Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
23.11.2015 15:31:39
|
|
|
mauro kirjutas: |
Rünnaku tugevus sõltub toidu, rahva jne arvust - kui hoiad muud kohad väikesed mõne turretiga, siis pole probleemi. |
Mul veidi aega tagasi rünnati üht 4 elanikuga settlementi sellise raiderite karjaga, et tsiteerides klassikuid "tule taevas appi!". Üks legendaarne raider, üks power armoriga tüüp ja terve kari muid tüüpe (kelle hulgas oli ka missile launcheriga tüüp ja tundus, et mustmiljon granaati). Sellist lahingut pole mul vist varem selle mängu jooksul olnudki, kui nüüd selle ühe näkase küla pärast....
Turretid (need esimesed, mis voolu ei küsi) olid täitsa olemas, aga need lasti suht lahingu alguses kohe peeneks..
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
23.11.2015 15:46:14
|
|
|
eix666 kirjutas: |
mauro kirjutas: |
Rünnaku tugevus sõltub toidu, rahva jne arvust - kui hoiad muud kohad väikesed mõne turretiga, siis pole probleemi. |
Mul veidi aega tagasi rünnati üht 4 elanikuga settlementi sellise raiderite karjaga, et tsiteerides klassikuid "tule taevas appi!". Üks legendaarne raider, üks power armoriga tüüp ja terve kari muid tüüpe (kelle hulgas oli ka missile launcheriga tüüp ja tundus, et mustmiljon granaati). Sellist lahingut pole mul vist varem selle mängu jooksul olnudki, kui nüüd selle ühe näkase küla pärast....
Turretid (need esimesed, mis voolu ei küsi) olid täitsa olemas, aga need lasti suht lahingu alguses kohe peeneks.. |
Mis raskusega mängid? Hea, et ütlesid igatahes, peab omale kaitset juurde tegema
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
23.11.2015 15:49:23
|
|
|
Raskustase polegi mul nagu midagi erilist, Hard (mediumist üks aste raskem), kui õigesti mäletan. Samas olin ma tol hetkel lvl30 kandis, niiet vbolla see mõjutas...
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
simo5555
HV kasutaja
liitunud: 30.12.2007
|
23.11.2015 16:49:25
|
|
|
Kuidas aedadega lood on? Kui rünnatakse, kas siis lõhuvad küla ümber tehtud tara ka ära?
|
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
euforia
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.02.2004
|
23.11.2015 16:55:14
|
|
|
simo5555 kirjutas: |
Kuidas aedadega lood on? Kui rünnatakse, kas siis lõhuvad küla ümber tehtud tara ka ära? |
Mul lõhkusid vaid ühe kaevu ära krdi tõprakamp.
Aga eks iga rünnak võib olla erinevate tagajärgedega.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
6kantv6ti
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2013
|
23.11.2015 17:02:03
|
|
|
Roadside Pines Moteli juures igapäevast lootimist tehes sattusin 4 deathclaw peale, kaks neist legendaryd, oh seda õnne ja rõõmu...pool tundi võtsin neid maha. Üldse oli see põnev kant, surnud mutante oli nagu loogu maas mingist lahingust jäänud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
pohmakas,
käed värisevad
liitunud: 11.06.2009
|
23.11.2015 17:39:09
|
|
|
6kantv6ti kirjutas: |
Roadside Pines Moteli juures igapäevast lootimist tehes sattusin 4 deathclaw peale, kaks neist legendaryd, oh seda õnne ja rõõmu...pool tundi võtsin neid maha. Üldse oli see põnev kant, surnud mutante oli nagu loogu maas mingist lahingust jäänud. |
Deathclawdega isegi võib madistada, aga vot mirelurke vihkan ikka korralikult
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
23.11.2015 17:48:35
|
|
|
pohmakas, kirjutas: |
6kantv6ti kirjutas: |
Roadside Pines Moteli juures igapäevast lootimist tehes sattusin 4 deathclaw peale, kaks neist legendaryd, oh seda õnne ja rõõmu...pool tundi võtsin neid maha. Üldse oli see põnev kant, surnud mutante oli nagu loogu maas mingist lahingust jäänud. |
Deathclawdega isegi võib madistada, aga vot mirelurke vihkan ikka korralikult |
Mirelurk queen on üpris tüütu jah Castle juures
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
High-Q
HV Guru
liitunud: 11.11.2001
|
23.11.2015 17:54:17
|
|
|
castles saab ilusti peitu pugeda.
hea "gearcheck" oli museum of witchcraft quest. olin mingi lvl40 kandis ja tuli vastu lvl60 savage deatchclaw. väikeses ruumis. sama questi raames läksin veel ühe alpha deathclawiga kokku (õnneks see oli miski lvl50).
üleüldse põhjapoolne ots on ikka paras karauul. hakkasin tenpines bluffist läände minema, väikese maa peal lvl50 behemot, siis lvl50 mirelurk queen ja lvl50 alpha deathclaw.
aga majaka tipus oli legendary glowing one. andis mõnusa explosive double barrel shotguni (uppisin mingi 150 dmg peale). nüüd mu curie oneshotib ghoule, ise karjub "such a vigorous excercise".
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
rastaman
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2011
|
23.11.2015 19:23:46
|
|
|
nii ei saa piljardit mängida.
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
mauro
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.04.2006
|
23.11.2015 19:33:47
|
|
|
Pakun et rünnaku tugevus sõltub ka asukohast.
Settlementi defense peab olema vähemalt kõrgem kui food+water.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Redikate
HV veteran
liitunud: 30.12.2005
|
23.11.2015 19:42:37
|
|
|
Map kust võib power armori frame leida.
!!!SPOILER!!!
Spoiler
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
iDemon
HV Guru
liitunud: 03.11.2006
|
23.11.2015 21:47:43
|
|
|
Top quality.
Lased Synthil paar juppi küljest. Saad rahulikult neid jubinaid lasta et dmg teha / pickpocketida. Easy Sneak-attacks.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
gemini
HV Guru
liitunud: 03.12.2001
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Polugan
HV vaatleja
liitunud: 23.07.2015
|
24.11.2015 09:57:29
|
|
|
High-Q, mul oli täpselt sama missioon ja tuli ka seal legendary Deathclaw toas vastu, aga õnneks on mul 20% cripple chance shotgun mille dmg on 138 ja littisin kaks laksu talle ja jalg lendas otsast ja siis ainult üritas roomata minu poole, 3 laksu veel ja oligi kutu ise olin lvl 30. Aga kumma tee sa selle questiga valisid, kas viisid selle Deathclaw muna Diamond Citysse selle mingi kokarobotile, või viisid pessa tagasi? Ise viisin kokarobotile, tahaks teada mis teist teedpidi saanud oleks.
Aga relvadest ei olegi alati ühte eelistanud, kolm või neli relva alati mida kasutada
1- sniper
2- shotgun close range'i
3- mingi rifle mid range
4- 10mm pistol ka fully upgraded ja +15% area damage (kuulid lendavad õhku) -- see on n-ö backup siis, et kui teistel kuulid otsa peaks millegi pärast saama
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
High-Q
HV Guru
liitunud: 11.11.2001
|
24.11.2015 10:06:37
|
|
|
ma viisin pessa tagasi. seal ootas alpha deathclaw (lvl 50).
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
24.11.2015 14:27:45
|
|
|
Sain just level 14 eile ja ütleme nii, et põhi perkid on läinud charisma ja muude crafti skillide aretamiseks, et oma asulat püsti ehitada. Mul seal juba ca 20 inimest, 10 kordsed hooned, suur aed ümber, kõva valve jne.
Siiamaani tugevate vastastega tüli ei nori nagu minelurkerid ja super mutandid... lihtsalt jõud ei käi üle.
Nii, nali seisneb siis selles, mainisin enne ära, et keegi minu asulaid rünnanud ei ole, eile siis juhtus selline asi:
Olin parajasti kuule ostmas Starlight Drive Inni läheduses, mis on põhi asula mul, kui kuulen, et sealt poolt läheb jube tulistamine lahti... jooksen kohale ja mida ma avastan?
Mingi 10 pealine super mutantide hord ründab... 4 kahurit mis kaitses olid tümaks juba tehtud ja kujutad ette vaatepilti, kus 20 asunikku ja 10 super mutanti kaklevad omavahel...
igatahes hull möll käis, jubedalt sai kuule ja ravimeid raisatud, aga jagu saime nendest viimaks...
Tähelepanekud:
1. mul asulas oli tehtud väike hoone, kus hoian sees Power armoreid... settlerid tõmbasid need omale automaatselt selga ja läksid vastu ründele.
2. Kui võtta pipboys workshop vaade lahti, siis seal on kõikide asulate nimekiri näha, seal juures on vesi, elekter, kaitse jne. Kui mõnel on hüüumärk juures, siis tähendab, et number
on liiga madal, tuleb suurendada. Minu põhi asulal oli defence liiga madal, peale seda kui tegin seal suuremaid uuendusi unustasin selle numbri üle vaadata. Soovitan hoida defence number kõrge, siis
ei rünnata!
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
24.11.2015 14:54:59
|
|
|
IceUul kirjutas: |
...1. mul asulas oli tehtud väike hoone, kus hoian sees Power armoreid... settlerid tõmbasid need omale automaatselt selga ja läksid vastu ründele.
... |
Peale seda, kui ma olen paar korda pidanud seivi relõudima (ma kasutan üsna ohtralt quick-save'i), kuna mu power armor on ära hiivatud (lahingu käigus hüppab settler või see kaasatilpnev kompanjoon sellesse sisse ja pärast ei taha enam sealt välja tulla, hea mugav pesa ju) tekkis harjumus iga kord sealt ise välja hüpates fusion core sealt kaasa võtta, kuna teistel reeglina neid pole, siis enam ei roni sinna keegi sisse...
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Polugan
HV vaatleja
liitunud: 23.07.2015
|
24.11.2015 16:52:30
|
|
|
Küsimus, et kas hiljem pole võimalik natuke perke ümber tõsta? Mängu alguses panin kogemata liiga palju STR ja INT'i, nüüd charismast puudu mida oleks vaja Local Leader jaoks
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
kala1
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.12.2006
|
24.11.2015 16:55:45
|
|
|
saad charismase juurde panna nii kui lvl up'i saad
_________________ The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier. |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
24.11.2015 16:56:09
|
|
|
see local leader on äärmiselt pointless perk minuarvates
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Polugan
HV vaatleja
liitunud: 23.07.2015
|
24.11.2015 16:58:13
|
|
|
kala1, Ega ja saan küll ja seda teengi, aga lihtsalt läks suht tühja kohta need 5 punkti mis algul SRT'i sai investeeritud
firemark, Mul seda vaja, et Power Armori workbenchi teha ja muidki workstatione ning saaks ühendada mitmed settlementid + shopid, et raha teenida. Seega leian, et need 2 punkti on worth it
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
24.11.2015 17:12:19
|
|
|
firemark kirjutas: |
see local leader on äärmiselt pointless perk minuarvates |
Kui tahta külasid välja ehitada, siis on see üsna kasulik. Konks on selles (mida ma ise näiteks enne netis tuhnimist ei suutnud läbi hammustada), et supply line'ide tegemiseks tuleb käsitsi oma settlerid teele saata. Selleks tuleb workbenchi menüüs olles minna settleri juurde, vajutada Q'd (create a supply line) ja seejärel valida kuhu settler saata. See ühendab nende 2 küla workbenchid ära. Ehk siis näiteks kui kogu tränitagavara on esimeses külas (ja teises mitte midagi), siis teises saab nüüd ehitada kogu esimese workbenchi sisu ulatuses, ei pea käsitsi träni ühest külast teise tassima. Nii saab luua sellise võrgustiku, et kõikides külades on kogu kraam (sealhulgas ka workbenchi pistetud modid jms) koguaeg saadaval.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
euforia
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.02.2004
|
24.11.2015 17:13:55
|
|
|
Minu teada skill punkte ümber tõsta ei anna. Samas kuna mängus leveli piiri pole, siis pole muud kui kannata ära ja saad varsti need vajalikud punktid käte, kui piisavalt kaua mängid on lõpuks ikka kõik perkid lahti Witcheris oli vist potion, mille abil skille ümber jaotada, Falloutis seda luksus ilmselt pole.
Tegin ise ka social leaderi asjad lahti, see et kõik asundused omavahel lingitud on, on ikka väga abiks, palju lihtsam igasse uude pessa kaitse ülesse panna, mitte ei pea meeleheitlikult lähedusest junki kokku vedama iga kord.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
24.11.2015 17:28:00
|
|
|
Polugan kirjutas: |
kala1, Ega ja saan küll ja seda teengi, aga lihtsalt läks suht tühja kohta need 5 punkti mis algul SRT'i sai investeeritud
|
Saab korda teha konsoolis, näiteks kui alguses näiteks totaalselt mööda panid chari perkide valimise ja specialitega ja ei taha algusest alustada mängu, siis konsoolis saab need numbrid
ära parandada. Võtad näiteks ühe perki maha, mis valesti ja paned teise asemele või siis stri 1 peale ja selle pealt siis 4 punti näiteks mujale.
Nendel jaoks, kes konsooli commandidest midagi teada ei taha (eks nii saab veidi tsiitida, aga see rohkem enda vastu aus olemise ja mängu rikkumise asi ole), siis panin järgneva spoileri alla:
Spoiler
"ü" tähega konsool lahti... ja minek...
player.setav <special name> <number>
player.addperk <perki kood>
player.removeperk <perki kood>
Perki koodi saab siit base id alt:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_perks
Ja konsooli käskude list siin (nende väär kasutamine rikub mängu ära!):
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_4_console_commands
P.S. kuna mäng on suht bugine, siis ma ei näe midagi halba, et mängu vigu parandada modide ja konsooli käskude abil!
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
|