107h
lvl 24 dual dagger roog
teist korda enam ei viitsiks.
vankooli baldurs gate/neverwinter/icewind olid paremad ; )
aga kui võrrelda nüüd teise hetke mängudega, siis muidugu vaieldamatult parim. Bugge ei kohanud, crashe oli, kuid mitte palju. Jooksis sujuvalt, kui graafika natuke maha keerata ; ) _________________ Anar kaluva tielyanna!
Mnjah, Pentium G prosega võib lutsu visata, mängu sain küll käima aga suht mängimatu, hea et kohe ostma ei läinud, peab vist mingi i5e omale vaatama, ei tea kas see ongi tuleviku trend, et mängud tahavad vähemalt nelja tuumalisi
Proovisid masinaga, mis profiilis? Ilmselt jääb rohkem asi GPUde koosluse taha, sest Frostbite on vägagi ablas uue raua järele.
Sa ikka tead, mis mootoril ja mis GFXiga DAI on ehitatud? 970GTX ei vea Ultra sätetel fullHDs seda mängu kuuekümne kaadrini sekundis, seega mingi 460GTX SLI kooslus sureb 720P Low peal.
107h
lvl 24 dual dagger roog
teist korda enam ei viitsiks.
vankooli baldurs gate/neverwinter/icewind olid paremad ; )
aga kui võrrelda nüüd teise hetke mängudega, siis muidugu vaieldamatult parim. Bugge ei kohanud, crashe oli, kuid mitte palju. Jooksis sujuvalt, kui graafika natuke maha keerata ; )
Vanakooli RPG-dega muidugi võrrelda polegi mõtet. Sarnasust pole pm. ühegi nurga alt ollagi. DA:I on läbi ja lõhki action-rpg koos dramatic, cinematic storytellinguga. Pigem peaks teda võrdlema Witcher 2-ga ning mõne aja pärast Witcher 3-ga ning ME seeriaga.
See teist korda viitsimine on selliste mängude puhul alati nii, et tavaliselt läheb paar kuud aega enne kui piisavalt isu ja energiat jagub. Mäng on ikka liiga retsilt pikk ja mahukas, et mitu korda järjest läbi teha. Vaevalt, et keegi väga BG-sid või kasvõi DA:O'd mitu korda järjest läbi suutis teha.
Samas mängukogemust annab kindlasti väga kõvasti muuta, kui uuesti tegemiseks läheb. Võtta täiesti erinev tegelane, teine rass, sugu, klass. Keep'is muuta kõik eelmiste osade valikud ära, et maailm oleks võimalikult teistsugune. Eelistada hoopis teisi valikuvariante dialoogides. Kasutada rohkem teisi meeskonnaliikmeid jne. Usun, et Replayability on siiski päris hea.
Muidugi on ka Multiplayer olemas, mis vajab mängimist. Pole veel jõudnud süveneda, aga tundub, et pm. ME multiplayer with swords and magic. Seega why not.
MIna tegin DA:O kahel korral lõpuni. Esimese hooga pira. ning siis hankisin umbes aasta hiljem originaali koos kõikide lisadga ja läks uuesti lahti. _________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
Son of a bitch. Save game ei saa importida enam. Kena ,et ma umbes 5 aastat olen neid kuradi save kaasa vedanud igalt poolt ja need ei ole väiksed failid ,gigades. _________________ Tere.
Son of a bitch. Save game ei saa importida enam. Kena ,et ma umbes 5 aastat olen neid kuradi save kaasa vedanud igalt poolt ja need ei ole väiksed failid ,gigades.
Eks selle tõttu vist valitigi teine tee. - Dragon Age Keep'is saad kõik valikud endale sobivaks näppida. Iseasi palju sa neid enam mäletadki. Selles suhtes pole võib-olla nende vanade savede olemasolu niiväga tähtiski - vaevalt, et sa mäletad mitu aastat vana playthrough pisikesi nüansse.
Ega suurt ei mäletagi midagi Originsist on midagi meeles kuigi DA2'st on null täiesti. Sellepärast olekski hea importida saved ,nüüd järgi meenutada on keerukas. Variant oleks muidugi mõlemad mängud peale installida ja journalist järgi uurida ,aga see on tükk tegemist jälle. I mad. _________________ Tere.
Kui ma esimest korda Dragon Keepi logisin, siis ta midagi mu vanadest savedest siiski vaatas. Valdav osa valikuid oli ka paigas, v.a paar pisiasja. Nii et ehk on siiski kasu
esmamulje on päris hea. jookseb hästi, pilt on kena, gameplay ja combat mugavad, pole ühtki halba sõna öelda peale pika laadimisaja.
tesellation, post-process ja msaa maha keeratud, ülejäänud high ning hbao
Kui mängul on üks viga, siis see on soundtracki tagasihoidlikkus. Mitte kvaliteet ja olemasolu, vaid pigem selle mängimise sagedus, volüüm jms. Tundub, et paljudel on see üldse bugine, seega on raske teada milline täpselt Bioware originaalne ettekujutus oli, kuid nii nagu ta mul mängib, jääb vähemalt väheks. Liiga palju avastamist vaikuses. Samas, kui müüsika mängib siis on ikka väga kõva.
Päris kõva on vahest Tavernis kuulda DA:O'st tuttavat lugu. Kerge nostalgia.
Soovitan Youtube'st soundtrack käima panna, kui niisama mappides ringi joosta ja pisemaid sidequeste teha või herbe korjata. Mängu võlu on tunduvalt tugevam, kui sountrack veidi rohkem ja stabiilsemalt esile tuua.
EDIT:
Pagan, olen nii kaua Dorian'i ja Bull'iga ringi jalutanud, et
Spoiler
nad hakkasid lõpuks omavahel keppima. - Alguses lihtsalt mingi tagamõttega erootikajutt aga lõpuks rääkisid suht avalikult juba sellest mitu korda öösel trukkisid. Nii vist juhtub, kui kummagagi suhtesse ei astu. Scary stuff.
Ei tasu ka seda muidugi unustada, kes veel näinud pole:
Sa ikka tead, mis mootoril ja mis GFXiga DAI on ehitatud? 970GTX ei vea Ultra sätetel fullHDs seda mängu kuuekümne kaadrini sekundis, seega mingi 460GTX SLI kooslus sureb 720P Low peal.
Vau.
Aga, ma pakun, et GTX460sli (kui töötab) jooksutab mängu FHD medium/high peal ligi 30fps average... rääkimata 720p/low.
Sa ikka tead, mis mootoril ja mis GFXiga DAI on ehitatud? 970GTX ei vea Ultra sätetel fullHDs seda mängu kuuekümne kaadrini sekundis, seega mingi 460GTX SLI kooslus sureb 720P Low peal.
Vau.
Aga, ma pakun, et GTX460sli (kui töötab) jooksutab mängu FHD medium/high peal ligi 30fps average... rääkimata 720p/low.
Kindlasti peaks GTX460SLI mängitav olema. Kordades min. nõuetest üle. Kuid jah - prose puhul alla neljatuumalise välja ei vea.
Minimum:
OS:
Windows 7 or 8.1 64-bit
CPU:
AMD quad core CPU @ 2.5 GHz
Intel quad core CPU @ 2.0 GHz
System RAM:
4 GB
Graphics CARD:
AMD Radeon HD 4870
NVIDIA GeForce 8800 GT
Meenutaks, et kellatud 970 ei vea fullHDs ning kõik põhjas kuutekümmet kaadrit sekundis ära, aga okei.
Seda sellepärast, et paar graafikasätet imevad 90% fps'i ära. Kui rahulduda keskpärase AA-ga ning paar asja ultra pealt high peale panna, siis peaks vabalt saama väga mängitava FPS'i ka väga vana rauaga. Ma hoian hetkel üksiku GTX 760-ga average 50 FPS FHD-s, enamus asju on ULTRA. Kange AA on maas ning tesselation, post processing and effects quality veidi kärbitud. Mäng näeb minu jaoks vägagi kaunis välja.
Arvan, et sul on lihtsalt liiga kanged nõudmised performance'i osas. Minu jaoks algab mängitav FPS juba 25 pealt ning 60 on puhas luksust mida ei eelda uuemate mängude puhul mitte kunagi, veel vähem kõik täiesti ULTRA peal topitult. Proovime ikka meelde jätta, et PC peal peakski ULTRA enamasti seda tähendama, et planeedi peal on loetav hulk inimesi, kes nii võimsa rigi endale kokku pannud on, et seda endale lubada. A'la uusimad GPU'd in quad SLI jms.
See selleks...
----------------------------
Mäng läbi. Dual Dagger Rogue, lvl 24, Inq lvl 19. - ca. 120h. Lvl 25 tundub reaalne, lvl 26 arvatavasti uber-grind 100% completion run teema. Inq leveli oleks veidi veel suuremaks pigistanud, kui rahadega paremini ümber käinud oleks. Muidu tegin kõik ära, mis võimalik va. mõned mosaiigi tükid. Neid mängu lõpus taga ajada on põhimõtteliselt võimatu, sest puudub ju igasugune quest marker. Kui esimese korraga mööda jalutasid, siis suure tõenäosusega enam sinna kaardi otsa naljalt ei komista.
Mänguga üldjuhul väga rahule jäänud. Kuid ilmselgelt peab Bioware veidi asju veel lihvima, et niivõrd suure mängumaailmaga mängu pidevalt huvitavana hoida. Hetkel tundus, et siiski liiga palju tühja ja laias laastus ebavajalikku jooksmist kaartide peal. Selle juures on ühest küljest hea, et main quest on suhteliselt kiiresti läbi tehtav ja põhimõtteliselt jääb puhtalt sinu tegelase võimekuse ja poweri olemasolu taha kinni, kuid teisest küljest ilmselgelt liiga tagasihoidlik.
Näiteks on vist isegi enamus mappe täiesti soovituslikud. Storyline nagu tundub tähtis, kuid tegelikult ei muutu tegemata jätmise puhul main story's midagi. Puhtalt XP, itemite, lore kogumine. Oleks võinud veidi rohkem neid omavahel siduda kuidagi.
Paar soovitust ja fakti uutele mängijatele.
1) Kui plaan minna completionist runni peale välja, siis valige kõige kõrgem raskustase. Mängu viimane missioon on soovitusega lvl 15-19, kuid full runn'i lvl 24+ puhul on see vähemalt Hard peal suhteliselt lebo.
2) Mängu Main Story ja Side questide stuff on umbes suhtes 1:8 - ehk, Main contenti on tunduvalt vähem, kui kõrvalist teemat. See aga tähendab, et kui full runn'i puhul liiga palju Main Storyt alguses ära teete, siis on pärast jõhker grind ilma põhjalike dialoogide ja muu sellisega. Erinevate tegelaste dialoogid ja muud teemad, - mis on kõik 9/10 kvaliteediga enamasti - uuenevad ainult peale main questline arenguid. Mul õnnestus ca. 80h juures juba viimase paari missioonini jõuda ning siis kütsin põhimõtteliselt 40h ainult party banteri ja sidequest dialoogide seltsis mööda mappe ringi joostes. Lõbus seegi, kuid vahest tekkis tunne, et tahaks nö. "kodubaasis" mingeid arenguid näha. Seda aga niisama ei juhtu. Jah - vahest on ilge tahtmine peale Main Story missiooni kodubaasis kõikidega jutustada - ning see võib vahest tunnike aega võtta, kuid korraga kogu selle lõbu nautimine tähendab, et pärast tiksu nö. kuivalt mõnda aega.
3) Kulutage julgelt powerit uute alade avamise jms peale (va. main questline, mis on Rohelise rifitga märgitud - selle käivitamine paneb main story edasi liikuma, selle üle mõelge). Powerit on mängus pm. lõpmatuseni ja väga lihtne koguda.
4) Ärge kartke Hinterlandsist kiiresti välja liikuda. Tegelikult üks standardsemaid ja nö. igavamaid alasid üldse. Mitmed teised kohad on tunduvalt huvitavamad. 99.99% questidest jms. saab teha ükskõik mis mängu faasis - ka peale mängu, seega ei pea paanitsema.
5) Main questi rushimine mõõdukuse piires kuni Skyholdini on suhteliselt hea mõte, sest siis avaneb mäng suht täies mahus.
6) Craftige palju ja julgelt. Kõik resurssid mängus va. see mida võimsaimate Rune'de jaoks vaja ning Tier 4 kraam, taastub. Ehk kui piisavalt pisemaid war map queste ning manuaalselt resursside korjamist teha, siis võib craftida suht lõpmatuseni. Saate kõik oma tegelased suht nii riidesse ja relvadesse panna nagu tahate. Erinevad craft materialid näevad visuaalselt erinevad välja, special armoritel on oma "Look", ning teatud "Fade-touched" materjalidega (Suht random dropid vaenlastelt - justkui taastuv ressurss aga ebakindel) asjadega on võimalik ka class-restrictionid ära kaotada. Vabalt võid oma maagile Heavy Armori selga visata.
7) Hoidke oma advisorid war mapis pidevalt tööl. Kui muud ei viitsi teha, siis korjaku resursse, sest neid võib end-game upgradede peale päris kenasti kuluda. War-Map time jookseb päris eluga samas tempos. Vabalt võite pikemad asjad tööle panna ning mängu kinni panna. Taustal töö käib.
8) Mängus on 1 tasuta respec võimalus (blackmith/undercroft store) ja hiljem pidevalt kallineva hinna eest lõpmatuseni. Ärge kartke skillidega veidi eksperimenteerida ja erinevaid builde proovida.
9) Erinevates mappides on erinev vastaste tase ja scaling, mis sõltub ka asukohast ning vaenlastest endist. Ehk, teatud mapid on avamise hetkel väga rasked ning jäävadki suht raskeks pikaks ajaks, sest vastased leveldavad kaasa, ning mõnes mapis leveldad vastastest ilusti ette ja kõik on pushoverid pärast. Väga lihtsat loogikat siin pole, seega avastage julgelt, kuid arvestage, et teie avastamise eelistused võivad teid viia kohtadesse, mis pole ühegi valemiga teie antud leveli ja itemite tasemele võimalikud.
10) Keda huvitab romantika teema siis pange tähele, et Bioware on veidi tropp ja ei erista ilma tulemuseta flirtimist ja täismahus romance ikoone. Ehk, mängus on mitmeid tegelasi kellega saab regulaarselt flirtida, kuid kellega full romance pole kunagi võimalik (vbl tuleviku DLC mõne puhul). Ma flirtisin alguses kõigiga, siis tekkis suhte võimalus ühega, kuid huvitas hoopis teine rohkem. Seega canceldasin esimese romance ära, ainult et siis avastada pärast, et selle teisega asi flirtimisest kaugemale ei jõuagi. Bastards. - On nii rassi, kui ka soo piiranguid.
11) Mini-spoiler - Shardide kogumine -
Spoiler
jah, neil on mõte. Praktiline. Kasulik.
- Full spoiler
Spoiler
kõik resistid +16% ühe questi kaudu. Kahjuks aga saad kõik shardid kokku suure tõenäosusega alles full run'i lõpuks ning selleks ajaks on kasu suure tõenäosusega tunduvalt väiksem.
Ma olen juba 7 tundi Hinterlandsi areas ja queste leian aina juurde, üritan kõikvõimalikud asjad enne main storyga edasi liikumist ära teha. Üks küsimus on "energize" kohta. Ainult magega saab energizeda, aga kas selle jaoks on mingit eraldi skilli vaja või kuidas seda täpsemalt teha tuleks? Nt. mingite tõrvikute süütamine "energize" abil jms. Ei taju ära.
Ma olen juba 7 tundi Hinterlandsi areas ja queste leian aina juurde, üritan kõikvõimalikud asjad enne main storyga edasi liikumist ära teha. Üks küsimus on "energize" kohta. Ainult magega saab energizeda, aga kas selle jaoks on mingit eraldi skilli vaja või kuidas seda täpsemalt teha tuleks? Nt. mingite tõrvikute süütamine "energize" abil jms. Ei taju ära.
/Never mind..parem hiire klikk lihtsalt.
Jah, energize on puhtalt ükskõik mis magega "interact" nupu vajutamine. Click või "F".
Soovitan Hinterlandist vahepeal siiski ka väljas käia ning veidikene main story't nõksutada ja muudesse aladesse piiluda, sest alasid on siiski päris palju. Mängus on nii mõnedki väga tähtsad asjad mida ilma main story't edasi liigutamata kuidagi kätte ei saa. Arvesta sellega, et peaaegu mitte ükski mission ei kao ära, pea ükski quest ei jää tegemata, kui main storyt arendad. Maailm küll muutub, mappides võib sisu veidi muutuda olenevalt sellest, kuidas storyt arendad, kuid questid on üldjuhul alati tehtavad suht samamoodi. Seega ei ole otseselt ühtegi põhjust ala nö. "puhtaks kammida", et edasi liikuda.
Sageli on asjad ka nii, et mõne mapi jaoks avastad uusi queste ja alasid alles siis, kui main questi edasi liigutatud või war mapis spets missioone tehtud.
Ise soovitaksin main questi tiksutada ning uusi mappe avada ja külastada kuni sul on:
1) Skyhold
2) Class Specialization
3) Kõik party memberid
Siis on nö. rahu majas selles suhtes, et saad täpselt sellise party kokku panna nagu tahad, enda tegelast arendada täpselt nii nagu tahad ning pm. kogu mängu kaart on sinu ees kõikide oma aladega lahti, mine kuhu tahad ja tee nagu tahad asju.
------
Ise alustasin uut mängu. Qunari Mage. Female. Päris badass värk tegelt. Seista kõigist peajagu kõrgemal ja ülbitseda. Meeldib ka see, et kuna Qunari'del kiivreid üldjuhul ei ole, vaid face paint, siis on lahe seda peal hoida. Huvitaval kombel ei kao see ka conversationi ajal ära. Kõik muud kiivrid kaovad, face paint mitte. See on bad-ass tegelt.
Archangel, Mina kui esimest korda Dragon Age-i süvenev, mida selle "kuni Class Specialization on" all mõtled?
Kõik klassid saavad lvl10 peal specializationi ehk main klass jaguneb kolmeks väga unikaalseks alamklassiks. Valida saab neist ainult ühe ning tagasiteed ei ole.
Muuaseas ainuke olukord kus 12(!) pütti health potioneid saab kasutatud on draakonite maha võtmine. 30h kandis esimese maha võtmine ie tundunud nii raske aga >40h kandis pidi ühte draakonit teist korda tegema, 8 pütiga oleks tõenäoliselt tunduvalt rakem. Inquisition perks seas on kuskil see +4 pütti.
viimati muutis Levelxer 24.12.2014 19:24:40, muudetud 2 korda
Muuaseas ainuke olukord kus 12(!) pütti health potioneid saab kasutatud on draakonite maha võtmine. 30H kandis esimese maha võtmine ie tundunud nii raske aga >40H kandis pidi ühte teist korda tegema, 8 pütiga oleks tõenäoliselt tunduvalt rakem.
Draakonite raskus kõigub ka omajagu. Ei ole päris kindel, kas neil levelid scalevad või mitte, või on mingi kindel tugevuse järjestus, kuid see rada midapidi mina asju tegin viis paar korda küll täiesti võimatute draakonite juurde.
Maksimaalse edukuse jaoks tasub uurida mis element tüüpi draakon on ning selle vastu resistance potioneid võtta. Muudab asja tunduvalt lihtsamaks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.