Post on kustutatud, ainult teema pealkiri ja selles olev läbu on alles. Et moded sticky tegid on ka märk silumisest. Kui kõik ühe teema alla koondatakse ja muud teemad kustutatakse, siis üldpilt subredditis positiivsem.
Sai nvidia gameready driver peale nüüd kus nms tugi ja nooo nagu teine mäng oleks. Nüüd võib vist rahus sätted peale keerata jälle. Veidi algus paar sekki hakkis kinni aga nüüd jookseb null läägiga.
Leidsin mingi planeedi kus iga nurga peal vortex cube aga ei jaksa nende sentinelidega kakelda ja inventory ka väike veel :p peastoorist kaldusin kõrvale et laeva ja relva arendada.
No sa ju skippisid mängu täiega läbi, siis ei näegi neid lillasid. Ma kaldusin pearajalt kõrval ja Murrinet leidsin. Küll aga oli seda mingi imepisike tükk.
Sel hetkel ei teandud mis on ja inventorys oli ruumi vaja. viskasin minema
EDIT: kas keegi on kellegi teise nimetatud planeete ka leidnud juba? ma siiani ei viitsinud neid ise nimetada sest ei kujutanudki ette et neid keegi teine näha võib üldse.
HDTanel, procedurally generated mäng ei ole üldse selline nagu sa kirjeldasid... ning igal mängijal on erinev mäng, kui nad asuvad erinevates kohtades. Kui nad asuvad samas kohas, siis peaks teoorias olema samasugune mäng.
Ma leidsin üleeile Aroniumit miski paarkümmend tükki. Tasus maha müüa küll trade terminalis _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
HDTanel, procedurally generated mäng ei ole üldse selline nagu sa kirjeldasid... ning igal mängijal on erinev mäng, kui nad asuvad erinevates kohtades. Kui nad asuvad samas kohas, siis peaks teoorias olema samasugune mäng.
Kui see kõrvale jätta - väga hea ülevaade. Tõeliselt hea meel on näha arengut sinu videotes - juba täitsa hea huumor, korralik neutraalne ülevaade. Ootasin tegelikult täielikku hype videot, aga hea meel, et sellist paska ei tootnud
jep, mulle ka ülejäänud ülevaade meelis.
Protseduuriliselt genereeritud tähendab: on galaktika, eksole. Sellel igal punktil on mingi väärtus X;Y;Z võibolla antud ka ajaline väärtus ehk mis hetkel punkt/planeet loodi. Siis pannakse paika parameetrid:
nt kui X=10 siis planeet on suurusega A ning maastikuks on hall värv.
Kui Y=5 siis maastik on ilma muruta.
Kui Z = 7 siis planeedil on shitloads of celsius.
siis edasi kui X=Y-1 siis on mingi asi. Kui Z>=Y>=X siis võib mingi asi olla jne.
Kui nt X ja Y teatud parameetrid langevad kokku, nt X=10 ja Y=5 ehk planeet on suurusega A ja halli värvi ja maastik ilma muruta siis see käivitab järgmise protsessi, ehk näiteks sellise kokkulangevuse korral on planeedil elemendid 1 2 ja 3. 1 paigutatakse suvalisse kohta ja kui 1 juhtub olema mäe peal siis 2 on temast 100m kaugusel juhul kui seal ei ole mäge.
See on üks lihtne näide kuidas sellist asja teha saab. Neid parameetreid on veel mingi miljon koma 1 ilmselt, see teebki asja keeruliseks. Ma ei ütle et nad sellist asja kasutasid kud kuskilt pidi see alguse saama ja kõige lihtsam ilmselt on alustada sellest et kus ruumi punktis asetsed. Kui sinna veel lisada maetmaatiline valem mis paigutab tähesüsteemi/planeed iga kord erinevale kaugusele (mingi maatriksi või muu juraga saab teoorias ilmselt teha) siis hakkab asi ilmet võtma.
Hetkel tundub, et mingi valemi abil koostasid planeedid ja nende asukohad ning kõik muu, mis toimub planeetide pinnal, on genereeritud vastavalt planeedi asukohale.
Aga nojah, eks neid bugisid ikka leidub, sest ükski valem pole 100% täiuslik ning kokkusobiv. Mulle lihtsalt loomuses meeldib taoline mängimine, kokkusobitamine erinevate juppidega.
Loomi võib olla üpriski palju, kui nende keha koosneb erinevatest osadest, mis omavahel kokku sobivad.
Samuti kosmoselaevu.
Lihtsalt sisu on hetkel veidi vähe. Saaks tekitada sõna otseses mõttes miljoneid, miljardeid uusi asju, kui nad lisaksid paarkümmend, -sada uut juppi mängu.
Ehk siis selline elavus puudub, inglise keeles immersion.
Kuidagi tühi tundub olevat planeet ja üleüldiselt kosmos.
Rohkem loomi, rohkem äksjonit, rohkem kosmoselaevu, seal samuti äksjonit.
Mille üle kurb meel on, et nad ei tekitanud moodimise võimalust. Kui tegemist on sisuliselt üksikmänguga, siis nahhui sellist asja piirata... Mooderite kommuun oleks raudselt juba mingeid ägedaid asju välja mõelnud ning juurde lisanud.
Küll rohkem selliseid QoL parandusi tehtud, ehk tulevad ka ajapikku paremad asjad.
Ma vihkan olla hostile sentinel planeedil, kui korraga tuleb 2 milestone teadet ja krdi sentinel täristab mu kõrval ja ma ei saa midagi teha selle peale.
Mõned kaugemale jõudnud on suht vihased mängu peale, eriti just selle RNG asjus, ala sõnade õppimine pole random, vaid pidavat ikka lineaarselt sulle kätte tulema jne.
Oppa, väga hea nüüd saab siis vaadata, mis moodid pakuvad
Kui kellelgi on soovitada mõnda, siis andke julgelt teada.
Hetkel ise viskasin peale mingisuguse fast actions (et ei pea hiirt peal hoidma) ja fast dialogs (ei pea ootama, kuni tulevad dialoogi valikud ette).
Loodan, et mingil ajal tuleks ka "cinematic" katkestamise võimalus, sest kopp ees nendest 5-sekundilistest vaheklippidest, mis on igati korduvad ja pähe kulunud (näiteks baaside avastamisel).
See asjade kogumine käib närvidele ja see ka et planeedil liikuda on sitt. Ma tahtsin kohe valguskiirusel universumis ringi chillida, aga siismtuli välja, et pean mingi huinjaa laevale külge ehitama.
Kokkuvõtteks ütleks, et selline tore alpha mäng, mille eest üle 20€ hetkel ei maksaks.
Hmm...kas rpg mängudes on ka questi täitmiseks vajalike asjade kogumine s*tt? Kui seda poleks siis kaoks selle mängu mõte üldse ju. Kui ei meeldi siis ära mängi.
Edit: keegi seda ka luges üldse? Ma alles nüüd sain teada et võiks otsast peale alata. Ei teagi kas on viitsimist. Vastab see jutt tõele ka siin? Ametlikult lehelt:
The Three Paths – there are now new, unique “paths” you can follow throughout the game. You must start the game on a fresh save, with the patch, as early choices have significant impact on what you see later in the game, and the overall experience.
The Universe – we changed the rules of the universe generation algorithm. Planets have moved. Environments have changed biomes. Galaxies have altered shape. All to create greater variety earlier. Galaxies are now up to 10x larger.
Diversity – Creatures are now more diverse in terms of ecology and densities on planets.
Planets – we’ve added dead moons, low atmosphere and extreme hazardous planets. Extreme hazards include blizzards and dust storms.
Atmosphere – space, night time and day skies are now 4x more varied due to new atmospheric system, which refracts light more accurately to allow for more intense sunsets.
Planet rotation – play testing has made it obvious people are struggling to adjust to this during play so it’s effects have been reduced further…
Terrain generation – caves up to 128m tall are now possible. Geometric anomalies have been added. Underwater erosion now leads to more interesting sea beds.
Ship diversity – a wider variety of ships appear per star system, and are available to purchase. Cargo and installed technology now vary more, and ships have more unique attributes.
Inventory – ship inventories now store 5 times more resources per slot. Suit inventories now store 2.5 times more per slot. This encourages exploration and gives freedom from the beginning. We’re probably going to increase this even further in the next update, for people in the latter game phases, and will allow greater trading potential.
Trading – trading is deeper. Star systems and planets each have their own wants and needs, based off a galactic economy. Observing these is the key to successful trading. We still working on adjusting this based on how everyone plays, but all trading values have been rebalanced across the galaxy, giving a greater depth. A bunch of trade exploits were uncovered and have been removed
Feeding – creatures now have their own diet, based on planet and climate. Feeding them correctly will yield different results per species, such as mining for you, protecting the player, becoming pets, alerting you to rare loot or pooping valuable resources.
Survival – recharging hazard protection requires rare resources, making shielding shards useful again. Storms can be deadly. Hazard protection and suit upgrades have been added. Liquids are often more dangerous
Graphical effects – Lighting and texture resolution have been improved. Shadow quality has doubled. Temporal AA didn’t make it in time, but it’s so close
Balancing – several hundred upgrades have had stat changes (mainly exo-suit and ship, but also weapon), new upgrades have been added.
Combat – Auto Aim and weapon aim has been completely rewritten to feel more gentle in general, but stickier when you need it. Sentinels now alert each other, if they haven’t been dealt with quickly. Quad and Walker AI is now much more challenging, even I struggle with them without a powered up weapon.
Space Combat – advanced techniques have been introduced, like brake drifting and critical hits. Bounty missions and larger battles now occur. Pirate frequency has been increased, as well as difficulty depending on your cargo.
Exploits – infinite warp cell exploit and rare goods trading exploit among other removed. People using these cheats were ruining the game for themselves, but people are weird and can’t stop themselves ¯\_(シ)_/¯
Stability – foundations for buildings on super large planets. Resolved several low repro crashes, in particular when player warped further than 256 light years in one session (was only possible due to warp cell exploit above).
Space Stations – interiors are now more varied, bars, trade rooms and hydroponic labs have been added
Networking – Ability to scan star systems other players have discovered on the Galactic Map, increasing the chance of collision. Star systems discovered by other players appear during Galactic Map flight
Ship scanning – scanning for points of interest from your ship is now possible. Buildings generate earlier and show up in ship scans
Flying over terrain – pop-in and shadow artefacts have been reduced. Generation speed has been increased two fold (planets with large bodies of water will be targeted in next update)
Writing – The Atlas path has been rewritten by James Swallow (writer on Deus Ex) and me. I think it speaks to the over-arching theme of player freedom more clearly now. Early mission text has been rewritten to allow for multiple endings.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.