Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Üleriigiline elektriautode kiirlaadijate võrgustik ametlikult avatud märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2013 11:38:33 Üleriigiline elektriautode kiirlaadijate võrgustik ametlikult avatud vasta tsitaadiga


Tänu CO2 kvootide Mitubishile müümisele, KredExile, ning ABB tublidele töölistele katab Eestit nüüd 151 (suveks 165) kiirlaadimispunkti. Laadijad on jaotatud nii, et asukohast sõltumata, on kiirlaadija vähem kui 60km ulatuses. Loomulikult on tihedamini asustatud kohtades laadijate kontsentratsioon suurem. Hetkel on Eestis registreeritud 619 elektriautot, mis on testperioodil laadimispunkte külastanud enam kui 8300 korral, laadides üle 53MWh elektrienergiat.

Loe edasi kahvel.ee-st
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
wolfe
HV kasutaja
wolfe

liitunud: 01.07.2004




sõnum 22.02.2013 16:53:51 Tasuta? vasta tsitaadiga

Ei lugenud ELMO kodulehelt välja, palju see laadimine siis maksab? Ja kuidas selle eest makstakse? USAs nt. on Tesla jaamad kõik 100% tasuta päikeseenergiast.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 22.02.2013 16:58:28 vasta tsitaadiga

ma küll kihnul ja ruhnul laadijaid ei näe, nii et see 60 km jutt tundub kahtlane. samas just tundub, et selline elektriauto rakendus oleks just saartel pigem hea, kus ei ole eriti sõita kuhugi ja otsad on lühikesed
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2013 17:02:27 Re: Tasuta? vasta tsitaadiga

wolfe kirjutas:
Ei lugenud ELMO kodulehelt välja, palju see laadimine siis maksab?


http://elmo.ee/hinnapaketid/ icon_rolleyes.gif

tsitaat:
Kombineeritud pakett
Kombineeritud pakett sobib kasutajale, kes soovib kiirlaadijat kasutada 1-2 korda nädalas.
Kuutasu: 10 eurot
Laadimiskorra tasu: 2,5 eurot
Laetava energia kogus laadimiskorra kohta ei ole piiratud. Maksimaalne laadimise aeg ühe laadimiskorra kohta on 1 tund.

Flex-pakett
Flex-pakett sobib kasutajale, kes soovib kiirlaadijat kasutada 1-2 korda kuus või juhuslikult.
Kuutasu: puudub.
Laadimiskorra tasu: 5 eurot.
Laetava energia kogus laadimiskorra kohta ei ole piiratud. Maksimaalne laadimise aeg ühe laadimiskorra kohta on 1 tund.

Mahupakett
Mahupakett sobib kasutajale, kes soovib kiirlaadijat kasutada enam kui kaks korda nädalas.
Kuutasu: 30 eurot.
Laadimiskorra tasu: Kuu limiidi 150 kWh täitumisel on iga järgmise laadimiskorra tasu 1,2 eurot iga laadimiskorra eest.
Kuutasu sisaldab 150kWh laetud elektrienergiat kalendrikuus. Selle koguse ületamisel on laadimiskorra hind 1,2 eurot. Maksimaalne laadimise aeg ühe laadimiskorra kohta on 1 tund.

Kõik hinnad on toodud koos käibemaksuga.

Kuutasu hulka kuulub üks komplekt autoriseerimisvahendeid: üks viipekaart ja üks mobiilinumber.
Ühe laadimissessiooni maksimaalne kestus on 1 tund, misjärel vabastatakse pistik automaatselt ja järgmisel kliendil on õigus alustada laadimist.
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
marxveix
HV Guru
marxveix

liitunud: 01.05.2004




sõnum 22.02.2013 17:36:04 vasta tsitaadiga

Küll EE-l hakkab veel paremini minema kui elektiautod rohkem moodi lähevad. Praegu võib ta ju soodne tunduda.
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 267
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.02.2013 17:59:20 vasta tsitaadiga

Elektrihind peab ikka päris kõrgeks minema enne kui praeguselegi vedelkütuse hinnale järgi jõuaks, rääkimata tulevikus ees ootavast.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 22.02.2013 18:25:44 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Elektrihind peab ikka päris kõrgeks minema enne kui praeguselegi vedelkütuse hinnale järgi jõuaks, rääkimata tulevikus ees ootavast.


ei pea hind kalliks minema, lihtsalt pisike aktsiis on vaja külge keevitada ja ongi olemas icon_lol.gif icon_razz1.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ents75
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2005




sõnum 22.02.2013 19:12:46 vasta tsitaadiga

too bad, et nii Nissan, Toyota kui Mitsubishi (st. ülivõimsalt suurimad elektriautode tootjad) on tunnistanud, et elektriautode projekt on läbi kukkunud laias laastus ja panustavad edaspidi vesinikutehnoloogiasse.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 22.02.2013 19:44:36 vasta tsitaadiga

ents75 kirjutas:
too bad, et nii Nissan, Toyota kui Mitsubishi (st. ülivõimsalt suurimad elektriautode tootjad) on tunnistanud, et elektriautode projekt on läbi kukkunud laias laastus ja panustavad edaspidi vesinikutehnoloogiasse.
Akud ja veelkord akud: liiga rasked, liiga kallid, liiga väikese mahutavusega ja ega laadimistsüklite arvugagi lausa hõisata ole (vahetussund tuleb siiski liiga kiirelt kätte)....
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 22.02.2013 19:51:40 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
ents75 kirjutas:
too bad, et nii Nissan, Toyota kui Mitsubishi (st. ülivõimsalt suurimad elektriautode tootjad) on tunnistanud, et elektriautode projekt on läbi kukkunud laias laastus ja panustavad edaspidi vesinikutehnoloogiasse.
Akud ja veelkord akud: liiga rasked, liiga kallid, liiga väikese mahutavusega ja ega laadimistsüklite arvugagi lausa hõisata ole (vahetussund tuleb siiski liiga kiirelt kätte)....

See ka veel lisaks, et Konkureeriv Seltskond arendab usinasti lahendust, kus on hoopis Akuvahetuspunktid ja kus automatiseeritult, mõne minutiga, vahetatakse tühi aku laetud aku vastu.
Tõsi, akud peavad olema ühesugused, aga teisest küljest pole jälle vaja "pool tundi laadimispunktis vahtida".
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.02.2013 19:53:57 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
Akud ja veelkord akud: liiga rasked, liiga kallid, liiga väikese mahutavusega ja ega laadimistsüklite arvugagi lausa hõisata ole (vahetussund tuleb siiski liiga kiirelt kätte)....
Vesinikuga lood eriti paremad pole. Vahe on, et akudel on üsnagi selge arengutulevik ees näha kui aga vesinikku eriti paremini kokku ei paki ega paaki ei pane kui seda juba aastaid tehtud on icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 22.02.2013 20:02:20 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Mnator kirjutas:
Akud ja veelkord akud: liiga rasked, liiga kallid, liiga väikese mahutavusega ja ega laadimistsüklite arvugagi lausa hõisata ole (vahetussund tuleb siiski liiga kiirelt kätte)....
Vesinikuga lood eriti paremad pole. Vahe on, et akudel on üsnagi selge arengutulevik ees näha kui aga vesinikku eriti paremini kokku ei paki ega paaki ei pane kui seda juba aastaid tehtud on icon_smile.gif
Vesinik, nii vähe kui ma tean, siiski vist võtab auto kaalust umbes sama palju või max kaks korda niipalju kui bensu/diisli täispaak. Ja seda vesinikupaaki ei pea 5-10 aastaste intervallidega välja vahetama. Ja kas läbisõit ka võrreldav polnud tavaautodega???
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.02.2013 20:12:37 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
Ja seda vesinikupaaki ei pea 5-10 aastaste intervallidega välja vahetama
On avastatud mingi imematerial mis suudab ilma hapraks muutumata vesinikku talletada? icon_eek.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
meybo
Kreisi kasutaja
meybo

liitunud: 17.08.2002




sõnum 22.02.2013 20:19:12 vasta tsitaadiga

Sellest on on üsna palju räägitud, et vesinikujõul töötavad autod lähitulevikus seeriatootmisküpseks kindlasti ei saa. Tegelikult on elektriautodel kindlasti tulevikku ja kahtlemata oleks tänased elektriautod juba oluliselt paremad, kui nende arengut aastakümnete vältel teadlikult pidurdatud poleks.
_________________
www.meybo.ee
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.02.2013 20:25:39 vasta tsitaadiga

Vesinikul on tegelikult tulevik küll, eriti lennunduses, kuid ma näen seda kunstlike süsivesinike näol ning mitte surve all gaasiballoonides. Ehk siis sisuliselt tööstuslikult toodetud metaan. Energeetiliselt on see küll kadudega protsess kuid ainus mõistlik viis lennukite lennutamiseks ilma fossiilkütusteta maailmas icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
meybo
Kreisi kasutaja
meybo

liitunud: 17.08.2002




sõnum 22.02.2013 20:39:47 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Vesinikul on tegelikult tulevik küll, eriti lennunduses, kuid ma näen seda kunstlike süsivesinike näol ning mitte surve all gaasiballoonides. Ehk siis sisuliselt tööstuslikult toodetud metaan. Energeetiliselt on see küll kadudega protsess kuid ainus mõistlik viis lennukite lennutamiseks ilma fossiilkütusteta maailmas icon_smile.gif

Tegelikult on pikkade vahemaade kiireks läbimiseks lennukitest oluliselt ökonoomsem ja kiirem tehnoloogia juba leiutatud - magnetrongid icon_smile.gif

_________________
www.meybo.ee
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 22.02.2013 21:15:50 vasta tsitaadiga

Miks magnet? Vaata Prantsusmaad või Jaapanit, suhteliselt tavalisel raudteel lasevad ringi suhteliselt tavalised rongid ja seda mitte eriti väiksema kiirusega, kui maglev. Pole vaja mingeid üüratuma kalleid raudteid millede hooldus ja käigus hoidmine maksab hiigelsummasid ja nõuab palju energiat icon_smile.gif

Jaapanis on rongide kiiruse ainsaks limiidiks üsnagi karmid müranormid. Kuna pea kogu riigi lõunaosa on meie mõistes üks suur linn* siis võivad enamus sealsetest rongiest sõita max kuni ~280km/h ehkki tehniliselt saaks nad sõita pea 2x kiiremini. Ok, kurvid oleks vaja ümber teha kuid neil pole lubatud ka sirgetel kiirust juurde panna. Eelmine suvi seal käies nägi tüüpiline päevakava ette kusagil 8 ärkamist, 9'ks olime ~1km kaugusele rongijaama jalutanud ning 10-11'ks Osakast 200-300km eemal. Sihtpunktis kondasime 7-8'ni õhtul välja ning siis uuesti tagasi ning 11 paiku magama. Ükski teine ühistranspordivahend ei ole suuteline sääraseks teeninduseks. Jah, infra on kulukas aga teenib end vähegi tihedama asustuse korral kiirelt tagasi ning on jätkusuutlik ka peale naftakriisi


*) seriously, sõites Osakast 200-300km igas võimalikus suunas võin ühe käe sõrmedel kokku lugeda nood hetked kus rongiaknast paistis midagi muud peale mägede, mere või külg-külje kõrvale ehitatud majadega linna mis ulatus silmapiirini.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
2korda2
HV kasutaja

liitunud: 19.07.2003




sõnum 23.02.2013 10:57:42 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Elektrihind peab ikka päris kõrgeks minema enne kui praeguselegi vedelkütuse hinnale järgi jõuaks, rääkimata tulevikus ees ootavast.

Arvutame.
2009 Golf Variant 1,9Tdi.
Ostuhind sügisel: 8800€
Paagitäie järgi mõõdetud keskmine kulu jaanuaris(sisaldab ka ohtraid töötava mootoriga lume ja jää eemaldamisi, sõidud enamasti 10-15 minutilised): 5,75l/100km
Diisli hind: 1,35€/l
Siit 100km hind: ~7,8€

Nissan Leaf.
Ostuhind: 18900€ (seda siis peale riiklikku 18KEUR toetust!)
Jaanuari külmadega arvestades ühe laadimise tegelik läbisõit: 75km.
75km hind diisliga: 5,85€
Vaatame nüüd Taneli toodud kiirlaadimise hindu:
Flex pakett on vaid veidi odavam.
Kombineeritud pakett on odavam (eeldame, et laed siiski 2 korda nädalas).
Mahupakett - tuleb juba vahe sisse. 30EUR eest saab laadida ca 7 korda (21,5kWh per kord)=7*75=525km, sealt edasi on oluliselt odavam (1,2€ vs 5,85€).
Kui sõita kuus maha 1000km, siis elektri puhul=30+6*1,2=37,2€, diisli puhul=78€.

Kui laadida kodust, siis on olukord pisut soodsam. Minu jaanuari elektriarvelt tuli kWh hinnaks koos kõigi maksudega 0,133€. Elektriautot öösiti laadides oleks pakett teine ja kWh hind tõenäoliselt odavam, ütleme 0,11€. 21,5*0,11=2,37€.

Tõenäoliselt on suvine ilm elektriauto jaoks soodsam (läbisõit kasvab heal juhul ehk 150km-ni, diisli kütusekulu langeb ca 4,8l juurde). Oletame, et tegelik pikaajaline võrdlus oleks 100km (akude mahutavus aegamisi langeb) vs 5,2l/100km. Sellisel juhul kodus laadimise korral 1000 km hind:
Elekter=23,7€, diisel=70€. Sedasi kuus 46€ kokku hoides saab hinnavahe tasa 217 kuuga, ehk napp 18 aastat. Sõites kuus 2000km (elektriauto puhul hakkab siin lagi vastu tulema) saad hinnavahe tagasi 9 aastaga. Mida need masinad maksavad 9 aastat hiljem, on igaühe arvata. Ka seda, palju sellise läbisõidu saanud 9-aastane aku veel elektrit mahutab.

Seda, et diisliga saan suvel nädalavahetusega Eestile tiiru peale teha ja elektriga mitte, ma praegu võrdlema ei hakkakski.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
isiklik
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2003




sõnum 23.02.2013 11:28:31 vasta tsitaadiga

Cadillac tegi ühe tuumakütusel töötava auto. Tehasest on 8 grammi kütust sisse pandud, sellest pidavat 100 aastaks jätkuma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
timothy
HV kasutaja
timothy

liitunud: 21.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.02.2013 12:48:36 vasta tsitaadiga

Sellist "mootorit" valmis minuarust ei tehtud? Huvitav kest ja jutt juurde pigem?
_________________
www.minuprint.com fototrükk
3dmarket.ee filamendid 3d printerile ja 3d prinditud tooted
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mercury11
HV vaatleja

liitunud: 23.02.2006




sõnum 23.02.2013 17:28:03 vasta tsitaadiga

isiklik kirjutas:
Cadillac tegi ühe tuumakütusel töötava auto. Tehasest on 8 grammi kütust sisse pandud, sellest pidavat 100 aastaks jätkuma.

tundub suht võimatu: reaktoritööks peab tuumakytust olema vähemalt"kriitiline mass" plutooniumi puhul yle kg(kompaktses aatomipommis) juhitavas reaktoris mõõdukalt rikastatud kytusega veel kordades rohkem...kompaktsemad tuumapatareid(voyager1 ja2) on liiga väikese võimsusega(igal juhul alla 1kw)
Eskiisprojekte tehti strateegiliste pommitaje ja vedurite jaoks, alla 50t mootoriga sõidukit oli võimatu teha ja laupkokkupõrge endasarnasega põhjustaks fukushima mõõtu reostuse
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 23.02.2013 18:24:21 vasta tsitaadiga

mercury11 kirjutas:
isiklik kirjutas:
Cadillac tegi ühe tuumakütusel töötava auto. Tehasest on 8 grammi kütust sisse pandud, sellest pidavat 100 aastaks jätkuma.

tundub suht võimatu: reaktoritööks peab tuumakytust olema vähemalt"kriitiline mass" plutooniumi puhul yle kg(kompaktses aatomipommis) juhitavas reaktoris mõõdukalt rikastatud kytusega veel kordades rohkem...kompaktsemad tuumapatareid(voyager1 ja2) on liiga väikese võimsusega(igal juhul alla 1kw)
Eskiisprojekte tehti strateegiliste pommitaje ja vedurite jaoks, alla 50t mootoriga sõidukit oli võimatu teha ja laupkokkupõrge endasarnasega põhjustaks fukushima mõõtu reostuse

Selle Cadillac-e tuuma-temaatika raames, mõni aasta tagasi, üht-teist kokku kirjutati.

Näitena:
Is a nuclear-powered car in our future?
Thorium is being explored as a less toxic and more plentiful element than uranium to use in nuclear reactors--but could it also be used to power vehicles?

http://reviews.cnet.com/8301-13746_7-20100035-48/is-a-nuclear-powered-car-in-our-future/
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taun0
HV veteran
Taun0

liitunud: 22.07.2003




sõnum 24.02.2013 00:21:44 vasta tsitaadiga

arvestades, et müüdava ja ostetava kvoodi vahekord on 1:20, ehk pakkumine ületab kõvasti nõudlust siis võib tulemusega rahul olla.
_________________
www.elektron.ee
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 24.02.2013 02:06:26 vasta tsitaadiga

Muuseas elektriauto tootmine pidi praegusel hetkel rohkem keskkonda saatama kui tavalise auto tootmine icon_wink.gif
See et inimene NÖ üritab säästab kulusid, kuid keegi loodust ja keskkonda enam uueks tagasi ei tee... pigem järgmine rahamasin välja mõedud inimeste lollitamiseks (Eesti müüs isegi oma saastekvoodid selle pasa ostmiseks maha. Neid elektriautosid teeääres nähtud küll ja küll. Ükspäev suure külmaga ei näinud juht õieti teed, sest klaasid härmas ja ei julgend soojendust sisse panna: äkest elekter saab kiiresti otsa ja jääb Jälle teeäärde külmetama icon_biggrin.gif ). Lisaks sellele räägiti vaikselt vahepeal hirmutamiseks, et nafta hakkab ka otsa saama..... icon_biggrin.gif Siis vahid Discovery channeli pealt, et naftat kõri auguni. Vaja ainult kätte saada....
See valetamine käib kogu aeg iga asja peale, peaasi et keegi oma kukrusse natuse nutsu korjab........
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 24.02.2013 02:09:48 vasta tsitaadiga

Et siis vaja oleks valmiskujul elektriautot mis oleks mõned suurusjärgud parem praegustest vedelkütusel töötavatest ning kõik arengu vaheetapid jätame vahele? icon_rolleyes.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Üleriigiline elektriautode kiirlaadijate võrgustik ametlikult avatud mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.