Sai siis Hornet Ghost ligi võetud. Suurem osa istuvad ikkagi super horneti otsas. Pew pew pew saab kõikidega teha. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Sai siis Hornet Ghost ligi võetud. Suurem osa istuvad ikkagi super horneti otsas. Pew pew pew saab kõikidega teha.
Edu Hornet Ghost tundub huvitav pill olevat küll Aga eks seda varsti näha ole, DFM vast nii kuu-kahe jooksul väljas.
Peale PAX hakkab juba koitma, ehk peale 10th aprilli. Sama diil oli hangaariga. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
DFM peaks välja tulema aprilli lõpp/mai esimene nädal viimase info kohaselt. (ise panustaks mai peale teades, kuidas asjad käivad)
Esialgu siis sellised variandid:
1. Lendad üksi ringi, uudistad ja õpid oma masinat.
2. Deathmatch (8-16 inimest, oleneb kui hästi nad optimiseerida suudavad selleks hetkeks)
3. Squadron deathmatch (ehk siis TD) 4vs4
4. midagi capture the flagi sarnast (capture the core nime all)
5. Sina (ja hiljem ka sõbrad) vs AI (Vanduuls) Swarm/Hoard mode siis, kui laine kaupa tullakse peale
Esialgu siis kolm laeva saadaval.
1. Aurora
2. 300i
3. Hornet
Laeva mudelid on kõik algelised, ehk Aurora LN, 325, Superhornet jms asja ei ole. Baasmudelid.
Need, kellel ühtegi nimetatud laeva pole, saavad testimiseks Horneti, kuni nende oma laevad ka mängu lisatakse.
Kuigi olen rohkem Elite: Dangerous fänn (ja Premium Beta sai ka alles ostetud, seega ootan just reedet, mil see välja tuleb. Seni alpha 1.1 missionid on olnud väga mõnusad mängida), siis ootan väga ka SC.
Kuigi SC viimaselajal palju kriitikat saanud, siis just minu arvamus on paari viimase kuuga tõusnud. Kuuaruanded, ja DFM nädalaaruanded on väga informatiivsed; ja on näha et kogu 200+ meeskond on kiires töötuhinas. Kui PU ja SQ42 poleks nii kauges tulevikus, siis isegi mõtleks toetamise/ostu peale. Hetkel aga jälgin kõrvalt. Ise ootan pigem kõike seda muud, mis peale otsese DFM on (trading, mining, exploring jne jne). Nüüd kui DFM esimene versioon saab sellel nädalal välja, siis loodan et tööaega hakkavad saama ka PU süsteemi teised osad.
Ootan huviga neljapäeva, ja loodetavasti kirjutavad ka siinse foorumi kasutajad oma esmamuljetest.
Lootsin et saab täna juba mänguvideosid näha, ja esimesi muljeid lugeda. Aga väike reality check paljudele (ka mingil määral mulle), kes ootavad liiga palju asju liiga vara. Selge viide, et tegemist alles esimese avaliku versiooniga kus ka otsene gameplay. PU on veel kaugel. Aga ma poleks üldse negatiivne - sellised asjad kuuluvad asja juurde. Surve Chris Robertsile on päris suur, selles kumavad iga tema viimase kuu aruanded. Las CIG teeb oma tööd, ja võimalik et juba mõne päeva pärast näeb Arena Commander ilmavalgust.
Viimased teated on, et mingi progress on bugide parandamisel olnud. Samas üks kõige kriitilisemaid ("Lag in feedback and update of essential game events resulting in increasingly divergent multiplayer sync") on veel alles. Võimalik vihe, et võrgukood vajab veel hulga täiustamist. Võrgukoodi mured olid (ja peaks ka endiselt olema) ka ED´l. Aga eks selleks sellised alpha´d ongi et koodi parandada. Samas mõistan, et kui anda mingi build üle 450k mängurile, siis see pole enam ainult test, vaid nõuab ka teatud stabiilsust.
Minu pika jutu point - õige tegu natuke veel oodata. Jõudu CIG´le, ja küll me kohe kohe näeme Arena Commanderi ära.
Täna peaks tulema update, kas tuleb välja täna-homme või siis veel mõned päevad lükkub edasi. Viimane postituse optimism kõlas nagu võiks juba järgmise 72h jooksul launch olla.
Viimases JumpPointis siis rohkem juttu ka captial shipi süsteemide loomisest. Igatahes ise ootan seda vast vaata, et kõige rohkem, kui saaks pundiga koos meeskonnana lennata. Igaüks liikmetest tegeleb oma süsteemide haldamisega. Meenuvad 90ndate algused kus StarTreki MUD, MUSH, MUSE keskkondades sai suurte meeskondadega sellist asja harrastatud ning peab ütlema, et üks parimaid grupimängu kogemusi üldse (rutiinsed patrullmissioonid, Klingonitega konfliktid, jne kõik olid päris meeskonnad üksteise vastu tegutsemas)
Firstly I'd like to state the in JP this month they wanted to show work in progress and the thought process we have gone through. It's in no way supposed to suggest that any design at this stage is set in stone. As any developer worth their salt will tell you, once implementation begins things change - that's a given.
We did start out having ship roles - a science officer, weapons officer etc. However we quickly realized that, with that set up, you will always need a fixed amount of people to run a ship. The concept works well for a single player campaign like Squadron 42 where you serve on a UEE vessel. In fact we will probably run with something very similar to what you have written above.
In the PU things are different - you may not want to imagine that you are on a UEE ship and this is where the concept of "seat actions" really took off. Seat actions are separate tasks that can be assigned to individual crew stations. By default, say when you buy an Idris, these seat actions will be applied to crew stations in a logical fashion so you and your crew can just jump in and fly.
However because of the flexibility of seat actions we wanted the player to be able to assign as many or as few seat actions to stations as they wish in the persistent universe. Using this system you could fly a cap ship with just a few very skilled crew members or assign fewer tasks to a greater number of stations. Your choice!
Of course, using this system you do lose the idea of crew roles but the functionality and flexibility is there for you to make and assign those roles yourself. For example you could assign just radar and long range sensors to a station and call it your "Threat Assessment Station" or assign radar, navigation, comms and name it "Ops". If you want to imagine that your ship is a UEE vessel you could give your crew official titles. Or you may be part of an organisation which assigns its own crew roles.
Nujah, kak raz, ei ole täna teps mitte aega. Eks pean hiljem uurima siis aga esimesed mehed muljetage siis siia kah midagi _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
kontoris korra proovisin, hiirega oli siuke natuke meh tunne. eks kodus lükkan joystick-i järgi ja vaatab kuidas sellega tunne on _________________ Rolling Thunder
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.