Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dishonored märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Krunge
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 31.10.2012 21:25:15 vasta tsitaadiga

Pole veel vist räägitud siin teemas DLC'dest?

http://www.ign.com/videos/2012/10/25/news-dishonored-dlc-packs-revealed
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno1800
HV kasutaja
Rauno1800

liitunud: 23.08.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2012 23:03:22 Dishonored save game vasta tsitaadiga

Hey,
tegin endale formaadi arvutile ning kustus Dishonored save game ära, lõpetasin täitsa alguse esimese linna ära ning asusin uute linna (esimest korda uues linnas)
Ehk kellelgi oleks anda selle save gamet ?

_________________
Www.youtube.com/RFroyo
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 03.11.2012 10:44:28 vasta tsitaadiga

proovi http://www.techdiscussion.in/index.php?PHPSESSID=1f9887a31128b6b0e6c49aa4b1114f15&action=dlattach;topic=1565.0;attach=77
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 13.11.2012 23:39:49 vasta tsitaadiga

Tegin mängu täna läbi, lõppkokkuvõtteks ütleks, et paras pähkel oli story. AI oli ka suhteliselt hea icon_smile.gif
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 15.11.2012 00:12:44 vasta tsitaadiga

Väga hea mäng oli. Gameplay ja story thumbs_up.gif Graafika oleks võinud ainult parem olla.
Soovitan.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kutsu
HV kasutaja
Kutsu

liitunud: 10.11.2009




sõnum 19.11.2012 19:09:53 vasta tsitaadiga

Väikene probleem. Sai Dishonored ostetud game.co.uk kaudu ning kui key-d sisestada, annab steam teada invalid cd-key.

Mis teha? icon_confused.gif

_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anisse
HV kasutaja

liitunud: 25.11.2003




sõnum 19.11.2012 22:32:49 vasta tsitaadiga

Dishonored Steamiga ei olnud kuidagi seotud?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MNC Broz
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2012




sõnum 29.11.2012 03:11:21 vasta tsitaadiga

11 Dets tuleb esimene DLC ääd-on... RPS'i kirjelduse järgi ei kõla see just kuigi vaimustavalt.

Lisaks, Bethesda väidab, et Dish'i läbimüük oli üle igasuguste ootuste, nii-et karta on, et tehakse Dishonored II - Whalerim vms.(RPS)

Ise jooksutan peli juba teist korda...kõva kraam.

_________________
Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lazynator
HV kasutaja
lazynator

liitunud: 30.05.2012




sõnum 29.11.2012 19:48:57 vasta tsitaadiga

pole jupp aega nii head mängu mängida saanud , soovitan kindlasti!
_________________
el Bambito
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 20:10:54 vasta tsitaadiga

Tegin alguses normali peal läbi, nüüd tegin 2. korda Hardcore peal läbi nii et mitte kedagi ei tapa icon_razz.gif varsti tuleb 3. ring nii et tapan kõike mida näen, tahan näha kuidas Keskkond muutub icon_smile.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krunge
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 30.11.2012 01:09:39 vasta tsitaadiga

Ma tegin kusjuures samuti, aga see viimane tapamaja läks nii ebameeldivaks kätte, et jätsin pooleli. See mäng kuidagi suunab pigem headuse poole, see saab premeeritud. Lõpuks päästad sa ju sealset maailma halvimast ja mängu lõppedes osaled ju asja taastamises. Kui just kõige hullemat lõppu ei tee, aga milleks siis üldse kogu see questimine. Mängu käik sunnib pigem peale head lõppu ja mul polnud selle vastu midagi icon_smile.gif
Oleks muidugi hea teada, mis kõiki tappes mängukäik on.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MNC Broz
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2012




sõnum 02.12.2012 02:51:37 vasta tsitaadiga

Mõtlesin, et mängin teist korda selle pooljoostes ja enam-vähem hiireklahve klõbistades läbi, aga tutkit...selleasemel killer-ghostin jälle ning...Kuna ma võtsin seekordseks sihiks tappa ära kõik, kes relva kannavad, siis ajab üks teatud mudilasprintsess juba väga kahtlast juttu. Eks näis mis tuleb.
Karta on, et hiljemalt ülehomme olen juba kolmandal tiirul...

PS. Üks Insane difficulty DLC paluks, aitähh. icon_smile.gif

_________________
Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 02.12.2012 04:45:07 vasta tsitaadiga

Üllatavalt hää mäng. Siit-sealt võib nuriseda aga üldmulje on igati positiivne thumbs_up.gif

Nagu alati mängisin hiilides ja märkamatuks jäädes. Võtsin kohe hard taseme kuna enamasti tänapäeva "normal" on suht koht easy mode.
Mõnusalt suured, avarad levelid olid kus sai erinevast otsast probleemile läheneda. Hiilimist sai piisavalt rakendatud kuigi need "powerid" tegid asja kohati jaburalt lihtsaks. A'la aeglustad aja ja siis telepordid end kiirelt kõigist mööda ja paned liduma. Seda sinist kraami oli enamasti küllaga seega võis rahus igasugu võimeid kasutada. Kuigi osa situatsioone ei oleks vist võimalikud muud viisi olnudki kui oli vaja märkamatuks jääda kuna vastased ei olnud enamik ajast teatud asendis paika pandud, et sai kohe aru kus kohast läbi joosta. Eriti hea oli see, et vastastel oli mingi back-story. Ehk siis valvurid rääkisid omavahel jms lisa story'le. Mitte nagu tänapäeval juba kombeks, et kõik NPC'd on sinna paika pandud, et keegi neid laiaks lööks. Seega vahest pidi passima nurgataga ja ootama dialoogi lõpp ära ennem kui edasi sai liikuda thumbs_up.gif Lisab mängu õhustikule kõvasti juurde. Antud nähtus on tänapäeval suht harva esinev. Enamustes mängudes käib mäng sisuliselt "bott'idega" seega suht koht elutu värk. Õnneks seda siin ei esinenud.

Peab mingi hetk uuesti läbi tegema, jube fun oli tegelt järjest kõigile kõrri karata ja mööda map'i ringi lasta icon_lol.gif


-- enne kui ära unustan - > graafika oli kohati suht okse.gif eriti textuurid + textuuride laadimine mõnes üksikus kohas. Aga mida seal loota, Unreal 3 mootoriga tegemist ju icon_lol.gif

Tegelt graafiliselt eriti ei häirinud kuna teised elemendid olid mängul kenasti üle icon_smile.gif FOV sai kah keeratud kenasti juurde FlawlessWidescreen nimelise programmiga, mängu sisene valik jäi sutsu väheks.

Veider, et bethesda maigulist saasta seal eriti ei olnudki vist... tavaliselt kui bethesda isegi publisher rollis on siis suudetakse mäng muuta mingiks elutuks fetch questiks millel puudub absoluutne sisu ja tegevus. Selles osas positiivne üllatus moment.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Krunge
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2001




sõnum 09.12.2012 12:43:05 vasta tsitaadiga

MNC Broz kirjutas:

PS. Üks Insane difficulty DLC paluks, aitähh. icon_smile.gif


Kahe käega poolt! Aga see eeldaks tõesti läbimõeldud dlc-lahendust, lihtsalt vastastele elu juurde ja sinu suremine kiiremaks ei vea välja, kui sa läbid mängu kedagi tapmata või suisa märkamatuks jäädes. See eeldaks siis, et vastaste vaatenurk on laiem, kaugus suurem, kuulevad paremini jms. Kõik tehtav, aga tasakaal vajab paika ajamist/testimist. Siis tunneksin puudust mingist indikaatorist, mis näitaks, kas oled varjus, kas sind on märgatud jms, umbes nagu Thiefis või isegi Skyrimis hiilides.

DLC treiler http://www.bluesnews.com/s/137289/dishonored-dlc-trailer
Asi ise varsti väljas!
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MNC Broz
HV vaatleja

liitunud: 29.07.2012




sõnum 19.12.2012 20:33:14 vasta tsitaadiga

RPS mõtiskleb Heart of A Living Thing'i teemadel. Spoilereid pole. Klikka SIIA!
_________________
Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devilviper
HV vaatleja
devilviper

liitunud: 28.10.2007




sõnum 24.12.2012 18:08:40 vasta tsitaadiga

Mäng ise on tõsine segu BioShock, Assassins Creed, Hitman ja Super Mario`st. Mängu stoori on keskmine, ei midagi rabavat ning ei midagi halba, aga stoori muutub põnevamaks umbes mängu keskel. Ootamatu lõpuga mäng ning häirib see tegelane, kes rune korjates välja ilmub, rikub kogu stoori ära. Kindlasti pole see mäng oma kõrget poe letihinda väärt, peaks olema odavam. Mängitavus on hea ning graafiliselt ilus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 24.12.2012 19:46:58 vasta tsitaadiga

graafiliselt ta nüüd küll ilus ei ole, textuurid on nagu on.

art style on kena aga üks korralik high res texture päts kuuluks asjale kindlasti ära. Varjud võiks kah mitte läbi teatud esemete paista (trepid).

story ja gameplay on seal vaid ilusad + leveli disain on kohati päris mõnus ja mahukas.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 26.12.2012 15:35:42 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
graafiliselt ta nüüd küll ilus ei ole, textuurid on nagu on.

art style on kena aga üks korralik high res texture päts kuuluks asjale kindlasti ära. Varjud võiks kah mitte läbi teatud esemete paista (trepid).

story ja gameplay on seal vaid ilusad + leveli disain on kohati päris mõnus ja mahukas.


Story tegija, idee hea... on osatud kõigest midagi napsata.

Graafiliselt nii ja naa - texture pack on küll kole, aga arvestades olustikuga on asi märksa parem kui U3 mootoriga loota võiks.
Mäng ju tehtud ikka konsoolidele.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 26.12.2012 17:03:54 vasta tsitaadiga

teah, konsoole ka kõiges ei tasu süüdistada, nähtud ps3 peal paremat.

Väga silma ei riivanud aga kuidagi "ajast maas" oli kui nüüd graafika üle närida (npc mudelid ja näo ilmed). Aga parem kohati sitt graafika kui sitt gameplay ja story, nagu enamasti kombeks thumbs_up.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 26.12.2012 17:11:11 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Aga parem kohati sitt graafika kui sitt gameplay ja story, nagu enamasti kombeks thumbs_up.gif

Just just, selles osas ikka tegija mäng.

Kuigi ala oleks võinud olla AC3 või Saboteur laadne. Samas valikuid ja uitamist oli ikka päris piisavalt. Kindlasti tekkis vähem piiratud tunne, kui mõnes teises piiritletud alaga mängus.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devilviper
HV vaatleja
devilviper

liitunud: 28.10.2007




sõnum 26.12.2012 18:47:24 vasta tsitaadiga

Kahju on sellest, et mängutootjad kombineerivad, nad ei tekita midagi uut, see on kahetsusväärne. Kunagi julgeti teha midagi uut ja ainulaadset, tänaseks on see jäänud üsna kesiseks, enamus laenab kuskilt mängust tuntuid ja töötavaid elemente ning keerab sellega uue mängu kokku. Tehakse tohutult palju järgesid, mis lõpuks rikuvad hea mängu ära ning puuduvad sisuliselt uuendused, vaadakem või COD seeriat.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 26.12.2012 19:11:31 vasta tsitaadiga

devilviper, dishonored on uus ip, mitte järg.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 26.12.2012 19:29:36 vasta tsitaadiga

ta pidas arvatavasti seda silmas, et midagi väga "uut" seal tõesti ei olnud, mis oleks pahviks löönud kui uut laadi sisukas gameplay/edasiareng.

Kuigi päris "meinstreemiks" antud mängu ka ei kutsuks. Täitsa asjalik ja toimiv oli kokkuvõttes.

Endale hetkel meenuvad järgnevad asjad, mis tõi mängu ellu -> mängus olev süda (teadagi kelle oma see oli) kes andis uue viisi story edasi jutustamiseks. Power'id mida päris igas mängus ei ole kohanud (ei olnud eriti tunnet, et kusagilt otse maha copy - paste tehtud). Võitlussüsteem oli kah täiesti toimiv ja lihvitud.
Sai ise valida kahe süsteemi vahel ehk siis kas hävitad või jääd märkamatuks. Selleks anti ka sobilikud vahendid (teadagi, tehtud värk juba aga siiski - vähemalt anti valida ja mõlemad suunitlused olid fun'id). Ning mis peamine : NPC'del oli oma story enamasti rääkida (kasutada tuli seda südame eset nende peal või lihtsalt kuulata). Ehk siis npc'd ei tulnud sinna lihtsalt playeri jaoks kohale, et siis talle jalgu jääda ja liikuvaks märklauaks. Enamus tänapäeva mänge on just selle koha pealt suur 0. Nimetame kas või ühe uuema -> farcry3, npc'd olid vaid selleks, et sa saaksid kuule täristada märklaua pihta kes liikus ringi, mingit muud story't ega point tal ei olnud. Sama hea kui mängida mp mängu bottidega, pms sama sisukas ja "fun" ( vastukaaluks crytech'i ainuke hea mäng nimega farcry oli sarnasest puust süsteemiga nagu dishonored npc story osas aga mitte päris sama suunaga).
Ja muidugist ka level disain. Ei olnud koridori shooteri tunnetust vaid sai päris palju ringi joostud ja proovitud erinevaid lähenemis võimalusi.

ehk siis õhustik suudeti enamvähem usutavalt ellu tuua, enamvähem - ehk siis nuriseda saab ikkagi. Aga vähemalt mängu käigus ei tekkinud muljet, et mängiks mingit järjekordset sisutut tükki kus jäävad meelde vaid bug'id ja selle puudsed.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cubedude
Kreisi kasutaja
cubedude

liitunud: 20.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2012 20:40:38 vasta tsitaadiga

Huvitav eksperiment oli see mäng kuid nats segadusse ajav: suuremosa skillid ja võimalused kuidas neid skille kasutada oli kuidas vastaseid tappa (nagu nad promosid hästi palju et aja peatamist ja vastase kuuli ette viimist või rotte ja springtrape kasutada jms) kuid mängu olemus suunas stealth poole ja tulemuseks oli see et enda mängu jooksul ma ei kasutanud kordagi ühtegi sellist trikki, isegi püstolit kasutasin ainult mingite taimede peal. Ootan juba selle mängu järge kuna siis ma usun et on asi veel huvitavamaks tehtud ja need skillid jms rohkem välja mõeldud mõlema poole peale thumbs_up.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devilviper
HV vaatleja
devilviper

liitunud: 28.10.2007




sõnum 06.01.2013 13:13:09 vasta tsitaadiga

Angel seletas hästi lahti mida pidasin silmas. 5+ selle eest!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Dishonored mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.