Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect: Andromeda märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.11.2017 23:26:49 vasta tsitaadiga

värvisügavus ja chroma subsampling on erinevad asjad. viimane seondub rohkem resoga.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 29.11.2017 18:04:52 vasta tsitaadiga

Võtsin ka Origin Accessiga mängu ette. Esimesed 50 h olid ikka igavavõitu. Sai ise kõrvalmissioone tehtud ja primary missioone väga juurde ei tulnud ka. Mõtlesin ka vahepeal, et tüütu mäng jätab pooleli seal 2 planeedi juures. Ei saagi aru miks mängu sissejuhatus nii pikk ja tüütu on. Saab ühe karja matse maha võtta ja juba hakkab "life support" hädaldama, seejuures kui soojast külma joosta näiteks, siis koguaeg käivad hoiatused pinda. Üldse on mängitavus kehvapoolne, automaatne relva laadimine teeb relvavahetuse pikaks, relva jooksu pealt laadida ei oska, joostes skännerit ei saa lahti hoida, ilma hüppamata liikuda on võimatu, sest koperdab kivide taha jne. Peale selle on Normaliga liiga lihtsad lahingud ning relvastust pole poest midagi osta, researchide ko pole pinget- 50h kohta 1 võimas kaitsevarustus sai kokku klopsitud.
Vestlused on ka siiani retoorilise küsimuse stiilis olnud. Vähemalt lootust on, komistasin põhimissioonis ühte otsides ka teise otsa vb koorub midagi huvitavamat välja.

Nier Automata kohtA ei tea, aga viimase aja parimaid rpg on ikkagi Dragonfall&Honk Kong(Shadow miskit), ikka ja jälle võtab ette ja teeb läbi, lineaarne ongi hea. Teed jutu läbi ja siis lähed rallikas open worldi avastama.
Aa jaa tuli veel meelde open world seoses, on mingid nõmedad sinised mission area seinad veetud-tõesti open world mängus?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2019 15:51:48 vasta tsitaadiga


Link


Pigem küll kevadet silmas pidades 2 aastat hiljem. Väga hea video kus mäng saab nii kriitikat kui ka kiitust.
Üks osa mis mulle eriti meeldis oli jutt soundtrackist. Eelmistel osadel (eriti ME2) ja ka teistel RPG mängudel nagu Oblivion või Skyrim oli väga hea soundtrack. Andromedas on reaalselt ainult menüü taustamuusika ja galaxy map muusika head.
Ülejäänud on väga keskpärane. Enamus ülevaateid soundtrackist ei räägi kuigi imo on see väga oluline osa RPG mängust.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2019 18:25:43 vasta tsitaadiga

Viimati mängisin, siis see tundus nii igav, ma lihtsalt ei jaksanud ennast sundida. Story poolest mingit progressi ei jõudnud teha ka, sain oma Normandy...st Tempesti vms ja mingi liivase planeedi peal möllasin. Combati puhul üldse ei meeldi, et ma ei saa tiimikaaslaste skille kasutada. Siiski, combat oleks kindlasti midagi, mis sunniks mängima seda icon_biggrin.gif Mängu Deluxe Edition 10 euri, see vist ütleb rohkem kui tuhat sõna story kohta. Teisalt, see on mass effect, ükskõik kui saast, põhimõtte pärast peaks ühe korra korralikult läbi tegema icon_confused.gif

Mina ja minu I maailma mured icon_cry.gif

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.


viimati muutis AlvinL 02.01.2019 18:44:00, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.01.2019 18:43:49 vasta tsitaadiga

A-lvin, Videos mainib kah, et reaalselt on ainult paar head questi. Main quest on suuresti mõttetu. Ülejäänud on mõttetu busywork avatud maailmas. Ainuke hea asi on see, et planeedid kuhu saab maanduda pole 1:1 koopiad erineva skinniga vaid on ka geomeetria ja hazard erinevused.
Endale meeldis kõige rohkem ringi sõita sellel asteroidil või õigemini planeedi jäänusel miks oleks algselt pidanud olema Turian golden world. HC947 vms. Varasemad olid 99% atmosfääriga planeedid. Selles mõttes oli see täiesti unikaalne. Ok tehniliselt esimeses mängus kuu oli kah atmosfäärita planeet kuhu sai maanduda.

Õnneks jah combat on mängu parim osa aga eks see ole ka loogiline arvestades, et kasutab sama mootorit mis Battlefield seeria. Selge see, et see mootor on ehitatud hea combati ja sõitmise (NFS arendajad aitasid) jaoks eelkõige. Kõik RPG elemendid jms on BioWare poolt külge poogitud.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.01.2019 21:43:22 vasta tsitaadiga

Nii, tegin reinstalli ja ma siiski püüan põhimõtte pärast selle (saasta) läbi teha. Esimene tund, kohe meenub, miks ma ei suutnud seda mängu mängida. Ryderil ei ole isiksust. Ma ei saa olla mölakas/ükskõikne/entusiastlik või on asi viletsas näitlemises. Liami lööks esimesel võimalusel jalaga airlockist välja. Oeh, tuleb pikk nädal icon_neutral.gif
_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.01.2019 23:11:02 vasta tsitaadiga

A-lvin, Asi on paljudes asjades. Kehvad häälnäitlejad (võrreldes nt ME2). Kehv skript antud neile jne. Algus on tõesti üks mängu kehvemaid osasid. Hiljem peaks paremaks minema.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
camu
HV kasutaja

liitunud: 11.10.2005




sõnum 07.01.2019 00:28:48 vasta tsitaadiga

Kusjuures mulle algus meeldis. Isegi esimesed paarkümmend tundi olid täitsa toredad. Mängin enne, kui see tohutu hala pihta hakkas, ehk siis kohe pärast mängu väljatulekut. Aga mis mind häiris, oli justnimelt combat. See läks pika peale ikka tohutult üksluiseks, sest sul kasutada ainult 3 skilli ja siis teed koguaeg ühte ja sama ühetedele ja samadele vastastele. Vot see oli grind ja grind mulle ei meeldi. Ehk siis ma isegi ei tea kus, aga jäi pooleli. Kahjuks.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2019 00:50:45 vasta tsitaadiga

camu, Ma ei tea kuidas sa skille kasutasid combatis aga imo oli see palju paremini lahendatud kui eelnevates osades. Selle asemel, et piirata mängija ühe klassi ja relvade valiku peale (nt Vanguard vms) saab mängija igast klassist võtta oma lemmik skillid ja teha nende põhjal custom profiilid. Ehk siis võimalik on väga huvitavaid combosid sooritada. Näiteks nähtamatuks muutuda ja siis charge teha vaenlase nina alla. Jah vaenlaseid on tõesti ainult kolme klassi ja need on palju vähemhuvitavad kui näiteks ME3 vaenlased.

Mis mulle combati juures tõesti ei meeldinud oli respawn. Tegid mingi outposti vms tühjaks ja hiljem seal läbi sõites oli mäng sinna jälle mingid tegelased tekitanud. Sama oli ka nt Far Cry 2-s ja see oli ja on tohutult tüütu süsteem. Ma pigem eelistan mäppi kus pole hingelistki, sest ma olen kõik ära killinud, kui pidevalt respawnivaid vastaseid.

Grind oli open world fetch questid.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 07.01.2019 02:23:31 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
camu,

Mis mulle combati juures tõesti ei meeldinud oli respawn. Tegid mingi outposti vms tühjaks ja hiljem seal läbi sõites oli mäng sinna jälle mingid tegelased tekitanud. Sama oli ka nt Far Cry 2-s ja see oli ja on tohutult tüütu süsteem. Ma pigem eelistan mäppi kus pole hingelistki, sest ma olen kõik ära killinud, kui pidevalt respawnivaid vastaseid.

Grind oli open world fetch questid.


Ma ütleks, et see probleem pole absoluutselt üheski open world mängus lahendatud. Ning üks peamisi põhjuseid, miks ma üldjuhul open world mängudest eemale hoidun.

Viimasest mida mängisin - Dying Light - oli see eriti absurdne. Oli üks eraldi sild kuhu sai ainult kõrgelt silla trossidelt alla laskudes. Ehk absoluutselt null võimalust ühelgi vastsel sinna saada peale esmast spawni. Tegin terve silla puhtaks ning hakkasin lootima. Kui lootimise ühes silla otsas lõpetasin, oli silla teine ots juba elukaid täis. See ajas närvi. icon_biggrin.gif

Aga üldjuhul sellele probleemile lahendust pole, sest kui respawni pole muutub maailm kiiresti suhteliselt tühjaks ja elutuks.

Dying Light'is oli see enamvähem talutav kuna terve kaart oli niivõinaa vastaseid täis, ning varustust ja energiat neid kõiki maha lüüa üldiselt polnud. Aga jah, enamikes teistes mängudes sellele loota ei saa. Tuleb lihtsalt aksepteerida, et tühjast õhust tekkiv respawn on mängu osa.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2019 09:05:11 vasta tsitaadiga

Archangel, No ma ütleks, et see respawn on mängutegijate endi piiratud fantaasia vili. Selle asemel, et open world huvitavaks muuta pikitakse see outposte ja fetch queste täis. Fetch questid teed ära aga outpostid jäävad.
See kas vaenlased spawnivad tagasi või mitte võiks sõltuda mitmest tegurist (ideaalis). Näiteks sellest palju aega tagasi mängija sealt läbi läks ja mängu raskusastmest. Mäng võiks taustal ise arvet pidada, et mängija käis outpostist läbi nt tund aega tagasi. Seega vaenlasi ei spawnitaks. Aga kui mäng näeks, et mängija on vahepeal pausi pidanud ja näiteks nädal hiljem seal läbi läheb, siis oleks respawn ok imo. Lisaks võiks open world üldse dünaamilisem olla. Näiteks erinevad hazardid mis tekivad loodusjõudude mõjul või siis seab ennast seal segipekstud outpostis ennast sisse nt karu või hundikari.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flavius
HV Guru

liitunud: 25.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2019 15:57:52 vasta tsitaadiga

Sai ka mäng läbi tehtud. Väga hea mäng on. 8/10. thumbs_up.gif
Parem kui ME1. ME2/ME3'le jääb alla.

Planeedid väga ilusad ja gameplay lahe. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2019 16:13:47 vasta tsitaadiga

Archangel kirjutas:
Aga üldjuhul sellele probleemile lahendust pole, sest kui respawni pole muutub maailm kiiresti suhteliselt tühjaks ja elutuks.

Mount and blade warbandis oli see minu meelest päris hästi lahendatud.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2019 17:35:26 vasta tsitaadiga

https://www.ign.com/articles/2019/11/15/new-mass-effect-game-reportedly-is-very-early-in-development
kui sama team seda teeb kes tegi andromeda, siis on küll kopp.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2019 18:11:34 vasta tsitaadiga

nolifer, Jep minu ootused on kahjuks olematud. Arvestades seda, et viimased kaks mängu ja pmst kõik mis nad alates 2013 ehk viimased 6 aastat teinud on, on olnud subpar. DA:I sai vist veidi positiivsema tagasiside aga ME:A ja Anthem on olnub absurdsed flopid. Anthem isegi rohkem. Vähemalt ME:A omab mingit SP sisu ja MP on ok kuigi kaugeltki mitte nii hea kui ME3 MP. Anthem on lihtsalt wet thud mida pmst keegi peale paari massohhisti enam ei mängi (k.a Fallout 76). Ma ei usu, et Anthem 2.0 siin isegi midagi muudab. Aidanud oleks ainult F2P peale minek ja mängu täiendamine aja jooksul a'la No Man's Sky. Aga maksta 60€ MP eest mida keegi ei mängi on mõttetus.

Hetkel on arenduses veel DA 4 ja alles peale seda on lootust järgmist ME näha. Seega ilmselt mitte enne 2025. Samas olles aus, siis ma ei usu, et Bioware kui selline selleks ajaks enam üldse eksisteerib. EA tapab nad varem või hiljem ära kui nad samas tempos jätkavad subpar väljalasetega.
Õnneks meil on originaal trioloogia ikka olemas mida läbi teha ja võibolla siin on vihje: selle asemel, et teha uus mäng võiks teha remastered versiooni triloogiast. Parem graafika, tugi uuele rauale jne. Tehniliselt saab ka ise modida, kuna Unreal Engine 3 on väga hästi tuntud mootor mille jaoks on meeletul hulgal mode saadaval aga ametlik remaster oleks parem.

Viga oleks ehitada järgmine mäng jälle Frostbyte peale. Respawn stuudio on samuti EA all ja nemad kasutasid uue SW mängu jaoks UE4 mootorit, pure SP, ei mingit live service jama jne.
See näitab minu jaoks, et Bioware probleem pole ainult mootoris mida nad kasutavad oma mängude jaoks. Probleem on juhtkonnas kes ei julge EA'le vastu hakata ja oma rida ajada nagu Respawn ilmselgelt teha oskab ja lihtsalt valed otsused.

Üks võimalus oleks ka anda ME IP ajutiselt Respawnile vaadates nende viimase aja edu Titanfall 2, Apex Legends ja Jedi Fallen Order'ga. Oskavad teha nii SP kui ka MP ja ajavad oma rida. Kuna mõlemad nii Bioware kui ka Respawn on EA omanduses, siis see muudaks IP üleandmise lihtsamaks. Lihtsalt Bioware'l pole hetkel aega ju ME peale üldse pühenduda. Esimesena nad üritavad veel Anthemi päästa 2.0 versiooniga (mis on imo ette hukule määratud) ja teiseks DA4 arendus võtab oma aja.

Samas ma ei tea, et Respawnil hetkel midagi üldse arenduses oleks peale ühe MoH VR mängu järgmiseks aastaks.
Rahvus võib siin samuti rolli mängida. Bioware on enamuses ikka Kanada inimesed samas kui Respwn on USA. Kanada inimesed on teatavasti väga viisakad ja vastutulelikud. Võibolla liigagi palju Bioware näitel. Vahel sa pead rusika lauale lööma ja julm olema. Eriti mis puudutab suhteid EA'ga.

EDIT: Andromeda tiim lasti lahti. Kogu Montreali stuudio kes varem oli teinud ainult ME3 Omega DLC pandi kinni. Seega seda enam ei eksisteeri.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect: Andromeda mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.