Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  AMD Volcanic Islands aka R-200 seeria videokaardid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 124, 125, 126
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
anubis
HV Guru
anubis

Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2019 18:35:47 vasta tsitaadiga

Krt, YT kaotas vist video ära. Nad panid uuesti üles.

Link

Gtx970 vs R9 290
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 270
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.04.2019 18:48:01 vasta tsitaadiga

anubis,
Tomorrow kirjutas:
tsitaat:
Steve’s apology tour starts now. Firstly, sorry for the re-upload, there were 2 mistakes in the last video that I needed to address and the best way to do that I felt, was to pull the video down and re-upload, rather than issue a correction. The original video claimed the GTX 970 was 3% slower in 2019, when in fact it was 1% faster. All the benchmark data was correct, but I made an error when working out the averages. There was a late change to the data that I didn’t account for. This change had no impact on the conclusion and anything within a few % either way doesn’t mean much, but what I said was still technically incorrect and the entire point of this channel is to deliver accurate information. The second mistake was made when discussing the RTX 2060 as an upgrade option. I said the 2060 offered a 40-ish % performance uplift but that wasn’t correct. The real figure was 80%, the 970 was 40% slower but the 2060 was 80% faster. Stupid mistake to make really, never done that before but there’s a first for every dumb mistake, I guess. The second of these issues I addressed with a pinned comment, but the first mistake which almost no one picked up on was much worse, so I felt so I needed to fix it by updating the entire video. The re-upload is a painful step to take as it effectively kills the video, but I hope you can understand why we’ve made this choice and can forgive us for the errors.

Esimene kommentaar video all :]

näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  AMD Volcanic Islands aka R-200 seeria videokaardid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 124, 125, 126
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis

Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.