on mingi piirini ka õnnestunud, kuid samas on suures plaanis ju ikkagi kõik väga scriptitud kui nende üksikute encounterite täpne välja mängimine kõrvale jätta. on teisi mänge, kus tekitatakse hirmu teiste elementidega ja korduvuse element on OLULISELT väiksem. kasvõi läbi selle, et tuuakse sisse nö. uusi kolle, mis käituvad kuidagi uutmoodi ja teevad midagi seni nägematut.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
erik111
HV Guru
liitunud: 21.05.2012
|
20.10.2014 13:00:14
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Pista see GTX 660 enda praegusesse masinasse ja hakka mängima
Spoiler
|
Kus 270x kaart on siis? Aga peaks ultra peal jooksma ilusti.
|
|
Kommentaarid: 182 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
156 |
|
tagasi üles |
|
|
eternity
HV kasutaja
liitunud: 20.11.2008
|
20.10.2014 13:14:27
|
|
|
Kui vähegi võimalust on siis soovitan seda mängu oculusega ja klappidega proovida. Annab immersionile ja atmosfääri tunnetusele ikka tohutult juurde,
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
20.10.2014 13:17:35
|
|
|
Kui asja on tahetud teha "nagu päris" siis viskavad osad asjad just nimme koblakat. A'la koll kooserdab alati kuskil mängja läheduses kuigi tähelaev on poole linna suurune ja arvestades, et seal on taioobin igast muid inimesi ja androide siis peaks nigu kõriaguni olema igast muid asju mis kolli mujale meelitab mitte ei lase tal mängja kannul teispool seina/lage tatsata, et siis iga pisikese kolksu peale kohale tulla. Lisaks veel fakt, et näe relvad on olemas aga koll on lihtsalt kuulikindel - vilmidest nagu küll ei mäleta, et xenomorphid oleks mingid kuulikindlad olnud - olid just suht haavatavad. Siin kõmmuta aga kuulidega ja mitte huiatki.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
madness
HV veteran
liitunud: 11.10.2004
|
20.10.2014 13:25:05
|
|
|
Alien wiki:
tsitaat: |
Xenomorphs are shown to be both invulnerable and vulnerable to small firearms, ranging from 9mm to 5.56mm. This is seen in one scene in Aliens where Vasquez and Lt. Gorman find themselves trapped in the ventilation between advancing aliens coming from both directions, Gorman fires with his pistol on one of them with no effect at all, instead it looks like they bounce off (presumably from the head carapace). In an earlier scene, Vasquez holds an alien at gun point and fires her pistol at the head, which apparently goes through and the alien rattles away, obviously damaged. High-caliber firearms, with the explosive rounds of a M41A pulse rifle may cause the creatures to detonate. High-energy beam weapons, such as the plasma weapons used by Yautja, appear to be the best way to kill the Xenomorphs. |
http://aliens.wikia.com/wiki/Xenomorph
Plasma relvi mängus pole
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.10.2014 15:08:57
|
|
|
päris "pull" oli eile vaadata ka seda kuidas peale leegika kätte saamist sai julgemalt olendi liikumist trackida reaalis (mitte selle trackeri junni kaudu) ja kõrvalruumis asjatas siis üks android kui tulnukas seal parasjagu least alla potsatas. omavahel need olendid loomulikult midagi toimetama ei hakanud ja olend alustus varsti hoopis minu suunas liikumist. tekkis küsimus, et kas need "lifeformid" on vahepeal omavahel sõbraks saanud vms?
ja see revolvri välja jagamine mängu alguses on tõepoolest suur küsimärk ka minu jaoks ning tundub, et jääbki küsimärgiks. miks seda üldse jagati? kasutanud pole kordagi ja ega seda ju kasutada ei saagi kui sa just ei taha teadlikult endal elu veel raskemaks teha. mõne koha peal androidi oleks tahtnud tinutada aga see vajab ka tervet trumlit pähe, et asjast kasu oleks. lased ühe mööda siis on perses
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
|