Eks ootame mängu enda ka ikka ära. Reklaamide ja kodukate sisu baasil mängu mahategemisel on see probleem, et seotust mänguga võib kõigel sellel väga vähe olla. Marketingi eesmärk on inimesed ostma panna, olenemata sellest milline mäng ise on. Kui laste turuosa on nii tähtis ja selle saamiseks on vaja kodukale selline tekst panna, siis las olla. Selliste asjade põhjal niivõinaa enam tänapäeval mänge osta ei tasuks.
AAA releaside puhul on minu jaoks peamine mõõdupuu mängu ostmiseks TotalBiscuiti ja teiste sarnaste youtube tegelaste arvustused, kus kriitikaga tagasi ei hoita ning samas põhjuseta maha ka ei tehta. Lisaks muidugi devvide eelmiste mängude ajalugu.
Indie developerid suudavad enamasti release'ni viiva aja jooksul juba mängu nii laialt levitada ja sisu avalikustada, et saab suht hästi ise piisavalt täpse pildi kokku panna. AAA tiitlite puhul aga on marketing hype ja kõik muu nii ülepaisutatud, et enda jõududega on väga raske mängu ostmise üle otsustada.
Ma soovitaks unustada enamiku sellest mida Publisherid mängu kohta välja lasevad ja selle asemel oodata esimesed erapooletud arvustused enne ostma minemist või maha tegemist.
Ootame ikka mängu ära jah, ainult ma kahtlustan, et siis on veel rohkem materjali, millega toda tümitada.
Igasugu totaalküpsised on ka hit-or-miss. Mõne mängu puhul räägib ta nagu mu oma mõtteid, aga teisel puhul (nt uus Thief) ei väsi ta kiitmast asja, mis minu jaoks on täielik junn. Ise mängida on ainuke võimalus veenduda mängu mängitavuses. Tänapäeval aga demosid ei tehta väga enam ja siis polegi muud võimalust kui "mängida sõbra pool". Rolli mängib minu jaoks ka produtsent, sest sinna läheb arvatavasti suur osa rahast. Siinkohal on produtsendiks kurikuulus EA Games, kuhu ei taha sentigi anda.
Huvitav demode mittetegemise juures on see, et nad pidavat müüki vähendama, mis pole ime, sest inimesed saavad veenduda, et hype oli vale ja mäng tegelikult jama.
Huvitav demode mittetegemise juures on see, et nad pidavat müüki vähendama, mis pole ime, sest inimesed saavad veenduda, et hype oli vale ja mäng tegelikult jama.
Pikkade ja sisukate RPG-de puhul ei oma demod niivõinaa erilist mõtet kuna tihti võib minna tunde enne, kui story pöördub huvitavaks ning gameplay elemendid kõik kättesaadavaks muutuvad.
DA:I-s ei tundu eriti mingeid gameplay elemente olevat. Vanadel mängudel nagu Darkstone, Diablo olid kõigil demod ja neist sai täiesti adekvaatse tunde, milline on täismäng. Demo võib maksta raha, aga väidetavalt maksab piraatlus kah. Ja see on paljude jaoks alternatiiv olematule demole, kahjuks või õnneks.
150 tundi on stoorit. Graafika kena, crafting tundub huvitav, ning tactical camera tagasi.
Kas tõesti suudavad peale DA2 floppi teha midagi head? (kuigi stoori ise DA2s oli ju täitsa nitshevoo)
Konsooli demo? Näod olid ilmetud ja press A to pick up... Korralikku PC demot tahaks näha
Vaevalt, et PC demosid väga näidata tahetakse. Siililegi selge, et PC peal näeb asi tunduvalt parem välja ning see võib konsoolikate peal müüki vähendada. Publisherid ei taha konsoolika omanikke enne häbistada, kui mäng väljas ning esimesed suured ostulained tehtud.
Konsooli demo? Näod olid ilmetud ja press A to pick up... Korralikku PC demot tahaks näha
Vaevalt, et PC demosid väga näidata tahetakse. Siililegi selge, et PC peal näeb asi tunduvalt parem välja ning see võib konsoolikate peal müüki vähendada. Publisherid ei taha konsoolika omanikke enne häbistada, kui mäng väljas ning esimesed suured ostulained tehtud.
Oo ei peame varjama ilusat pilti muidu konsooliahvid saavad tigedaks. _________________ zero
DA3 pakub suurt huvi. Viimased gameplay demod youtubes (mida siit ja sealt olen natuke vaadatud, kuid olen püüdnud spoileritest eemale hoida) on väga meeltmööda olnud. Kus kõige soodsam preorder teha on?
PS. DA3, AC Unity ja Farcry4 kõik Novembri keskel väljas Aeg ja rahakott seavad piirid.
"I wasn't left with a good first impression. Between the busywork quests, the lack of character and story hooks, and the rush to get the player into the game without a strong lead-in, I left the preview quite cold. I imagine that a certain segment of players will be overjoyed at the changes (those who liked Skyrim, especially!) but for me personally, this was not the kind of content I was hoping to see... I'm going to count myself as not being the intended audience, cancel my preorder, and let this game pass me by."
But aside from some quibbles with how it doles out information, based on my time with it, the game feels likely to be the epitome of the modern, big budget RPG. It glimmers with polish and is packed with things to see and do
tsitaat:
What I can say for certain is that five hours have rarely felt like they’ve passed so fast.
Gamexil oli ka Dragon Age: Inquisition üleval kuid polnud kordagi aega, et seda pelada... saba väga suurt ka polnud kui üldse oli, pigem sellepärast, et sellised mängud vajavad aega ja süvenemist. Õnneks ei pea kaua ootama, ise ikkagi arvamusel, et tuleb midagi head! _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mulle ka meeldib ühe persooni subjektiivse arvamuse põhjal teha järeldusi selle kohta, kui mängitav miski mäng tuleb.
Siin on ka teine suhteliselt pessimistlik eelvaade, mis on pisut üllatav, sest tavaliselt kipuvad kõik AAA mängude preview'd pigem ülimalt positiivsed olema:
"...if you crave the BioWare of old, Inquisition probably won't win you over. Where 2009's Dragon Age: Origins set out to be a modernized, spiritual sequel to Baldur's Gate, this latest installment takes the form of an honest-to-god action game with moderate RPG elements sprinkled in. And that's not a bad thing, per se, even if Inquisition's design feels more than a little familiar. After just a few hours with BioWare's latest creation, I couldn't help but get some serious Assassin's Creed vibes: All the hooks that grabbed me in Ezio's first adventure can be found in Inquisition, albeit dressed up in the trappings of Dungeons & Dragons."
Combatist on ka juttu ja see polevat midagi erilist -"gets the job done." Põhiline teema ongi selles, et on ehitatud tohutult suur, aga rohkete loading screenidega maailm, kus esikohal on fetch-questid ja muu nänn ning story koos tegelastega on teisejärguline. Võrdlus Assassin's Creediga pole ka just kõige meeldivam, sest see sari pole minule isiklikult muljet avaldanud ja ausalt öeldes on AA'st saanud järgmine CoD, mida igal aastal nõrkemiseni lüpstakse. Seda enam, et üks jultunud koopia Shadow of Mordori näol juba ilmus...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.