Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 234, 235, 236  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2017 18:18:11 vasta tsitaadiga

miks te taxifyst mingit kolimisteenust ootate?
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 30.07.2017 18:31:59 vasta tsitaadiga

Ja mis see kraaps autole teeb?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2017 18:54:07 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
miks te taxifyst mingit kolimisteenust ootate?


Mina ei oota taxify-st midagi, juba ammu tellin taxigo kaudu. Taxofon on ka igaks juhuks telefoni installitud juhuks kui taxigo-st ei saa autot.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 30.07.2017 19:16:06 vasta tsitaadiga

Marto. on küll klienditeeninduse ja taxify teeninduse häbiplekk jutu järgi. Fui.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 30.07.2017 19:19:25 vasta tsitaadiga

Positiivne teenindus oleks igaüks oma läga ja jookidega sisse lasta ning kõik kohvrid ja kotid salongi loopida enda varast hoolimata? Tänan ei.

viimati muutis MRTO 30.07.2017 19:28:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 30.07.2017 19:22:49 vasta tsitaadiga

positiivne teenindus oleks see, kui kliendil oleks võimalik ise omale sobiva autoga sobiv sobiv teenindaja valida (või oma soovidest ette teada anda), mitte mängida loteriid et kas mahub või ei mahu, et siis lasta ülbel "sõidujagajal" otsustada, kas veame su ära või ei.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 30.07.2017 20:05:31 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Positiivne teenindus oleks igaüks oma läga ja jookidega sisse lasta ning kõik kohvrid ja kotid salongi loopida enda varast hoolimata? Tänan ei.
Ei, positiivne teenindus on leida kliendile sobiv lahendus ilma, et jutust (või tekstist) kõlaks läbi pidev üleolev toon.

Ma mõistan sind, sul on tõenäoliselt palju kogemusi halbade klientidega.
Aga see ei tähenda, et ma sinuga nõustuksin - kõikidesse klientidesse peaks suhtuma individuaalselt ja eelarvamusteta.
Sinu puhul see hetkel jääb vist veidi vajaka.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 31.07.2017 08:26:38 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Marto. kirjutas:
Positiivne teenindus oleks igaüks oma läga ja jookidega sisse lasta ning kõik kohvrid ja kotid salongi loopida enda varast hoolimata? Tänan ei.
Ei, positiivne teenindus on leida kliendile sobiv lahendus ilma, et jutust (või tekstist) kõlaks läbi pidev üleolev toon.

Ma mõistan sind, sul on tõenäoliselt palju kogemusi halbade klientidega.
Aga see ei tähenda, et ma sinuga nõustuksin - kõikidesse klientidesse peaks suhtuma individuaalselt ja eelarvamusteta.
Sinu puhul see hetkel jääb vist veidi vajaka.


Täpselt. Mõne lihtsama situatsiooni puhul saab alati lahenduse leida. Kohver sülle vms. Ja toonitada kliendile et ilus oleks järgmine kord suurem takso tellida või kõnega mõnesse firmasse teada anda soovidest.

Taxifyle idee et erisoovide korral võiks saada enne tellimist need sisestada. Nt panedki et "mul on kaasas suur kohver". Ja juhile viskab siis ette ja saab keelduda erisoovi põhjustel ilma sanktsioonideta.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 13:57:03 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:

Taxifyle idee et erisoovide korral võiks saada enne tellimist need sisestada. Nt panedki et "mul on kaasas suur kohver". Ja juhile viskab siis ette ja saab keelduda erisoovi põhjustel ilma sanktsioonideta.


Neid ei huvita sinu ideed, sina väike hall kodanik ei tea nagunii mida sul vaja on, nii et taxify võtab selle raske otsustamise koorma enda kanda icon_biggrin.gif
Aga kui oletame, et selline kommentaari kirjutamise võimalus tekitatakse, siis oleks see ju päraku kaudu hambaravi. Loogilisem oleks ikka kui saaks autot valida.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 31.07.2017 16:06:57 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
RustyZ kirjutas:

Taxifyle idee et erisoovide korral võiks saada enne tellimist need sisestada. Nt panedki et "mul on kaasas suur kohver". Ja juhile viskab siis ette ja saab keelduda erisoovi põhjustel ilma sanktsioonideta.


Neid ei huvita sinu ideed, sina väike hall kodanik ei tea nagunii mida sul vaja on, nii et taxify võtab selle raske otsustamise koorma enda kanda icon_biggrin.gif
Aga kui oletame, et selline kommentaari kirjutamise võimalus tekitatakse, siis oleks see ju päraku kaudu hambaravi. Loogilisem oleks ikka kui saaks autot valida.


Oleks. Aga mõnes mõttes ma saan aru miks autot valida ei saa - siis võetaksegi kõige ägedamad ja kõigil pole võrdselt tööd.

Okei oleks ju lahendus kus valid 3 lihtsat asja: mitu sind on, mitu kohvrit on jms ja selle järgi saadetakse...siin on analüüsimist ja mõtteainet tegelt.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 31.07.2017 16:09:47 vasta tsitaadiga

m.taxify.ee
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 31.07.2017 16:14:32 vasta tsitaadiga

raxz kirjutas:
m.taxify.ee


selle oleks pidand PMi saatma, nüüd korjavad ära raudselt icon_biggrin.gif thx!
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 16:30:53 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:

Oleks. Aga mõnes mõttes ma saan aru miks autot valida ei saa - siis võetaksegi kõige ägedamad ja kõigil pole võrdselt tööd.


Siit tuleb juba hoopis teine probleem välja. Toon teistsuguse näite. Poes on riiulil Säästu Pilsner, Ale Coq Special ja Guiness. Kas tunduks mõistlik, kui poepidaja paneb kõigile sama hinna, aga selleks et Säästu pilnerit ka ostetaks, on kõik õlled pandud läbipaistmatusse kotti ja kirjutatud koti peale lihtsalt "õlu". Vist mitte. Reisijateveoga peaks ju samamoodi olema, et ägedamad on kallimad ja vähem ägedad odavamad, siis paneb turg ise asjad nii paika, et kõikidel tööd on. See pole ka loogiline, et 10+ aastat vana ära hooratud toyota corolla ja paar aastat vana soliidne keskklassi auto on sama hinnaga ja tellides ei tea, kumma saad.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 31.07.2017 16:32:50 vasta tsitaadiga

Miks see auto nii tähtis on kui peamine eesmärk on punktist A puntki B saada?
Eelnevalt mainitud kohvrivärgist saan aru ja sel juhul peaks saama tõesti valida aga üksi-kahekesi sõites ei ole ju mingit vahet icon_rolleyes.gif

_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 31.07.2017 16:38:20 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
RustyZ kirjutas:

Oleks. Aga mõnes mõttes ma saan aru miks autot valida ei saa - siis võetaksegi kõige ägedamad ja kõigil pole võrdselt tööd.


Siit tuleb juba hoopis teine probleem välja. Toon teistsuguse näite. Poes on riiulil Säästu Pilsner, Ale Coq Special ja Guiness. Kas tunduks mõistlik, kui poepidaja paneb kõigile sama hinna, aga selleks et Säästu pilnerit ka ostetaks, on kõik õlled pandud läbipaistmatusse kotti ja kirjutatud koti peale lihtsalt "õlu". Vist mitte. Reisijateveoga peaks ju samamoodi olema, et ägedamad on kallimad ja vähem ägedad odavamad, siis paneb turg ise asjad nii paika, et kõikidel tööd on. See pole ka loogiline, et 10+ aastat vana ära hooratud toyota corolla ja paar aastat vana soliidne keskklassi auto on sama hinnaga ja tellides ei tea, kumma saad.


jaa mina saan sellest aru, aga saan ka taksofi mõttest aru.
Mulle meeldiks ka autot valida, sest mulle meeldib sõita ilusas, puhtas, uues autos ja erandeid teen siis kui see auto lihtsalt äge on, siis võib vanem ka olla...paraku taksodeks ei ole ägedaid. Mingivahe mingi volga sõitis...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 16:52:02 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Miks see auto nii tähtis on kui peamine eesmärk on punktist A puntki B saada?
Eelnevalt mainitud kohvrivärgist saan aru ja sel juhul peaks saama tõesti valida aga üksi-kahekesi sõites ei ole ju mingit vahet icon_rolleyes.gif

Sest kui on vaja 10+km sõita, siis ma ei taha seda teha müraisolatsioonita ebamugavate istmetega mikroHMD-s.
Põhjus, miks ma päris alguses Taxifyd fännasid, oli see, et ma nägin autosid kenasti nimekirjas ühel lehel ja sain ise mugavalt valida.
Turg paneks asja paika, kui ikka sõidad mingi mõttetu säästupilliga, millega keegi sõita ei taha, vaheta see mugavama vastu, mida kliendid tellivad.

_________________
HV valuutakalkulaator


viimati muutis Tanel 31.07.2017 16:53:33, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 31.07.2017 16:53:16 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Janis kirjutas:
Miks see auto nii tähtis on kui peamine eesmärk on punktist A puntki B saada?
Eelnevalt mainitud kohvrivärgist saan aru ja sel juhul peaks saama tõesti valida aga üksi-kahekesi sõites ei ole ju mingit vahet icon_rolleyes.gif

Sest kui on vaja 10+km sõita, siis ma ei taha seda teha müraisolatsioonita ebamugavate istmetega mikroHMD-s.
Põhjus, miks ma päris alguses Taxifyd fännasid, oli see, et ma nägin autosid kenasti nimekirjas ja sain ise valida.
Turg paneks asja paika, kui ikka sõidad mingi mõttetu säästupilliga, millega keegi sõita ei taha, vaheta see mugavama vastu, mida kliendid tellivad.

Tartus saab veel valida icon_cool.gif Pidevalt võtan midagi muud huvitamat, kui mingit suvaliselt vana opelit sealt. icon_smile.gif

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 17:20:03 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Janis kirjutas:
Miks see auto nii tähtis on kui peamine eesmärk on punktist A puntki B saada?
Eelnevalt mainitud kohvrivärgist saan aru ja sel juhul peaks saama tõesti valida aga üksi-kahekesi sõites ei ole ju mingit vahet icon_rolleyes.gif

Sest kui on vaja 10+km sõita, siis ma ei taha seda teha müraisolatsioonita ebamugavate istmetega mikroHMD-s.
Põhjus, miks ma päris alguses Taxifyd fännasid, oli see, et ma nägin autosid kenasti nimekirjas ühel lehel ja sain ise mugavalt valida.
Turg paneks asja paika, kui ikka sõidad mingi mõttetu säästupilliga, millega keegi sõita ei taha, vaheta see mugavama vastu, mida kliendid tellivad.


Nii ongi. Ainult taxify ei taha sellest aru saada. Tõenäoliselt jaguks kliente nii mikroHMD-dele kui viisakamatele autodele kui juht/taksofirma saaksid ise hinna määrata. Aga oma hinnapoliitikaga lähevad nad seda teed, et ega seal varsti eriti muud kui mikroHMD vennad ja mõni vanemate autoga taskuraha teeniv tudeng polegi. Õnneks veel taxigo on, muidu olekski varsti seis selline, et taxify odavjunnid, jupp tühja maad ja siis tallink/tulika.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 31.07.2017 20:05:01 vasta tsitaadiga

Keeratati Tartu ka pekki.
Ma Taxifyd enam ei kasuta, aga kirju saan ikka...
See electric kategooria on vist bullshit. Tahaks Teslat, aga tuleb mingi Up või Leaf? icon_biggrin.gif

Uudis Tartu kohta
tsitaat:
Hea Taxify kasutaja,

Meil on Sulle häid uudiseid! Alates 1. augustist muutub Taxifyga sõitmine veelgi lihtsamaks ning soodsamaks.

Peagi saad autot tellides valida 3 kategooria vahel: Taxify, Comfort ja Electric.
Taxify kategoorias hakkavad kehtima eriti soodsad hinnad: start €1.9 + €0.35/km + €0.10/minut. Sõidu miinimumhind on 2.5€.
Uuenduse tulemusel langevad nii hinnad kui keskmine ooteaeg, sest juhid peavad kliendini jõudmiseks vähem kilomeetreid läbima. Uuendusest võidavad ka juhid, kes saavad lühema aja vältel rohkem sõite teha.

Soodsat hinda eelistades vali Taxify kategooria. Soovides esinduslikku või loodussõbralikku autot, vali Comfort ja Electric kategooria vahel.


Miks on kategooriatega tellimine parem kui konkreetse auto valimine?

Kindel hinnakiri ja kvaliteet – ühes kategoorias on kõikidel juhtidel samad hinnad ja nõuded.
Hinna arvutamine – sisesta sihtkoht ja näed sõidu eeldatavat hinda.
Lihtsus – erinevate hinnaklassidega autod ja elektriautod on nüüd selgelt eristatud ja kiiresti leitavad.
Kiirus – Sulle saadetakse alati lähim valitud kategooria auto.
Keskkonnasäästlikkus – lühemate ettesõitude arvelt on Taxify teenus loodussäästlikum.
Lisaks säästad aega ja raha parkimise arvelt, seega järgmine kord kohtumisele või kinno minnes võta parem Taxify!

Sõidu hinna arvutamine ja tšekid
Sõitude hinnad arvutab Taxify rakendus ning sõidu väljavõte saadetakse Sulle sõidu lõpus mugavalt e-postile, olenemata makseviisist ja sellest, kas autol on taksotunnused või mitte. Tšekid leiad ka rakenduses sõitude ajaloost.

Küsimuste korral vasta sellele kirjale või kirjuta meile info@taxify.eu.

Päikselist suve soovides,
Taxify meeskond

Kertu
from Taxify
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 20:06:23 vasta tsitaadiga

Mulle potsatas just sama spämm postkasti
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 21:56:58 vasta tsitaadiga

Wisemile on täitsa surnud? Üks tuttav oli Mustakal ööpäev läbi ootel hoidnud, ei ühtki huvilist. Arendajal huvi otsas?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RedFusion
HV kasutaja
RedFusion

liitunud: 14.12.2009




sõnum 31.07.2017 22:14:38 vasta tsitaadiga

Kliendi seisukohast pole jah just parim, et autot valida ei saa, aga ma juhina olen lühemate ettesõitudega rahul ja tõesti ei soovi 5+ km tühjalt kliendini sõita. Taxify kategooria hinnad on madalad ja saad selle, mille eest maksad. Võimalus ju Premium/Comfort või XL tellida, et mugavam/suurem auto saada, seega ei näe suurt probleemi.

Reaalsuses ongi Taxify peamiselt peotransa ja sõidetakse põhitöö/õpingute vms kõrvalt, sest öösiti on kordajad ja hinnad kõrgemad. Baastariif nii madal, et sõita pole mõtet ja ega ei sõideta ka. Need, kes sellise hinnaga sõidavad, pole vist veel aru saanud, et see ei tasu ära. Lisaks, isegi kordajate 1,3x ja 1,5x-ga sõites pole mulle küll kurdetud, et hind on liiga kõrge. Pigem on mõnikord imestatud, et arve nii väike tuli. Eks ilmselt öösel peolt koju sõites pole nii suurt vahet, mis autoga tegu ja kliendid on valmis paar eurot rohkem maksma, peaasi, et saaks võimalikult kiiresti (ja ohutult) punktist A punkti B.

Novembrist uue seaduse jõustudes üht-teist kindlasti muutub. Kuna juhtide jaoks kulud suurenevad, siis võib arvata, et osa juhte lõpetavad töö. Kuna aga nõudlust see ei muuda, siis loogiliselt võttes peaksid hinnad kasvama? Võidavad sellest muidugi tavataksojuhid.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ninzor
HV veteran

liitunud: 15.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.07.2017 23:05:58 vasta tsitaadiga

"Säästu Pilsner, Ale Coq Special ja Guiness" - Taxify, Premium ja Tesla nupud app'is?

Taxify kategooria hinnad on nii madalad, et mõistusega autojuht ei ole nõus sõitma, samas "mõistusega" klient siinse jutu järgi kas tühistab sõidu ära või paneb 1 tärni vanema/väiksema auto puhul. Tahate mugavamat/suuremat autot, tellige Premium/XL. Tellija saab autojuhile läbi app'i teate saata. Kirjutage autojuhile, et soovite suguvõsa ja elamisega lennujaama kolida. Kui ei meeldi, siis tühistagu ära sõit. Miskipärast juht nendele teadetele/täpsustustele vastata ei saa. Kui seda võimalust app'ist üles ei leia, saab alati autojuhile helistada erisoovide puhul.
Üsna palju Premium kategooriasse sobivaid autosid sõidab Taxify kategoorias, sest Premium kategooriat ei tellita. Mugavat autot nõutakse, maksta ei taheta. Seetõttu tulebki Taxify kategoorias loosiga vana Opel või Premium. Kui loosi "võit" tõesti ei meeldi, saab sõidu tühistada ning uuesti proovida.

Hind niigi madal ja nõutakse, et saaks teisest linna otsast autot tellida. Kes selle 15 minutilise ettesõidu kinni maksab?

Tesla kategooriat arvatavasti ei ole Tartus kuna paarile üksikule autole pole mõtet oma kategooriat tekitada, koguaeg oleksid kinni.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 176
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 01.08.2017 00:16:00 vasta tsitaadiga

Selliste hindade juures kaob igasugune mõte sõita kui peaks ennast ja õigemini autot taksoks vormistama ja maksma kindlustust selle arvelt. Hetkel on kasko 50 ja kindlustus 20eur kuus. Taksona ma isegi ei taha teada. Keskmiselt sõidan kuni 45tundi kuus ja mitme kuu keskmine on 18eur/h kassa.
Kui nüüd teenustasu, riigile maksud ja ümmarguselt 25s/km autokulu maha arvutada ja sinna juurde lisada umbes keskmine jots siis tähendab, et kätte jääb 220-250eur.
See teeb mingi 5.5eur/h netopalk mis Eesti mõistes polegi halb aga antud töö ja tööaja eest on ikka kehv. Nüüd arvutame sellest summast maha mitu korda kõrgema kindlustusmakse ja kasko.... icon_biggrin.gif
Miks ei taheta taksoks ennast teha? Miks ei taheta jabura kogu-kassa-pealt-makstava käsu järgi makse maksta? Kiire matemaatika ütleb vot miks.

Kui mingit vahvat nõksu ja seaduseauku ei leita siia alates novembrist ilmselt tek7b korralik taksode põid ja hinnad keritakse üles. Kuna uue seaduse järgi on jabur olla äpitakso siis pigem hakatakse plafooniga taksodeks kui üldse.

Siia muidugi lisaks see ka, et ka parima tahtmise juures suuremosa ei saagi oma autoga sõita kuna liisingufirma ei taha midagi taksosõidust kuulda. Lisaks paljud autod ei ole EURO5 seega ei saagi Tallinnas taksoks. Isegi 2010 aasta lexuse bensukad ei ole euro5. Ebanormaalne nõue.

Igatahes kogu asja point kaob ära....
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 01.08.2017 00:34:17 vasta tsitaadiga

Marto., 2010 aasta autod on juba vähemalt 7 aastat vanad
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 234, 235, 236  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.