... fixide logi jälgides tõepoolest eriliseks entusiasmiks põhjust pole, arendajad on lihtsalt tavapärasel nurkade lihvimise ja pisitäienduste režiimil nagu suvalise teise mängu puhul, mis on välja lastud ja lõplikuks loetud. Peaks toimuma ikka päris massiivselt põhimõtteline kannapööre kogu arendusmudelis, et sellest mängust veel tõsiseltvõetavat elulooma saaks ...
Eriti jura on see, et raisatakse aega mingitile addon-idele, mida üritatakse 10$ hinnaga maha müüa rahvale, ala lõbustuspark linnas ja mingid õhulaevad jne.
sai ka ostetud
ikka kannatab tiksuda
aga kui miljonid taskus siis läheb juba igavaks
ja linn jääb väikseks
peale selle lendas tuumareaktor kah ülesse
nüüd pool linna radioktiivne vähemalt 50 aastat mis on like nädal aega tiksumist _________________ Rincewindil käis elu nii tihti silme eest läbi, et ta võis juba igavamate kohtade peal tukastada
Rincewindi maahirm, mis tabab teda kõrgustes - maa on see, mis sind lõpuks tapab
Dropbox
Oli täitsa ok mäng, aga jube kiirelt tüütas ikka ära küll.
Siiski on tunneli lõpus valgust näha ja ehk tuleb võimalusi ikka juurde. Üheks on äsja avaldatud tunnelite-, sildade süsteem.
Ehk kannatab varsti uuesti mängida kui muutusi rohkem. Kindlasti oleks vaja linnade platsid suuremaks ja multiplayer veidi mitmekülgsemaks.
Veel võiks olla näiteks ühesuunaliste teede võimalus. Aitaks liiklust palju paremini majandada.
... peab ikka eriline optimist olema, et näha uues funktsionaalsuses valgust, pigem vaatab sulle sealt pandora laeka süsimust põhi vastu kuna varem on funktsionaalsuse lisamine katkisele asjale midagi paremaks teinud ? _________________
ma oskaks kõike videos näidatut korralikult moditud sc4s ka ehitada ja seda oluliselt ilusama graafikaga
Pilti
ma ei tea kas need just parimad näited said aga simtropolis.com lehel on head materjali kõvasti nii tõmbamiseks kui niisama vaatamiseks
Spoiler
mulle meeldib vähemalt siuke hoolikalt detailseks timmitud 2d rohkem kui mingi karvane 3d
muidugi ega see kõikide teede, tänavate, raudteede majade jne jne asendamine uutega just mugav ja kiire pole
ise peale formatit enam uuesti tegeleda sellega ei viitsind.. aga jah, igasugused tunnelid, mitmetasandilised ristmikud, trammiteed, kurvidega sillad jne on täitsa teostatavad
Tuli siis lõpuks update 7 välja, tunneled ja sillad ja mitte ühtegi vana bugi parandust, linnade vahel syncimise problem endiselt alles.
Mäng on suht , arvestades, et tehakse uut contentit pidevalt, mis on aga vigane, testisin seda tunnelite ehitamist, enamikesse kohtadesse seda teha ei saa, kuna annab veateate pidevalt, et grade too deep. Suht mõttetu update.
Tunnelite süsteem on tegelikult päris hea lahendus, kui see 100% töötaks, 5 rida teid saab üksteise peale ehitada erinevatele kõrgustele. Rongiteed saab viia maa alla jne. Põhimõtteliselt lahendab selle probleemi, kus linna sissesõidu tee pidevalt liiga umbes on. Igatahes asi ei toimi nii kuidas toimida võiks, nimelt, kui maa all peaks olema vesi, siis tunnelit ehitada ei saa. Paraku enamus kaarte sisaldab maa alust vett.
Lasin mängu uuesti proovida ja tehes teist linna suutsin probleemiga kokkupõrkuda. Nimelt esimises linnas on power plant, mis peaks toitma teist linna. Elektri ostmine toimub teises linnas, kuid nigu lähen uuesti esimest linna vaatama, siis ilmub ikoon teises linnas et out of power.
Lasin mängu uuesti proovida ja tehes teist linna suutsin probleemiga kokkupõrkuda. Nimelt esimises linnas on power plant, mis peaks toitma teist linna. Elektri ostmine toimub teises linnas, kuid nigu lähen uuesti esimest linna vaatama, siis ilmub ikoon teises linnas et out of power.
Varem seda probleemi polnud, aga mingi sync jama. Kardetavasti ei saada seda mängu korda
Mängumootor töötab enam-vähem üksikult ja kuni 100K linnani.
"Hea mäng" , liigutasin sel nädalal 30 mili raha ühest linnaast teise ja tulemuseks on see ,et raha on lõplikult kadunud, nädal on möödas ja ma ei leia oma raha kuskilt üles . Nüüd tahan küll oma raha tagasi mis mängu eest välja käisin , tehakse küll uuendusi aga mäng läheb aina hullemaks, viusaali pool(sillad jne) ei korva seda mis mootoril viga, või antigi tasuta mäng selleks , et me simcity`t ei mängiks?
Tegelikult on lihtne , tuleb Cities XL juurde tagasi minna.
... kogu selle jutu juures on oluline osa ainult suuremate linnade teema sest see tegelikult annab väga üheselt mõista - neil pole soovi või ressurssi mängu suuremas plaanis korda teha ! Kahjutundega peab nentima, et kui nad modifitseerijaid just kogu koodile vabalt juurde ei lase, siis ametlikust allikast tulenevalt, ei saa see mäng mitte kunagi korda. Võrguvabaks tegemine võib anda muidugi teatud võimalusi, kuid kuna levitajaks on EA, siis ma siiralt kahtlen, et see oma lüpsilehmal liiga vabalt ringi joosta laseb ... _________________
Sai ka lõpuks mäng soetatud, üleval antud lingilt sai 15€ga.
Tänud!
Kui regioonide vaheline resursside jagamine töötaks, kaardid oleksid suuremad ja täispinnaliselt moditavad (linnad kokku ehitada, muuta raudtee ja kiirtee asukohta, lisada kiirtee sissepääsusid), oleks päris hea mänguga tegemist.
Mängime 4a sõbraga mapil, kus on 4 nelja linnast kogumikku.
Üks sõpradest väidab, et tal töötab elektri, vee ja reovee teenuste jagamine hästi.
Minul ja teisel sõbral jällegist ei tööta.
Kas see aitaks kui esmalt ehitada üks linn valmis ja alles siis hiljem uuesti mängu tulles teine linna ala claim'da? _________________ Winter is coming...
18€ 15€ kust te sellised hinnad saate? Sooviks ka osta Mäng on minu jaoks lausa sõltuvust tekitav. Ei saa arugi kui kell juba 3 öösel on ja kell pool 8 peab tööle minema.
Tundub, et viimaks peale update 8-t on mäng muutunud mängitavaks, kui soov on üksinda mängida mitme linnaga.
Enamus buge on kõrvaltatud.
Mis toimima hakkasid ilusti:
1. Raha vahetus ühelt linnalt teisele. Raha on siiamaani kiirelt ja turvaliselt üle läinud, proovitud üle 10x
2. Ressurside saatmine, eeldab, et teisel linnal on olemas koht, kuhu ressurse vedada ja esimesel olemas, kust saata. Toimib ilusti, 10x proovitud
Näiteks mõlemal on veokid või rongid, siis saadetakse rongiga kiirelt teise punkti, sealt siis veetakse vastavasse kohta laiali.
3. Elektri, vee ja kanalisatsiooni sünkimine - toimib nüüd tunduvalt paremini, kuigi veidi bugine, kui üks linn toodab näiteks 500MW voolu üle enda kasutatava ja teisi linnasid on veel lisaks kokku 5 tükki, siis see 500MW jagatakse 5-ga, iga linn saab kasutada 100MW voolu sellest, samamoodi jagatakse vett. Samas saab seda bugi osavalt ära kasutada, ehitades solar farm great worki, mis igale linnale annab 3000MW voolu tasuta, ise eneset on see ka vigane, sest 3000MW peaks minema kõigi linnade peale jagamisele, aga jagamise osa paraku ei toimi, seega iga linn saab 3000MW kasutada, ise olen suutnud maksimaalselt teha linna, mis kasutab 1200MW voolu.
4. Great workid varem ei syncynud, nüüd syncivad väga kiirelt ja korralikult. Enne põhimõtteliselt ei olnud võimalik solar farmi ehitada, nüüd toimib väga kiirelt ja hästi.
Mis veel uut je head, uued kaardid, veevabad, saab vabalt ehitada maaaluseid teid, nendest on palju kasu liikluse suunamisel. Eks vaikselt hakkab asi paika loksuma.
Hetkel saab vähemalt viisakalt mängida korraga mitme linnaga, nii, et asjad reaalselt ka toimivad, syncymine on kiire, igas linnas lased paar mängu tundi joosta ja ongi info sünkitud. Varem see ei toiminud üldse või toimis väga vigaselt. Näiteks võimalik ju ehitada 16 linna ja panna omavahel suhtlema. Peaks suht palju probleeme lahendama nendega, kellele ühe väikse linna majandamine igavaks jääb.
Kas nüüd toimib see, et teen ühte linna ülikooli, käivad teisest linnast koolis ka?
Linn A on ülikooliga, linn B on ilma.
Kumba linna mängida, et asi toimiks? _________________ Winter is coming...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.