Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect: Andromeda märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.05.2017 12:17:33 vasta tsitaadiga

See ka variant... samas see turg ikka üsna täis. See mäng vaid MP oleks väga nõrk.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 11.05.2017 15:38:20 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Arvata võib jah. Samas Bioware on alati suutnud kriitikale reageerida. Kohati isegi üle reageerida. Näiteks:

ME1 liftistseenid mis olid maskeeritud laadimisekraanid. Mingid jobud kaeblesid, et nii boooring. Asendati ME2-s tavaliste loading screenidega. Palju parem eksole? icon_rolleyes.gif thumbs_up.gif
ME1 inventory management oli kohmakas. Asendati ME2-s nii nuditud süsteemiga, et peaaegu ei saakski RPG-ks nimetada enam.

Ennustan ka mis effekti omab kriitika MEA suhtes:

Suured mäpid kus pole midagi teha (väidetavalt, on need kaeblajad üldse mänginud mängu?). Tehakse palju väiksemad mäpid ja kaotatakse Nomad ära, kuna pole mõtet väiksel mäpil ringi sõita. Siis pead jalgsi jooksma ühest mäpi otsast teise. So much fun eksole?

Iga arendus või muudatus vastavalt kriitikale nõuab ohverdusi millegi teise arvelt. Need on minu ennustused MEA järje kohta.


ME1 liftistseenide ja ME2 loading screenide jaoks on praeguseks väga head modid olemas, mis neid oluliselt lühendavad.
ME1 said liftid kiiremaks ja ME2 ls on nüüd otseses sõltuvuses laadimisajaga (st kui varasemalt mängis alati animatsioon lõpuni, siis nüüd katkeb see kohe kui kõik laetud on).

Mapid on suured ja kohmakad aga ega head balanssi tõesti pole lihtne leida, sellega olen nõus.
Mind häirib ka see, et peale 4 mängu pole ikka veel head tasakaalu skännimise ja kaevandamisega nii, et see mõistlik oleks. ME 1 ja 2 esimene mod oli see, mis skänneerimise inimlikumaks teeb. MEA on nüüd see kuradi drooni väljutamisega peale õige koha leidmist.

Olen peale Andromedat algse seeria ette võtnud järjest ja kolmandasse jõudes on näha, et ei suudeta korralikult ära otsustada, kuidas miski toimima peaks.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 11.05.2017 16:28:23 vasta tsitaadiga

ME:A open worldi probleemiks on selle aegumine. Mängu tehti nii kaua, et featured ja gameplay pandi lukku basically kaks põlve tagasi eksisteerinud open worldi standardite järgi. Haisugi pole GTA5-st või jumal hoidku, Breath of the wildist.

Täpselt sama probleem tabas ka kõiki MMO-sid, mis üritasid üksteise võidu olla WoW-killerid. Kui väljatöötamise alguses targetida "praegu" olemasolevat, siis 4-5 aastat hiljem mängu valmis saades on see lootusetult aegunud.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 01.06.2017 14:52:09 vasta tsitaadiga

need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas. icon_eek.gif
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine. thumbs_down.gif

Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2017 16:23:43 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas. icon_eek.gif
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine. thumbs_down.gif

Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks.


Teisel planeedil tulid ju mõned inimese moodi sõdurid ka sind ründama icon_biggrin.gif ja siis need veidrad teised tulnukad ka. Aga jah üldine mäng ongi selline. Jätsin pooleli peale 2 planeedi läbimist

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2017 16:40:35 vasta tsitaadiga

486, Pole ainuke. Nagu firemark, mainis on ka Outlaws ja Roekaar.
See respawn on jah jama. Samas keegi ei käse igat nurgakest ära puhastada. Keskendu main stoorile. Pigem vaata internetist power builde. Inimesed on leidnud päris kavalaid viise mäng üle kavaldada ja teha über dämmiga build mis võtab kõige kõvema vastase insanity peal 10 sekiga maha.
Ma tundsin küll tavalise snaipri black widow vastu vahetades, et sain vaenlased kiiremini maha. Armori kohta ma ei oska öelda. Mängisin snaiprit enamasti.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 01.06.2017 17:46:58 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
need kett tüübid on siis ainuke vaenlane selles mängus? j6udsin nüüd teisele planeedile ja sama mis esimesel. Kett oma baasidega ja siis need relikt robotid.
Selline tunne et vaenlased skaleeruvad minu varustuse ja leveliga. Ostsin parema püssi ja toppisin k6ik skill pointid selle dämmi ja esimeses baasis sai veel neid one shottida, kuid teises baasis need sama tüüpi vaenlased tuleb jälle mingi 2-3 tulistada isegi headshottidega. Mis point siis üldse varustust upgradeda? V6iks sama hästi T1 relvaga ringi joosta. Pealegi esimesed 12 levelid ma ei skillinud midagi ja default relvad algusest ja v6itlus oli sama raske. Vahetasin rüü välja et maks def oleks ja nüüd jälle kilp kahe lasuga maas. icon_eek.gif
Lisaks need vaenlased respawnivad koguaeg, k6ige imelikumates kohtades. Päris väsitav ja üksluine. thumbs_down.gif

Minujaoks on see väga häiriv. See leveldamine ja upgrademine peab minu tegelase l6ppuks ikka tugevamaks tegema et v6itlus kergem oleks.


Nii on pm. igas Open World RPG's. Žanri viga. Vastased leveldavad alati kaasa. Nii näiteks Elder Scrollis jalutab sulle lõpuks suvalises metsatukas vastu über-varustuses suvaline bandiit kes sul hambad kurku lööb ja üldse ei koti, et sa oled vbl lossijagu varandust oma varustuse alla matnud ning pool-jumalaid tuuseldanud oma tegelasega. icon_biggrin.gif

Point on selles, et kui vastased kaasa ei levelda, siis on väga raske pakkuda ühtlast mängukogemust. Open World puhul otsustad sa ise kuhu suunda liigud ja mis queste teed. Kui juhtumisi valid suuna, kus vastased on võitmatud, siis teeb see sama välja, kui et see ala oleks üldse lukus. Ning kui valid suuna kus vastased ülikerged, siis ei paku mängukogemus mingit naudingut, kuna kõik saavad one-shoti ja ei tee sulle midagi.

Selle probleemiga on maadeldud aastaid, ning ideaalset lahendust pole suudetud leiutada.

Isegi Witcher 3's on täpselt sama mure. Vahet pole kui palju sa enda tegelast leveldad ja kui palju tuusa varustust hangid, Vahepeal lendavad ikka sinuga ligilähedase leveliga Drownerid peale (mängu ühed nõrgimad koletised) ning teevad sinuga üks-null kui sa ettevaatlik ei ole. Ning see tundub alati tobe.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 01.06.2017 21:05:14 vasta tsitaadiga

100+ mängus selline asi ikka ei k6lba. Et isegi see k6ige madalam kahuriliha saab kordades HPd juurde, et ikka pikalt peaks tulistama. Ja mulle tundub, et see mäng ka rohkem üksluise s6dimise peale väljas kui tihe ja huvitav stoory pakkuda nagu ME1 ja 2. Combatid v6inuks vähem olla v6i siis lasta kaaslasi rohkem käsutada, et seda rutiinsust nii tugevalt ei tunneks. Kaaslaste varustustki ei saa muuta WTF?
Olnud mänginud DAI peagu l6puni v6in kindlalt arvata et mingit suurt muutust gameplays ei tule. Ehk paar suuremad kuulikäsna veel juurde.
Planeetide terraformimine on ka mingi f nali. Ei viitsi edasi mängidagi kui veel ühte Kekki näen hakkan okse.gif

Minuarust oleks päris huvitav lahendus, et see kahuriliha ehk default vaenlased on nii nagu on, ei leveldu kaasa. Ja siis on m6ned sellised elited kellel parem varustus ja teine välimus kah, et näha et mingi k6vem vend. Visuaalselt rohkem erinevust!

Archangel kirjutas:


Nii on pm. igas Open World RPG's. Žanri viga. Vastased leveldavad alati kaasa. Nii näiteks Elder Scrollis jalutab sulle lõpuks suvalises metsatukas vastu über-varustuses suvaline bandiit kes sul hambad kurku lööb ja üldse ei koti, et sa oled vbl lossijagu varandust oma varustuse alla matnud ning pool-jumalaid tuuseldanud oma tegelasega. icon_biggrin.gif


Farcry 3/4, dark souls1, Skyrim, GTA 5 jne ei ole märgatavad samade vaenlaste tugevnemist kui saab k6rgema leveli v6i saab parema varustuse. Isegi mmodes tsooni elukad jäävad samaks üks k6ik kui k6rge leveliga oled.
Ma ei näe mingit p6hjust miks vaenlaste leveldamine peaks olema. Muudab mängu vaid ülipikkaks, mida ei taha l6puni mängida.
Ja ME Andromeda stoori on minuarust liiga n6rk, et nüüd ainult main queste teha. Tahtsin insanega mängida et alguses on raske ja ehitan hea varustuse jne et pärast raske töö vilju nautida. Aga selles pole vilju, ainult töö.

_________________
zero


viimati muutis 486 01.06.2017 21:22:31, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 01.06.2017 21:15:51 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
100+ mängus selline asi ikka ei k6lba. Et isegi see k6ige madalam kahuriliha saab kordades HPd juurde, et ikka pikalt peaks tulistama. Ja mulle tundub, et see mäng ka rohkem üksluise s6dimise peale väljas kui tihe ja huvitav stoory pakkuda nagu ME1 ja 2. Combatid v6inuks vähem olla v6i siis lasta kaaslasi rohkem käsutada, et seda rutiinsust nii tugevalt ei tunneks. Kaaslaste varustustki ei saa muuta WTF?
Olnud mänginud DAI peagu l6puni v6in kindlalt arvata et mingit suurt muutust gameplays ei tule. Ehk paar suuremad kuulikäsna veel juurde.
Planeetide terraformimine on ka mingi f nali. Ei viitsi edasi mängidagi kui veel ühte Kekki näen hakkan okse.gif

Minuarust oleks päris huvitav lahendus, et see kahuriliha ehk default vaenlased on nii nagu on, ei leveldu kaasa. Ja siis on m6ned sellised elited kellel parem varustus ja teine välimus kah, et näha et mingi k6vem vend. Visuaalselt rohkem erinevust!
aga ei ole nii, et suvaline kahuriliha on samaväärne sinuga icon_idea.gif
need suvalised, mis maailmas lihtsalt laiali jaotatud - nood on mingi fikseeritud tamboviga arvestades sinupoolset raskusastet.
ma pelan normaliga ja oma snaipriga suudan ühes maailmas nood headshotiga maha tõmmata, kuid teises võtab pisut enam tabavaid laske.

nüüd sündmused, mis stoorit puudutavas ajalõigus esinevad, siis nende raskusaste on võib-olla mõjutatud, kuid ei veena, samas bossid ja sarnased ei ole ilmselt lineaarses sõltuvuses sinu arenguga mängus ja usun, et see ebalineaarne sõltuvus on pisut keerulisemalt lahendatud.


ei oska neid esimesi ja teisi maailmasid nimetada, kuid snaipriga on seni ilma shieldita kett vastaseid ühe lasuga õnnestunud maha võtta

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 02.06.2017 10:09:17 vasta tsitaadiga

[quote="Archangel"]
486 kirjutas:

Isegi Witcher 3's on täpselt sama mure. Vahet pole kui palju sa enda tegelast leveldad ja kui palju tuusa varustust hangid, Vahepeal lendavad ikka sinuga ligilähedase leveliga Drownerid peale (mängu ühed nõrgimad koletised) ning teevad sinuga üks-null kui sa ettevaatlik ei ole. Ning see tundub alati tobe.


Witcher 3-s defaultis pahalaste autoleveldamist peal ei olnud. Samuti oli võimalik õigete omadustega asjadega suht suvalt nende puntide sees istuda.

Ärge raisake oma aega selle ME nimelise popcorni peale. Kui keegi soovib mõnda vürtsikat RPG-d, aastast 2017 siis proovige pigem Nier Autmoata-t. Ma ei mäletagi , et mõni mäng võiks nii paljusid "see on täiseti valesti" asju teha ja samas ikka nii hea olla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2017 09:59:51 vasta tsitaadiga

1.08 tulemas vist siis nädalavahetuseks vms.
tsitaat:
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes

SINGLE PLAYER
• Ryder’s appearance can now be changed onboard the Tempest.
• Expanded the range of options available in the character creator.
• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.
• Dialogue for Hainly Abrams was adjusted to change the flow of personal information she discusses with Ryder.
• Fixed issue with Nomad upgrade Shield Crafting quest.
• Nexus level and cryo pod points are retroactively granted.
• Vendors now carry weapon mods for Level 60-71 players.
• Vendors now sell weapon augmentations for automatic fire, burst fire, and single-shot fire.
• Improved clarity of descriptions for augmentations.
• Plasma Charge system now works properly for shotguns.
• Beam Emitter augmentation now causes guns to fire a constant beam with scaling damage based on the weapon’s damage per second.
• [PC] Added experimental support for Dolby Vision technology.

MULTIPLAYER
• Stealth Grid challenge now increments properly.
• Fiend no longer sprints when within 10 meters of target, and will decelerate to base speed.
• Enabled movement correction during Fiend attacks to reduce incidence of players seeing Fiends attacking in the wrong direction.
• Improved movement prediction for some enemies in tight spaces to reduce appearance of teleportation.
• Fixed issue that prevented melee attacks if the revive icon was near center screen.
• Fixed issue where ammo pick-up audio incorrectly played.
• Fixed issue where Backlash could malfunction while moving.
• Using Stealth and Recon Visor together no longer increases duration of invisibility for Turian Agent.
• Fixed issue where weight reduction modifications wouldn’t reduce weight.
• The Revive Pack Transmitter now displays the revive radius in the loadout screen.
• Equipping the Cobra RPG now interrupts reloading.
• Player turns to Adhi when getting synced to avoid teleportation issue.
• Fixed issue where enemies would occasionally enter T-pose when hit.
• Improved visual and audio cues for player ready status in Multiplayer lobbies.
• Added “Lights” option to customization options.


See on küll huvitav, et mid-game saab välimust muuta. Loodetavasti saab seda ka default ryderi puhul teha. Mõned küll ütlevad, et see murrab immersionit, aga minuarust on see just loogiline, et aja jooksul inimesed kergelt muudavad oma välimust. Naised eriti. Seega minuaruston see just reaalsem.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 07.06.2017 10:45:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes

• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.



Jessss icon_eek.gif k6va, 10/10 nüüd thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_lol.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 07.06.2017 11:05:41 vasta tsitaadiga

10/10 ja saab lõpuks ära osta. Just seda oodatigi. A muidu... kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...? Voice actingut parandatud/vahetatud?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2017 11:25:19 vasta tsitaadiga

Kõige koledama tegelasega romantika tegemise võimaluse andmine oli tõesti vajalik icon_confused.gif
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 07.06.2017 12:58:03 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...?


Pole kolmandat mänginud. Aga ME1/2st pikalt alla.
Ainuke p6hjus miks veel mängin on, et alguses oli veel päris hää. Ja mulle ei meeldi mänge pooleli jätta, eriti scifi on alati meeldinud.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flab
HV Guru

liitunud: 09.10.2005




sõnum 07.06.2017 13:07:59 vasta tsitaadiga

Eelmised osad meeldisid, seda vist kuskil 10h pelanud ja jäi katki. Ju on vahepeal nii palju vett merre voolanud kvaliteetsete produktsioonide näol,et see enam kahjuks pinget ei paku...
Kommentaarid: 956 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 761
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.06.2017 14:51:45 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
10/10 ja saab lõpuks ära osta. Just seda oodatigi. A muidu... kuidas mäng on? Story ikka generic vist, seda vast ei remondi...? Voice actingut parandatud/vahetatud?

Stoorit ja voice actingut pole muudetud. Küll aga on animatsioone parandatud. Eriti suure hüppe tõi 1.06 patch. Ma ei ütle, et see nüüd mängu kohe fixis aga hulga normaalsemaks muutis jutuajamised ja tegelaste välimuse küll.
Alates 1:58: https://youtu.be/OzVAClWI4UU?t=1m58s

firemark kirjutas:
Kõige koledama tegelasega romantika tegemise võimaluse andmine oli tõesti vajalik icon_confused.gif

Cora+Sarah võiks tulla icon_biggrin.gif

Modidega saab aga hääli pole selle jaoks salvestatud. Ütleks, et Sarah Ryderi valikud on veel sitemad ju:
Liam - äärmiselt pindakäiv tüüp. Ei kannata silmaotsaski.
Vetra - jätab külmaks kuigi persona on hea nagu Jaal.
Jaal - norm persona aga puudub romantiline huvi + alasti näeb välja nagu keegi oleks hapet peale kallanud. Jube.
Suvi - ajab oma usumula. Ei meeldi sellised. Lisaks üks suudlus ja ongi kõik. Jama.
Reyes - tegelikult oma playtrough ajal võtsingi selle valiku, kuna see oli kõige unikaalsem.
Keri - jätab külmaks.
Peebee - ilmselt üsna fun. Võtan tagasi - liiga ettearvamatu.

Võiks female ryderile olla veel nt Kallo (salarian - miks mitte?), Lisaks nagu mainitud Cora ja miks mitte ka Avela. Drack oleks liiga pedo valik vist vanusevahet vaadates icon_lol.gif
http://www.rpgsite.net/feature/5415-mass-effect-andromeda-guide-romances-romanceable-characters-and-love-subplots-explained
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 07.06.2017 15:12:39 vasta tsitaadiga

Tomorrow,
wtf düüd?

Kas sellepärast mass effecti mängitaksegi? Nii palju kui ma neid biowaari mänge olen mänginud. Pole ühesgi uurinudki kuidas siukest jama unlokkida.
Kui sellist jama hindate siis vist t6esti hea mäng. icon_lol.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 07.06.2017 23:28:11 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
tsitaat:
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes

• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.



Jessss icon_eek.gif k6va, 10/10 nüüd thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_lol.gif
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda

ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed

täisperverssus

minupoolt mängitav ryder on poissmees

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
incx
HV kasutaja
incx

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2017 00:41:05 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
486 kirjutas:
tsitaat:
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes

• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.



Jessss icon_eek.gif k6va, 10/10 nüüd thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_lol.gif
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda

ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed

täisperverssus

minupoolt mängitav ryder on poissmees

ot:
Oh sind vaesekest. Manhug?


Topicusse kah veidi:

Kotaku: The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development

Ise sai vahetult peale launchi üks kord läbi käidud asjast, peale seda pole isegi ahvatlust tekkinud. Kui patchnotes ette jääb, siis lihtsalt taustaks loeb ainult.

_________________
I have never understood the female capacity to avoid a direct answer to any question.
-- Spock, "This Side of Paradise", stardate 3417.3
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 08.06.2017 11:29:53 vasta tsitaadiga

incx kirjutas:

Kotaku: The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development


OK animatioonid ja see planeetide genereerimine oli probleem. Aga v6itlus edenes ju hästi. Siis miks pärast see nii üksluine on? Need inimvaenlased on täpselt nagu need kett tüübid. Tavaline s6dur ilma kilbita, tugevam s6dur kilbiga ja mingi heavy gun ja siis koer. Aint et inimeste koer on kalasabaga icon_lol.gif
Siis ma ei näe p6hjust, miks 1 v6i grupp inimesi ei saanud need 5 aastat head huvitavad lugu kirjutada ja dialooge? Nagu kuida tehnical issued fakking teksti kirjutamist said m6jutada. Kui arvuti katki siis kirjuta paberile jeez!

_________________
zero


viimati muutis 486 08.06.2017 11:34:06, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2017 11:31:13 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
486 kirjutas:
tsitaat:
Mass Effect: Andromeda 1.08 patch notes

• Jaal can now be romanced by Scott Ryder.



Jessss icon_eek.gif k6va, 10/10 nüüd thumbs_up.gif thumbs_up.gif icon_lol.gif
see mäng kajab igast august pedede ja lesbide temaatikale
mängin meeskarakterit ja siis mingi meestegelaskuju oli kadaris vms, krt iga vestlus kiskus pedeks ära, romantikat sai ka sellega ajada, kuid üritasin hoiduda

ja 1 võimalus on inimesest naisterahvaga kurameerida ja ülejäänud on tulnukad või mehed

täisperverssus

minupoolt mängitav ryder on poissmees


see vist pidi olema mingi nõue,et peab olema suurtes rollimängudes välja toodud niieöelda vähemustele sobivad võimalused. Sama on tegelt tänapäeva sarjadega ka nii,et igas sarjas peab olema välja toodud vähemus subkultuurid.

_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2017 11:38:01 vasta tsitaadiga

incx kirjutas:
Topicusse kah veidi:

Kotaku: The Story Behind Mass Effect: Andromeda's Troubled Five-Year Development

Ise sai vahetult peale launchi üks kord läbi käidud asjast, peale seda pole isegi ahvatlust tekkinud. Kui patchnotes ette jääb, siis lihtsalt taustaks loeb ainult.

Ma imestan, et pärast kõiki neid jamasi ei jäänud asi aastateks development helli kinni. Ilmselt oleks jäänud, kui mingil hetkel oleks otsustatud ikkagi mootorit vahetada.
Samas lugedes selgub, et mootor polnud kaugeltki ainus probleem.

Tagantjärgi tarkusena oleks parem olnud teha one-off mäng UE mootori peal (ilmselt siis v3 kuna v4 nõuab samapalju ümbertegemist kui frostbite) mis oleks olnud first contact war prequel.
Pigem ma imestan, et feedback oli selline, et taheti järge icon_eek.gif . Inimesed on kah vahel kummalised. Kuhu enamus inimesed arvasid, et järg läheb? Alguselt peale öeldi ju, et Mass Effect 4 nagu seda tollal nimetati pole järg kolmandale osale. Mass Effect 4 oli ju algusest peale plaanis alustada puhtalt lehelt.

Samas lugedes mootori kohta, siis makes sense. EA-le on see muidugi odavam osta litsents ühe kindla mootori jaoks kui et kasutada iga mängu jaoks eraldi mootorit mis just mängu tugevustele mängib. FPS jaoks toimib frostbite suurepäraselt. RPG jaoks mitte nii väga kui tegu pole just fps rpg-ga kus kogu aeg sõidukis istud ja tulistad vms.
Kummaline on ka see, et varased mock reviews nii positiivsed olid. Vahel on selline tunne, et stuudios mitte keegi reaalselt ei mängi mänge mida nad loovad. Kõik istuvad arvutite taga ja ehitavad, renderdavad vms aga mitte keegi ei pane viimast buildi nö "käima". Kui oleks, siis sellised kummalised animation glitchid oleks kohe äärimiselt häirivad olnud nagu nad olid iga andromeda mängija jaoks alguses.

Pärast tuleb see arendajale justkui üllatusena. Kardan, et nad said millalgi 2015/2016 ka ise aru, et animatsioonid pole seal kus nad olema peaksid, aga siis oli liga hilja eksisteerivat süsteemi lõhkuma hakata ja uut ehitama hakata.
Loost kumab läbi ka otsustamatus. Ideed olid head, aga kui ühes paadis istujad ikka eri suundades sõuavad, siis head nahka sealt ei tule. Kellegi oleks pidanud olema julgust öelda mingi hetk, et sorry - mäng pole seal kus me tahaks et see oleks. Peame edasi lükkama ja mõned asjad uuesti tegema. Mul poleks mingit probleemi olnud, kui see oleks lükatud edasi nt märts 2018 peale. Selle ajaga oleks jõudnud kogu animatsioonisüsteemi uuesti teha ja ka stoori paremaks saada, rohkem planeete kuhu maanduda jne. Paraku ei tea kas kartus EA bosside ees või mis aga kellegi polnud julgust seda teha.

See meenutab mulle väga ühte teist tarkvaraprojekti mis samuti väga tormisel merel lainetas - Vista. See isegi scrapiti mingi hetk ja alustati suuresti otsast peale. Väljatulles oli samuti tohutult probleeme ja sai palju negatiivset tagasisidet. Iroonilisel kombel väljastati see tsipa enam kui kümme aastat tgasi 2007 aasta alguses (kas aastad kus number 7 on sees on halb aeg palavalt armastatud mängule(ME)/tarkvarale(XP) järg teha? icon_biggrin.gif ). Aga lõppkokkuvõttes sellest õpiti ja järg (Win7) on nüüdseks ikka veel #1 OS maailmas ja legendaarselt hea. Samas me tea kas ja millal BioWare kavatseb järje teha ja kas vigadest õpitakse. Olen lugenud ka eelmiste osade kohta ja ega needki tegelikult probleemivabad polnud oma arenduses.

Mis puutub Andromedasse, siis jah stoori pole nii hea kui eelmistes osades, karakterid pole nii head jne. Kuigi stoori oli piisavalt huvitav, et ma mängu läbi tegin ikka. Multiplayer on ok, kuigi ME3 MP meeldib mulle senini ikkagi rohkem.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
camu
HV kasutaja

liitunud: 11.10.2005




sõnum 08.06.2017 11:47:07 vasta tsitaadiga

firemark kirjutas:


see vist pidi olema mingi nõue,et peab olema suurtes rollimängudes välja toodud niieöelda vähemustele sobivad võimalused. Sama on tegelt tänapäeva sarjadega ka nii,et igas sarjas peab olema välja toodud vähemus subkultuurid.


Tundub BS. Linki?
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 08.06.2017 12:06:59 vasta tsitaadiga

camu, fanfictioni autorite ja hamburger heplerite arvates. Mingit ELi direktiivi loomulikult ei ole.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect: Andromeda mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.