Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 115, 116, 117  järgmine
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 26.10.2013 20:58 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Tundub huvitav teenus olevat, aga sellegipoolest veidi solvav, sest kodulehe esmakordsel avamisel kuvatakse leht inglise keelsena...
Minu arust pole just väga raske kontrollida IP registrimaad ning siis vastavas keeles leht kuvada.
Aga see selleks - loodan, et Rakvere taksod ka kunagi lisanduvad icon_biggrin.gif


Kodulehekülje keel valitakse sinu Brauseri keele järgi. Kui ET siis eestikeelne veeb ja kui EN siis inglisekeelne veebileht. Kui sa ise keelt vahetad, siis järgmine kord peaks sinu keeleeelistus paika jääma.

allu22 kirjutas:
Mul oli kahjuks suhteliselt negatiivne kogemus.

1. Registreerimine
Nagu teised ülevalpool mainisid, ei ole kellelgi huvi järjekordset parooli meelde jätta (iOS'i peal on väga mugav FB või Twitteri kaudu ennast autentida). Ma panin mingi suvalise parooli, kui peaks olema vaja seda sisestada, siis peab lihtsalt uue parooli valima.
2. Positsioneerimine
Esimesel käivitumisel pandi mind õigesse kohta. Kui nüüd reaalselt tellima tahtsin hakata, siis ta mind enam õigesse kohta panna ei tahtnud (isegi repositsioneerimise nupu vajutamine ei aidanud). Tapsin äpp'i ära ja uuesti käivitades olin õiges kohas.
3. Tellimine
Valisin taksojuhi, kinnitasin tellimuse ja lõpuks kui taksojuht minule järgi tulemise kinnitas tuli ekraanile teade, et läheb 5 minutit ja ma võin teda kaardilt jälgida. Siiani kõik hea. Otsustasin siis kahte sõrme kokku lohistades kaardil välja zoom'ida, et taksojuht ülesse leida. Järgnev toimus väga kähku. Lisaks sellele, et kaart ennast välja zoom'iks, otsustas rakendus, et mu sõrm oli annotation punkti peal ja peaks manuaalselt minu asukohta muutma. Kui olin sõrme jõudnud ülesse tõsta, olin ma juba keset Soome lahte. Otsustasin kiiresti rakenduse kinni panna, lootuses et taksojuhile ei saadeta minu uut asukohta. Rakenduse uuesti käivitades olin ma uuesti tellimise vaates. Võtsin kiiresti oma sada asja ja läksin õue lootuses, et takso tuleb minu maja ette mitte ei lähe mind Soome lahte otsima. 10 minuti möödudes sain aru, et minu maja juurde ta ei tule.
Vahepeal helistasin paari teise taksofirmasse, et ikkagi takso saada. Kahjuks oli algamas juba tipptund ja sealt ma endale taksot ei saanud.
Avasin taas mTakso rakenduse, kuid see jooksis esmalt kokku. Avasin rakenduse uuesti, seekord edukalt. Asusin endale siis uuesti taksot tellima, minu rõõmuks oli sama takso jälle nimekirjas, peale tellimuse kinnitamist sain teate, et takso saabub 15minuti pärast. Seekord ma rakendust sulgeda ei julgenud, kuna mul oli vaja täna sihtkohta ikkagi jõuda.
Lõpuks takso saabus. Taksojuhiga vesteldes selgus, et ta minu eelmist tellimust ilusti nägi, aga aadress oli kõrval tänavas. Kuna mind seal aga ei olnud, siis ta viis sealt kellegi teise vahepeal ära ja tuli minu teise tellimise peale mulle ikkagi järgi, seekord õigesse kohta. Sõiduajal vesteldes nõustusime mõlemad, et selline äpp on väga tore, kui selliseid vigasid ei oleks.

Suureks abiks oleks olnud kui profiili all oleks tellimuste ajalugu näha. Siis oleksin saanud taksojuhile vähemalt helistada.
Annotation'i/Pin'i liigutamine võiks käia peale tap&hold sündmust, nii nagu iOS Maps rakenduses.


Suured tänud tagasiside eest ja viime need parandused võimalikult kiiresti sisse icon_smile.gif

Juba nädal aega on väljas täiesti uus Android rakendus, kus oleme arvesse võtnud paljude klientide soove.

1) Korralik ja uus Android native rakendus
2) Enam ei ole vaja parooliga registreeruda, piisab telefoninumbri ühekordsest autoriseerimisest ja edaspidi logib rakendus teid ise automaatselt sisse
3) Oleme parandanud positsiooneerimise täpsust
4) Rakendusest väljudes ja tagasi tulles näitab eelnevalt pooleli jäänud vaadet/tegevust

Uue rakenduse leiate: https://play.google.com/store/apps/details?id=ee.mtakso.client

Oleme ka uue rakenduse tagasiside osas väga tänulikud. Kirjutage julgelt contact@mtakso.ee

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hextac
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2007




sõnum 02.12.2013 22:42 vasta tsitaadiga

Proovisin ka nädalavahetusel seda rakendust. Valik taksode seas oli igati lai(Tallinn) ja takso oli lubatud ajal õiges kohas. Kindlasti kasutan ka edaspidi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Linksys
HV vaatleja
Linksys

liitunud: 02.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2013 05:03 vasta tsitaadiga

Paar kuud tagasi küsis keegi Windows Phone järele, nüüd näitaks ise ka selle vastu soovi üles. Olen kindel, et nõudlus on olemas (vahest 50% iOsi kasutajate arvust umbes?)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2013 10:20 vasta tsitaadiga

Kas on tulevikus ehk plaanis marsruudi (ja umbkaudse sõiduhinna) arvutamine? Näiteks kasutaja poolt sisestatud lõpppunkti alusel?
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HellWalKeR
HV kasutaja
HellWalKeR

liitunud: 20.11.2006




sõnum 09.12.2013 10:22 vasta tsitaadiga

Linksys kirjutas:
Paar kuud tagasi küsis keegi Windows Phone järele, nüüd näitaks ise ka selle vastu soovi üles. Olen kindel, et nõudlus on olemas (vahest 50% iOsi kasutajate arvust umbes?)
Ühel Garage48 üritusel tehti ka WP versioon valmis aga ei tea mis sellest saanud on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 14.01.2014 00:36 mTakso uued rakendused Taxify nimega vasta tsitaadiga

Vahepeal on toimunud pidev arendus ning nüüdseks on saadaval uus Androidi ning ka native iPhone rakendus.
Samuti oleme süsteemi lisanud üle 100 uue taksojuhi ning viimastel kuudel oleme jõudnud ligi 85% katvuseni.

Ootame väga tagasisidet uute rakenduste kohta, mis on välismaale laienemise tõttu mTakso asemel Taxify nime all:

iPhone: http://goo.gl/h1LuCG
Android: http://goo.gl/a4ZSn7

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Montecito
HV kasutaja
Montecito

liitunud: 02.12.2001




sõnum 15.01.2014 18:47 vasta tsitaadiga

Igapäevase taksosõitjana otsustasin veidi rohkem kui kuu aega tagasi tellida eksperimendi korras taksot ainult mtakso kaudu ja olen seda teinud tänaseni ehk kuskil 100 tellimist läpi appi.

Mõned tähelepanekud:

1. Taksot tellides võiks saada kirjutada ka kommentaari a'la (Tõkkepuu juurde, Sellise tänava poole).
2. Kui takso on kohal ja tuleb sellekohane märguanne, siis ta hakkab häälekalt sellest teada andma. Kui ma vajutan nüüd "Selge" ja panen telefoni taskusse, siis ei möödu paari sekunditki, kui juba uuesti lõugab (Android)
3. Kliendi jäätud kommentaarid võiksid olla avalikud.
4. Nö favoritse süsteem, kuhu saaksin enim kasutatud aadressid salvestada. Liigun pidevalt 4 kindla asukoha vahet ja säästaks niigi tüütut toksimist nutika peal.
5. Sisse logimise süsteemi (vabatahtlik) - näiteks kui koosolekul olles arvuti tagant tellin endale takso ära, siis majast lahkudes oleks võimalik telefoni pealt sama tellimuse olekut jälgida.
6. Läbipaistvamaks hinnangu ja aktiivsuse (Millest see tuleb ?) süsteemi - näiteks välja tuua mitu korda on hinnatud. Kui ma näen, et kellegi hinnang on 2 aga hindajaid on 1, siis ei pruugi olla tegemist kehva taksistiga vaid tigeda kliendiga. Samas kui hindajaid on olnud 50, siis ma pigem eeldan, et valim on piisavalt suur taksist kehvaks märkimast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 15.01.2014 19:02 vasta tsitaadiga

Suured tänud põhjaliku tagasiside eest icon_smile.gif

Kõik need feature'd hetkel kavas ja plaanime lähikuudel sisse viia. 5. punkti osas, see peaks hetkel töötama, aga mobiilis võiks rakenduse avada alles pärast arvutis tellimuse edastamist

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hippokrates
HV kasutaja

liitunud: 13.12.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2014 14:17 vasta tsitaadiga

Muidu on väga hüva app, aga lisaks kasutaja Montecito ettepanekutele sooviksin ka mingit sorti standardiseeritud nõudmisi taksojuhtide nimede suhtes. Nüüd on läbisegi taksofirmade nimed erineva kirjapildiga, juhtide eesnimed ja auto reg. nr-id või siis näiteks "FIE". icon_biggrin.gif Võiks ju olla juhi nimi, kellega Taxify on lepingu sõlminud ja siis soovi korral pildi näol või väiksema kirjaga võimalik väljendada mis taksofirmaga pistmist.

Äpi võlu seisnebki minu jaoks teenuse personaalsuses - et katse-eksitus meetodi teel kujunevad välja asisemad taksojuhid kelle teenuseid eelistan pruukida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2014 14:28 vasta tsitaadiga

Kas teil on kusagil üleval avalik hinnakiri taksojuhtidele või kõik käib individuaalselt?

Lisaks - palun muutke/parandage veidi teksti ja linke:
http://www.taxify.ee/et/taksojuht/
"TAKSOFIRMALE" viitab mtakso.ee lehele, mida ei eksisteeri.

http://www.taxify.ee/et/taksofirmadele/
Pealkiri ning sisu viitab mTakso-le.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bJako
HV vaatleja

liitunud: 17.03.2011




sõnum 21.01.2014 14:45 vasta tsitaadiga

iOS app'is:

Kasutamistingimused viib olematule leheküljele mtakso.ee/conditions.

Otsitud taksode puhul pole aru saada firmast - pilt ilmselt sisaldab mingit logo, aga välja seda ei loe, mis firmaga tegu. See võiks ehk tekstina ka näha olla - PC versioonis on.

Aga idee on hea ja huvitav, kui reaalselt saab tellitud ja läbi proovitud, siis annan tagasisidet.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Montecito
HV kasutaja
Montecito

liitunud: 02.12.2001




sõnum 27.01.2014 18:32 vasta tsitaadiga

Kas iPhone peal ei peagi näitama takso kirjeldust ? Androidi peal viskas ette auto mudeli, mis tegi otsustamise võrdlemisi mugavaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
justice
HV vaatleja

liitunud: 06.03.2007




sõnum 28.01.2014 23:03 vasta tsitaadiga

Hakkasin taksot sõitma, ning mida pole on taxify app taksojuhile iOS-i jaoks...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 08.02.2014 23:34 vasta tsitaadiga

Tänud info eest. iPhone rakenduses tuleb lähinädalatel pisut uuendatud kujundus, kus auto kohta kohe enne tellimist rohkem infot näha.

Taksojuhtidele iOS rakendus lähiajal tulemas ei ole, kuna siiani liitunud 400-st juhist on vaid mõnel üksikul soovi olnud. Huvi kasvades võime muidugi asja ette võtta icon_smile.gif

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 09.02.2014 02:11 vasta tsitaadiga

Soovitan siiski ka iphone kasutajatele tähelepanu pöörata.
Näiteks HV mobiiliga külastajatest moodustab iOS umbes kolmandiku.



P.S. Oberst ja Kiisu takso võiks ka saada nimekirja icon_smile.gif

_________________
Esinen Haapsalus asukohavabaduse konverentsil ettekandega “Väike-ettevõtja asukohavabadusest Hinnavaatlus.ee kogemuste näitel
HV F1 2017 ennustusvõistlus - AUHINNAFOND ARVUTITARK.EE POOLT VÄÄRTUSES 600 €!
HV kasutajate autod 2016 - suur tabel
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 09.02.2014 11:14 vasta tsitaadiga

Hea statistika ja kliendi seisukohast täiesti nõus, ca 45% Taxify tellimustest tuleb iPhone rakenduse kaudu.

Pisut üllatavalt on olukord aga täiesti vastupidine taksojuhtide poolelt, vaid 0.5-1% taksojuhtidest on iPhone rakenduse vastu soovi avaldanud ning ka need juhid on lõpuks otsustanud soodsa Androidi muretsemise kasuks.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
flake
HV veteran

liitunud: 01.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2014 11:35 vasta tsitaadiga

MInu poolt kiidusõnad rakendusele. Enam ei pea kuskil lärmakas kohas taksot tellides helistamisega end vaevama. Senised kogemused thumbs_up.gif
_________________
..||..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lamp
HV Guru
lamp

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2014 11:40 vasta tsitaadiga

Mis ios7'ga nii tähtsat programmeerijale juurde tuli, et alla selle mtaxify ei toimi?
_________________
eriti julm
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 11.02.2014 11:44 vasta tsitaadiga

Ainult iOS7 toetamine tegi arenduse mõnevõrra lihtsamaks ja kiiremaks.

Praeguse statistika järgi peaks iOS7 turuosa vähemalt 75% olema ja kasvab, seega lootsime, et see enamike jaoks probleemiks ei muutu.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RobiVahtra
HV vaatleja

liitunud: 17.02.2014




sõnum 19.02.2014 17:52 Re: Uus takso tellimise äpp mTakso käivitus Tallinnas ja Tartus vasta tsitaadiga

Minusugusele, kes tihti napsutab Tallinna linna peal ja palju taksoga sõidab on see asjalik küll. Üks sõber näitas mulle seda detsembris ja võtsin ka selle kohe kasutusse. Asjalik asi.


garage48 kirjutas:
Hei,

Garage48 HUBist on välja kasvanud noore 19a ettevõtja Markuse loodud uus takso tellimise äpp mTakso.
mTakso võimaldab 2-klikiga taksot tellida Android ja iPhone nutitelefonis ning veebilehelt http://mtakso.ee

Teenus töötab täna Tallinnas ja Tartus ning süsteemiga on liitunud 100 taksojuhti.
Kui teie asukohas parajasti vaba taksot ei ole, siis näete taksofirmade telefoninumbreid.

Kas teie olete juba mTakso teenust proovinud? Millised on muljed?

_________________
Hauakivid-Tallinnas
Madratsid
Kattemadrats


viimati muutis RobiVahtra 28.02.2014 12:17, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 28.02.2014 10:37 vasta tsitaadiga

hippokrates kirjutas:
Muidu on väga hüva app, aga lisaks kasutaja Montecito ettepanekutele sooviksin ka mingit sorti standardiseeritud nõudmisi taksojuhtide nimede suhtes. Nüüd on läbisegi taksofirmade nimed erineva kirjapildiga, juhtide eesnimed ja auto reg. nr-id või siis näiteks "FIE". icon_biggrin.gif Võiks ju olla juhi nimi, kellega Taxify on lepingu sõlminud ja siis soovi korral pildi näol või väiksema kirjaga võimalik väljendada mis taksofirmaga pistmist.

Äpi võlu seisnebki minu jaoks teenuse personaalsuses - et katse-eksitus meetodi teel kujunevad välja asisemad taksojuhid kelle teenuseid eelistan pruukida.


Liiga palju tahad.Vastukaaluks võiks olla taksojuhtidel nähtav kliendi hinnangu skaala,nimi ja vajadusel "blacklisti" lisada.Mida taxify sellest arvab?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 12.03.2014 12:33 vasta tsitaadiga

Klientide blacklist kujuneb meil tellimuste tühistamiste alusel automaatselt, blokeerime käsitsi tihti tühistavad kasutavad.

Kliendi nime näeb taksojuht tellimuse jooksul, et ta vale inimest peale ei võtaks.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2014 19:40 vasta tsitaadiga

Nüüd tekib mul küsimus, kust kohast võtab Teie poolt pakutav programm minu, kui programmi kasutaja, nime ning kas teeb seda ilma minu, kui andmesubjekti, nõusolekuta?
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee


viimati muutis LKits 12.03.2014 19:45, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 12.03.2014 19:41 vasta tsitaadiga

Taxify rakendust kasutavad täna mitmed taksofirmad, näiteks Reval ja Saksa takso Tallinnas.

Antud firmadele helistades küsitakse tihti tuvastuseks kliendi nime, mis järgmiste tellimuste jaoks salvestatakse. Seda sama nime ütleb nii dispetšer kui ka Taxify rakendus taksojuhile, et nad valet klienti peale ei võtaks.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2014 19:48 vasta tsitaadiga

Absoluutselt arusaadav, aga sellisel juhul ütlebki klient enda nime andes sellega enda, kui andmesubjekti, nõusoleku enda andmete töötlemiseks.
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus Rakveres, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee


viimati muutis LKits 12.03.2014 20:05, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  StartUp/ IT ettevõtluse foorum  »  Taxify ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 115, 116, 117  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.