Viimased paar mängu olen nüüd pigem keskendunud enda positsioneerimisele(kere sättimisele nurga tagant väljumiseks jne), kui vaenlase pihta tuld andmisele ja tulemus on olnud hoopis selline, et kokkuvõttes annan vastase pihta rohkem tuld kui varem Üsna obvious oskamajatele, kuid hea edasiminek minusugusele Näiteks kere sättimist ilusa nurga alla ma polnud varem teinud(hulldownist olin teadlik ja seda tegin nii palju, kui võimalik). Ilmselgelt on ka asi selles, et esimest korda olen heavy tanki rollis ja tulles TD-lt on alguses ikka väga harjumatu. Torn on antul tankil tõesti vägevalt kaitstud eest, pole harv juhus, kui T10 heavyl on raskusi sellest läbilaskmisega.
IS-6 tundub ka huvitav HT, mida tulevikus sooviks enda ridadesse.
Ei tea, tX sõites on E100 free dmg. Kuld sisse ja teemantis tornist läbi. Sihtida viitsid, siis võid tavamoona ülesse ribale ka kütta..
Free dam on siis kui E100 on tõesti üksi keset välja nagu lontu.
Lemmingtrainis liikuv E100 on pain. El Hallufis on E100 tihti peale eesotsas dammi poolest. Mountain camping passis on ka asendamatu tank base campi lahti arutasimel.
Seal on pigem asi selles, et tomatid ei suuda oodata ning hakkavad nurga tagant välja vahtima.
Igatahes, kel VKB olemas, siis grindige Maus ära, kuna Maus Proto tõotab tulla täielik piin grindiks.
Ei tea, tX sõites on E100 free dmg. Kuld sisse ja teemantis tornist läbi. Sihtida viitsid, siis võid tavamoona ülesse ribale ka kütta..
Free dam on siis kui E100 on tõesti üksi keset välja nagu lontu.
Lemmingtrainis liikuv E100 on pain. El Hallufis on E100 tihti peale eesotsas dammi poolest. Mountain camping passis on ka asendamatu tank base campi lahti arutasimel.
Seal on pigem asi selles, et tomatid ei suuda oodata ning hakkavad nurga tagant välja vahtima.
Igatahes, kel VKB olemas, siis grindige Maus ära, kuna Maus Proto tõotab tulla täielik piin grindiks.
Mis värk selle Maus Protoga on? VKB suht äsja saadud, ei ole veel grindi ette võtnud.
Ma küsiks, et mis värk UK Tier 10 Heavy FV215b'ga on? Oleks nagu kõrva jäänud, et võetakse ära ja tuleb asemele Centurion Mk II vms? Pole seega mõtet seda hetkel ära teha? _________________ Täpne 3D skanneerimine | Aerofotod | Aerovideod |
Ei tea, tX sõites on E100 free dmg. Kuld sisse ja teemantis tornist läbi. Sihtida viitsid, siis võid tavamoona ülesse ribale ka kütta..
Free dam on siis kui E100 on tõesti üksi keset välja nagu lontu.
Lemmingtrainis liikuv E100 on pain. El Hallufis on E100 tihti peale eesotsas dammi poolest. Mountain camping passis on ka asendamatu tank base campi lahti arutasimel.
Seal on pigem asi selles, et tomatid ei suuda oodata ning hakkavad nurga tagant välja vahtima.
Igatahes, kel VKB olemas, siis grindige Maus ära, kuna Maus Proto tõotab tulla täielik piin grindiks.
Mis värk selle Maus Protoga on? VKB suht äsja saadud, ei ole veel grindi ette võtnud.
Aeglasem versioon Mausist + armourit parajalt nii, et enamus tuleb tuppa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=W6qy-3213N8&feature=youtu.be
[/youtube]
Päris huvitavad lasud täna.
Esimene siis kus teine tank sai ricochetist pihta ja teine lask mürsk lendas umbes 3.5 sekundit teisest mapi otsast liikuva E100 mootorisse tehes 1780 dmg.
Üleüldiselt arvan, et arty ei sobi siia mängu absoluutselt. Igas mängus SPG-ga on lahing nii kinnine ja toimub räme pusimine paremate kohtade nimel. Väga tavaline on, kus arty tule kartuses sõidetakse millegi taha peitu täpselt kellegi taha ja too kelle taha sõidetakse jäetakse ''kahurilihaks'' sest ta on kinnipargitud ja ei saa enam kuhugile liikuda. Julgemad vennad siis sõidavad/pööravad ennast muud moodi teiste HT/TD poole ja tagurdavad seal padrikust minema, kui eluga välja jõuavad üldse. Kurb on vaadata tolle esimese mehe saatust, kes otseselt ei olnudki oma õnnetuses süüdi, kuid meeskond ''karistab'' teda. Kui on reas veel 3 tanki nii, siis ei liigu seal pundis enam keegi(oleneb tiimist muidugi).
Samuti on nagu veider see, et mängu alguses koos meeskonnaga sõites positisoonile saab keegi artyllerilt laksu sisse ja kaotab kohe 1000+ elu. Mis mäng see enam peale selliseid kaotusi on, eriti kui veel pooled liikmed on surnud/vigastatud ja enamus tehnikat katki(juhul kui pole suuri esmaabi/remont pakke). Lapid sihturi ära, aga laadur/juht pikutavad lahingu lõpuni mustas kiles.
Mängisi ise artylleriga vaid T6-ni ja rohkem ei viitsi ka. Kohapeal passimine tüütab lõpuks lihtsalt ära. Ei paku pinget selline passiivne lahingutegevus.
Üsna kindel, et minu arvamus on unpopular, kuid mäng oleks palju nauditavam ja põnevam, kui poleks artysi.
Üleüldiselt arvan, et arty ei sobi siia mängu absoluutselt. Igas mängus SPG-ga on lahing nii kinnine ja toimub räme pusimine paremate kohtade nimel. Väga tavaline on, kus arty tule kartuses sõidetakse millegi taha peitu täpselt kellegi taha ja too kelle taha sõidetakse jäetakse ''kahurilihaks'' sest ta on kinnipargitud ja ei saa enam kuhugile liikuda. Julgemad vennad siis sõidavad/pööravad ennast muud moodi teiste HT/TD poole ja tagurdavad seal padrikust minema, kui eluga välja jõuavad üldse. Kurb on vaadata tolle esimese mehe saatust, kes otseselt ei olnudki oma õnnetuses süüdi, kuid meeskond ''karistab'' teda. Kui on reas veel 3 tanki nii, siis ei liigu seal pundis enam keegi(oleneb tiimist muidugi).
Samuti on nagu veider see, et mängu alguses koos meeskonnaga sõites positisoonile saab keegi artyllerilt laksu sisse ja kaotab kohe 1000+ elu. Mis mäng see enam peale selliseid kaotusi on, eriti kui veel pooled liikmed on surnud/vigastatud ja enamus tehnikat katki(juhul kui pole suuri esmaabi/remont pakke). Lapid sihturi ära, aga laadur/juht pikutavad lahingu lõpuni mustas kiles.
Mängisi ise artylleriga vaid T6-ni ja rohkem ei viitsi ka. Kohapeal passimine tüütab lõpuks lihtsalt ära. Ei paku pinget selline passiivne lahingutegevus.
Üsna kindel, et minu arvamus on unpopular, kuid mäng oleks palju nauditavam ja põnevam, kui poleks artysi.
Ma lihtsalt pidin
Spoiler
_________________ "You cannot judge me. I am Justice itself!"
Üleüldiselt arvan, et arty ei sobi siia mängu absoluutselt. Igas mängus SPG-ga on lahing nii kinnine ja toimub räme pusimine paremate kohtade nimel. Väga tavaline on, kus arty tule kartuses sõidetakse millegi taha peitu täpselt kellegi taha ja too kelle taha sõidetakse jäetakse ''kahurilihaks'' sest ta on kinnipargitud ja ei saa enam kuhugile liikuda. Julgemad vennad siis sõidavad/pööravad ennast muud moodi teiste HT/TD poole ja tagurdavad seal padrikust minema, kui eluga välja jõuavad üldse. Kurb on vaadata tolle esimese mehe saatust, kes otseselt ei olnudki oma õnnetuses süüdi, kuid meeskond ''karistab'' teda. Kui on reas veel 3 tanki nii, siis ei liigu seal pundis enam keegi(oleneb tiimist muidugi).
Samuti on nagu veider see, et mängu alguses koos meeskonnaga sõites positisoonile saab keegi artyllerilt laksu sisse ja kaotab kohe 1000+ elu. Mis mäng see enam peale selliseid kaotusi on, eriti kui veel pooled liikmed on surnud/vigastatud ja enamus tehnikat katki(juhul kui pole suuri esmaabi/remont pakke). Lapid sihturi ära, aga laadur/juht pikutavad lahingu lõpuni mustas kiles.
Mängisi ise artylleriga vaid T6-ni ja rohkem ei viitsi ka. Kohapeal passimine tüütab lõpuks lihtsalt ära. Ei paku pinget selline passiivne lahingutegevus.
Üsna kindel, et minu arvamus on unpopular, kuid mäng oleks palju nauditavam ja põnevam, kui poleks artysi.
MeaDz, Tegelikult on see ju hea, kui oskad ette näha, et keegi võib sind veel kusagil tabada kes otse nähtav ei ole. Ka päris lahingus kasutatakse suurtükke, et toetada oma tehnikat. Ilma sõdateta oleks elu veel ilusam, aga jäägem siiski realistideks - sellist asja ei tule kunagi.
UB, Sul on täiesti õigus. Mu põhi probleem oli siiski see, mis toimub meeskonna liigete vahel. See ilge rüselemine, õnneks ise olen tavaliselt sealt seapesast õigel ajal minema saanud, aga kõrvalt on näha, kuidas üksteist kogemata rammitakse/hakatakse pöörama keeratakse kere nurgaga kellegi teise vastu, kes parasjagu sihtis jne. Eriti hakkab see pihta peale seda, kui keegi sai artyllerist pihta või mürsk lendas väga lähedale, kõik hakkavad seda safe spotti otsima, kuhu arty isegi splashiga pihta ei saaks.
Osa tegelasi seisab üldse siis kohapeal edasi ja jäetakse see ''kahuriliha'' surema sinna, sest keegi ei tagane ja surrakse täiesti tühja.
UB, Sul on täiesti õigus. Mu põhi probleem oli siiski see, mis toimub meeskonna liigete vahel. See ilge rüselemine, õnneks ise olen tavaliselt sealt seapesast õigel ajal minema saanud, aga kõrvalt on näha, kuidas üksteist kogemata rammitakse/hakatakse pöörama keeratakse kere nurgaga kellegi teise vastu, kes parasjagu sihtis jne. Eriti hakkab see pihta peale seda, kui keegi sai artyllerist pihta või mürsk lendas väga lähedale, kõik hakkavad seda safe spotti otsima, kuhu arty isegi splashiga pihta ei saaks.
Osa tegelasi seisab üldse siis kohapeal edasi ja jäetakse see ''kahuriliha'' surema sinna, sest keegi ei tagane ja surrakse täiesti tühja.
Aga see ongi ju elu ise ehk elust enesest
Kõik otsused ja inimesed ei olegi ratsionaalsed. Ei rahu ega sõja ajal. Kui tahad läbi ja lõhki ratsionaalset mängu siis peaks seda tankimängu mängima mingi eriti arenenud AI vastu.
Uue XVMiga on mugav vaadata, kust riikidest mängijad pärit on. Siis kui juba mingi 8 poola lippu näha on, siis on siemkafest garanteeritud
Üleeile mängides nägin hommikul kahte eestlast, kuid suht terve päeva jooksul rohkem ei näinudki...
Uue XVMiga on mugav vaadata, kust riikidest mängijad pärit on. Siis kui juba mingi 8 poola lippu näha on, siis on siemkafest garanteeritud
Üleeile mängides nägin hommikul kahte eestlast, kuid suht terve päeva jooksul rohkem ei näinudki...
Paljud eestlased mängivad inglisekeelse versiooniga. Sestap ei näegi Eesti lippu väga tihti.
Nii et see riikide kaupa jaotus on üsna valeandmetel põhinev asi.
Uue XVMiga on mugav vaadata, kust riikidest mängijad pärit on. Siis kui juba mingi 8 poola lippu näha on, siis on siemkafest garanteeritud
Üleeile mängides nägin hommikul kahte eestlast, kuid suht terve päeva jooksul rohkem ei näinudki...
Paljud eestlased mängivad inglisekeelse versiooniga. Sestap ei näegi Eesti lippu väga tihti.
Nii et see riikide kaupa jaotus on üsna valeandmetel põhinev asi.
Kas käib ikka keele alusel? Mul muidu eestikeelne aga lipp on inglise. Mõned üksikud korrad on ka sini-musta-valget näidanud aga siis järgmine mäng jälle vale.
Kas käib ikka keele alusel? Mul muidu eestikeelne aga lipp on inglise. Mõned üksikud korrad on ka sini-musta-valget näidanud aga siis järgmine mäng jälle vale.
XVM'i dokumentatsioonist:
Legend:
BL - battle loading screen
PP - players panel
SF - statistic form (Tab)
VM - vehicle markers
HI - hitlog
HL - hpLeft
CB - capture bar
MM - minimap
'X' - available
' ' - not available (can return wrong value - '', 'NaN', 'undefined', ...)
'.' - TODO
'-' - Obsoleted (will be replaced with other macro)
┌────────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬─────────────────────────────────────────────────
│ macro │ BL│ PP│ SF│ MM│ VM│ HI│ HL│ CB│ Description
...
│ {{language}} │ X │ X │ X │ X │ X │ │ │ │ Player's client language
Mina mängin VPN-ga kuna pordid on kinni ning seetõttu olen rootslane või hollandlane. Seega ei pruugi see XVM õiget juttu rääkida. Mäng võiks ise küsida, et kustkohast keegi pärit on ning siis selle järgi lipud välja jagada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.