zim01, ei see on hea mäng. Kuule ma ei hakka siin üldse edasi vaidlema, see muutub Battlefield 1 teemaks muidu. Seal ka lubatakse usketaha tulla, kui natukenegi kriitikat mängu kohta ajada.
// Klähvi palju tahad, aga ME1 soengud olid vägagi korralikud. Sellepärast ma mainisingi, et see mooramehe soeng oleks nagu Max Payne'st võetud.
Ah, mida ma üldse räägin. Siin teemas on vbl 1-2 inimest minu tasemel Bioware mänge mänginud ning ilmselgelt on "casualidel" vähe teised nõudmised mängudele. Peab meeletult "front-loaded" kõik olema. Kui esimese 5 minutiga kaifi kätte ei saa igas aspectis siis pole üldse mõtet mängidagi.
Mul on ME seeria alla ca. 2000 tundi pandud, Dragon Age alla ka oma 1000+, rääkimata vanematest mängudest. Ma olen õppinud nautima Bioware mängude sisu ja põhjalikkust, mitte pealiskaudset "veidi nokitsen, ühe korra mängin läbi ja vsjoo" kogemust.
Mis siin ikka arutleda kui sa oled oma otsuse juba teinud ,et Bioware on ebajumalad sinu jaoks ja they can do no wrong etc.
Minu jaoks oli meeletu kvaliteedi langus kui EA selle teema üle võttis ja 70% Bioware töötajatest laiali jooksis kes olid suures osas vastutavad klassikute nagu BG ja Kotor seeria eest. ME2 kirjutas juba hoopis teine mees kes ME1 kirjutas. Peale ME1 muutus lugu nagu sitaks fan fictioniks ja rpg elemendid viidi EA soovil väga nulli. Aga jällegi ei viitsi sinuga flamewari pidada. Maitse asi.
Andromeda gameplay designer tundub ka cool cutt olevat.
Ah, mida ma üldse räägin. Siin teemas on vbl 1-2 inimest minu tasemel Bioware mänge mänginud ning ilmselgelt on "casualidel" vähe teised nõudmised mängudele. Peab meeletult "front-loaded" kõik olema. Kui esimese 5 minutiga kaifi kätte ei saa igas aspectis siis pole üldse mõtet mängidagi.
Mul on ME seeria alla ca. 2000 tundi pandud, Dragon Age alla ka oma 1000+, rääkimata vanematest mängudest. Ma olen õppinud nautima Bioware mängude sisu ja põhjalikkust, mitte pealiskaudset "veidi nokitsen, ühe korra mängin läbi ja vsjoo" kogemust.
Mis siin ikka arutleda kui sa oled oma otsuse juba teinud ,et Bioware on ebajumalad sinu jaoks ja they can do no wrong etc.
Minu jaoks oli meeletu kvaliteedi langus kui EA selle teema üle võttis ja 70% Bioware töötajatest laiali jooksis kes olid suures osas vastutavad klassikute nagu BG ja Kotor seeria eesti. ME2 kirjutas juba hoopis teine mees kes ME1. Peale ME1 muutus lugu nagu sitaks fan fictioniks ja rpg elemendid viidi EA soovil väga nulli. Aga jällegi ei viitsi sinuga flamewari pidada.
Andromeda gameplay designer tundub ka cool cutt olevat.
Mis ma oskan kosta. Oskan nautida Bioware mänge.
Spoiler
Ning ME1, DA1 ja DA2 puhul sai ka piraaditud versioone toksitud omajagu.
ME2's story kirjutas enamuses siiski sama tegelane - Drew Karpyshyn, kes ka ME1 story tegi. Jah, osa ME2 storyt tuli Mac Walters'i sulest, aga enamik siiski Drew poolt. Ning mitmed story elemendid ME3's olid ka asjad mida Drew Karpyshyn oli kunagi ideedena välja käinud.
Ning Bioware mingi töötaja eraelu ei puutu üldse asjasse. Samamoodi nagu Michael Jackson'i muusika ei ole grammigi vähem geniaalne tema pedofiiliakalduvuste vms tõttu. Pole mõtet selliseid asju omavahel siduda või lähed lolliks kätte ära, sest maailm on täis kuulsusi kelle geniaalsust hakkaksid varjutama lugematud era-elu teod ja sõnavõtud. Jääksid paljust ilma kui inimesi eraelu tegemiste või ütlemiste tõttu vältima hakata.
Aga jah, whatever. Ilmselgelt on sul teised nõudmised mängudele kui mul.
Kõik on suhteline Osaliselt nõustun väitega, et liigne "haip" on sita mängu tunnus. Ei ole aga vaja gameplay'd või midagi seesugust, vaid kvaliteeti mängul, mis lõpuks välja tuleb. Liigne ressursside paigutamine nö "Hollywoodi stiilis" (teiste sõnadega: liigne haip) oma mängu müümiseks ei ole väga veenev liigutus. Tehku mäng valmis ja hakaku siis haipima .. kui selleks põhjust on. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Andromeda gameplay designer tundub ka cool cutt olevat.
Spoiler
Heh, hamburger hepler v2. Tekkis kange tahtmine tasuta mängida ja seda ka teen. Temale küll palka maksta ei taha. Ülejäänud kollektiiv collateral damage. Kuna 2014-2015, siis paistab, et siin tõmbasid PR mehed tema idealismile vee peale.
see skill süsteem meenutab minule FIREFALL combat ja sarnasus on igati sarnane Kuna FF IP on suremas pole ime et mõned devid läksid uut mängu tegema. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Arvestades, mis hitt oli ME1 ja milline combat seal oli, siis on raske nuriseda ühegi uuema osa üle. Tundub, et ME3'ga võrdväärne combat mõnede lisadega ning rohkem polegi vaja.
Combat on üsna ükskõik. Tänu esimesele raamatule eelistan ME1 "lõputut" laskemoona, aga peamine siiski story. Kui ei ole nõmedaid scriptitud boss fighte (ME3 ), siis suudan ka nende juustuse romantikaga lugusid nautida. ME universe meeldib ja mängin hea meelega.
gameplay tundub tore
AI tundub loll nagu nad igas ME's olnud on
näoanimatsioonid ka vajaka
Gameplay tundub jah suht liikuv ja kiire igas suunas. Mõned on seda juba võrrelnud Quake või Doomiga kus on samuti palju kiiret liikumist ja vertikaalsust. Mulle see meeldib
AI tundub loll selle hetkeni kui sa oma level 1 tegelasega suurima raskusastmega multiplayer lobbyse lähed ja esimese 10 sekundiga surnud oled . Ma näen seda ME3 multiplayeris iga nädal Pealegi niipalju kui ma lugenud oled ei tähenda kõrgem raskuaste siin mängus seda, et vaenlase tapmiseks kulub lihtsalt rohkem kuule vaid ka seda, et vaenlased kasutavad paremat taktikat. Rääkidest AI-st üldiselt, siis vanasti miskipärast osati paremat AI-d teha: FEAR, Far Cry jne meenuvad esimesena.
Siin traileris näeb ainult paari animatsiooni. Ma ei teeks sellest veel kaugeleulatuvaid järeldusi.
Mis mulle veel meeldis trailerist:
* Kaotatud ära submachine relvaklass. See on hea. Enamus seda ei kasutanud (räägin MP põhjal).
* See on väga hea, et melee on nüüd eraldi klass.
* Olenemata tegelase klassist võid igat relva kasutada (ilmselgelt Vanguard on snaipriga kehvem aga vähemalt sinu valikuid ei piirata). Varasemates oli tobe piirang selles osas vähemalt SP poolel.
* Võimsamad biootilised võimed. Traileris oli äärmiselt vahva näha, kuidas võttis vaenlase sõduri maast lahti ja kasutas seda mürsuna teiste vaenlaste vastu . Meenutab veidi Deus Ex süsteemi asjade kasutamisel relvadena.
Need andromeda asukad ongi ilmselt inbred ufonaudid ja me ei pea neid mõistma. Päris paar põlvkonda laevas üles kasvanud, eks genepool jääbki kitsaks. Vaevalt kõik kapslis magasid. Peategelasel ju sliderid jms asjad enda näo jaoks olemas? Või ei......?
Eks võtke seda sellisena, nagu see on, ehk siis ühe inimese arvamusena.
Spoiler
Kuidagi väga ühepoolne asi on siis eriti hästi väljatoodud.
Võib öelda ehk et väiksed asjad mille üle nuriseda aga kui need väiksed asjad viivad mu huvi eemale siis need väiksed asjad on põhjuseks miks ma ei pruugi endale seda soetada.
"Sex Sells." Hate or love it, sex attracts the eye more than any other type of advertisement.
Inquisition'i päästis community aga kui põhi on mäda siis ei päästa seda ei keskpärasest parem gameplay ega ka pidevalt krohvimine -> ME3
Hey, Here’s an Idea - Maybe Stop Preordering Videogames.
SMGs are SMGs. And they're held properly with both hands now. We do have fully automatic pistols, though.
---
Liquidet kirjutas:
Inquisition'i päästis community aga kui põhi on mäda siis ei päästa seda ei keskpärasest parem gameplay ega ka pidevalt krohvimine -> ME3
Hey, Here’s an Idea - Maybe Stop Preordering Videogames.
Räägi enda eest. Olen peale esimest ME'd ja DA's kõik järgnevad osad Pre-Orderinud ning väga rahul olnud juba day 1. Rääkimata kõigest muust mis aegamööda mängudele külge poogiti nii ametlike tegijate kui ka community poolt. Ning minusuguseid fänne on piisavalt, et ei Bioware ega EA ei pea end ogaraks pingutama, et mängud müüksid. Küsimus vaid selles, et kas müüb hästi või väga hästi.
IMO ei ole enam isegi mõtet üritada mingit "revolutsiooni" sellega teha, et ei Pre-Orderi või ei osta üldse AAA stuudiote mänge, kuna sageli on pool viimistlemata ja ülehinnatud. Ubisoft, EA, Bethesda ja neid on veel, kelle nime alt tuleb pidevalt mänge, mille potentsiaal ei ole täies mahus realiseeritud. AGA, nagu näitab viimane Deus Ex läbikukkumine on see, et kui mängijad nö. "hakkavad vastu" ja kritiseerivad ja ei osta, siis ütleb stuudio väga lihtsalt "Fuck off then. Game development on hold. IP in hostage, go fuck yourself".
Ehk kui liigselt kobised, siis jääd üldse ilma.
Ning ma võtan iga kell kasvõi 6-7/10 kvaliteediga mängu ME universumis, kui et üldse mitte midagi.
Kui tahame kõrgekvaliteedilisi AAA mänge, siis peab maast ja madalast toetama igasugu kõrgekvaliteedilisi indie mänge ning väikestuudioid, nende kickstarter ja Early Access perioode, sest vastasel juhul ei jõua nad kunagi näiteks CDPR tasemele. Hea kobiseda, et Indie mängud liiga algelised, EA ja Kickstarter on samamoodi bullshit, et ei tule ka sealt häid mänge - jah, tihti ei tule. Kuid see on algus. Kuskilt peavad väike- ja erastuudiod alustama. Neil pole nutsu, et algusest peale AAA super kvaliteeti toota.
Seega mnjah - kuni ME seeriat tehakse samal tasemel nagu eelmised osad, olen mina rahul, sest ainuke teine reaalne variant on see, et ei tehta enam üldse.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.