Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 178, 179, 180  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
-steven--
Kreisi kasutaja
-steven--

liitunud: 29.11.2007




sõnum 19.07.2017 16:04:17 vasta tsitaadiga

Tonsor kirjutas:
Kui tihti teil eeldatav kauba jõudmine esindusse täpne on?

Eeldatav ei peagi olema ju täpne või olen ma sõna tähendusest valesti aru saanud? Tarneaega tuleb jälgida, mitte eeldusi

_________________
mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2017 16:10:33 vasta tsitaadiga

Hinnakirjas antud aeg läheb hea mitu päeva üle, aga see mis juba tellimusel kirjas see reeglina läheb täppi.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tonsor
Kreisi kasutaja
Tonsor

liitunud: 24.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2017 08:28:39 vasta tsitaadiga

-steven-- kirjutas:
Tonsor kirjutas:
Kui tihti teil eeldatav kauba jõudmine esindusse täpne on?

Eeldatav ei peagi olema ju täpne või olen ma sõna tähendusest valesti aru saanud? Tarneaega tuleb jälgida, mitte eeldusi


elukaz kirjutas:
Hinnakirjas antud aeg läheb hea mitu päeva üle, aga see mis juba tellimusel kirjas see reeglina läheb täppi.


Oleks pidanud paremini selgitama - kauba eest on tasutud ja tellitud esindusse, et ise järgi minna. Seal on kirjas kauba eeldatav aeg esindusse jõudmiseks, aga juba näitab kogemus, et see ei pea paika. icon_smile.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.07.2017 09:07:36 vasta tsitaadiga

Eks see "kaevehullus" pani tarnetele põntsu.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2017 11:12:07 vasta tsitaadiga

Kui on kaevetundlik kaup siis võib nii minna jah. Üks tellimus läks juba kuu aega üle, lõpuks tühistasin ära. Aga mis tavalist rada liigub (loe:reaalselt olemas on) see jõuab lubatud kuupäevaks.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tonsor
Kreisi kasutaja
Tonsor

liitunud: 24.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2017 11:31:59 vasta tsitaadiga

Arvestades, et tegemist odava hiirega ning laos on jääk korralik, siis peab lihtsalt pettuma neis, et iba ajavad. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.07.2017 11:35:51 vasta tsitaadiga

Võis ka ladu olla kust neil kaupa ei tulnud, tegelikult Eesti hinnaytaseme hoidmiseks peab kõvasti võimlema. Klient muidugi võib järgmine kord hoopis teisiti vaadata st. tellib suured asjad ka otse Saksast.
Mul oli ühe asjaga vs. Photopoint 110.- vahe. Füüsiline laoseis saab ka aina olulisemaks.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkel.
HV Guru
Mihkel.

liitunud: 16.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2017 12:29:30 vasta tsitaadiga

Tonsor, kui on veebist tellitud, siis minu teada tuleb eeldatav tarneaeg automaatselt eelmääratud väärtuste järgi, mis enamasti ikka paika peab. Eks erandeid on alati ning ka laod võivad tarnega "üle lasta".

Kaupa tellides tuleb ju ka trackingu link kus on näha kas kaup on juba poes või ei.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2017 13:28:26 vasta tsitaadiga

Kas EVGA videokaartide ikaldus kaubavalikus on tingitud hetke turuolukorrast või Arvutitark enam eriti ei pakugi EVGA tooteid?
(Ma pole enam ammu neid kodulehel uudistamas käinud - ei tea, kuidas enne kullapalavikku see seis seal oli)

edit: Tundub, et oli ajutine nähtus.

_________________
/digitaalselt allkirjastatud/
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 43
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 30.07.2017 10:23:22 vasta tsitaadiga

Tonsor kirjutas:

Oleks pidanud paremini selgitama - kauba eest on tasutud ja tellitud esindusse, et ise järgi minna. Seal on kirjas kauba eeldatav aeg esindusse jõudmiseks, aga juba näitab kogemus, et see ei pea paika. icon_smile.gif

mul läks päeva üle (veebipoes märgitud 4-7tp, tellimusel oli kp ja kellaaeg juba konkreetne aga ööpäev läks üle). Samas ühe teise jubina tellimisel tuli email 10min hiljem et võin poodi järele minna (veebipoes oli "KOHAL" aga vist märgitud Tallinnas kuskil, ma ise Tartus).

Ei virise. Mõne teise poega seotud kogemustega võrreldes (1a, kunagine modikomp) vinks-vonks, k.a garantiitagastus.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihlakas
HV kasutaja
Pihlakas

liitunud: 18.10.2004




sõnum 06.08.2017 18:06:09 vasta tsitaadiga

Mul on Arvutitargaga siiani kõik ok olnud ja olen olnud nõus rohkem maksma, aga viimane tellimus on küll nüüd pikalt üle läinud.

Närvi ajab lihtsalt see, et hiir mille järgi kolmapäevast alates kogu kaupa oodanud olen on neil kohapeal olemas (mitmes poes).

Tähtaeg mida näitab oli 2.08.2017.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
n3mesis
HV kasutaja
n3mesis

liitunud: 24.03.2007




sõnum 21.08.2017 10:08:49 vasta tsitaadiga

Ebameeldiv kogemus:

Tellisin monitori. Mitte just kõige odavama - 650 eurose.
Kui kohale jõudis, hakkasin õhinaga pakendit avama. Tore tore... Arvutitarga teibid kenasti peal ja puha.
Pakin pilli laua peale ja näen, vihased lapijäljed monitori ekraanil. Ei teagi, kas neile seal korralike monitorilappe ei anta, et peavad põranda mopiga ekraane hõõruma või lihtsalt sattus mingi tömbim pliiats mu monitori pakkima.
See selleks - aga ma tellisin ja maksin uue monitori eest ju?! Kasutatud monitori ostaks ma siit foorumist...

Poes saan veel aru, et pakitakse näidis sisse... Ja sedagi ainult juhul, kui klient ise nõus on.

Kirjutasin murest ka neile ja ega loomingulisemat lahendust ei pakutudki - saada tagasi, 14p aega. No jah, eks see võimalus on mul tõesti... Mulle üldiselt meeldib asju lahti pakkida ja siis uuesti kinni pakkida - postikulu meeldib ka maksta. Tegelikult ma ei viitsi seda pakkida ja õpin kogemusest - niiet parim, mis minu rikutud emotsiooni parandada suudab, ongi teiste inimeste teavitamine. Pesuehtne vingumine.

Muud tegelikult ei tahtnudki, veits auru välja lasta siin.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.08.2017 10:23:18 vasta tsitaadiga

Minumeelest see ei ole vingumine kui inimene sellisest asjast teada annab ,aga sellise raha eest peaks see monitor läikima nagu prillikivi ja üldse kui sa ostad tutika monitori kas siis netipoest või lähed poodi,siis kas see ei peaks olema ikkagi suletuna karbis ja näidistoodet ju ei müüda kliendile ? ma ei tea niipalju kui mina tean ja olen monitore ostnud siis on alati olnud neil ekraan kaitsekilega või sellise valge kilega kaitstud ja kinni teibitud icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 21.08.2017 10:24:49 vasta tsitaadiga

Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada....
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2017 10:30:31 vasta tsitaadiga

Näidistoodet võib ikka müüa, kuid siis peab see olema netis arusaadavalt ka ära märgitud. Seejuures oleks loogiline, et antud toode oleks ka tavahinnast soodsam (kuigi endal kogemusi, et isegi füüsilises poes ei soovita letil väljas olevale tootele soodukat teha väites, et see on neil juba niigi soodne). Eesti kaupmehed....
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
n3mesis
HV kasutaja
n3mesis

liitunud: 24.03.2007




sõnum 21.08.2017 10:33:33 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada....


Lubavad tõesti. Ju ma olen siis piisavalt laisk, et ei viitsi seda operatsiooni ette võtta. Oleks eeldanud vähe loomingulisemat lähenemist neilt - mingi 50eur kinkekaart vms.
Oleks mulle enne saatmist öeldud, et sellise saadavad - oleks olnud lihtne keelduda. Nüüd kogu selle majandamisega see enam nii lihtne ei ole.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.08.2017 10:36:20 vasta tsitaadiga

n3mesis, mina viiks selle monitori sinna poodi tagasi kohapeale ei hakkaks mingi posti saatmisega jamama ja nõuaks uut,kristiine keskuses täitsa pood olemas ja seda enam kui tallinnas elad ei ole ju kauge ,,,, ma saaks aru et ise oled teises linnas ja lähim esindus on mujal linnas.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 21.08.2017 10:36:30 vasta tsitaadiga

n3mesis kirjutas:
Janis kirjutas:
Ei pea olema näidistoode. Meie seadused lubavad ju 14 päeva jooksul kaupa tagastada....


Lubavad tõesti. Ju ma olen siis piisavalt laisk, et ei viitsi seda operatsiooni ette võtta. Oleks eeldanud vähe loomingulisemat lähenemist neilt - mingi 50eur kinkekaart vms.
Oleks mulle enne saatmist öeldud, et sellise saadavad - oleks olnud lihtne keelduda. Nüüd kogu selle majandamisega see enam nii lihtne ei ole.

Ma pidasin seda silmas, et keegi teine on ka varem äkki selle monitori tagastanud ja jääbki mulje nagu oleks kasutatud asi.
Aga ma ei saa aru sellest loogikast, et miks peaks näidistoode odavam olema. Ostes tahate saada avamata karpi või ikka toodet ennast?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2017 10:38:42 vasta tsitaadiga

Janis, Oleks vaid tootepakendi kleebis vms katki... Okei. Aga ekraan on sitane. Kas see on sinu arust okei, et sellist uue pähe määrida või?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2017 10:40:16 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Aga ma ei saa aru sellest loogikast, et miks peaks näidistoode odavam olema. Ostes tahate saada avamata karpi või ikka toodet ennast?

Näppimata ja kasutamata toodet tahaks ikka saada, mille üks eeldustest on avamata pakend.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
n3mesis
HV kasutaja
n3mesis

liitunud: 24.03.2007




sõnum 21.08.2017 10:42:33 vasta tsitaadiga

Gap kirjutas:
n3mesis, mina viiks selle monitori sinna poodi tagasi kohapeale ei hakkaks mingi posti saatmisega jamama ja nõuaks uut,kristiine keskuses täitsa pood olemas ja seda enam kui tallinnas elad ei ole ju kauge ,,,, ma saaks aru et ise oled teises linnas ja lähim esindus on mujal linnas.


Seda pakuti jah, et tule too tagasi. Aga ma pean enda tööaega kinni-lahti pakkimisel ja logistika opereerimisel kallimaks, kui saadav tulu. Olgu neil hea päev ja said kasutatud monitorist täishinnaga lahti. Mina saan siin kaagutada ja auru lasta icon_biggrin.gif

edit:
kui nad mingi Juku saadaks pakkima ja opereerima, oleksin muidugi nõus. Sest cmon, millest krt mina süüdi olen, et peaksin nüüd hakkama pakendajat ja kullerit mängima?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 21.08.2017 10:42:52 vasta tsitaadiga

Paraku hakkab see normaalsuseks saama, kõik tänu sellele 14 päevasele tagastusõigusele. Siin alles hiljuti üks tegelane kilkas, et plaanib telefoni testimiseks osta ja 14 päeva pärast tagastada, jokk.
Ma ise puutun päevast päeva selliste tagastustega kokku, kus toode või pakend on määrdunud... aga õnneks on valdkond veidike teine ja probleeme see ei tekita.

Toode võiks muidugi puhas jah olla kätte saades.

_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 21.08.2017 10:49:05 vasta tsitaadiga

See on Eesti ja väljamaalt ostmise erinevus, kui välismaalt niivähe kui mul neid kogemusi ka ostes ilmneb, et toode on viimane nn näidis või nn lahtipakitud ja proovimiseks väljas demokaup, samuti kui ilmneb toodetel vigastusi, siis mujal ilmas on mulle alati pakutud seda viimast ühikut või näidisena pruugitud kaupa korraliku allahindlusega. Eestis on olnud üks juhus Ordis, kus aastaid tagasi sai lapsele esimene tahvelarvuti soetatud ja samuti kohapeal osutus olevat viimane kõigile käppida olnud tahvelarvuti, vaadati visuaalselt üle, pühiti näpujäljed ära ja ainuke valik oli - võta või jäta.
Ka ühe kodumasinaga, mis sai poodi tellitud ja järele minnes ilmnes, et seal oli transpordiga väike mõlk-vigastus tekkinud, küll iluviga aga mingit allahindlust ei pakutud, uuriti kas äkki jääb see iluviga kuskile seinapoole peitu ja pole lugu või tuleb tellida-oodata uut masinat.
Autode puhul õnneks autoesindused müüvad demoautosid eraldi selle ära märkides, kuigi võiksid samuti odoka nulli kerida, läikima lüüa ja uue pähe hakkma panna icon_smile.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2017 10:52:43 vasta tsitaadiga

Näidiseks või letis kõigile käppida olnud toote puhul võiks teha mingi allahindluse ja märkida juurde, et näidis vms, kuna uuevääriline see enam kindlasti pole ja kui veel sisselülitatud staatilise pildiga, siis veelgi hullem. Monitoride puhul on see eriti oluline.
Kui tolmu pühid ära, siis see näppude küljes olev läga võib jätta ekraani pealmisele kihile plekid, mis enam mingi valemiga välja ei tule. Tööl on seda hästi näha paari tegelase puhul, kellele meeldib (toidu)rasvase sõrmega mööda ekraani sõita - olen puhastanud, aga tumedad laigud enam puhastusele ei allu.
Väga kena, et AT on nõus tagasi võtma, aga sellisest asjast tuleks ikkagi klienti teavitada ENNE toote müümist. Minul oleks samamoodi nagu ostjalgi - s*tamaitse suus. Eriti, kui arvestada, et tegu oli keskmisest märksa kallima monitoriga.
Kommentaarid: 685 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 531
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
n3mesis
HV kasutaja
n3mesis

liitunud: 24.03.2007




sõnum 21.08.2017 10:56:52 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:

Autode puhul õnneks autoesindused müüvad demoautosid eraldi selle ära märkides, kuigi võiksid samuti odoka nulli kerida, läikima lüüa ja uue pähe hakkma panna icon_smile.gif


Ma omas peas keerutasin seda sama võrdlust icon_biggrin.gif

See on elus esimene kord, kui ma viitsin mingi aplaava üles tõmmata ebameeldiva kliendikogemuse tõttu. Aga tõesti, meil siin on klient nagu suvaline biomass ja täpselt sellise tunde ma sain.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 178, 179, 180  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.