Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Star Citizen märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 30, 31, 32  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 27.12.2015 03:35:18 vasta tsitaadiga

Pigem miks mäng venib on see, et neil on vaja see Multiplayer osa teha väga heaks.
Sa oled laevas, kus on teised mängijad, kõik liigub ja kõigil oma health jne., ja et see kõik toimiks. Selleks on vaja ikka ajusid ragistada ja testida ja testida.

SP tegemine ilmselt polekski või ei olegi -nii- raske.

Ise olen hetkel rahulikult selle riiulisse lükanud, vaatan iga kuu uudiseid ja ei kõvata iga päev nagu vanasti sai. Tark otsus icon_smile.gif
Müüsin oma 325LTI packagei ka maha mõned kuud tagasi mingi 180€ eest, ja ostan starter package i endale nüüd, pole vaja igasuguseid LTI asju icon_smile.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Diesel157
HV veteran

liitunud: 03.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.12.2015 15:21:22 vasta tsitaadiga

Kuna ma avastasin, et game package on mul täitsa tasuta olemas, küll ainult ajutiselt, siis panin mängu naljapärast alla laadima. Igatahes asi täitsa funkab. Minu suureks üllatuseks töötab mäng isegi ilma laevata, puhtalt ajutise game package pealt. Mängu saan sisse, tühjas angaaris ringi uurida, ArcCorpis ja Port Olisaris sai ka ära käidud. Seega olen hetkel väga õnnelik, et saan seda asja sedasi testida. Performance on muidugi olematu minu kastiga icon_biggrin.gif.


-edit-
Oke normaalne, täna proovisin sisse logida ja ütleb, et pole game package blah blah blah. Nomh, lähen siis uurin asja ja minu game package valid til 02.01.16 on juba ära kadunud sealt. Kahju, krt tahtsin just täna perfi proovida ja äkki oleks kellegi laevaga saanud küüti kuskile vms. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 27.01.2016 23:43:06 vasta tsitaadiga

tsitaat:
This game campaign has become something more than just a game development. We are funding hope. Literally. If this game succeeds, it will change the gaming industry. People will demand quality, if Star Citizen can do it than other game developers will have no choice but actually develop their games for the sake of it and not with the idea of raising as much money as possible. The corporatism has cast dark clouds over the developers. At this point, we are not donating for a game anymore. We are donating for a cure to Gaming Industry


Lugesin youtubest sellist kommentaari... true dat.

_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Diesel157
HV veteran

liitunud: 03.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2016 19:52:41 vasta tsitaadiga

Velociraptor kirjutas:
tsitaat:
This game campaign has become something more than just a game development. We are funding hope. Literally. If this game succeeds, it will change the gaming industry. People will demand quality, if Star Citizen can do it than other game developers will have no choice but actually develop their games for the sake of it and not with the idea of raising as much money as possible. The corporatism has cast dark clouds over the developers. At this point, we are not donating for a game anymore. We are donating for a cure to Gaming Industry


Lugesin youtubest sellist kommentaari... true dat.

thumbs_up.gif Tõsi värk, kuigi asi on veel väga lahtine ja toores, siis olemasoleva põhja ei saaks öelda, et asi võimatu on. Oma asi kas nad ka graafikus püsivad, aga mäng kui selline saab vast valmis küll(nagu algselt enamvähem, planeeriti). Väike lootus on, et selline mäng loob uue standardi ja enam ei lepita iga aastase re-skinnitud "uute" mängudega.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2016 20:52:11 vasta tsitaadiga

ärge alahinnake fanboy´sid
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Diesel157
HV veteran

liitunud: 03.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.02.2016 17:22:12 vasta tsitaadiga

Väga hea ajastusega freefly seekord thumbs_up.gif icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 01.02.2016 18:46:42 vasta tsitaadiga

Kes plaanib mängu sebida, siis üks verstapost on 14.02, mil lammutatakse mäng kahte ossa. Üks on SQ42 singleplayer ja siis PU multiplayer osa. Peale seda kuupäeva pead nad eraldi endale ostma. Hindadest pole haisu.


Ise olin natukene üllatunud et see nii lahendatakse. Võiks olla rohkem see täis pakett ja siis ainult SQ42 singleplayer nendele, kes ei tahtnud kunagi midagi enamat.

Siin natukene ka selle kohta juttu (PACKAGE SPLIT INBOUND):
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15178-Roundup-Free-Fly-212-Patch-And-Other-Updates


Teisel teemal: paljudele meeldiks näha mängu kõngemas haledalt, kuna ta on selline liiga suur, et ebaõnnestuda, draamat oleks oi kui palju.

Kuid mida lähemale hakkab 2017 tulema seda rohkem hakkab ka mind häirima see ülim detailsuse (fidelity) otsimine kõiges. Mind ei häiri, et see eksisteerib (vastupidi, see on lahe), aga mind häirib see, et kuna see kõik võtab seetõttu kordades kauem aega, et valmida on ilmselge, et nad ei jõua valmis mängu siseste assetitega vähegi mõistliku aja jooksul. Ja siis oleks ma valmis ohverdama selle ülima detailsuse alguses. Mängiks vähem detailset versiooni, kus on funktsionaalsus paigas ja siis tulevikus kui tulevad graphic overhaulid siis mudeleid vahetatakse vingemate vastu.

Ma pole väga sügavalt jälginud teemat, aga mulle tundub täiega, et just see liigne detailidele rõhumine võib osutuda kõige suuremaks mängu valmimise piduriks. Sest kui nad isegi saavad oma protseduurilise sisu loomise ja tööriistad valmis, millega kiiresti linnu ja maandumisalasid luua, siis jääb tahest tahtmata mulje, et kui iga süsteem peaks olema unikaalse isikupäraga, siis see tähendab taas kaua aega võtvat assetite loomist.

Sellest ka see uudisekübe, et esimene SQ42 episood (~10 missiooni või nii) peaks kõik aset võtma ühes tähesüsteemis. Ning üls lead dev rääkis ca 1 süsteem kuus arendus võimsusest, mis neil hetkel on. Hetkel tähendaks see veel 4+ aastat kuni PU saavutab oma 100 tähesüsteemi plaanitud suuruse.


Aga hoiame silma peal, mida järgmised PU releaseid kaasa toovad, kord kuus pidavat nad tulema hakkama ja huviga jälgib, mis funktsionaalsust neil korraga valmis saab.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 01.02.2016 19:46:21 vasta tsitaadiga

Otseselt hindu paistab hetkel ei ole jah väljas. Poest vaadates tundub jah kõige odavam ja ainuke variant olemas "Squadron 42 Pledge Package", mille sisuks on siis SQ42 download+SC download+Aurora MR laev ning hinnaks 49€. Kui võtta siit siis Aurora MR maha, mille hind on poes praegu 27€, jääks alles 22€ kuskil SQ42 eraldiseisvaks hinnaks. Võimalik, et reaalsuses sinna kanti see hind ka jääb.

Arenduse koha pealt on jah ammu juba seda nurinat foorumites ja Redditis kuulda olnud. Enda jaoks ei ole see probleem, sest ma olen algusest peale leppinud, et tegu on suure ja pikaajalise projektiga. Samas tõesti võibolla siin "tavamänguritele" on jäänud raha kogumise kampaanias natuke PR-tööd tegemata ning seletamata mis sellise suurusega projekti tegemine reaalsuses tähendab. Rohkem on nagu seda müügijuttu olnud tundub. Teine asi millest on juttu olnud ja ka konflikte, et osad CIG ekstöötajad süüdistavad CR-i üsna diktaatorlikus juhtimisstiilis. Väidetavalt olla see üks suur pidur, kus CR ajades taga perfektsust, muudab pidevalt oma otsuseid või laseb korduvalt tööd ümber teha. Aga see on vaid ühe osapoole jutt, kui palju siin tõtt olla võib ei tea. Üsna selge on see, et edasi on väljatulekut juba lükatud ja ei imestaks kui veel lükatakse. Pikalt ja mitmekordselt tõenäoliselt ikkagi edasi ei lükata, pigem siis lastakse esialgselt kärbitud kujul välja (pean silmas, et taganetakse esialgsetest suurtest lubadustest, a la 100 tähesüsteemi, jne) ning hakatakse tasapisi hiljem juurde treima. Seda on tegelikult varjatult ka dev reportides mainitud, et ega SC ei ole neil plaanitud selline projekt, et teeme valmis ja siis ongi kõik. Plaanitakse projekti ikkagi pikaaegsena (meenub, et kuskil räägiti, et CR plaanib selle projektiga pensile jääda aga noh, see muidugi ei maksa midagi) ja pidevalt täienevat maailma, seda on CIG mitmeid kordi maininud. Ma näen pigem probleemi selles, et need kes selle suur haibiga kaasa läksid (n.o olles ka mitte otseselt SC-i või CR-i fännid) , neile on nüüd reaalsus kohale jõudnud ning nurin on üleval, sest oodati, et saab kohe kiirelt seda uut Mekat mängumaastikul ise kogeda ja käega katsuda icon_smile.gif Ise ma arvan, et CIG läheb seda teed, et kohitseb esialgseid lubadusi ja annab vähemamahulisena selle esimese versiooni välja.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 01.02.2016 22:08:23 vasta tsitaadiga

karvane kirjutas:
Kuid mida lähemale hakkab 2017 tulema seda rohkem hakkab ka mind häirima see ülim detailsuse (fidelity) otsimine kõiges. Mind ei häiri, et see eksisteerib (vastupidi, see on lahe), aga mind häirib see, et kuna see kõik võtab seetõttu kordades kauem aega, et valmida on ilmselge, et nad ei jõua valmis mängu siseste assetitega vähegi mõistliku aja jooksul.

Mind ei häiri (vähemalt palju) et aega võtab, kuid olen sinuga nõus detailsuse poolepealt. Nii graafika kui ka mängu(mehaanika) fidelity jutt jätab mind üsna külmaks. Kui lugeda erinevaid disainipostitusi ja CR juttu siis sageli toob see minus esile emotsiooni et miks nii keeruliselt. Kindlasti on inimesi kellele selline asi läheb väga peale - minujaoks mäng on mäng, ja see peamine. Sageli on lihtsam (pinnapealsem) lahendus parem kui sisseehitatud keeruline süsteem (olgu see siis nii realistlik kui tahes).

Eks aeg näitab mis välja tuleb. Ootan endiselt suure huviga.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2016 00:34:38 vasta tsitaadiga

kenad hinnad neil packidel icon_eek.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Diesel157
HV veteran

liitunud: 03.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2016 14:02:06 vasta tsitaadiga

Hetkel jah pärast seda hinna korrigeerimist ~€50 kõige odavam game package. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 17.02.2016 16:40:49 vasta tsitaadiga

Üks väike ülevaade mis seal hetkel on. + speech
Tegin ArcCorp moodulist.


Link



Näitljate kasutamine ka võtab aega aga jah mõne mehega ma olen nõus liiga detailne ma mõtlen süsteemid mille disainimine ja kõik võtab aega. Kui veab ,et nad suudavad aasta lõpuks sq42 10 missiooni valmis nikerdada on suur samm.
venib see jälle näitlejate kasutamisega aga ma usun see on suur elamus ikka kisub mängu. Ma registreerisin kui üldse esimesed linnukesed lendasid. Aasta või paar hiljem alustasid uuesti nullist. Nüüd on nad suutnud vähemalt edasi minna.
Tundub et probleemidest on üle saanud 300+ dev üleval pidamine ikka kulukas alustasid ju nullist tühjad käed.

Väike jalutus beebi PU

Link

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 04.03.2016 09:59:22 vasta tsitaadiga

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15218-Star-Citizen-Alpha-22-Available

Uus igakuine patch on väljas. tehniliselt ta jõudis test serverisse eelmine kuu, aga siis nüüd lõpuks ka kõigile teistele näppimiseks. Seekord rohkem videoid näitamaks igat uut lisa.

Uus laev, esimesed katsetused komponentide maailmas jahutitega. Reputation system, ehk mida rohkem pättust teed, seda rohkem sind taga aetakse. EVA näev välja realistlikum, kuidas tegelane reageerib oma ümbritseva füüsilise maailmaga jne.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.03.2016 09:02:43 vasta tsitaadiga

Mis seal lõpuks teha saab? Jätkuvalt suht tühja ringi lennata või miskine mõtte ka asjale juba külge tulnud?
_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 06.03.2016 13:17:45 vasta tsitaadiga

Aga miks sa arvad, et seni mõtet ei ole küljes? Ikka testimine on hetke mõte icon_smile.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Diesel157
HV veteran

liitunud: 03.08.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.03.2016 14:34:37 vasta tsitaadiga

Viimati oli kaks missi vist? Parandamine toimis, automaadiga sai täristamas käidud jne. Natuke kõike pmst.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 20.03.2016 05:30:52 vasta tsitaadiga

SQ42 Tuleb lagedale see aasta SC näeb ilmavalgust järgmine aasta. SQ42 assets saab valmis paari kuu jooksul. Siis on kõik olemas ja algab silumine, poleerimine. Mai kuus peaks assets jonksus olema.

Sai vanduul scythe laevale ligi
Link


Väike ülevaade Starfarer

Link

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
randy111
HV vaatleja

liitunud: 31.03.2008




sõnum 21.03.2016 09:02:44 vasta tsitaadiga

Diesel157 kirjutas:
Viimati oli kaks missi vist? Parandamine toimis, automaadiga sai täristamas käidud jne. Natuke kõike pmst.


tegelikult on vist veidi rohkem misse (kuigi enne saad mängu tõenäoliselt korduvalt restartida, et missid tehtud saaks)

OPEN WORLD MISSIONS

8 Comm Array missions involving dogfighting and EVA
8 Research missions involving protecting civilians or recovering lost data
1 Exploration mission of an abandoned station.
20+ Random Encounters – Most are random dogfighting encounters, often with a mix of friendlies and hostiles.
4 are random exploration missions involving finding lost wrecks.

Monitored Space – large areas of the Crusader system actively monitored by Crusader Industries, activated and deactivated by Comm arrays.
Bounty system – Criminal activities inside of Monitored space now give players Wanted levels, which will eventually cause a bounty mission to be placed on them. Criminals can also attempt to elude bounty hunters by accessing a computer on Kareah to have their bounty lifted.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 22.03.2016 12:18:30 vasta tsitaadiga

Margus kirjutas:
SQ42 Tuleb lagedale see aasta SC näeb ilmavalgust järgmine aasta. SQ42 assets saab valmis paari kuu jooksul. Siis on kõik olemas ja algab silumine, poleerimine. Mai kuus peaks assets jonksus olema.

Sai vanduul scythe laevale ligi
Link

Täiega meeldib, et nö modified techil tuleb alguses vanduul UI ja siis muutub alles meile arusaadavaks thumbs_up.gif icon_smile.gif beer_yum.gif

_________________
🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 22.03.2016 15:16:07 vasta tsitaadiga

Seda lava saab mängus tasuta kaaperdada kui vanduul otsustab välja hüpata. Sama case oli ka vanemate cr mängude puhul kus saad vastase laeva omale. Kerge see ei ole sest ,et välja hüppaks on vastase laev üsna katki ja 1 shot rohkem ja oled ilma.

Kindlasti tuleb kunagi subsystem targeting ka mängu millega võtad mootori ära mis lihtsustab seda tegevust.

Üldiselt enne kui sq42 pole väljas siis revlade dmg ja hull resistance on hanguga veepeale kirjutatud.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2016 13:09:21 vasta tsitaadiga

Tasuta nädal algas: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15296-Roundup-Free-Fly-Military-Ship-Sale-And-More
Kuni 25. aprillini.

Proovin ka järgi, et millega tegu on siis lõpuks.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 15.06.2016 12:10:17 vasta tsitaadiga

Patch 2.4 on hetkel väikese grupi testijate käes, aga on hakanud lekkima ka lõpuks patch note'e. Viskan selle põhilise siia, mis kirjeldab uuendusi, mis peaks selle mängu tulema, kui see lõpuks massidesse jõuab.

http://starmon.shin0by.com/structure/html/pathnotes/pts/15320.html

Palju erinevaid asju, keda huvitab see loeb.

------------------------------------------------------------------------
EDIT 15.06.2016

2.4 on nüüd lives ja patch noted siin:
https://robertsspaceindustries.com/comm-link//15377-Star-Citizen-Alpha-240

Meibi suurima asjana võiks öelda, et sees on persistence, ehk siis kui sa logid välja tulles tagasi on sul mingit asjad ikka olemas + kui laeva lasid õhku peaks ta ikka veel õhitud olema, kui sa just pole maksnud kindlustuse tasu uue eest.
(tunnistan, et ei ole seda versiooni proovinud, aga redditis starfareri piloot vingus oma suure remondi arve eest, kuigi ta ise seda ei põhjustanud).


Võetud kokku alpha hetkeseis siin selle ajakapsli kujul, loodetavasti tuleb aasta pärast uuendus ja saab võrrelda lihtsalt muutusi.
https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/4o4jub/rstarcitizen_time_capsule_june_2016/

Ähmased kõlakad räägivad millegist põnevast see suvi, kuid niikaua, kui midagi konkreetset pole avaldatud ei oska suurt arvata mis see olla võib. Võimalik, et 2 planeedi vaheline trippimine ja maandumine tuuakse sisse, et saab juba hakata mingit reaalselt mängu simuleerima.

E3'l Star Citizen ei esinenud, tavaliselt selline ebameeldiv märk, et ei lähe asjad nagu vaja. Ise väidavad, et pühenduvad täiega arendusele. Mu kõhutunne ütleb, et sügisel, meibi CitizenConi ajal ütlevad, et näe SQ42 Episode 1 on kohe kohe kohe (ausalt!) valmis ja siis läheb veel tavapärased 4-6 kuud, kui ta on reaalselt väljas. Kõlakad käisid, et et Q&A sai oma käed sellele külge juba eelmise aasta lõpus. Nad ei pruugi samas testida täis versiooni sellest ajast, kuna paljud mehaanikad veel puuduvad või neid itereeritakse.

Hetke seis on ikka selline, et ei kipu veel ajama oma corpi rahvast kokku, liiga vähe teha ja ei ole soovi burn outida mängu (PU) suhtes enne selle vähemalt reaalset betat.

----

Teisel natukene offtopic teemal, aga mänguvälised voice/chat softid on vahepeal teinud sammukese õiges suunas. Discord on väga lihtne viis tulevikus omavahel suhelda ka siis, kui lambist peaks mängus kokku sattuma ja oleks vaja toimivat kommunikatsiooni kanalit.

Kujutan ette et igaühel on omad "serverid", aga oleks ka mingi võimalus teha server, kuhu saab sisse hüpata, et juhu tutvustega paremini suhelda. See toimib ka kenasti brauserites (peale safari).

/r/starcitizen 'i discordi kanali invite on siin: https://discord.gg/0STCP5tSe7yaWr3H
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 26.06.2016 17:26:25 vasta tsitaadiga

RSI muutis SC-i ToS-i tingimusi. Põhimõtteliselt refunde ei saa enam.

Link

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 27.06.2016 12:10:40 vasta tsitaadiga

Huvitav kuulata, kui see kõik vastab tõele, siis põhiline asi, is minu jaoks uudis oli oli see, et nad plaanivad mängu välja lasta MVP'na (minimum viable product), ehk siis minimaalne kogus funktsionaalsust, et mäng töötaks ja siis arendavad seda jooksvalt edasi vastavalt sellele, mis tundub olevat oluline. Seda teed on see mäng vist koguaeg läinud, neil pole sellist üllatus momenti, kus kõik tehnoloogiad korraga ilmuvad järjekordse sprindi jooksul. Ikka üks või teine feature tuleb vaikselt buildi sisse ja siis järgmine ja siis on lapsehaigused nende integreerimisel ja siis tuleb juba 2.0 ühes või teisest featurest. Võiks öelda, et PU puhul MVP oleks 2 tähesüsteemi, mille vahel saab hüpata ja siis süsteemi sisesed planeedid/kuud. Kaubandus, piraatlus, bountyhuntimine jne. Ja sellest siis hakataks edasi arendama PU'd ennast ja ToSi järgi oleks see siis kõik okei. Huvitav, kui pole 2.4ja käima lasknud ja ToSi muutusi akseptind, kas saab veel raha tagasi? icon_biggrin.gif

Ma võtan seda ise juba väga rahulikult, kuna

Ei ole väga investeerinud aega enam arenduste jälgimisse, INN'i kokkuvõtted loen läbi.
Ma omal ajal viskasin selle mängu suunas kena kopika, samas täiesti aksepteerides, et see ei pruugi välja tulla, aga mõte on hea, lihtsalt reaalne tarkvara arenduse kestvus oli midagi, mille peale keegi ei mõelnud ja nüüd said kõik aru, miks Roberts kunagi Freelanceri tegemise juurest minema löödi. Palju lubadusi, aga pole selget plaani teostamiseks.

Teha midagi sellist mida varem pole tehtud võtab aega, eriti hull on siis, kui itereerid oma funktsionaalsust koguaeg. st teed mingist featurest valmis MVP ja siis hakkad seda täiendama, mis tähendab, et kulutad palju aega samade asjade uuesti arendamise peale, et integratsioonid töötavad jne. Ja siis itereerid seda uuesti. Ja uuesti.

Hornet vist pidavat kolmandat facelifti saama, constellation ka?

Ma ise panustan natukene rohkem 2.7 peale, siis peaks olema kõik põhiline mängus, et saaks juba sellist alpha metamängu mängida. Realistlikult kui mängu arendajad elavad 2017 üle ja suudavad näidata et on tulemas reaalne multiplayer mängukeskkond, siis vaikselt nihutan juba oma ootusi beta PU'st 2018/19 peale. Paljud (ka mina) olid realistlikud, et 2017 võiks betas olla, aga see täiuslikkuse jaht teeb selle võimatuks, aga tunne on et 2017 on see aasta, kui paljud rahulikumad kõrvaltvaatajad hakkavad ka lärmi tõstma.

Fun fact, mäng on siis ca 5 aastat arenduses olnud ja skoop on ikkagi palju suurem, kui paljudel teistel juba reaalselt kaua toiminud mängustuudiote AAA mängudel, mis ise valmivad 5+ aastat. Aga jah, MVP võiks siis juba valmis olla.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
snap3
Kreisi kasutaja
snap3

liitunud: 20.04.2004




sõnum 27.06.2016 15:14:46 vasta tsitaadiga

Jälgin/ootan samuti seda mängu reliisi pikemat aega. Ütlen kohe et ei ole panustanud ja ei ole alphat proovinud.

Mõned asjad tunduvad küll segased..

Algselt oli plaanis 500 000-2 000 000$ et midagi mängitavat tuleks välja (mitte ainult mingi angaar kus saab ringi jooksta eks) "The goal was for $500,000. The hope was for $2 million. The dream was for $6 million." Tänaseks kogutud üle 116 mln$ (116 000 000) ehk palju palju rohkem kui olid algsed ootused. Ma ei saa aru miks pole siiani välja lastud mingi mängitav versioon kus oleksid mitu planet-systeemi, NPC-d ja trade-võimalused (a'la Freelancer uues kuues, uue graafikaga) ja alles siis hakata lisama uued featuurid. Praegu tegeletakse mittevajalikute asjadega, nagu uued kosmoselaevad (esialgu piisaks väiksemast kogusest), playerite skinnid, FPS, mingid muud asjad nagu näiteks saaab laeva peal pikali magama visata, wc-s käia vms.. Lubavad iga 2 000 000$ uue kosmoselaeva wtf? mille jaoks? Tehke kõigepealt tuumik valmis ja siis lisaga uusi laevu/süsteeme/asju DLC-dega. Teisisõnu nad võiksid panustada mängitavuse peale mitte visuaalse poole peale. Kui ma nägin mõnedes multiplayer videotes kuidas mitu mängijat liiguvad avakosmoses(tõmblevad-hüppavad-ära kaovad, läbi seinte käivad, nagu oleks üli suur ping) siis tekib kahtlus kas see CryEngine üldse võimaldab seda mängu "mängitavaks" teha.. Kes on viimast Alphat proovinud? Kuidas tubdub gamplay "sujuvus"?

Igatahes loodan parimat, et see kunagi lõpuks välja tuleb. Kui Chrisi lubadused ska täituvad siis mul ei ole kahju ülskõik mis raha eest seda osta.

PS Freelancerit mängin vahest siiamaani, mis siis et see tuli välja 13 aastat tagasi. Ei tea mis seal kinni hoiab, migni nostalgia laks vist icon_smile.gif
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Star Citizen mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 30, 31, 32  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.