Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
11.05.2017 12:17:33
|
|
|
See ka variant... samas see turg ikka üsna täis. See mäng vaid MP oleks väga nõrk.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
11.05.2017 15:38:20
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Arvata võib jah. Samas Bioware on alati suutnud kriitikale reageerida. Kohati isegi üle reageerida. Näiteks:
ME1 liftistseenid mis olid maskeeritud laadimisekraanid. Mingid jobud kaeblesid, et nii boooring. Asendati ME2-s tavaliste loading screenidega. Palju parem eksole?
ME1 inventory management oli kohmakas. Asendati ME2-s nii nuditud süsteemiga, et peaaegu ei saakski RPG-ks nimetada enam.
Ennustan ka mis effekti omab kriitika MEA suhtes:
Suured mäpid kus pole midagi teha (väidetavalt, on need kaeblajad üldse mänginud mängu?). Tehakse palju väiksemad mäpid ja kaotatakse Nomad ära, kuna pole mõtet väiksel mäpil ringi sõita. Siis pead jalgsi jooksma ühest mäpi otsast teise. So much fun eksole?
Iga arendus või muudatus vastavalt kriitikale nõuab ohverdusi millegi teise arvelt. Need on minu ennustused MEA järje kohta. |
ME1 liftistseenide ja ME2 loading screenide jaoks on praeguseks väga head modid olemas, mis neid oluliselt lühendavad.
ME1 said liftid kiiremaks ja ME2 ls on nüüd otseses sõltuvuses laadimisajaga (st kui varasemalt mängis alati animatsioon lõpuni, siis nüüd katkeb see kohe kui kõik laetud on).
Mapid on suured ja kohmakad aga ega head balanssi tõesti pole lihtne leida, sellega olen nõus.
Mind häirib ka see, et peale 4 mängu pole ikka veel head tasakaalu skännimise ja kaevandamisega nii, et see mõistlik oleks. ME 1 ja 2 esimene mod oli see, mis skänneerimise inimlikumaks teeb. MEA on nüüd see kuradi drooni väljutamisega peale õige koha leidmist.
Olen peale Andromedat algse seeria ette võtnud järjest ja kolmandasse jõudes on näha, et ei suudeta korralikult ära otsustada, kuidas miski toimima peaks.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
11.05.2017 16:28:23
|
|
|
ME:A open worldi probleemiks on selle aegumine. Mängu tehti nii kaua, et featured ja gameplay pandi lukku basically kaks põlve tagasi eksisteerinud open worldi standardite järgi. Haisugi pole GTA5-st või jumal hoidku, Breath of the wildist.
Täpselt sama probleem tabas ka kõiki MMO-sid, mis üritasid üksteise võidu olla WoW-killerid. Kui väljatöötamise alguses targetida "praegu" olemasolevat, siis 4-5 aastat hiljem mängu valmis saades on see lootusetult aegunud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
01.06.2017 14:52:09
|
|
|
need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas.
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine.
Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
01.06.2017 16:23:43
|
|
|
486 kirjutas: |
need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas.
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine.
Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks. |
Teisel planeedil tulid ju mõned inimese moodi sõdurid ka sind ründama ja siis need veidrad teised tulnukad ka. Aga jah üldine mäng ongi selline. Jätsin pooleli peale 2 planeedi läbimist
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
01.06.2017 16:40:35
|
|
|
486, Pole ainuke. Nagu firemark, mainis on ka Outlaws ja Roekaar.
See respawn on jah jama. Samas keegi ei käse igat nurgakest ära puhastada. Keskendu main stoorile. Pigem vaata internetist power builde. Inimesed on leidnud päris kavalaid viise mäng üle kavaldada ja teha über dämmiga build mis võtab kõige kõvema vastase insanity peal 10 sekiga maha.
Ma tundsin küll tavalise snaipri black widow vastu vahetades, et sain vaenlased kiiremini maha. Armori kohta ma ei oska öelda. Mängisin snaiprit enamasti.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Archangel
HV veteran
liitunud: 15.08.2007
|
01.06.2017 17:46:58
|
|
|
486 kirjutas: |
need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas.
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine.
Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks. |
Nii on pm. igas Open World RPG's. Žanri viga. Vastased leveldavad alati kaasa. Nii näiteks Elder Scrollis jalutab sulle lõpuks suvalises metsatukas vastu über-varustuses suvaline bandiit kes sul hambad kurku lööb ja üldse ei koti, et sa oled vbl lossijagu varandust oma varustuse alla matnud ning pool-jumalaid tuuseldanud oma tegelasega.
Point on selles, et kui vastased kaasa ei levelda, siis on väga raske pakkuda ühtlast mängukogemust. Open World puhul otsustad sa ise kuhu suunda liigud ja mis queste teed. Kui juhtumisi valid suuna, kus vastased on võitmatud, siis teeb see sama välja, kui et see ala oleks üldse lukus. Ning kui valid suuna kus vastased ülikerged, siis ei paku mängukogemus mingit naudingut, kuna kõik saavad one-shoti ja ei tee sulle midagi.
Selle probleemiga on maadeldud aastaid, ning ideaalset lahendust pole suudetud leiutada.
Isegi Witcher 3's on täpselt sama mure. Vahet pole kui palju sa enda tegelast leveldad ja kui palju tuusa varustust hangid, Vahepeal lendavad ikka sinuga ligilähedase leveliga Drownerid peale (mängu ühed nõrgimad koletised) ning teevad sinuga üks-null kui sa ettevaatlik ei ole. Ning see tundub alati tobe.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
01.06.2017 21:05:14
|
|
|
100+ mängus selline asi ikka ei k6lba. Et isegi see k6ige madalam kahuriliha saab kordades HPd juurde, et ikka pikalt peaks tulistama. Ja mulle tundub, et see mäng ka rohkem üksluise s6dimise peale väljas kui tihe ja huvitav stoory pakkuda nagu ME1 ja 2. Combatid v6inuks vähem olla v6i siis lasta kaaslasi rohkem käsutada, et seda rutiinsust nii tugevalt ei tunneks. Kaaslaste varustustki ei saa muuta WTF?
Olnud mänginud DAI peagu l6puni v6in kindlalt arvata et mingit suurt muutust gameplays ei tule. Ehk paar suuremad kuulikäsna veel juurde.
Planeetide terraformimine on ka mingi f nali. Ei viitsi edasi mängidagi kui veel ühte Kekki näen hakkan
Minuarust oleks päris huvitav lahendus, et see kahuriliha ehk default vaenlased on nii nagu on, ei leveldu kaasa. Ja siis on m6ned sellised elited kellel parem varustus ja teine välimus kah, et näha et mingi k6vem vend. Visuaalselt rohkem erinevust!
Archangel kirjutas: |
Nii on pm. igas Open World RPG's. Žanri viga. Vastased leveldavad alati kaasa. Nii näiteks Elder Scrollis jalutab sulle lõpuks suvalises metsatukas vastu über-varustuses suvaline bandiit kes sul hambad kurku lööb ja üldse ei koti, et sa oled vbl lossijagu varandust oma varustuse alla matnud ning pool-jumalaid tuuseldanud oma tegelasega.
|
Farcry 3/4, dark souls1, Skyrim, GTA 5 jne ei ole märgatavad samade vaenlaste tugevnemist kui saab k6rgema leveli v6i saab parema varustuse. Isegi mmodes tsooni elukad jäävad samaks üks k6ik kui k6rge leveliga oled.
Ma ei näe mingit p6hjust miks vaenlaste leveldamine peaks olema. Muudab mängu vaid ülipikkaks, mida ei taha l6puni mängida.
Ja ME Andromeda stoori on minuarust liiga n6rk, et nüüd ainult main queste teha. Tahtsin insanega mängida et alguses on raske ja ehitan hea varustuse jne et pärast raske töö vilju nautida. Aga selles pole vilju, ainult töö.
_________________ zero
viimati muutis 486 01.06.2017 21:22:31, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
01.06.2017 21:15:51
|
|
|
486 kirjutas: |
100+ mängus selline asi ikka ei k6lba. Et isegi see k6ige madalam kahuriliha saab kordades HPd juurde, et ikka pikalt peaks tulistama. Ja mulle tundub, et see mäng ka rohkem üksluise s6dimise peale väljas kui tihe ja huvitav stoory pakkuda nagu ME1 ja 2. Combatid v6inuks vähem olla v6i siis lasta kaaslasi rohkem käsutada, et seda rutiinsust nii tugevalt ei tunneks. Kaaslaste varustustki ei saa muuta WTF?
Olnud mänginud DAI peagu l6puni v6in kindlalt arvata et mingit suurt muutust gameplays ei tule. Ehk paar suuremad kuulikäsna veel juurde.
Planeetide terraformimine on ka mingi f nali. Ei viitsi edasi mängidagi kui veel ühte Kekki näen hakkan
Minuarust oleks päris huvitav lahendus, et see kahuriliha ehk default vaenlased on nii nagu on, ei leveldu kaasa. Ja siis on m6ned sellised elited kellel parem varustus ja teine välimus kah, et näha et mingi k6vem vend. Visuaalselt rohkem erinevust! |
aga ei ole nii, et suvaline kahuriliha on samaväärne sinuga
need suvalised, mis maailmas lihtsalt laiali jaotatud - nood on mingi fikseeritud tamboviga arvestades sinupoolset raskusastet.
ma pelan normaliga ja oma snaipriga suudan ühes maailmas nood headshotiga maha tõmmata, kuid teises võtab pisut enam tabavaid laske.
nüüd sündmused, mis stoorit puudutavas ajalõigus esinevad, siis nende raskusaste on võib-olla mõjutatud, kuid ei veena, samas bossid ja sarnased ei ole ilmselt lineaarses sõltuvuses sinu arenguga mängus ja usun, et see ebalineaarne sõltuvus on pisut keerulisemalt lahendatud.
ei oska neid esimesi ja teisi maailmasid nimetada, kuid snaipriga on seni ilma shieldita kett vastaseid ühe lasuga õnnestunud maha võtta
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
02.06.2017 10:09:17
|
|
|
[quote="Archangel"]
486 kirjutas: |
Isegi Witcher 3's on täpselt sama mure. Vahet pole kui palju sa enda tegelast leveldad ja kui palju tuusa varustust hangid, Vahepeal lendavad ikka sinuga ligilähedase leveliga Drownerid peale (mängu ühed nõrgimad koletised) ning teevad sinuga üks-null kui sa ettevaatlik ei ole. Ning see tundub alati tobe. |
Witcher 3-s defaultis pahalaste autoleveldamist peal ei olnud. Samuti oli võimalik õigete omadustega asjadega suht suvalt nende puntide sees istuda.
Ärge raisake oma aega selle ME nimelise popcorni peale. Kui keegi soovib mõnda vürtsikat RPG-d, aastast 2017 siis proovige pigem Nier Autmoata-t. Ma ei mäletagi , et mõni mäng võiks nii paljusid "see on täiseti valesti" asju teha ja samas ikka nii hea olla.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
07.06.2017 09:59:51
|
|
|
1.08 tulemas vist siis nädalavahetuseks vms.
tsitaat: |
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes
SINGLE PLAYER
• Ryder’s appearance can now be changed onboard the Tempest.
• Expanded the range of options available in the character creator.
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
• Dialogue for Hainly Abrams was adjusted to change the flow of personal information she discusses with Ryder.
• Fixed issue with Nomad upgrade Shield Crafting quest.
• Nexus level and cryo pod points are retroactively granted.
• Vendors now carry weapon mods for Level 60-71 players.
• Vendors now sell weapon augmentations for automatic fire, burst fire, and single-shot fire.
• Improved clarity of descriptions for augmentations.
• Plasma Charge system now works properly for shotguns.
• Beam Emitter augmentation now causes guns to fire a constant beam with scaling damage based on the weapon’s damage per second.
• [PC] Added experimental support for Dolby Vision technology.
MULTIPLAYER
• Stealth Grid challenge now increments properly.
• Fiend no longer sprints when within 10 meters of target, and will decelerate to base speed.
• Enabled movement correction during Fiend attacks to reduce incidence of players seeing Fiends attacking in the wrong direction.
• Improved movement prediction for some enemies in tight spaces to reduce appearance of teleportation.
• Fixed issue that prevented melee attacks if the revive icon was near center screen.
• Fixed issue where ammo pick-up audio incorrectly played.
• Fixed issue where Backlash could malfunction while moving.
• Using Stealth and Recon Visor together no longer increases duration of invisibility for Turian Agent.
• Fixed issue where weight reduction modifications wouldn’t reduce weight.
• The Revive Pack Transmitter now displays the revive radius in the loadout screen.
• Equipping the Cobra RPG now interrupts reloading.
• Player turns to Adhi when getting synced to avoid teleportation issue.
• Fixed issue where enemies would occasionally enter T-pose when hit.
• Improved visual and audio cues for player ready status in Multiplayer lobbies.
• Added “Lights” option to customization options. |
See on küll huvitav, et mid-game saab välimust muuta. Loodetavasti saab seda ka default ryderi puhul teha. Mõned küll ütlevad, et see murrab immersionit, aga minuarust on see just loogiline, et aja jooksul inimesed kergelt muudavad oma välimust. Naised eriti. Seega minuaruston see just reaalsem.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
07.06.2017 10:45:02
|
|
|
tsitaat: |
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
|
Jessss k6va, 10/10 nüüd
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
07.06.2017 11:05:41
|
|
|
10/10 ja saab lõpuks ära osta. Just seda oodatigi. A muidu... kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...? Voice actingut parandatud/vahetatud?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
07.06.2017 11:25:19
|
|
|
Kõige koledama tegelasega romantika tegemise võimaluse andmine oli tõesti vajalik
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
07.06.2017 12:58:03
|
|
|
sooty kirjutas: |
kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...? |
Pole kolmandat mänginud. Aga ME1/2st pikalt alla.
Ainuke p6hjus miks veel mängin on, et alguses oli veel päris hää. Ja mulle ei meeldi mänge pooleli jätta, eriti scifi on alati meeldinud.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
07.06.2017 13:07:59
|
|
|
Eelmised osad meeldisid, seda vist kuskil 10h pelanud ja jäi katki. Ju on vahepeal nii palju vett merre voolanud kvaliteetsete produktsioonide näol,et see enam kahjuks pinget ei paku...
|
|
Kommentaarid: 956 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
761 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
07.06.2017 14:51:45
|
|
|
sooty kirjutas: |
10/10 ja saab lõpuks ära osta. Just seda oodatigi. A muidu... kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...? Voice actingut parandatud/vahetatud? |
Stoorit ja voice actingut pole muudetud. Küll aga on animatsioone parandatud. Eriti suure hüppe tõi 1.06 patch. Ma ei ütle, et see nüüd mängu kohe fixis aga hulga normaalsemaks muutis jutuajamised ja tegelaste välimuse küll.
Alates 1:58: https://youtu.be/OzVAClWI4UU?t=1m58s
firemark kirjutas: |
Kõige koledama tegelasega romantika tegemise võimaluse andmine oli tõesti vajalik |
Cora+Sarah võiks tulla
Modidega saab aga hääli pole selle jaoks salvestatud. Ütleks, et Sarah Ryderi valikud on veel sitemad ju:
Liam - äärmiselt pindakäiv tüüp. Ei kannata silmaotsaski.
Vetra - jätab külmaks kuigi persona on hea nagu Jaal.
Jaal - norm persona aga puudub romantiline huvi + alasti näeb välja nagu keegi oleks hapet peale kallanud. Jube.
Suvi - ajab oma usumula. Ei meeldi sellised. Lisaks üks suudlus ja ongi kõik. Jama.
Reyes - tegelikult oma playtrough ajal võtsingi selle valiku, kuna see oli kõige unikaalsem.
Keri - jätab külmaks.
Peebee - ilmselt üsna fun. Võtan tagasi - liiga ettearvamatu.
Võiks female ryderile olla veel nt Kallo (salarian - miks mitte?), Lisaks nagu mainitud Cora ja miks mitte ka Avela. Drack oleks liiga pedo valik vist vanusevahet vaadates
http://www.rpgsite.net/feature/5415-mass-effect-andromeda-guide-romances-romanceable-characters-and-love-subplots-explained
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
07.06.2017 15:12:39
|
|
|
Tomorrow,
wtf düüd?
Kas sellepärast mass effecti mängitaksegi? Nii palju kui ma neid biowaari mänge olen mänginud. Pole ühesgi uurinudki kuidas siukest jama unlokkida.
Kui sellist jama hindate siis vist t6esti hea mäng.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
07.06.2017 23:28:11
|
|
|
486 kirjutas: |
tsitaat: |
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
|
Jessss k6va, 10/10 nüüd |
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda
ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed
täisperverssus
minupoolt mängitav ryder on poissmees
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
incx
HV kasutaja
liitunud: 10.11.2001
|
08.06.2017 00:41:05
|
|
|
libe kirjutas: |
486 kirjutas: |
tsitaat: |
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
|
Jessss k6va, 10/10 nüüd |
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda
ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed
täisperverssus
minupoolt mängitav ryder on poissmees |
ot: |
Oh sind vaesekest. Manhug? |
Topicusse kah veidi:
Kotaku: The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development
Ise sai vahetult peale launchi üks kord läbi käidud asjast, peale seda pole isegi ahvatlust tekkinud. Kui patchnotes ette jääb, siis lihtsalt taustaks loeb ainult.
_________________ I have never understood the female capacity to avoid a direct answer to any question.
-- Spock, "This Side of Paradise", stardate 3417.3 |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
08.06.2017 11:29:53
|
|
|
OK animatioonid ja see planeetide genereerimine oli probleem. Aga v6itlus edenes ju hästi. Siis miks pärast see nii üksluine on? Need inimvaenlased on täpselt nagu need kett tüübid. Tavaline s6dur ilma kilbita, tugevam s6dur kilbiga ja mingi heavy gun ja siis koer. Aint et inimeste koer on kalasabaga
Siis ma ei näe p6hjust, miks 1 v6i grupp inimesi ei saanud need 5 aastat head huvitavad lugu kirjutada ja dialooge? Nagu kuida tehnical issued fakking teksti kirjutamist said m6jutada. Kui arvuti katki siis kirjuta paberile jeez!
_________________ zero
viimati muutis 486 08.06.2017 11:34:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
firemark
HV Guru
liitunud: 11.03.2007
|
08.06.2017 11:31:13
|
|
|
libe kirjutas: |
486 kirjutas: |
tsitaat: |
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
|
Jessss k6va, 10/10 nüüd |
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda
ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed
täisperverssus
minupoolt mängitav ryder on poissmees |
see vist pidi olema mingi nõue,et peab olema suurtes rollimängudes välja toodud niieöelda vähemustele sobivad võimalused. Sama on tegelt tänapäeva sarjadega ka nii,et igas sarjas peab olema välja toodud vähemus subkultuurid.
_________________ PS4 PSN: markomoisa |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
08.06.2017 11:38:01
|
|
|
Ma imestan, et pärast kõiki neid jamasi ei jäänud asi aastateks development helli kinni. Ilmselt oleks jäänud, kui mingil hetkel oleks otsustatud ikkagi mootorit vahetada.
Samas lugedes selgub, et mootor polnud kaugeltki ainus probleem.
Tagantjärgi tarkusena oleks parem olnud teha one-off mäng UE mootori peal (ilmselt siis v3 kuna v4 nõuab samapalju ümbertegemist kui frostbite) mis oleks olnud first contact war prequel.
Pigem ma imestan, et feedback oli selline, et taheti järge . Inimesed on kah vahel kummalised. Kuhu enamus inimesed arvasid, et järg läheb? Alguselt peale öeldi ju, et Mass Effect 4 nagu seda tollal nimetati pole järg kolmandale osale. Mass Effect 4 oli ju algusest peale plaanis alustada puhtalt lehelt.
Samas lugedes mootori kohta, siis makes sense. EA-le on see muidugi odavam osta litsents ühe kindla mootori jaoks kui et kasutada iga mängu jaoks eraldi mootorit mis just mängu tugevustele mängib. FPS jaoks toimib frostbite suurepäraselt. RPG jaoks mitte nii väga kui tegu pole just fps rpg-ga kus kogu aeg sõidukis istud ja tulistad vms.
Kummaline on ka see, et varased mock reviews nii positiivsed olid. Vahel on selline tunne, et stuudios mitte keegi reaalselt ei mängi mänge mida nad loovad. Kõik istuvad arvutite taga ja ehitavad, renderdavad vms aga mitte keegi ei pane viimast buildi nö "käima". Kui oleks, siis sellised kummalised animation glitchid oleks kohe äärimiselt häirivad olnud nagu nad olid iga andromeda mängija jaoks alguses.
Pärast tuleb see arendajale justkui üllatusena. Kardan, et nad said millalgi 2015/2016 ka ise aru, et animatsioonid pole seal kus nad olema peaksid, aga siis oli liga hilja eksisteerivat süsteemi lõhkuma hakata ja uut ehitama hakata.
Loost kumab läbi ka otsustamatus. Ideed olid head, aga kui ühes paadis istujad ikka eri suundades sõuavad, siis head nahka sealt ei tule. Kellegi oleks pidanud olema julgust öelda mingi hetk, et sorry - mäng pole seal kus me tahaks et see oleks. Peame edasi lükkama ja mõned asjad uuesti tegema. Mul poleks mingit probleemi olnud, kui see oleks lükatud edasi nt märts 2018 peale. Selle ajaga oleks jõudnud kogu animatsioonisüsteemi uuesti teha ja ka stoori paremaks saada, rohkem planeete kuhu maanduda jne. Paraku ei tea kas kartus EA bosside ees või mis aga kellegi polnud julgust seda teha.
See meenutab mulle väga ühte teist tarkvaraprojekti mis samuti väga tormisel merel lainetas - Vista. See isegi scrapiti mingi hetk ja alustati suuresti otsast peale. Väljatulles oli samuti tohutult probleeme ja sai palju negatiivset tagasisidet. Iroonilisel kombel väljastati see tsipa enam kui kümme aastat tgasi 2007 aasta alguses (kas aastad kus number 7 on sees on halb aeg palavalt armastatud mängule(ME)/tarkvarale(XP) järg teha? ). Aga lõppkokkuvõttes sellest õpiti ja järg (Win7) on nüüdseks ikka veel #1 OS maailmas ja legendaarselt hea. Samas me tea kas ja millal BioWare kavatseb järje teha ja kas vigadest õpitakse. Olen lugenud ka eelmiste osade kohta ja ega needki tegelikult probleemivabad polnud oma arenduses.
Mis puutub Andromedasse, siis jah stoori pole nii hea kui eelmistes osades, karakterid pole nii head jne. Kuigi stoori oli piisavalt huvitav, et ma mängu läbi tegin ikka. Multiplayer on ok, kuigi ME3 MP meeldib mulle senini ikkagi rohkem.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
camu
HV kasutaja
liitunud: 11.10.2005
|
08.06.2017 11:47:07
|
|
|
firemark kirjutas: |
see vist pidi olema mingi nõue,et peab olema suurtes rollimängudes välja toodud niieöelda vähemustele sobivad võimalused. Sama on tegelt tänapäeva sarjadega ka nii,et igas sarjas peab olema välja toodud vähemus subkultuurid. |
Tundub BS. Linki?
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
08.06.2017 12:06:59
|
|
|
camu, fanfictioni autorite ja hamburger heplerite arvates. Mingit ELi direktiivi loomulikult ei ole.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|