Kes veel informatsiooni tahab, siis siin on pilt steami täielikust descriptionist:
Spoiler
Lisaks selle allika põhjal on BaW-is üle 90 uue questi, 40 POI, 30 relva, 100 individuaalset armouri juppi, 20 koletist ja 12 uut mutatsiooni.
Väidetavalt BaWi tulekuga saab mäng ka graafilist uuendust.
Kes veel informatsiooni tahab, siis siin on pilt steami täielikust descriptionist:
Spoiler
Lisaks selle allika põhjal on BaW-is üle 90 uue questi, 40 POI, 30 relva, 100 individuaalset armouri juppi, 20 koletist ja 12 uut mutatsiooni.
Väidetavalt BaWi tulekuga saab mäng ka graafilist uuendust.
Põhimõtteliselt terve uus mäng tänapäevamõistes, millele tavaliselt lisatakse DLC-d juurde veel;)
Vaikselt meenub, et keegi vampiirilaadne oli tavamängus üleskorjatavates märkmetes mainitud? Sama tegelast hakkab taga ajama?
Tea, kas saab jälle algtaseme 20+ ja oskused ümber jaotada? Mürgid ja märgid said proovitud, nüüd peaks puhtalt võitluse peale minema...
uhhh Päris vägev kindel ost Hiljuti just aprilli lõpus alustasin uuesti mängimisega ei tea kas sellel mingi lvl nõue ka on? hearts of stonel oli et lvl 30 vms peab olema.... äkki jõuan selleks ajaks lvl30 momendil lvl19
uhhh Päris vägev kindel ost Hiljuti just aprilli lõpus alustasin uuesti mängimisega ei tea kas sellel mingi lvl nõue ka on? hearts of stonel oli et lvl 30 vms peab olema.... äkki jõuan selleks ajaks lvl30 momendil lvl19
Mäng pakub spetsiaalselt tehtud karakterit kui sul endal sobivat ei ole. Niiet ära muretse, mängima saab hakata kohe. _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Gap, räägitud on lvl 35-st. Hetkel ei tea kas see on soovituslik (a'la 34+ recommended) või mitte.
Samas on võimalik otse BaWi mängima hakata uuest save'st, kus muid asju ei pea läbi mängima. Täpselt samamoodi korraldatud nagu HoSis oli.
Lisan veel paar linki, kus BaW'ist räägitud. Esimeses ka video, mis on inglise keeles (põhimõtteliselt sama materjal, mis oli lingitud mu eelmises postis).
Teises lingis on toodud nimekiri uute asjadega ning sealt leiab ka palju pilte (kõik esimeses postis).
Rand0m, tänan väga äge uurin neid linke kindlasti aga ma tavaliselt neid gameplay videoid väga ei vaata, ei taha mängu lõbu enda jaoks rikkuda
Hearts of Stone ajaks oli mul juba mäng läbi mängitud,olin juba level37vms aga nüüd jah alustasin hiljuti uuesti mängimisega,kuna mäng väga meeldib siis mõtlesin et kas see blood and wine nõuab ka kõrget levelit... aga pole hullu küll ma selle kõrgeks mängin ruttu
Väga hea, varsti saab mängida.
Kas keegi teab mõnda kohta ka, kust seda hea hinnaga saaks, Hearts of Stone sai Nuuvemist võetud, aga nüüdse puhul on kirjas, et saab aktiveerida vaid Lõuna-Ameerikas. _________________ Quid est veritas?
Kes teab vastust?
kui nii võtta,siis 18 euri pole ka teab mis suur summa maksta hea asja eest,aga ehk jah saab kuskilt kinquinist või GOG lehelt odavamalt.... kui ma ei eksi siis mingi aeg nägin seal gog.com lehel oli mingi 16€
Odavalt antakse ära, eriti kui asi peaks tulema sama hea kui eelnev expansion.
enamasti saab sama raha eest teistelt tootjatelt suht - same shit all over again with different hats and stuff _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sooty, viimase info kohaselt on BaW lausa 30+ tundi, kui HoS oli vaid 10. Veel paar võrdlust: 14000 rida dialoogi vs 6000; 20 uut koletist vs 6 (4 neist olid questidega seotud); 90+ questi vs 23+ jne.
Mõned väidavad, et BaWi võib oma mahu poolest eraldiseisvaks mänguks nimetada, seega on contenti küllaga. Eriti sellise hinna eest
eks näis kas hoiavad latti kõrgel. endal ammu mõlemad asjad juba eel tellitud algusest peale.. peale witcher 3 ei olnud enam kahtlust, et preorder tasub end ära _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Oleneb kas ta ostis baasmängu ja pluss season pass-i ja palju selle eest kokku maksis ja kas steami versiooni ? Teadupärast on steami versioonid kallimad... ise ostsin mängu väljatuleku ajal gog versiooni baasmängust ja maksin mingi 34 euri, sügisel ostsin hearts of stone lisaks 16 euriga ja ei saa öelda et kahetseksin seda... ,mõni ostab 40 euriga season pass-i ja siis tuleb aasta jooksul kaks näkast 1 tunni pikkust lisaosa
angel, palun täpsusta mille poolest preorder end ära tasus?
Selles osas tasus ära, et tegemist on igati väärt mänguga senise kogemuse ja sisu poolest. Enamasti preordereid eriti ei tee kuna enamik mänge ei ole seda väärt, ei tea kunagi millise käkki valmis tehakse või kui sisutu ja pealiskaudne mäng võib tulla.
Ehk siis investeering hetkel tundus end ära tasuvat. Hetkel pea mängu ja saadaoleva lisaosaga väga rahul. Näis kas järgnev tulev osa on kah ootamist väärt. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
launchi ajal proovisin mängida jäi seisma peale 10h... nüüd 3 päeva tagasi võtsin new game + save game ja hakkasin otsast peale...
uskumatu kuidas meeldib ei pea korjama igast jama ja decent start olemas. Samuti kasutasin console command ,et kõik POI lahti saada ei pea otsima taga neid.
just lõpetasin legendary feline mastercrafti ära nii wepig kui armor seti.
häiriski alguses ,et pidi liiga palju ringi jooksma questi läksid liiga aeglaselt või üldse progress. praegu mõnus mängida best gear olemas lihtsalt naudi seda vapustavat maailma ja graafikat.
muidugi story ja side questid ka ülikõvad kavatsen kõik läbi vaadata ja kuulata . ilma ,et peaksin muetsema ,et mingeid lilli vaja korjata või muud prahti.
launchi ajal proovisin mängida jäi seisma peale 10h... nüüd 3 päeva tagasi võtsin new game + save game ja hakkasin otsast peale...
uskumatu kuidas meeldib ei pea korjama igast jama ja decent start olemas. Samuti kasutasin console command ,et kõik POI lahti saada ei pea otsima taga neid.
just lõpetasin legendary feline mastercrafti ära nii wepig kui armor seti.
häiriski alguses ,et pidi liiga palju ringi jooksma questi läksid liiga aeglaselt või üldse progress. praegu mõnus mängida best gear olemas lihtsalt naudi seda vapustavat maailma ja graafikat.
muidugi story ja side questid ka ülikõvad kavatsen kõik läbi vaadata ja kuulata . ilma ,et peaksin muetsema ,et mingeid lilli vaja korjata või muud prahti.
Nõus. Itemization, loot, crafting - absoluutselt kõige nõrgem osa mängust.
99% mida üles korjad on mõttetu trash. 99% asju millest või mida craftida on puhas trash. Ühesõnaga "fluffy" on meeletult mängu sisse topitud ilma mingi vajaduseta. Samas ei saa väga pahane olla, sest RPG'sid kus olukord oluliselt paremini lahendatud ei tulegi pähe. Suht kõikjal on sama probleem. DA:I's oli crafting tunduvalt paremini tehtud, itemid ka veidi paremad (a'la sai leida kõrgema level requirementiga asju ning 100% unique itemeid väga unikaalsete omadustega), kuid koguvõttes mitte meeletult parem.
Aga jah, alates mingist hetkest sai selgeks, et niisama kaarti avastama minna puhtalt "looti" leidmise jaoks kaotas igasuguse mõtte. Esiteks oli Witcher Gear alates hetkest mil sede craftida said juba täiesti pädev ka mängu kõige raskema taseme läbimiseks. Teiseks, ka parimad Relic itemid olid heal juhul vaid grammi võrra paremad, enamasti mingi spetsiifilise mängustiili jaoks või siis visuaalse meeldimise puhuks. Kolmandaks, kõik Relic itemid scalivad, ehk never-ever ei leia sa kuskilt mingit rüüd või relvi, mis oleksid Über-head ning järgmised 10 levelit paremat ei leia. Ka parima kraami vahetad paar levelit hiljem välja. Kui mitte mingi uue jupi vastu, siis leiad täpselt sama Relic itemi aga kõrgema leveli ja stattidega.
Looti korjamisest sai pigem raha teenimise võimalus, et siis Witcher Geari craftida ja muid asju teha. Veidi jama IMO, sest inventory ei mahuta just palju ning ka hea hinnaga maha müümiseks tuleb suht palju ringi jebida.
Kusjuures minu arust oleksid nad võinud enamuse itemizationist ja lootist kuu peale saata. Witcher Gear + non-scaling Relic itemid ning nende craftimine olekski võinud kogu teema olla.
Isegi mängu atmosfääri mõistes veidi absurd, et Geralt näeb hullu vaeva, et mingeid retse koletisi maha lüüa mingi 50-300 mündi eest, samas kui suvalist bandiitide bandet maha lüües või lambi kasti avades saad sama või isegi kordades rohkema hulga raha või manti. Et nagu what the fuck is the point. Raha, mis contractide eest saab on nagu mingi mõnitamine - isegi Witcheri maailma kohta ebanormaalne, kui veidi ookeanis ujudes leiad piisavalt smugglers cache, et 10x teenida poole kergemini.
Endal panin new game+ modi peale, mis eemaldas selle lvl req nõude itemitelt. Saab pm kohe geari selga toppida mille suudad valmis craftida. Enda kogemuse kohaselt tähendab see põhiliselt mõõkade uuendamist kuna new game+ on soomuse mõju üllatavalt väiksem kui baas mängus. Nt enda bear school rinnasoomus oli baasmängus mul kolmandas iteratisioonis (ehk mitte max) ja sellega lasin new game+-s läbi kogu Skellige ja Kaer Morheni, ennem kui ta new game+ analoogi vastu välja vahetasin.
Blood and Wine is set in the lush Mediterranean Toussaint, a more vibrant and luscious sandbox than Skellige or Novigrad in the main game. that being said the map size is around that of the playable area in Skellige but with less water and more land, being host to around 20 new monster types that are sure to be a blast to hunt. Dialogue wise there are about 14 thousand lines of dialogue compared to the 6 thousand found in Hearts of Stone, almost all but ensuring that the fantastic writing and direction that makes the Witcher’s dialogue so interesting will not be lacking. Also added is a new dye item that changes the colours of your clothing, although it can only be obtained in the new area.
Another new feature is the vineyard in Toussaint that you are given as part of a quest. This serves as a hub for all of your activities in the DLC as well as a showcase for some of the game’s new features. Spending cash can upgrade the vineyard from a cheap shack to a house worth living in, complete with new displays for your armour and weapons. There is also a workbench to test out the games 12 new mutations that grant access to huge powers, such as coming back from the dead with full health and critical hits from signs that cause enemies to explode. These new features will take a solid investment to unlock but the reward is great.
Press Start takes us further:
The expansion also sees the introduction the of Dynamic Point of Interest system. While not much more detail was given, these are essentially landmarks in the game world the player can effect change on, from how it appears through to the presence of enemy NPCs in the area.
Along with a revamped user interface, the expansion also brings with it a number of other exclusive features like new mutations and combat abilities. For those that purchase Blood and Wine, it has been confirmed that features such as these will carry on into Hearts of Stone and the base game.
And Player2 caps off the trio:
From here, things start to open up – Geralt is introduced to the bodies of those murdered, as well as anyone who may have seen what went down and who may have caused it. It becomes apparent pretty quickly that this is gearing up to be a big, complex narrative, with intertwining paths and stories already appearing to take shape.
A big narrative isn’t all you should expect from Blood and Wine. You are given access to a vineyard, which also doubles as your main hub, that you can modify and play around in. You can also dye your armor (Geralt looks amazing in pink) and even put your unused weapons and armor on display inside the vineyards homestead. The level cap has also been upped from level 60 to 100 to accommodate those of you who can’t get enough Witcher-ing action. Most importantly, though, the overall inventory has been further cleaned up and refined, bringing with it an actual sense of function and purpose – something the vanilla version of the game sorely missed. Thankfully, you won’t need the Blood and Wine expansion to get the updated inventory as this will roll out in a free update for all Witcher 3 owners when Blood and Wine is released.
hm ise leitava kraami üle väga ei nuriseks, ikka leidis siit sealt reaalselt paremat relva aga kui juba endal witcher gear valmis siis oli tõesti natuke pointless mingit mõõka vms stuffi taga ajada. V.a muidugist eri relvad, mis questide käigus said või kusagil peidus oli (enamasti questi sees). Nende tagaajamisel oli küll mõte sees. Sai päris kergelt parema kraami kätte.
Vähemalt loot on selles osas korralik, et selle eest saab raha kokku korjata ja iga koobas ei ole samasugune kus lõpus on üks värske õun ja vanad püksid... kui ikka kõvasti madistatud siis enamasti sai tagasi tuldud kott lookas ja esimeses linnas rahaks tehtud mille tõttu rahalisi raskusi witcheri'is ei olnud ja ainuke mõte queste teha oli ex punktide teenimine + story. Raha oli nagunii lademetes _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mul oli asju lademetes, kaupmehed ise tavaliselt suht siuksed vaesed rahatud ja neile midagi väga parseldada ei saand enam. . noh, mis teha, kui kogu "ringluses" olev raha enda taskusse on korjatud
You get a house! In previous Witcher 3 adventures, Geralt got a magical chest unbound by the laws of time and space in which to store his stuff, but he never really had a concrete base of operations. Blood and Wine gives you a vineyard mini-mansion that you can upgrade with things like armor and alchemy stations (thank goodness).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.