Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 186, 187, 188  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 17.08.2010 23:51:52 The Elder Scrolls V: Skyrim vasta tsitaadiga

link :: http://www.joystiq.com/2010/08/16/bethesdas-new-game-is-for-current-platforms-pretty-far-along



After two years of silence, Bethesda is very used to deflecting questions about its next, still unannounced game. But executive producer Todd Howard finally shared some info about the forthcoming project at this year's QuakeCon, telling Eurogamer that it's "pretty far along." Around 90 people are working on the game, and Howard predicts that the stretch between the project's announcement and launch will be the "the shortest it's been for us" (Elder Scrolls IV: Oblivion was announced in September 2004 and released in March 2006, and Fallout 3 was announced in July 2004 but not released until October 2008).

Additionally, he pointed out that the upcoming project will run on existing consoles and is built on the same engine that powered Oblivion and Fallout 3. "That's our starting point -- the Fallout 3 tech. It started with Morrowind, we went to Oblivion, we did a lot between Oblivion and Fallout 3 because now we had final hardware -- with Oblivion we had six months on final hardware, so Fallout 3 technically does a lot more than Oblivion. The new stuff is an even bigger jump from that," he said. He wouldn't get too specific on when we'd hear more, saying he didn't want to disappoint people by announcing an ... announcement that might shift later on.

Hopefully, Mr. Howard knows that disappointment will be harder to avoid if that announcement turns out to be anything but Elder Scrolls V.


Arvatavasti käib jutt TES:V kohta. Natuke pettumust valmistab see, et kasutatakse sama vana gamebyro mootorit.

EDIT:
TES V: Skyrim kasutab uut in-house mootorit ja release dateks on märgitud 11.11.2011.

Natuke huvitavat lugemist Skyrim kohta:

Spoiler Spoiler Spoiler



viimati muutis Andykas 14.12.2010 22:41:39, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 18.08.2010 11:00:19 vasta tsitaadiga

Arusaamatu uudis. ID ju alles teatas QuakeConil, et IDT5 ei ole mõeldud litsentseerimiseks ning jääb ainult Bethesda oma stuudiote kasutamiseks. Kui nüüd TES5 ei tule selle peal ja ikka Gamebryo engine, siis mille kuradi peale IDT5'e tööle rakendama asutakse?
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 18.08.2010 15:06:13 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Arusaamatu uudis. ID ju alles teatas QuakeConil, et IDT5 ei ole mõeldud litsentseerimiseks ning jääb ainult Bethesda oma stuudiote kasutamiseks. Kui nüüd TES5 ei tule selle peal ja ikka Gamebryo engine, siis mille kuradi peale IDT5'e tööle rakendama asutakse?


ühe teise uue mängu kallal on ka tööd alustatud. Ilmselt siis see...
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 18.08.2010 19:38:05 vasta tsitaadiga

See vana engine on tõesti natukene kurb uudis.
Oleneb, kes nad fixivad selle slow-motion suremise ja lisavad lõpuks dünaamilise valgustuse ( aasta on 2010 hetkel, oleks nagu aeg )

Ehk siis, nad peavad taaskord end story ja gameplay'ga müüma, engine nii oblivionil kui falloutil oli pain-in-the-ass ebameeldiv. Sellest hoolimata mängud ise on ühed parimad ever.
Morrowind oli oma aja kohta igatahes üle.

2002 ja morrowind oli täiesti unbelievable.
2006 ja oblivion oli next-gen
2008 ja fallout oli täiesti feil graafikaliselt. Nii outdated, et vähe ei ole. ( taaskord, mäng ise rokkis sajaga ja on mu lemmikute topis number 1 )

Eeldades crapboxi võimsust, on 2011/2012 ??? ja tes V/ Fo4 ??? suurem feil kui eelmine.
UNLESS nad SERIOUS muudatusi fallout 3 engine'sse sisse ei too.

Cheers!!

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 18.08.2010 19:47:28 vasta tsitaadiga

eieieiiii, TES5 PEAB tulema 2011 graafikaga vähemalt ja ma ei räägi doom3'st, mida siiani vorbitud on.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 18.08.2010 20:19:30 vasta tsitaadiga

Hea uudis aga nõustun teistega, graafika võiks ikka mingi muu mootori peal tulla või siis vähemalt tehku jooksmine korda
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2010 02:49:15 vasta tsitaadiga

Njah kurb tõesti et sama vana mootori peal... samas vast KÕIGE hullem see ka nüüd ei ole. Ja kindlasti jääb PC graafika umbes samasse kanti nagu Oblivioni või FO3 graafika, kuna sitakastkolmsadakuuskümmend ja kusekarpkolm ei ole võimelised ägedamat pilti jooksutama ja kes see ikka viitsib PC versiooni kallal ekstra palju vaeva näha et kenamat kraahvikat pakkuda mida konsooliomanikud eales ei näe. icon_neutral.gif
Ja nagu teada enamus kasumist tuleb siiski konsoolidelt.
Nujah... egas midagi. Loodetavasti ei tule vääga dumbed down gameplayga nagu multiplatformimängudel tavaks saanud. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flavius
HV Guru

liitunud: 25.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2010 02:58:13 vasta tsitaadiga

Moditud Oblivioni graafika ikka väga ilus ja jookseb HD5850'ga vabalt, seetõttu vahet pole kui kasutavad vana mootorit, saavad ehk rohkem tegutseda sisu kallal. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2010 03:08:37 vasta tsitaadiga

i dont give a shit.
morrowindil oli tes seeria mängudest parim atmosfäär ja see oli saavutatud level designi ja mussiga icon_smile.gif
juba oblivioni graafika sai modide ja twiikidega nii ära tuunida, et oioioioiioioioi... ja ei olnud sellel defauldil ka midagi viga.

ootan suurt maailma, paremaid võimalusi, mõnusat atmosfääri ja head gameplayid. jäägu eyecandy kasvõi samale tasemele, ostan igal juhul pc ja ps3'le selle.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 268
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2010 04:56:11 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:
i dont give a shit.

Tüüpiline casual gamer. icon_razz.gif

Ei, polegi väitnud et atmosfäär pole tähtis - on vägagi tähtis, lihtsalt oleks tore näha mingisugustki edasiminekut graafilises mõttes, gameplay mõttes ja võimaluste poolest enamik mänge üleüldse millegipärast tagurpidi liikuma hakanud... icon_neutral.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2010 07:14:37 vasta tsitaadiga

Graafilises mõttes annab sama mootori peal ka piisavalt "edasi minna".
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 20.08.2010 09:12:58 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Graafilises mõttes annab sama mootori peal ka piisavalt "edasi minna".

Just nii. Morrowindi ja Oblivioni graafiline vahe oli hüppeline.
Ennast häirib kõige rohkem gamebyro mootori "puisus", ehk, et animatsioonid võiks kõvasti paremad olla ja üleüldse kõik need interactionid, maailm nagu seisis koguaeg. FPS vaate puhul võiks ikka olla nii, et kui võtad taime maast üles siis ta ka krabab seda kätega, või lükkab ust või midagi...
Voice-overid võiks ka seekord paremad olla, oblivioni aeg oli vast ainult 5-6 erinevat häält. Eriti absurdne oli kerjustega rääkida, üks hetk oli neil väga räsitud ja rögane hääl, aga kui külajutte küsisid siis jutsutasid nad küll väga nooblilt. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winterwind
HV Guru
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 20.08.2010 10:06:02 vasta tsitaadiga

graafika oli oblivionis normaalne aga kahjuks ei saa seda sama öelda mängu enda kohta.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Undefined
HV vaatleja
Undefined

liitunud: 20.03.2010




sõnum 20.08.2010 10:42:54 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:
graafika oli oblivionis normaalne aga kahjuks ei saa seda sama öelda mängu enda kohta.


Mis mängul häda siis oli?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 20.08.2010 10:50:45 vasta tsitaadiga

ei old äkki piisavalt haardkoor icon_lol.gif

mulle küll oblivion väga meeldis.
teglt peaks uuesti peale laskma ja need maagilised modid ka, mis graafika hüpersuperiks teevad.

_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Undefined
HV vaatleja
Undefined

liitunud: 20.03.2010




sõnum 20.08.2010 11:03:36 vasta tsitaadiga

Endale meeldis Daggerfall ja Morrowind kõige rohkem, sai Roleplay'da. Oblivionis maagiline nool näitab kuhu minema pead thumbs_down.gif. Kuigi on küll mode mis selle ära võtavad kuid siiski ei saa sa piisavalt informatsiooni questidest mida sa tegema pead. Lootma ei saa enam jääda DEEP roleplay'd nagu Daggerfall ja Morrowind oli sest tänapäeval konsoolid ruulivad ja nüüd siis tehakse kõik nende jaoks lihtsamaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 20.08.2010 11:04:55 vasta tsitaadiga

Undefined, ignorance is bliss. Tõepoolest usud et mängu tehti "lihtsamaks" kuna asi on ka konsoolidel? Lmao, get back to your cave. icon_lol.gif
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 20.08.2010 11:09:26 vasta tsitaadiga

Too nooleteema oli jah natuke nõme. Quest näitab mapi peal ilusti noolega ära, vajutad linna nime peal ja telepordid end sinna, niimoodi jääb pool mängust mängimatta. Samas teist või kolmandat korda läbi mängides ei viitsi tõesti neid metsi koguaeg läbi joosta. Ühe asjana tuli veel meelde see, et vastaste level liikus koguaeg koos peategelasega kaasa, polnud suurt vahet kas võitled roti või sookolliga.
Loodan, et need asjad on järgmises TESis parandatud. icon_razz.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Undefined
HV vaatleja
Undefined

liitunud: 20.03.2010




sõnum 20.08.2010 11:11:15 vasta tsitaadiga

iDemon kirjutas:
Undefined, ignorance is bliss. Tõepoolest usud et mängu tehti "lihtsamaks" kuna asi on ka konsoolidel? Lmao, get back to your cave. icon_lol.gif


Midagi muud süüdistada ei ole siis ikkagi tuleb ju midagi süüdistada icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 20.08.2010 11:14:31 vasta tsitaadiga

Andykas, kle oot nüüd ikka vähe. roti level ei kasvand sul kuhugi. alguses sealt vanglast ära põgenes oli võimalik ikka roti käest täielikult tappa saada. kui juba kõrgemaks olid leveldanud peategelase, et siis võisid roti ka kilbiga ära tappa
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iDemon
HV Guru
iDemon

liitunud: 03.11.2006




sõnum 20.08.2010 11:14:35 vasta tsitaadiga

Tjah, tundub nii. Kelle jaoks Oblivion kerge on võib ju raskutaseme lõppu lükata. Lolli AI'd see küll ei paranda aga see eest on neil ~x10 kõrgemad statsid. icon_razz.gif
Kommentaarid: 122 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andykas
HV veteran
Andykas

liitunud: 28.08.2004




sõnum 20.08.2010 11:19:59 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Andykas, kle oot nüüd ikka vähe. roti level ei kasvand sul kuhugi. alguses sealt vanglast ära põgenes oli võimalik ikka roti käest täielikult tappa saada. kui juba kõrgemaks olid leveldanud peategelase, et siis võisid roti ka kilbiga ära tappa

Minuarust see nüüd küll nii ei olnud. Ma olen 99% kindel, et kollid olid koguaeg sama leveli peal mis peategelane. Rotil võibolla siis lihtsalt vähem health pointe, seepärast sa ta nii kergest maha lõidki.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 20.08.2010 11:57:05 vasta tsitaadiga

Ega jah, kui nad suudavad animatsioonid paremaks muuta ja seekord ka vähe rohkem nn voice actoreid palgata siis võib mängust ka asja saada. Oblivioni graafika oli peale modimist ikka metsikult kena.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
HV Guru
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 20.08.2010 12:47:08 vasta tsitaadiga

Undefined kirjutas:
Mis mängul häda siis oli?

elutu loodus, palju mõttetuid koopaid millest mitte midagi asjalikku ei saanud..
ja noh, terve mäng oli sisuliselt üks pikk kordus-kordus-kordus.
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
nuubik
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2007




sõnum 20.08.2010 13:12:31 vasta tsitaadiga

No iseenesest TES4 mootoril polnud midagi häda, v.a. inimeste modelid ja animationid.
Kui nad igast otsast tõstaksid limiite, paremaid tekstuure jms teeksid, poleks graafikal midagi hullu. icon_smile.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Elder Scrolls V: Skyrim mine lehele 1, 2, 3 ... 186, 187, 188  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.