Hmm... parem kui Oculus tundub olevat aga siiski. Arvustaja isegi ütleb, et tahaks veelgi paremat resolutsiooni. Peab ootama neid 8k 90Hz mudeleid _________________ Slow is smooth and smooth is fast
aap14, Ma ei ütleks, et parem. Jah reso on parem, aga selle nimel on ohverdatud 90Hz, motion controllerid ja positional trackingu. Pmst on tegu 4K Gear VR-ga kus saad paigal istuda ja pead liigutada. See on ka kõik.
Hind on muidugi huvitav selles mõttes, et kui need asjad külge pookida saakski ehk Rifti hinna 4K resoga.
aap14, Ma ei ütleks, et parem. Jah reso on parem, aga selle nimel on ohverdatud 90Hz, motion controllerid ja positional trackingu. Pmst on tegu 4K Gear VR-ga kus saad paigal istuda ja pead liigutada. See on ka kõik.
Hind on muidugi huvitav selles mõttes, et kui need asjad külge pookida saakski ehk Rifti hinna 4K resoga.
ega jah, ei ole sugugi ideaalne. Ma vaatan isiklikult neid asju selle pilguga, et mis monitori kasutamisele hea alternatiiv oleks. Tavaekraani ees istumine väsitab silmi päris palju ja tahaks hea resoga alternatiivi. _________________ Slow is smooth and smooth is fast
Noh, Skyrim on ammu juba olnud PC peal mängitav VR'ina. Mina mängisin juba DK1 peal.
Kui nad sinna mingit huvitavat funktsionaalsust juurde toovad - nt mõõgaga löömine ja kilbiga kaotsemine käte detectioniga, siis on parem muidugi.
Teine oluline asi mida märkida on, et see on TIMED EXCLUSIVE ehk siis ilmselt PC versioon tuleb natuke hiljem.
...aga üldse palju VR asju tuleb - DOOM, Fallout. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Avot, DK1 ei ole CV1 jah, üks on Development Kit 1 ja teine on Consumer Version 1. Ning jah, ma mängisin DK1 peal juba Skyrimi.
Tegelt olid toona juba igast move asjad ka olemas. Minul oli Razer Hydra.
... see oli 3a tagasi ja nüüd tuleb konsooli timed exclusive'ina välja. Lubage naerda. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Avot, DK1 ei ole CV1 jah, üks on Development Kit 1 ja teine on Consumer Version 1. Ning jah, ma mängisin DK1 peal juba Skyrimi.
Tegelt olid toona juba igast move asjad ka olemas. Minul oli Razer Hydra.
... see oli 3a tagasi ja nüüd tuleb konsooli timed exclusive'ina välja. Lubage naerda.
Lubage hoopis naerda selle tobeduse üle. VorpeX on piix. Pead tükk aega jamama FOV asjadega, et mingitki pilti saada, aga alati jääb midagi ikka paigast ära. 3D ei näe ka kunagi päris õige välja. Latentsus on veel asja juures täielik deal-breaker. VR jaoks on vaja 90fps, latentsust alla 20ms (Vivel on nn. percieved latentsus veel alla 10ms) ja asynchronous timewarp'i igaks juhuks veel juurde. Vorpex ja DK2 ei suuda pakkuda mitte ühtegi neist.
Vaadates seda videot on veel näha, et nende kontrollerite liigutused ei lähe isegi kokku mängus olevate liigutustega.
Sa nüüd võrdled seda mõttetut häkki päris VR prodiga? k
Ei võrdle otseselt, kindlasti täpseid käe liigutused annavad omajagu juurde, aga thats just about it või noh, TÄIESTI TEINE MAAILM see ka ei ole.
Mina toona mängisin Percision driveritega, mis töötasid üsna valutult ning Hydra controlleriga, mis oli pmt tavaline gamepad, kuna toona käte liikumist ei olnud. Vist. Ei mäleta ka nii täpselt. Kui videosid samas vaatan mis on 3-4 vanad, siis nagu oleks.
CV1-ga proovisin hiljem ka ja peale teravama pildi midagi eriti ei muutunud. Ootuspäraselt.
Skyrim on nii lahjade nõudmistega, et timewarpi kindlasti sinnna sisse ei tahaks ja latentsi probleeme ei olnud juba toona.
Vb kui prooviksin seda porti, siis tunneks teistmoodi tõesti, aga hetkel tundub veidi veidi ülepingutatud see see reaktsioon. Also, Sony ajaline eksklusiivsus oli see, mis mulle ennekõike häirivaks asjaoluks on, mitte asjaolu, et viimaks ometi on võetud vaevaks ja tehtud normaalne versioon mängust, mis out of the box VR toega on...
...end user seisukohast jah, modi installimine + driveri installimine, et mängu mängida on täiesti teine maailm vs plug n play and mäng ise, vägagi sarnasel meol on juba aastaid olnud mängitav minu teada ja selles vaates on see PSVR exclusivity eriti tobe. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Muigama paneb, et siia kirjutades järgneb alati mingi negatiivne puhas jama, nagu näiteks järgmised tobedad kommentaarid positiivse uudise kohta, VR mängude arengus. Scart kirjutas: "Midagi uuemat PS4 VR-is ära ju ei veaks", Aeron kirjutas: "... see oli 3a tagasi ja nüüd tuleb konsooli timed exclusive'ina välja. Lubage naerda.".
Kuulge noormehed olge rõõmsad, et Sony seda asja arendab ja loob mingigi võimaluse, et kunagi need asjad ka pc peale tuleksid. Iga areng uinuvas VR mailmas on minu meelest teretulnud nähtus, seega loll jutt suhu tagasi!
viimati muutis Avot 14.06.2017 13:54:25, muudetud 1 kord
Ei võrdle otseselt, kindlasti täpseid käe liigutused annavad omajagu juurde, aga thats just about it või noh, TÄIESTI TEINE MAAILM see ka ei ole.
On küll. Mängi pikemalt päris VR mänge, mis on disinitud VR jaoks kaasaegse peakompektiga. Siis topi omale DK2 pähe, pane Vorpex tööle ja lae see Skyrim üles. Alles siis näed mis vahe on. Mälu on petlik ja sinu arusaam mis oli "normaalne" oli ka väga erinev paar aastat tagasi.
Ja Avot ole vait juba. Kõigil on su töinamisest siiber.
Kuulge noormehed olge rõõmsad, et Sony seda asja arendab ja loob mingigi võimaluse, et kunagi need asjad ka pc peale tulevad. Iga areng uinuvas VR mailmas on minu meelest teretulnud nähtus, seega loll jutt suhu tagasi!
Kuule poja, PC on ainus platform kus VR üldse midagi teeb ja millel tulevikku on. Aga seda sa ei näe ja jahud midagi massidest
1. räägime ikka asjadest per case
2. selle töö modide jne näol tegi community Bethesda eest juba ära kind of
3. see, et üks ärimees on valmis maksma selle eest, et teised ei saaks samal ajal juba valmis asju nautida kui teised olukorras kus nende panus sinna on tehnoloogiliselt triviaalne ei ole mingi kiiduväärt asi. Bethesda muidugi võttis papi vastu ja miks mitte. Viivitada ühe reliisiga natuke ja selle eest raha saada. Teeks ise sama moodi ärimehena, lihtsalt see mõjub eriti tagurlikult, kuna sisuline töö prodi osas on community tehtud ammu juba ja nüüd jääks just kui mulje, et Sony vms on sellele kuidagi kaasa aidanud. Nope või noh, kaudselt on, sest neil ilmselt on suurim VR platvorm hetkel ja huvi reliisi üldse teha on vb ajendatud sellest, et ehk õnnestub mõned koopiad Skyrimi veel müüa PSVR useritele ning PC omad ilmselt ostavad seda oluliselt vähem, sest early adopterid saavad täna juba väikese nokitsemisega sama elamuse kätte.
Jah, mulle meeldib, et Sony VR asja edendab, see ei ole hea näide sellest.
Scart, ei tasu konsoole alahinnata. Imo PSVR on hetkel suurim VR platvorm ikkagi ja end user softi turu osas kindlasti üks atraktiivsemaid. Vb isegi suurem kui Vive + Oculus kokku. Täpseid numbreid ju ei tea.
Sony panustab VR'le päris kõvasti, kui tema E3 lineupi vaadata isegi kui see on juba olemasolevate PC mängude portimine oma platvormile muudab see need mängud laiemale audientsile kättesaadavaks, mis on hea asi.
Natuke ongi nii, et PC teeb kogu nö raske töö ära ja siis Sony korjab neid vilju. So far vähemalt. Aga Sony 1st party on tugev ja küll nemad ka panustama hakkavad, kui õige mass on saavutatud.
Hektel on 3rd party ikkagi need kes põhiosa teevad ja nende lojaalsus on seal kus rohkem raha on. Kuna VR turg on ikka veel väike, siis iga raha, mis kuskilt pakutakse võetakse vastu. See pole heategevus on ju.
Veider on see, et MS ja XBOX pole veel oma VR asjaga välja tulnud. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Scart, ei tasu konsoole alahinnata. Imo PSVR on hetkel suurim VR platvorm ikkagi ja end user softi turu osas kindlasti üks atraktiivsemaid. Vb isegi suurem kui Vive + Oculus kokku.
PSVR on surnult sündinud. Miks? Sest Sony peab garanteerima, et kõik väljalasked jookseks nii PS4 Pro kui ka PS4-standardi peal. See aga paneb automaatselt VR-i jaoks piirangud peale, kuna PS4 on tänaseks päevaks low-end raud. See müüb täna ja homme, aga mitte 2020 kui PS5 on alles helesinine unistus.
Täna on ps4pro müük vs tavaline 1/5.
PSVR user count on 1 milj +.
Vaadates möödnund generatsiooni, siis PS3 count oli 80 milj.
See gen on MS nõrgem, seega võiks arvata, et järgmise 5 aasta jooksul me jõuame kuskile 100 milj lähedale.
See tähendab maailmasse juurde ca 8 milj ps pro-d, mis on päris ok hulk rauda mille pealt PSVRe müüa.
Kindlasti PSpro osakaal kasvab veel seoses 4k TV-de osakaalu kasvuga jne.
Kokkuvõttes ei ole oluline aga, millisel platvormil on igal aja hetkel kõige vingem raud, oluline on see , millisel platvormil on võimalik millisel hetkel oma investeering tagasi teenida kõige suurem tõenäosusega.
Selles vaates on PSVR väga heas positsioonis.
PSVR müüginumbreid hetkel võtta pole. Ei tea kas need on kuskil avalikustatud ka juba, aga kui sul on 1 milj userit, siis head title'id võivad loota üsna suurele kasutajaskonnale isegi vs nn päris mängudega - me räägime 500k + müüginumbritest.
PSVR ostnud inimesed saavad olema starved for content ....
HTC vive'ide osakaal ka ei kasva just maailma suurima kiirusega on ju:
Spoiler
Kui keegi nüüd oskaks öelda, mitme inimese seast see 0.22 % HTC vive userite count on võetud, siis osaks midagi asjast arvata.
Isegi kui me oletame, et 50% steami useritest hw survey teevad (see pole ju kohustuslik) ning steamil on hetkel mingi 130 milj active userit oletan.
Siis me räägime 0.22% 65 miljnist, mis on ca 1/4 6.5 milj, mis on ca 1.8 milj.
Btw, Oculuse count on seal 0.13%, mis on ca 1/2 Vive'ist, mis teeks siis ca 0.9 milj, mis on ka kosmiline.
Kui OR ja Vive kahepeal 1 milj kokku saavad, siis on kõva sõna imo ja see tähendaks mingi a la 700k Vive vs 300k Rift vms jaotus. Vb 600/400.
...
Hmm, see on waay rohkem kui ma arvasin tbh. Ei tundu kuidagi realistlik. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
viimati muutis Aeron 14.06.2017 12:45:30, muudetud 3 korda
Aeron, sa ei saa praegu kaugeltki samat kogemust mingite häkkidega. Sa alahindad seda tööd, mida peab tegelikult tegema, et ühte mängu portida VR peale õigesti. Komuun ei ole mitte mingit tööd ette ära teinud. Nendest komuuni häkkidest pole midagi kasu. Õige pordi jaoks pidi väga tõenäoliselt nullist ikka alustama.
Praegused Skyrim häkkid on optimiseerimata, ei ole visuaalselt ideaalsete tulemustega, on bug'e täis, ei ole õiget kontrolleri tuge ja pealekauba on need ainult tech demod pms. Üks asi on see, et saad 10 min ringi joosta ja imetleda potentsiaali, aga teine asi on see, kas ikka annab ka reaalselt mängida otsast lõpuni.
viimati muutis agen008 14.06.2017 12:34:16, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.