Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 1 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
poroloon
HV kasutaja
poroloon

liitunud: 25.07.2010




sõnum 07.10.2010 13:42:15 Half-Life 1 vasta tsitaadiga

Hakkasin eile huvipärast taas HL 1. osa mängima, kaevasin oma kolahunnikust selle välja. Tundub, et see mäng on tehnilisi vigu täis icon_question.gif kuigi netist leitud walktrhough õpetab nii nagu poleks midagi valesti. Pean silmas leveli ehituse vigu, mitte programmi erroreid või buge (neid ma ei ole näinud).

Ühes kohas (On The Rail) ma ei saanud koridori blokeerinud kastidest üle hüpata. See sitapea lihtsalt ei hüppa kasti kõrguseni välja, keksib niisama kastide ees. Katseta kuidas tahad, jooksuga, kohapeal, külgepidi, tagurpidi. Õpetus ütleb: "Go into the hallway and shoot the trip mines on the stairs, then jump onto the boxes and up the stairs." (http://www.cyalchemy.com/ghaven/Information/wt.shtml/halfl.8.html) nagu kõik toimiks! icon_eek.gif Lõpuks pidin noclip koodiga seal kastidest läbi astuma, muidu edasi ei saanud. icon_sad.gif

Sama probleemi on varemgi olnud, et ei pääse mingisse tuppa või nurka, kuna samasugused tumerohelised kastid on ees. Aga need toad polnud muud kui laskemoon ja first aid. Nüüd siis oli kohustuslik läbikäik. :S

Kas keegi on üldse seda mängu läbi teinud ilma noclip koodita? Loll küsimus, muidugi on aga kuidas?! icon_lol.gif


viimati muutis poroloon 08.10.2010 22:20:59, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.10.2010 13:46:42 vasta tsitaadiga

poroloon, crouch-jumpi kasutad kah või?
ilma selleta mängu läbi ei tee.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 07.10.2010 13:48:03 vasta tsitaadiga

ei mäleta eriti midagi sellest. aga kas äkki pidi peale hüpet kükitama? et siis space+ctrl või mis iganes nupp see kükitab.

E: natuke aeglane
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kissu19
HV kasutaja

liitunud: 27.05.2004




sõnum 07.10.2010 14:00:07 vasta tsitaadiga

shift + space + ctrl

ehk siis

kiirendus + hüpe + kasti kohal õhus kükitad

_________________
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 07.10.2010 14:15:04 vasta tsitaadiga

Vana raske mäng võrreldes nende uutega. Ilmselt pead tuti enne läbi tegema, kui hakkad põhimängu mängima.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.10.2010 14:50:25 vasta tsitaadiga

jep, tutorialis õpetab kuidas jump assist moodulit (seljakotti) kasutada jah.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
poroloon
HV kasutaja
poroloon

liitunud: 25.07.2010




sõnum 07.10.2010 15:49:19 vasta tsitaadiga

wow, päris hull nipiga teema siis! :O
On tõesti palju raskem kui HL2, viimase olen korduvalt 100% koodivabalt läbi teinud. HL1 ei saa ilma surematuseta edasi selle mitmeharulise nokkija eluka ruumist, kus raketidüüs on vaja käivitada. icon_biggrin.gif

Kükitamist+hüpet kasutan küll, see on madalates kohtades ja madalatesse avadesse hüppamisega, aga seal koridoris oli päris avar ja palju ruumi ja see loll lihtsalt ei hüppa piisavalt kõrgele! Pole vahet, kas jooksuga või ilma.

Tundub, et vanad mängud on tõesti pööraselt rasked, eriti veel 2D aegade mängud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kissu19
HV kasutaja

liitunud: 27.05.2004




sõnum 07.10.2010 16:07:41 vasta tsitaadiga

Sa kaste ikka oskad lohistada ringi mööda ruumi?

SPOILER:
Seal ruumis pead granaati viskama auku ja kükitades liikuma, et häält ei kostaks.

_________________
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2010 16:30:24 Re: Half-Life 1 vasta tsitaadiga

poroloon kirjutas:

Ühes kohas (On The Rail) ma ei saanud koridori blokeerinud kastidest üle hüpata. See piix lihtsalt ei hüppa kasti kõrguseni välja, keksib niisama kastide ees.


Kasuta crowbari ja lõhu need kastid lihtsalt ära ? Ei mäleta küll ühtegi võimatut kohta Half Lifes. Lõpp oli küll raske ,aga tehtav.

_________________
Tere.
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 128
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
poroloon
HV kasutaja
poroloon

liitunud: 25.07.2010




sõnum 07.10.2010 18:17:55 vasta tsitaadiga

kissu19 kirjutas:
Sa kaste ikka oskad lohistada ringi mööda ruumi?

SPOILER:
Seal ruumis pead granaati viskama auku ja kükitades liikuma, et häält ei kostaks.

Selles kohas auke polnud, auk oli kusagil varem. Seal olid "rongid" - need sõiduriistad. Pidi ühelt maha hüppama ja teisele minema, aga see ruum, kust tuleb lülitada tõkkepuu üles oli kastidega blokeeritud ja üle hüppamine ei toimi, kuigi just üle pidi hüppama.

Tumerohelisi kaste ei saa lõhkuda. HL2-s saab pea kõiki kaste lõhkuda, 1-s ei saa.

Oskan muidugi kaste ja tünne lohistada, mida saab lohistada. icon_biggrin.gif Probleemid tulevad vaid leveli bugidest, nagu ka nüüd järgmine: "Jump from here onto the box and then onto the elevator. Press the button and ride the elevator down" (http://www.cyalchemy.com/ghaven/Information/wt.shtml/halfl.12.html) -- Aga mida ei juhtu on "elevator down", nimelt lifti nupp vilgub väga kiirelt punase ja rohelise vahel ja ei funka. Istun nagu loll seal platvormil. Seda kohta mäletan, et vanasti küll toimis. Ega siis midagi, härra Noclip tuleb jälle appi. icon_rolleyes.gif

edit:
Täitsa haige. Lambdas peab kaks kraani laht keerama, et vesi ujutaks reaktori üle. Ok, vesi tõusiski üles. "Turn both the valves to flood the Reactor. Now climb the ladder..." Mis redel??? Probleem on selles, et redelini ei ulata mitte mingi väega, vesi peaks nii 2 meetrit kõrgemal olema. Rohkem kraane ega nuppe levelis pole ka. Olen hl1 mänginud varem 1,5x ja see kord jääb nüüd viimaseks, nii haige ehitusega ja vigane mäng, cheat, cheat, cheat! icon_sad.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2010 19:52:07 vasta tsitaadiga

Läksin lolliks selle mängu peale..Ilma walkthroughta aijud piinlevad liiga palju.Konda mööda koridore ringi,aga õigesse kohta ei jõua..
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 07.10.2010 19:58:27 vasta tsitaadiga

mis te räägite? kui ma seda mängisin siis mul polnud internettigi et walkthroughsid lugeda ja ikkagi sai läbi tehtud.
vigane mäng? mäletan et sai GOTY edition läbi mängitud ja asi töötas väga hästi. kui harva esines bug siis sai võtta savegame ja töötas nii nagu peab.

ja vahel on ikka tihendi viga kah.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 07.10.2010 20:28:37 vasta tsitaadiga

tänapäeva noored ei viitsi mõelda enam eriti, nagu näha ka tänapäeva mängudest, enamus mingid jube lihtsad ikka RE5 oli ikka lamedalt lihtne, võrreldes esimeste osadega kus pidi ikka nuputama ja mõtlema ka, samuti tombraideri uuemad osad suht lihtsad ikka võrreldes vanadega! HL1 oli tase omaette ja sai kõik läbi tehtud ilma koodidetta kuna polnud tollal veel isegi internetti kodus!
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muff
Kreisi kasutaja
muff

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2010 20:31:30 vasta tsitaadiga

Half Life 1 oli üks esimesi orikaid mänge mida ostsin, sigakõva mäng siiamaani! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mrxx
Kreisi kasutaja
mrxx

liitunud: 27.09.2003




sõnum 07.10.2010 20:39:28 vasta tsitaadiga

Ise olen seda mängu korduvalt läbi mänginud ja ilma koodideta. Minul ei esinenud ühtegi bugi mängu läbimängimisel.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.10.2010 21:26:46 vasta tsitaadiga

Lugematul kordadel seda lõppu teinud, kaasa arvatud hardiga thumbs_up.gif üks parimaid mänge, mis eales tehtud.
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
poroloon
HV kasutaja
poroloon

liitunud: 25.07.2010




sõnum 07.10.2010 23:20:01 vasta tsitaadiga

Huvitav, kas kellelgi seal Xen-i lagedas avaras osas mäng crashib, kus need ülipikad vardad (kaljumoodustised?) püsti on ja mingid augud all maa sees, mille abil peab üles kõrgele hüppama? Mul ka eelmistel mängukordadel alati jäi mäng kinni üles kõrgele hüppamise juures ja viimati kostnud heli hakkas poole sekundilise jupina loop-ima. ctrl+alt+del aitas, muu mitte. icon_biggrin.gif Alati sama koha peal jäi kinni. Rohkem pole mujal crashinud, tundub suhteliselt kindel tarkvara olema. Jõudsin mängu algusest lõpuni.

Kuna siin teistel ei tundu neid probleeme olevat, äkki on mu mängu plaat vigane? icon_biggrin.gif

Eile lõuna ajal alustasin HL Blue Shift-iga (meeldis rohkem kui HL ise, koomiline on teise nurga alt vaadata ja sai 100% ausal teel mängitud) ja Blue Shifti lõpetades (õhtupoolikul) alustasin HL-iga, kus ma juba mainisin, et pidin vähemalt 2x kasutama noclip koodi ja muidugi surematus peal alates sellest nokkadega elukast. icon_biggrin.gif

See hüpe+kükk aitas mõnes teises kohas kastide peale saada, aga seal koridoris ei saanud, ma ei tea. Ja lõpupoole see "long jump" käib edasi liikumisega koos kükitades ja seejärel kohe hüpates, kükinupp ka all hoida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 08.10.2010 00:43:37 vasta tsitaadiga

Ainus mäng mida ma olen rohkem kui kaks korda läbi teinud (umbes 5 korda)
Ma kasvasin selle mänguga, polnud internetti, kiiret arvutit aga mul oli HL1 ja oi sa vana kui tore see tol ajal oli, good old times.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2010 07:39:42 vasta tsitaadiga

Blue Shift oli hardiga tublisti lihtsalt kui HL1. Half Life Opposing Force aga oli kõvasti raskendatud. LAN's ka võrgusõjas Opposing Forces muudkui sniper riflega sai pähe aimitud ja karjuti tekste "Sniper n00b".
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
poroloon
HV kasutaja
poroloon

liitunud: 25.07.2010




sõnum 08.10.2010 11:39:14 vasta tsitaadiga

Arvestades seda, et ma HL1 avastasin 2001.a. ja enne seda olin näinud ja mänginud vaid 2.5D-mänge: Wolf3D, Doom (I,II) ja Duke3D, siis see oli päris shokeeriv, kuidas need "real 3D" mudelid liikusid ja inimesed rääkisid ja tegid "oma rida" icon_biggrin.gif Ometi mäng oli siis, kui ta avastasin, juba ligi 3 aastat vana! Arvutis polnud videokiirendit, lasin software peal mingi 400x300 resoga. icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 08.10.2010 16:48:02 vasta tsitaadiga

poroloon kirjutas:
Arvestades seda, et ma HL1 avastasin 2001.a. ja enne seda olin näinud ja mänginud vaid 2.5D-mänge: Wolf3D, Doom (I,II) ja Duke3D, siis see oli päris shokeeriv, kuidas need "real 3D" mudelid liikusid ja inimesed rääkisid ja tegid "oma rida" icon_biggrin.gif Ometi mäng oli siis, kui ta avastasin, juba ligi 3 aastat vana! Arvutis polnud videokiirendit, lasin software peal mingi 400x300 resoga. icon_biggrin.gif


haha, sama siin icon_lol.gif
Ma pelasin 11 tollise kuvariga icon_lol.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kapitan
Kaevur
Kapitan

liitunud: 21.10.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2013 19:13:00 vasta tsitaadiga

Siit saab tõmmata Half-Life alpha versiooni 4 septembrist 1997. Mäng ise tuli välja aastal 1998 novembris. Ehk siis ligi aasta noorem build.

https://docs.google.com/folder/d/0B1G0LxOL9vJEWmZ4dnZrR29OOU0/edit



ei ole viirus icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009




sõnum 12.07.2017 13:41:21 vasta tsitaadiga

http://www.guru3d.com/news-story/half-life-receives-a-new-official-patch.html

ei ole hl3

_________________
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Half-Life 1
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.