Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Areaal märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
c0ffi124
HV vaatleja

liitunud: 27.08.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.08.2023 15:31:36 Areaal vasta tsitaadiga

https://areaal.ee/

On keegi tellinud? Äriregistris haigutab maksuvõlg.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
johnnyp
Uus kasutaja

liitunud: 20.09.2023




sõnum 25.09.2023 19:36:20 vasta tsitaadiga

Sama isiku poolt, kes reset.ee üles pani. Pigem vältida.

https://majandus.postimees.ee/7509923/pankrotis-e-poe-reset-omanik-lubas-viimastele-klientidele-raha-tagasi-maksta
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2023 10:42:13 vasta tsitaadiga

https://www.teatmik.ee/et/personlegal/16265083-AREAAL-OÜ

viimati muutis Betamax 27.09.2023 17:19:28, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2023 20:20:53 vasta tsitaadiga

Betamax, oleks nagu? icon_rolleyes.gif
https://www.koda.ee/et/node/13905

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.09.2023 22:09:54 vasta tsitaadiga

Nunuh...

viimati muutis Betamax 27.09.2023 17:19:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2023 15:33:55 vasta tsitaadiga

Oleme jõudnud uude ajastusse. Järeldused tehakse ja käitutakse vastavalt.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
areaalisshit
Uus kasutaja

liitunud: 24.03.2024




sõnum 24.03.2024 19:58:26 Ei vasta tsitaadiga

Tahtsin osta kingutuseks televiisori ning HinnaVaatluses leidsin hea hinnaga varianti Areaal'is. Helistasin neile ning küsisin, kas on see TV Eesti laos olemas ja kas selle kuupäevale mis ma ütlen praegu oleks võimalik seda juba kätte saada kulleri kaudu/ise tulla järgi? Mu kõikide küsimustele sain positiivse vastuse ning tellisingi kohe ära. Ma tellisin reedel, ning kirjutasin lisainfosse, et tahaks TV saada juba järgmisel kolmapäeval (millest ma küsisin infotelefonil). Esmaspäeval helistan ma neile uurida mis mu tellimuse seis on ning küsisin koodi, et ma juba saaks kullerifimaga edasi rääkida. Mulle öeldi, et ei tea mis teha ning helistame teile tagasi. Tagasi keegi pole helistanud, ma helistasin ise, seletasin olukorda, et ma enne uurisin kas oleks võimalik saada mu tellimuse nii nagu mul see mugav oleks. Naine infotelefonil ütles, et edastab mu olukorda edasi ning minuga võetakse ühendust. Teisipäeval helistan, täpselt sama lugu aga nüüd mulle öeldi, et mu TV on Leedust/Lätist tellitud ning tellimuse aeg on kuni 7 tp. ???icon_biggrin.gif. Kui mulle kohe öeldi, et ma ei saa oma tellimuse nii nagu mul mugav on, siis ma ei telliks teie käest seda! Kui ma väljendasin oma mitte rahulikku seisundi, sain vastuseks, et mu olukord edastatakse ning helistatakse tagasi. Juba teine kord.
Moment of truth - kolmapäev, see päev kui ma tahtsin saada oma TV. Kolmapäeva hommikul sain meili, et mu toode on laos töödeldut, pakitud ning edasi edastatakse seda kulleri firmale mis võtab 1-2tp. Helistan jälle, (MULLE POLE ISE KEEGI HELISTANUD) kuid juba kolmas naine info telefonil ei oska mulle koodi anda, sest lihtsalt ei oska. lõpus ütleb ta, et mu olukord edastatakse ning mulle helistavad tagasi. See on juba mingi nali. Sain juba aru, et ma oma teleka täna kätte ei saa, aga saan reedel (sest meilis on kirjutatud 1-2tp mis on siis max reedel). Neljapäeval ma sõitsin nende aadresile, mis on kirjutatud nende veebilehel. Seal on mingi maja kus asuvad mitu firmad aga nende nimi pole seal kirjas XD. Helistasin ka neile, sain teada, et niisama ma sinna rääkima tulla ei saa. Selge.
Reedel jälle helistan ise (mulle pole siiamani ise keegi helistanud) ning nad ikkagi ei saa mulle koodi anda. Hakkasin spammima nende info e-postile oma murega, mulle vastati. Edasi on siis selline chat.
- Tellisin endale TV 8 martsil, enne helistades ja uurides, et 1) kas tv on eestis laos olemas? 2) kas seda saab tarnetada 13.03.2024? Iga küsimusele vastati mulle JAH. Siis ilmus nii, et minu TV tellidati kas Latis voi Leedust ja laheb veel aega. Miks nii toimub? Miks mulle oeldi uhe asja aga tegelikkus on koik teisiti? Juba 3 inimest info telefonil ainult edastavad ja lubavad helistada aga siiamani pole mulle keegi helistanud!! Sain sellist meili, et kaup on pakitud ja edastatakse kullerifirmale mis votab 1-2tp. Tana on juba teine tp ja siiamani pole keegi mulle helistanud kas voi koodi andnud, et ma saaks venipak’iga edasi raakida juba. Veebis oli teil kirjutatud 1-4tp tarne, siis oli juba kuni 7tp, praegu mulle kirjutati et 1-2tp, tana teine tp ja pole midagi. Kes vastutab teil selle eest? Miks mul on juba 2 olukorda kus mulle valetatakse? Miks minu situatsioonis ei saa kompensatsiooniks kiire tarnet? Ma olen juba ise nous seda laost votta, kuid teil sellist voimalust ei ole. Kohutav kogemus!
- Tere, Meil on tarneaeg tellimustele kuni 7 tööpäeva. Ootame hetkel partnerlaost jälgimiskoodi ning edastame selle Teile kui oleme saanud. Täpsustame, et kullerfirmaks on DPD, mitte venipak. Kaup on saadetud välja Vilniuse laost. Kui see ei ole sobilik ja soovite tellimuse tühistada, siis andke teada ning saame tellimuse tühistada ja raha tagasi kanda
- Siis miks mulle lubati, et ma saan oma kaupa XX martsil? Kes vastutab selle eest? Vastake küsimustele. Ja veebis oli teil kirjutatud minu TV kohta 1-4tp
-Tere, Sellisel juhul tegi telefoniteeninduses inimene vea info osas, vabandame. Kui soovite tellimuse tühistada, siis andke teada.
-Kes vastutab selle vea eest?
-Tere, Missugust vastutust ootate? Oleme vabandanud ja selgitanud, et telefoniteenindus tegi inimene sellisel juhul vea. Kui soovite tellimuse tühistada, siis andke teada ja saame seda teha.
-Mis kusimus see on? Ootan selle mitte minu vea eest kas voi kompensatsiooni voi minu situatsiooni puhul teie poolt tellida kiirtarned. Ootan inimest kes vastutab nende veade eest, et saaks temaga edasi raakida. Mis kliendi suhe teilon uldse? Teine situatsioon, et mulle saadeti e-mail kus on kirjutatud et 1-2tp. Tana on teine tp, kus mu toode on?
-Tere, Mina vastutan – olen Teie küsimustele vastanud. Meil ei ole võimalik rahalist kompensatsiooni pakkuda, sest müüme toodet kõige odavama hinnaga turul – see tähendab minimaalse marginaaliga. Kui see ei ole sobilik, siis saame tellimuse tühistada.
-Tere, Teie toode on antud DPD’le. Ootame selle kohta laost jälgimiskoodi ning kui vastus tuleb, siis edastame Teile jälgimiskoodi.
-Kas te ise ei nae, et siin on juba mitu probleemi? Mida isegi teie, kes “vastutab” ei saa seda kuidagi lahendada? See ei ole vastutus, see on nali. Ned on sama vastused mis ma saan infotelefonil.
-Tere, Kas ma suunan siis Teie tellimuse tühistamisele ja tagasikandesse? Kui Teie kaup ei jõudnud täna, siis see jõuab Teieni uue nädala alguses. Vabandan veelkord, et telefoniteeninduses andis inimene vale tarneaja – tarneaeg sellele tootele on kuni 7 tööpäeva.
-Teha tühistamise, et oodata raha veel 7tp? See ei ole loogiline. Ma ei muretse, et uldiseld see TV tuleb. Asi on selles, et minu just tahtsin kindlal kuupaeval, mis mulle lubati, selleparast ma tellisin teilt seda. Ma helistan iga paev juba esmaspaevast ja minu mure pole tosiselt voetud ning ei pakutakse mitte mingeid lahendusi

Sellega see chat lõppes. Nagu siis näha on, mulle vastatakse mitte professionaalselt, midagi uut ma pole teada saanud, ning pole oma telekat saanud isegi selle kolmap nädala sees. Töötajate veade eest vastutamist siin pole, ning kuidagi lahendada mu probleemi ei tahetakse. Kood mulle tuli esmasp hommikul ning mu telekas mitu tundi hiljem. Pakend oli terve, telekas töökas, toode oli õige, ehk siis kaupaga veel (kasutan selle 2nadalad) polnud mingeid muresi.
Ehk siis kui soovite Areaal'ist midagi osta - siis mõelge veelkord.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.03.2024 20:12:33 vasta tsitaadiga

areaalisshit,
Kas ainult selle postituse tegemiseks tegite kasutaja?

_________________
Keeletoimetamine
Taimetoitlane
Kommentaarid: 343 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
areaalisshit
Uus kasutaja

liitunud: 24.03.2024




sõnum 24.03.2024 20:24:38 vasta tsitaadiga

just nii
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.03.2024 20:28:07 vasta tsitaadiga

Mina tellisin sealt jõulude ajal ühe elektrilise Philips hambaharja.Tuli ilusti soovitud ajaks kohale.
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
areaal
Uus kasutaja

liitunud: 05.01.2024




sõnum 24.03.2024 20:31:19 vasta tsitaadiga

Tere,

Täname tagasiside eest. Me ei ole kunagi HinnaVaatluse hinnakirjas muuseas üleval olnud icon_smile.gif


See konkreetne tellimus sai vormistatud 08.03.2024. Kaup jõudis DPD jälgimiskoodi järgi kohale 18.03 ehk kuuendal tööpäeval peale tellimuse vormistamist.

Toote külge oli vea tõttu jäänud kiirtarne märgis. Vastasime Teie kõnedele ning kirjadele ja teavitasime, et tarneaeg tuleb kuni 7 tööpäeva. Pakkusime soovi korral võimaluse tellimusest loobuda ning raha tagasikannet.


Te ei soovinud tellimusest loobuda ning jätsite tellimuse aktiivseks. Vastavalt sellele jõudis kaup ka kuuendal tööpäeval kohale.


viimati muutis areaal 24.03.2024 21:59:14, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
areaalisshit
Uus kasutaja

liitunud: 24.03.2024




sõnum 24.03.2024 21:09:06 vasta tsitaadiga

Tere,

On vist minu viga siin küll jah, et ei ole seda HinnaVaatluse kirjas. Oli vist hind
Saan hästi aru, et teil on kuni 7tp tarneaeg, aga minu olukorras ma küsisin konkreetselt, kas saan oma kaupa tahetud kuupäeval, mille peale sain positiivse vastuse.
Eks siis ma saan aru, et teil on 7tp. Kui mulle kohe öeldi, et sellist võimalust ei ole - siis ma võtaks TV teisest kohast.
Muidu kaupa sain ilusti kätte, toimib hästi ning rohkem mul probleeme teiega pole, kuid jäi selline mulje, mida ma valisin teistele ka ära kirjutada
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.03.2024 00:24:10 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif Kui kõik Eesti e-poe kliendid saaksid ühe euro hilinenud tellimuste eest, siis oleksime vist päriselt rikkuselt Euroopa tipus. Hilinenud tarne eest kompi nõuda on juba siuke USA pärusmaa, mine ka juba kohtusse emotsionaalsete läbielamiste pärast. Lihtsalt... pikk raskelt loetav tekst ja lõpuks oli iva see, et tarne hilines. Konkurentidel iga teine või kolmas tarne hilineb. Tavaline asi Eestis. Enamasti jõuab ka Amazonist varem kaup kohale kui Eestis asuvast laost. Lubadusi annavad kõik, täidavad vähesed.

Köögitehnikat olen tellinud sealt. Kätte olen saanud kuigi muidugi varasema Reseti saaga pärast tasuks ettevaatlik olla. Tuhandeid ma ilmselt ei julgeks sinna maksta.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.03.2024 02:18:54 vasta tsitaadiga

areaalisshit kirjutas:
just nii
Suurepärane valik enda kasutajanimele. 👌 Jõudu ja jaksu
_________________
Kommentaarid: 351 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Areaal
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.