Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
25.04.2017 10:10:29
|
|
|
Spoiler
dohc-48v12 kirjutas: |
Vaatasin 1080 ti näol mis AT-s realselt saadaval on, Aftermarket jahutiga pakkuda üle eesti MSI GAMING X GeForce GTX 1080 Ti kaarti mille hind on 849€ clock speed 1544 mhz ja 2 aastat garantiid.
teiseks kaartiks mida saab ainult tallinna kesklinna esindusest 1 TK ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 TI mille hind on 20€ EHK 869 kallim clock speed 1518 mhz garantii 3 aastat.
Ning tellita ASUS VGA PCIE16 GTX1080TI 11GB/STRIX-GTX1080TI-O11G-GAM mille hind on 865.54€ mille Base Clock speed: 1569 MHz (see kiirus on default, on gaming mode ja oc mode,kus kiirused veelgi suuremad)ning tootja garantii 3 aastat.
Muide techpowerup andmetel on asus 1080ti strix oc ning gigabyte aurus 1080ti xtreme gaming 33dBA ning msi 1080ti gaming x 35dBA-da load-is 100cm kaugusel. Ning kõikse paremat boost AVG-d suudab gigabyte ja kõikse kehvemat temperatuuris msi.
https://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GTX_1080_Ti_Xtreme_Gaming/34.html
gigabyte kahjuks räägib see et ta jahutus pole monoliitne. (gpu ja mäludele ulatuv vask plaat on külge kruvitud ülejäänud radikale)
ning gigabyte gtx 1080ti gaming OC jahutus veelgi ropem.
Kokku võtaks selle nii. Arvutitark on MSI eesti ametlik edasimüüja ja koostöö partner, ning sellest ka saadakse kaarte odavamalt kätte ja annab suuremat kasumit teenida, ning arvutitark vahendab ka youtuberitele MSI kaupa ALA unboxing ja ülevaadete jaoks. HDtannude sugustele. Õnneks mulle sellise väljundiga reklaamid ei mõju, kui siis ainult negatiivselt. |
Tulebki vaadata erinevate tootjate kaarte iga seeria kohta eraldi. Omal ajal näiteks tegi hinna/OC'i/jahutuse omaduste poolelt pika puuga ära MSI kaart.
Kui rääkida GTX 1080 TI seeriast siis:
MSI Gaming X seeria töötab OC modeis 1683 MHz / 1569 MHz / 11124 MHz (OC Mode) kelladel. Ei näe põhjust seda mitte kasutada.
Ning kui võrrelda näiteks Gigabyte Aorus kaardiga siis MSI on jahedam: https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_1080_Gaming_X_Plus_11_Gbps/34.html
Kui AK on leidnud viisi kuidas MSIga koostööd teha siis kuidas see halb on? Siis kui garantiiga venitavad jms jura keeraks siis oleks veider see asi. Ja kui saavadki kusagilt odavamalt kätte kui teisi kaarte siis on ju hästi.
Hetkel kahjuks ei saanud hästi aru kuidas see MSI Gaming X vilets on. Tempid on hea, OC on täitsa söödav. Müratase on normide piires. ainult hind on kirves ja sedasi on kõik kaardid siinpool mandrit. KM'i vabalt ei lubata müüa ning mingi prääniku peavad nad ka endale võtma vastasel juhul kaua sedasi poodi ei pea Mõnes teises poes on sageli hinnad veel kallimad. AK sageli on üks odavamatest (on ka erandeid aga selleks on meil.... hinnavaatlus).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
28.04.2017 14:24:57
|
|
|
Kindlasti kehtib see ka kõigi teiste oma salongidega meie turul opereerivate brändide kohta ja pole viisakas AT-d niimoodi eraldi välja tuua, kuid on suhteliselt nüri sõita enda tööajast poodi kuvarit ostma, mis kodulehe saadavusinfo kohaselt on poes olemas ja seda ta ka oli. Ent mitte karbis uuena, vaid stendil töötavana, heledus ja kontrast põhjas. Mis huvi peaks mul tarbijana olema osta täishinna ekraani, mis salongis põlenud täistuuridel juba pagan teab kui kaua?
Viisakas oleks oma veebilehel selle väikese fakti välja toomine ning näiteks antud mudeli X % alega poes koha peal pakkumine kompenseerimaks fakti, et kuvari elueast on Y päeva/nädalat/kuud ära tiksunud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
28.04.2017 19:36:10
|
|
|
Ostsin ka ise sellise, aga oli teada, et 2-3 kuud olnud. Alla muidugi ei saa...
2160p on nüüd üldse mingi demo ürituse oma. See oli -100.- soodukaga
Aga see läbi e-poe mitte poest otse.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
28.04.2017 20:01:32
|
|
|
AT-st vist on ainult kasutamata termalpasta Muudel juhtudel võib saada kasutatud isendi
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
kaidtor
OC GURU
liitunud: 15.03.2008
|
28.04.2017 22:13:20
|
|
|
Loen ja mõtlen kas on veel mingeid variante mismoodi mingit jama ajada.
Toon paar näidet kui lähen mingi tehnika poodi ostma seinakella ja kui selle karp on juba avatud siis on see järelikud käinud juba mingi X aeg.
Või siis tahan endale osta X-poest videokaardi disain arvutisse ja soovin et müüja pakki avaks et, näha kas sobib minu nägemusega.
Järelikult on jälle jama.
Kokku võttes ostame põrsas kotis ja kellelgi pole midagi öelda, kõik on kinnises pakendis ja keegi ei tea milline toode on. (Paki peal pilt on alati ilus,aga tegelikkus võib olla midagi muud,see on ju lihtsalt illustreeriv).
Kui veel tulla teema juurde monitoride ja telekate juurde siis ei käsi ju keegi osta neid demo tooteid vaid võib tellida ju neid kui aega on,kui kiire on siis ärge rääkige et need kasutatud on.
Garantii on ju niikuinii ühesugune.
See on lihtsalt minu arvamus asjast.
Olen piisavalt demo tooteid ostnud täishinnaga,pole probleemi siiamaani olnud.
_________________ Teostan autode värvimis- ja keretöid! |
|
Kommentaarid: 173 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
28.04.2017 23:09:06
|
|
|
Nu osta siis kasutatud ekraani, mis on uhanud X töötunde. On tolmune ja ära mäkerdatud ja parimal juhul üritanud keegi "puhastada" ehk siis vastu valgust vaadates on ka lappi juttid peal.Miks peaks ostma täis hinnaga kasutatud asja? Sama hästi võiks automüüjad öelda, et ära igise, auto ainult 10k sõitnud ja hinda soovime sama mida tutika 0km läbisõitu omaval autol.
Jutt ei jäi sellest, et keegi mingi prose, vga vms asja karbist korraks välja võtnud. Sellisel juhul on ju poogen kuna kasutust asi näinud ei ole. Sama hästi võiks sulle müüa SSD ketta täis hinnaga, mis on juba paar sada TB infot läbi käianud.
Kui nad märgiksid ära kenasti, et tegemist on "demo" tootega ja hind selle võrra ODAVAM siis ei oleks mingeid pretensioone. Aga nad müüvad neid kui "uute pähe".
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
28.04.2017 23:21:40
|
|
|
angel kirjutas: |
Sama hästi võiks automüüjad öelda, et ära igise, auto ainult 10k sõitnud ja hinda soovime sama mida tutika 0km läbisõitu omaval autol. |
Aga peaaegu nii ongi. Hea kui 10k sõitnud uuena 30k maksva auto 1000€ odavamalt saad.
Võtame näiteks selle: http://www.auto24.ee/used/2399823
Aasta alguse sooduspakkumistega sai 0-500km sõitnud samasuguse sama hinnaga kätte.
_________________ Müüa 3D-printer |
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
30.04.2017 23:46:10
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Oo, Arvutitark Tartu Lõunakeskuses ka poe avanud |
Kes teistest pillid kotti pani?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
DayDream
HV veteran
liitunud: 27.04.2008
|
01.05.2017 01:05:21
|
|
|
Magic, nüüd Tartus 2 poodi. Lõunakeskuse oma tuli lisaks Raatusele.
|
|
Kommentaarid: 163 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
0 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
01.05.2017 02:23:19
|
|
|
Aasta on 2017, miks arvutijuppe ostetakse eestist ja füüsilisest poest. Mitte ei mõista.
_________________ Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
01.05.2017 08:16:52
|
|
|
ufo56 kirjutas: |
Aasta on 2017, miks arvutijuppe ostetakse eestist ja füüsilisest poest. Mitte ei mõista. |
Sest seal on füüsiliselt olemas mitte ei opereerita soodsaima lao pealt, kus mingi suurema nõudluse korral ootad 2-3 nädalat nagu AMD asjadega juhtus
Seda enam, et seni veel punnitatakse hoida füüsilises poes head hinda.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
01.05.2017 10:21:00
|
|
|
ufo56, kui sul lendab mingi seadme ketas, kas sul on vaja oodata 2-5tp , et masin uuesti jalule saaks?
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
01.05.2017 11:30:56
|
|
|
ufo56 kirjutas: |
Aasta on 2017, miks arvutijuppe ostetakse eestist ja füüsilisest poest. Mitte ei mõista. |
eks jaga infi kus kohast garantii ja papriga kaupa kiirelt ja odavalt netikaudu tellides turvaliselt saab? Ning pärast oleks ka koht kuhu vajadusel garantiisse saata ilma, et peaks tülikat rma jänti ise läbi tegema.
Ise esmalt otsisin lähinaabritelt korralike poode ja sarnased hinnad vaatasid vastu. Võimalik, et valesti otsisin.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
01.05.2017 11:45:07
|
|
|
ufo56 kirjutas: |
Aasta on 2017, miks arvutijuppe ostetakse eestist ja füüsilisest poest. Mitte ei mõista. |
Kõigil pole Tõnis-se nimelits sõpra, tuttavat või siis mängu sõpra, kuidas teda õigem nimetada ongi?!. (tead väga hästi keda silmas pean) Teiseks me oleme eurooplaste jaoks venelased ja eesti asub venemaale ning sellepärast ei taheta meiega äri ajada (kas või kaupa müüa või siis siia tarnida) Venelaste ärikultuur on paljuski üles ehitatud skeemitamistele ( nagu siin eestis)
Ja euroopa liidu riigist ostes ei kehti meile garantii kuigi meil võib olla kohapeal toote koostöö partner (NT asus mis ostetud sakast ei sa garantiid Servisa ICT OÜ-lt) Kuigi tegemist on ametliku asus-e maaletooja ja tegeleb asus-e garantiiga. Saadeti mind igastahas saksa...
Kauba tellimine eestis on ka väga antilalik või siis telemarketelik lähenemine ja kaupmehele laenu andmine. Ning halvemal juhul peab peale maksma ALA et me ei saanud kaupa sellise hinnaga nagu me teile müüsima. Ja kui ei sobi siis lihtsalt ei tarni sulle seda isendit. (ehk siis jälle läheb aega kunast raha tagasi saadetakse ja kui saadetakse)
Need siis on põhjused miks eelistan kaupa, mis on kohapeal olemas ja kohe kätte saadav.
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
02.05.2017 10:52:35
|
|
|
dohc-48v12 kirjutas: |
Need siis on põhjused miks eelistan kaupa, mis on kohapeal olemas ja kohe kätte saadav. |
Aga nii tore oleks ju osta näiteks Asuse Swift mõnest Saksa poest, et siis kuvar kolm korda tagasi saata (postiga muidugi, seega minimaalselt nädal ühe otsa jaoks) kuni normaalse isendi saad
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
02.05.2017 11:11:59
|
|
|
Scart,
Üks kord isegi käis ja rohkem jamada ei viitsind, andsin 200€ eest ära.
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
02.05.2017 16:03:55
|
|
|
dohc-48v12, PS järgmine kord. Võtan hea meelega 800€ monitori 200€-ga
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
03.05.2017 16:44:29
|
|
|
Arvutitark võiks midagi ette võtta oma välislao partneritega
Tellisin monitori 24.04.2017, esialgne tarne oli 28.04.2017. Kuid siis millegipärast ei pandud teele. Uus kuupäev oli täna (03.05 kell 15:00), teavitust ei tulnud ning helistasin.
Siis öeldi, et endiselt pole teele pandud ja kõigele lisaks on homme seal välislao asukohas püha ... ning peaks jõudma (just "peaks") esmaspäeval ehk siis 8'ndal mail.
Ootamatult sai 4 päevasest ootamise ajast 2 nädalat.
Siit ka küsimus AT'le, kas need välispartnerid vastutavad ka kuidagi selliste hilinemistega või mitte? Kui mitte siis need kliendile välja hõigatud kuupäevad võiks üldse ära võtta sealt tellimuse jälgimisest ja panna "peagi olemas" "kohe varsti kohal" jne.
Tavaliselt pole kogenud sellist ootamist AT'st ostetud asjadega, kuid nüüd kahel erineval tellimusel järjest.... enne seda ootasin mälu tükk aega, nüüd siis monitori.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
TauC
HV Guru
liitunud: 23.04.2007
|
04.05.2017 15:15:10
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Arvutitark võiks midagi ette võtta oma välislao partneritega
Tellisin monitori 24.04.2017, esialgne tarne oli 28.04.2017. Kuid siis millegipärast ei pandud teele. Uus kuupäev oli täna (03.05 kell 15:00), teavitust ei tulnud ning helistasin.
Siis öeldi, et endiselt pole teele pandud ja kõigele lisaks on homme seal välislao asukohas püha ... ning peaks jõudma (just "peaks") esmaspäeval ehk siis 8'ndal mail.
Ootamatult sai 4 päevasest ootamise ajast 2 nädalat.
Siit ka küsimus AT'le, kas need välispartnerid vastutavad ka kuidagi selliste hilinemistega või mitte? Kui mitte siis need kliendile välja hõigatud kuupäevad võiks üldse ära võtta sealt tellimuse jälgimisest ja panna "peagi olemas" "kohe varsti kohal" jne.
Tavaliselt pole kogenud sellist ootamist AT'st ostetud asjadega, kuid nüüd kahel erineval tellimusel järjest.... enne seda ootasin mälu tükk aega, nüüd siis monitori. |
Põhjusi võib olla mitmeid - võib-olla oli antud kaup mõne kaugema/vähem kasutatava distribuutori laost ja oodatakse kuni piisavalt suur tellimus koos on tarneks (oletan, aga võib-olla tarnitakse ka üksikuid tooteid, kuigi tarne on kallis), antud toode sai distribuutori laost otsa (tellimuse tegemise, raha laekumise ja AT enda tellimuse ajaline vahe) või veel mõni muu põhjus. Sellessuhtes on näiteks MarkIT hea, et näitab ka distribuutoreid ja tarnitakse igaljuhul kohe, kuigi hinnatase pisut kõrgem tavakliendile. Üldiselt on siiski nii, et tänase päeva IT-distributsiooni ja jaemüügi puhul on viivitused tarnes tavapärased ja sellega tuleb arvestada, sest kõikides toimingutes on ooteajad sees ning laoseisud pidevas muutumises, mida on võimatu online up-to-date hoida. Kui soovida tarnekindlust siis parim variant on omada krediidiga lepingut, et tellimused kohe töösse läheksid ja distribuutorini jõuaks. Aga olen nõus, et sellegipoolest ei tohiks siis lubada selliseid tarneaegu või klienti teavitada tarneaja pikenemisest. See teema on siit korduvalt läbi käinud, et kommunikatsioon on kehv ja klienti ei informeerita.
viimati muutis TauC 04.05.2017 15:19:23, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.05.2017 15:17:48
|
|
|
Vääramatu jõu punkt on alati igas veebipoe kasutustingimuses olemas... aga see on tavaline, et keegi ei loe neid tingimusi millega nõustutakse.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
alexcrx
HV kasutaja
liitunud: 29.03.2006
|
04.05.2017 16:57:21
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Arvutitark võiks midagi ette võtta oma välislao partneritega
Tellisin monitori 24.04.2017, esialgne tarne oli 28.04.2017. Kuid siis millegipärast ei pandud teele. Uus kuupäev oli täna (03.05 kell 15:00), teavitust ei tulnud ning helistasin.
Siis öeldi, et endiselt pole teele pandud ja kõigele lisaks on homme seal välislao asukohas püha ... ning peaks jõudma (just "peaks") esmaspäeval ehk siis 8'ndal mail.
Ootamatult sai 4 päevasest ootamise ajast 2 nädalat.
Siit ka küsimus AT'le, kas need välispartnerid vastutavad ka kuidagi selliste hilinemistega või mitte? Kui mitte siis need kliendile välja hõigatud kuupäevad võiks üldse ära võtta sealt tellimuse jälgimisest ja panna "peagi olemas" "kohe varsti kohal" jne.
Tavaliselt pole kogenud sellist ootamist AT'st ostetud asjadega, kuid nüüd kahel erineval tellimusel järjest.... enne seda ootasin mälu tükk aega, nüüd siis monitori. |
tere,
tellisite hea molu sellega on nii et tellimise ajal polnud seda ei meil ega disti käes, vaid dist edestas meile infi läbi xmli et saabub 27.04 lattu, kahjuks aga tarne AOCIst viibib ja pole need isegi disti kätte jõudnud, hetkel lubati et homme ikka tuleb sinna sisse ning saadetakse meile esmaspäevaks. vabandust
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
TauC
HV Guru
liitunud: 23.04.2007
|
04.05.2017 17:04:16
|
|
|
alexcrx kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Arvutitark võiks midagi ette võtta oma välislao partneritega
Tellisin monitori 24.04.2017, esialgne tarne oli 28.04.2017. Kuid siis millegipärast ei pandud teele. Uus kuupäev oli täna (03.05 kell 15:00), teavitust ei tulnud ning helistasin.
Siis öeldi, et endiselt pole teele pandud ja kõigele lisaks on homme seal välislao asukohas püha ... ning peaks jõudma (just "peaks") esmaspäeval ehk siis 8'ndal mail.
Ootamatult sai 4 päevasest ootamise ajast 2 nädalat.
Siit ka küsimus AT'le, kas need välispartnerid vastutavad ka kuidagi selliste hilinemistega või mitte? Kui mitte siis need kliendile välja hõigatud kuupäevad võiks üldse ära võtta sealt tellimuse jälgimisest ja panna "peagi olemas" "kohe varsti kohal" jne.
Tavaliselt pole kogenud sellist ootamist AT'st ostetud asjadega, kuid nüüd kahel erineval tellimusel järjest.... enne seda ootasin mälu tükk aega, nüüd siis monitori. |
tere,
tellisite hea molu sellega on nii et tellimise ajal polnud seda ei meil ega disti käes, vaid dist edestas meile infi läbi xmli et saabub 27.04 lattu, kahjuks aga tarne AOCIst viibib ja pole need isegi disti kätte jõudnud, hetkel lubati et homme ikka tuleb sinna sisse ning saadetakse meile esmaspäevaks. vabandust |
Arusaadav, nii ikka juhtub, aga sellegipoolest jääb õhku kommunikatsiooni küsimus, miks klient peab nii palju vaeva nägema ja tellimuse kohta uurima kui tarnemuudatustest võiks ikkagi müüja teavitada ? Jah, see on täiendav töö ja ajakulu, aga normaalse klienditeeninduse osa.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
04.05.2017 21:42:14
|
|
|
Just see häirib, et pean ise uurima selliseid asju. Muidu ootaks siiamaani teadmatuses. Ning tarne kuupäeva on lihtsalt edasi lükatud jälgimise lehel ja kõik.
See, et tarnega on probleeme- thats fine, neid ikka juhtub.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
01.06.2017 14:05:50
|
|
|
Hakkasin vaatama arvutitarga lehepealt mis AMD RX videokaarte neil Tartus kohapeal on - ainult paar 500 seeria oma - 400 seeria osas tühjus.
Kas leht paneb neil segast või polegi ühtegi RX 400 seeria kaarti neil kummaski Tartu esinduses?
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
|