Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Galador Grupp OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 31.08.2016 21:24:38 vasta tsitaadiga

artur- kirjutas:
Kas päriselt peab kauba tagastamiseks mingi vormi täitma?
Tõenäoliselt jah, teiste puhul sama.

tsitaat:
Kellele: <ettevõtte nimi>
<aadress>
Telefon:
Fax:
e-post:


Käesolevaga taganen lepingust, mille esemeks on <Ettemaksuarve, Arve/Saateleht vms nr xxx>, <kauba nimetus> tellimise kohta.

Tellimuse esitamise kuupäev: ... / asja kättesaamise kuupäev: ...

Tarbija nimi: ...

Tarbija aadress: ... (+ tel + e-post)

Tarbija allkiri:

Kuupäev: ...

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2016 19:11:54 vasta tsitaadiga

Kaks korda ~ nädala jooksul tellinud ja seni kõik perfektne. Meeldib, et hoiavad asjade käiguga kursis - a'la "toode jõudis meieni, panime posti".

Lisaks tasuta tarne icon_smile.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
owndyaa
Kreisi kasutaja

liitunud: 28.11.2006




sõnum 06.09.2016 20:37:55 vasta tsitaadiga

Lord Ami kirjutas:
Kaks korda ~ nädala jooksul tellinud ja seni kõik perfektne. Meeldib, et hoiavad asjade käiguga kursis - a'la "toode jõudis meieni, panime posti".

Lisaks tasuta tarne icon_smile.gif


Pean enda poolt ka seda mainima. Annavad kliendile vajalikku informatsiooni õigel ajal icon_smile.gif.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ummy
HV veteran

liitunud: 02.07.2011




sõnum 17.09.2016 13:37:46 vasta tsitaadiga

sai ka esimene tellimus sealt tehtud, kõik super thumbs_up.gif
lisaks veel tasuta tarne beer_yum.gif

_________________
https://www.nöf.ee
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
freddys
Kreisi kasutaja
freddys

liitunud: 14.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2016 22:29:27 vasta tsitaadiga

Kiidan samuti, kõik oli viimase peal
_________________
Kui mees sööb, on ta tugev!
Kui mees joob, on ta julge!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 23.12.2016 15:50:33 vasta tsitaadiga

Arvutijubinate osas nad päris kiired thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.12.2016 18:23:31 vasta tsitaadiga

Mul kah väga hea kogemus. Sai üks asi tellitud, hiljem selgus et kaugemast laost siiski tulemas aga mul varem vaja. Leiti lähemast, organiseeriti tellimus ümber ning tehti ka väike soodus et saaksin sama hinna eest kätte ehk ei peaks arveldama hakkama. beer_yum.gif
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 392 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 339
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 31.03.2002




sõnum 28.12.2016 12:14:57 vasta tsitaadiga

Kah pöial püsti. Jõuluajal jõudis asi lubatust kiiremini kohale.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 02.01.2017 12:02:59 vasta tsitaadiga

Suurim pluss on veel see, et kui kasutaja oled saad vana ajaloo põhjal ostetud tooteid uuesti osta. Otse otsing muidugi neil siiani pain in ass.
1a.ee stiilis lahendus oleks parem olnud, samas tänu sellele on nad ka HinnaVaatlusele parim ja kindlaim klient reklaami ja andmebaasi osas.

Ehk kui klient tuleb läbi HinnaVaatluse on kõik ok, kui otse lehele võib hätta jääda. Ehk suuremate jubinate ostude puhul võiksid nad ikka julgustada kliente tegema hinnapäringu.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RvQ
HV vaatleja

liitunud: 09.01.2017




sõnum 09.01.2017 12:42:40 vasta tsitaadiga

8.12.2016 tegin tellimuse Galador kodulehelt. Soovisin tellida 2,5" kettaid 1tb 2tk
Kuna oli kiirevõtsin koheselt sülearvuti kõvakettad ja otsisin odavaima 1tb ketta. Leidsin koheselt sobiva ja lisasin ostukorvi. Tellimus toimus Edasi edasi edasi, ilma süvenemata, et sülearvuti ketaste allt viskas 3,5" ketta.
Tegin ülekande ja jäin kaupa ootama. Tasuta postiga koju.

12.12.2016
Kuna oli vaja kiiresti kätte saada helistasin ja uurisin kaugel on. Marge@galador.ee ütles, et on tartus olemas ja selle peale ütlesin, et saadan inimese järgi. Naine käis järgi ja kui kätte sain oli üllatus suur. Soovisin 2,5" kettaid. Helistasin koheselt ja saatsin ka kuvatõmmise nende kodulehest.


Marge oli mõistev ja mõlemate osapooltena tunnistasime oma viga. Galador oma süsteemi või edasimüüja süsteemi viga ja mina oma kiirustamisega tehtud tellimust ja otsisime koos lahendust ja otsis ka koheselt asendust mis võiks sobida. Alguses öeldi odavam hind ja ma ütlesin kohe, et sobib ja ka ajaliselt oleks kiiresti kätte saanud. Siis selgus, et ka see on süsteemis kuidagi valesti. Lõpuks helistas tagasi ja ütles, ca 70€ ja kohale jõuab alles 3 päeva pärast parimal juhul. Kahjuks see minule ei sobinud kuna oli vaja tunduvalt kiiremini kätte saada. Ja telefonis leppisime kokku, et loobun kaubast, tagastan selle ja soovin raha tagasi. Kõik sobis mõlemale osapoolele.

13.12.2016
Naine viis kõvakettad tagasi täpselt sellisena nagu nad poes üle anti. Kinnises pakendis. Väljastati kreeditarve mille edastas minu emaili peale Teele@galador.ee
Kauba võttis tagasi meesterahvas kelle nime ei olegi teada aga eeldatavasti Tartu poe juhataja.
Sooviti ka arvenumbrit mille saatsin meilile.



Ostsin ArvutiTargast 2x 1tb 2,5" kõvakettad sama päev ja sain kohe kätte. Maksin küll natukene enam kuid oli sama päev ka vaja.

20.12.2016
Siin läheb asi kahtlaseks.
tsitaat:
Tere,
Ei ole veel tagasimakset toimunud.
Kunaseks tehtud saab?
Parimat.

Ei saanud vastust.
Helistasin. (ei mäleta täpselt mis päeval)

23.12.2016 Sain kirja:
tsitaat:
Tere,

arutlesin tegevjuhiga ning ta pakkus välja osalise tagasimakse.
Kuna firmadel seaduse järgi ei ole kauba tagastamise õigust ja kettad jääksid meile lattu (meie käest maaletooja võtaks nad tagasi vaid tagastustrahviga), siis pakume raha osalist tagasikandmist, -20%, ehk summa ehk 86,2. Kahjuks rohkem vastu tulla ei saa.

Andke palun teada, kas sobib või soovite kettaid tagasi.

Ilusat jõuluaega!

Helistasin koheselt tagasi kuna ei olnud sellise lahendusega rahul.
Rääkisime rahulikult ja lõpuks soovisin siis poe juhatajaga rääkida, anti telefon edasi meesterahvale. Vaidlesime mõnda aega ja poe juhataja ei tahtnud kuidagi galadori või siis maaletooja süteemiviga tunnistada (eeldan, et viga galadori enda süsteemis kuna vastasel juhul oleks nad saanud tooted ju maaletoojale tagastada). ütlesin, et mulle ju lubati raha tagastamist ja kreeditarve on väljastatud. Selle peale küsis antud mees Marge käest kas tõesti oli selline kokkuleppe ja Marge kinnitas seda. Poe juhataja ütles, et sellisel juhul on juba lubatud ja teeme siis nii nagu lubatud. Olin nõus ja eeldasin, et sellega asi lõppeb. Saatsin uuesti siis minule edastatud kreeditarve ja ka arvenumbri kuhu tagasikannet saab teha.

7.01.2017
Keegi ei ole minuga ühendust võtnud ja tagasikannet ei ole toimunud
tsitaat:
Tere,
Kui kaua tavaliselt tagasikannet tehakse?
Edastan konto nr uuesti:


09.01.2017
Ei ole ikka vastust ja keegi ei ole minuga ühendust võtnud.
Helistan siis ise Tartu Galadorisse. Vastu võtab Marge. Küsin, et kaua tagasikanne tavaliselt aega võtab.
Sain vastuseks: "Juhataja otsustas, et kui kaup on realiseeritud siis teeme tagasikande, kahjuks ei saa mina enam midagi teha"
Küsisin siis viisakalt juhataja kontakte, et temaga suhelda. Sain emaili Tõnu@galador.ee Soovisin ka tel nr kuid seda ei olnud Margel õigus väljastada.

Kaua ma peaks ootama enne kui minuga ühendust võetakse, et kaup realiseeritud? Kirjutan raha korstnasse, sest arvatavasti tuleb vastus, et ei saanudki realiseeritud?
Hoiatus siis teistele kes firmana tahavad Galadoriga asju ajada. Teist sõidetakse lihtsalt üle kui miski ei sobi.


EDIT 09.01.2017: Tagantjärgi tehtud kuvatõmmis, kuna hakkasin kahtlema kas tõesti olin nii pime ja ei näinud ostukõrvi lisamise hetlel 3,5" märget. Läksin kodulehte uurima ja tõesti osadel EI OLEGI kirjas kas 2,5 või 3,5" ja tuli veel välja, et neil IKKA VEEL sülearvuti kõvaketaste all 3,5" kettaid. Küll aga on see minu tellitud kõvaketas kadunud ja ilmselt oma õigele kohale liigutatud.

See minu tellitud ketas liigutatud õigesse kohta. Aga kui sülearvuti kõvaketaste alt vaatab sellise tekstiga ketas vastu ja all on lisa ostukorvi siis seda ka tegin ning edasi oli juba next next next tellimuse tegemine.


viimati muutis RvQ 09.01.2017 12:59:19, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tiirP
HV Guru
tiirP

liitunud: 07.01.2005




sõnum 09.01.2017 12:43:38 vasta tsitaadiga

Arvel on ju samuti näha, et 3,5" kõvaketas on icon_rolleyes.gif
_________________
Töenäoliselt käin löimedes korra kuus
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2017 12:45:42 vasta tsitaadiga

Ostsid ju netist, 14p tagastusõigus ju välistab sellise probleemi icon_rolleyes.gif

Siin kasutajad tellivad monitore ja telekaid, mis maksavad 1+k€ ja saadavad tuimalt tagasi ja võtavad järgmise prooviks.
Sul veel kinnises pakendis jne

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"


viimati muutis jeesus188 09.01.2017 12:46:47, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 09.01.2017 12:45:56 vasta tsitaadiga

Tüüpiline kiiresti vaja teema...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RvQ
HV vaatleja

liitunud: 09.01.2017




sõnum 09.01.2017 12:48:38 vasta tsitaadiga

Cofy kirjutas:
Arvel on ju samuti näha, et 3,5" kõvaketas on icon_rolleyes.gif

Tellimust kinnitades ilmselt ei olnud. Proovi ise lisada ja sa ei näe, et tegu 3,5" kettaga kui seda ei ole pealkirjas.
Ja isegi kui oli siis antudjuhul see ei puutu enam asjasse. Tunnistan oma viga ja Galadori esindajad tunnistasid oma viga ja mulle väljastati ka kreeditarve ja lubati korduvalt, et toimub tagasikanne kuid ka korduvalt suudavad nad ümber mõelda.
jeesus188 kirjutas:
Ostsid ju netist, 14p tagastusõigus ju välistab sellise probleemi icon_rolleyes.gif

Siin kasutajad tellivad monitore ja telekaid, mis maksavad 1+k€ ja saadavad tuimalt tagasi ja võtavad järgmise prooviks.
Sul veel kinnises pakendis jne

Firmana icon_sad.gif Koheselt välistab seaduste järgi.
Magic kirjutas:
Tüüpiline kiiresti vaja teema...

On. Aga kas see ka tüüpiline, et korduvalt öeldakse, et saab raha tagastatud ja korduvalt otsustatakse ümber?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Galadorsve
HV vaatleja
Galadorsve

liitunud: 16.08.2011




sõnum 09.01.2017 13:01:43 vasta tsitaadiga

Tere lugupeetavad!

1. Firmadel ei ole tagastusõigust. See kehtib ainult eraisikutele.
2. Galador tuli kliendile (firmale) vastu, kuna oli sõna sõna vastu, järgmine kord oleme ka ise targemad analoogses situatsioonis.
3. Pole vahet kus mingi toode asub e-poes. Vigu tuleb kõikidel ette. Nii maaletoojatel, arendajatel, andmete sisestajatel, kauba liigutajatel kui ka koristajatel. See ei ole oluline. Oluline on oma peaga mõelda ja teha õigeid otsuseid ja OLLA VEENDUND, et tellitakse kaupa, mida on vaja ja mille järgi on vajadus. NII PALJU peab inimene leidma aega, et veenduda, kas kaup on õige. KUI on kahtlus, kas on õige kaup, on tänapäeval olemas KÕIK vahendid selleks, et seda järgi uurida: päringulahter e-poes, e-mail, telefonid erinevad jne.
4. Mitte kuskil ei ole omavahelises suhtluses juttu olnud, KUI KIIRESTI peaks tagasimakse toimuma, kuna tegu on firmaga mitte eraisikuga ja antud juhul siis vastutulekuga.
5. Raha makstakse tagasi (esimesel võimalusel), nii et laim jätta selles osas, et "teist sõidetakse üle ...". Galador ei ole kunagi kellestki üle sõitnud ja nii ka seekord.
6. Ei ole mõtet HV-sse kurtma minna oma probleeme, HV ei lahenda neid ja teisi sarnaseid. Suhelege meiega otse (kõik andmed on kodulehel olemas).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RvQ
HV vaatleja

liitunud: 09.01.2017




sõnum 09.01.2017 13:30:44 vasta tsitaadiga

Galadorsve kirjutas:
Galador tuli kliendile (firmale) vastu
Kus te täpsemalt vastu tulite? Sain vastuseks et raha tagastatakse ja siis et ei tagastata ja siis, et osaliselt tagastatakse ja siis sain vastuse, et täieulatuslikult tagastatakse ja siis juba soovisin teada, et kuna see toimub. Selle peale sain juba vastuse, et siis kui kaup realiseeritakse. Kuna see siis oleks? Sooviks konkreetset kuupäeva. Kaup tagastati teile 13. dets ja Kreeditarve väljastastati sama päev. Varsti saab kuu aega.

Galadorsve kirjutas:
kuna oli sõna sõna vastu
Kus täpsemalt oli sõna sõna vastu? Palun olge konkreetsemad.

Galadorsve kirjutas:
järgmine kord oleme ka ise targemad analoogses situatsioonis.
Järgmine kord siis teie süsteemi vea puhul jätate kogu vastutuse kliendi kanda? Või kuidas te targemad olete. Palun vastakse konkreetsemalt.

Galadorsve kirjutas:
Pole vahet kus mingi toode asub e-poes. Vigu tuleb kõikidel ette.
Jah ja mina olen oma viga korduvalt tunnistanud telefonis, emailis. Kas teie siis ei võta oma vigade eest vastutust? Antud juhul soovite te küll oma kliendist üle sõita.

Galadorsve kirjutas:
Mitte kuskil ei ole omavahelises suhtluses juttu olnud, KUI KIIRESTI peaks tagasimakse toimuma-
Galadorsve kirjutas:
Raha makstakse tagasi (esimesel võimalusel)
Tõesti ei ole. Aga selle pärast ma ka korduvalt seda küsin nii emaili kui telefoni teel ja iga kord tuleb erinev vastus. Kas saab nüüd konkreetse vastuse KUI KIIRESTI tagasimakse tehaks? Palun ärge hämage. Kas on mõistlik, et selle nädala jooksul tekib teil see võimalus? Palun pange mingi konkreetne kuupäev paika kunaseks tagasimakse toimub. Aitäh!


Galadorsve kirjutas:
Ei ole mõtet HV-sse kurtma minna oma probleeme, HV ei lahenda neid ja teisi sarnaseid. Suhelege meiega otse (kõik andmed on kodulehel olemas).
Kahjuks jääb mulje, et on. Olen piisavalt suhelnud ja väga frustreerivaks muutub. S**n@galador.ee kontakti sain alles viimase kõne peale. Telefoni numbrit ei väljastatud ka siis. Olen tava meilidega juba varsti kuu aega suhelnud ja ei ole kuhugi viinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 09.01.2017 13:35:13 vasta tsitaadiga

Nende kasutustingimustes on kirjas, et 14 päeva jooksul tagastatakse raha. Ma läheks tarbijakaitsesse sellise asjaga, eriti pärast Galadori üleolevat vastust siin teemas.
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2017 13:57:26 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Nende kasutustingimustes on kirjas, et 14 päeva jooksul tagastatakse raha. Ma läheks tarbijakaitsesse sellise asjaga, eriti pärast Galadori üleolevat vastust siin teemas.

Tarbijakaitse ei aita, tegu firmade vahelise tehinguga

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 09.01.2017 14:03:53 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Janis kirjutas:
Nende kasutustingimustes on kirjas, et 14 päeva jooksul tagastatakse raha. Ma läheks tarbijakaitsesse sellise asjaga, eriti pärast Galadori üleolevat vastust siin teemas.

Tarbijakaitse ei aita, tegu firmade vahelise tehinguga


doh.gif seda ma ei näinduki, et ettvõtte nimi arvel. Aga ikkagi väga jabur värk.... kas neil on siis tarnijatega nii kehvad lepingud, et nad tagastada ei saa või milles probleem...
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 31.03.2002




sõnum 09.01.2017 14:16:30 vasta tsitaadiga

Galador, ostke teenust/võtke tööle kommunikatsioonispetsialist. Pole ammu näinud ettevõtte poolt vastikumat käitumist avalikus ruumis kui see: "Ei ole mõtet HV-sse kurtma minna oma probleeme, HV ei lahenda neid ja teisi sarnaseid". See pole üldse teie asi, kes kuhu midagi kurdab. Teie asi on tagada teenuse kvaliteet sellisel tasemel, et poleks põhjust kusagil kurta, ei HVs ega otse. Ja kui see ei õnnestu ükskõik millisel põhjusel, on absoluutselt kõige rumalam tegu, mida välja mõelda annab, kliendi süüdistamine, kui ta oma kogemusi avalikult jagab. Mingi paarikümneeurose potentsiaalselt mitte realiseeruva kahju pärast selline käkk...
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Galadorsve
HV vaatleja
Galadorsve

liitunud: 16.08.2011




sõnum 09.01.2017 15:19:11 vasta tsitaadiga

RvQ - palun edastage oma soovid, küsimused galador@galador.ee (nagu sai juba üks kord kirjutatud).
Janis - seadusejärgne tagastusõigus kehtib vaid eraisikutele, me ei ole kohustatud firmade käest kaupa tagasi ostma. See saab olla vaid vastutulek v mõni muu kokkulepe.
ihvike - Kas teil on meie kahevahelise teemasse puutuva info kohta mingid tõendid olemas, et nimetate meie käitumist vastikuks? Mis on selles lauses valesti, kui kliendil palutakse suhelda müüjaga otse oma probleemiga, mitte otsida raha tagasimakse teemal HV-st abi? Kas see on mingist otsast vastik ja klienti süüdistav käitumine? HV foorum ei maksa raha tagasi, HV foorum ei sõlmi kokkuleppeid. Me oleme suutnud viimase 13 aasta jooksul ise oma probleemid ära lahendada ja ükski probleem ei ole kunagi jäänud lahenduseta kliendi jaoks, selleks ei ole teenust vaja sisse osta või palgata tööle kommunikatsioonispetsialist:).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elkur
HV kasutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2017 15:47:42 vasta tsitaadiga

Arvestades seniseid positiivseid kogemusi nii ettevõtte kui ka eraisikuna, on praeguseid Galadori vastuseid suht piinlik lugeda.
Suhtekorralduse õpikunäide, kuidas mitte teha!
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 31.03.2002




sõnum 09.01.2017 16:27:12 vasta tsitaadiga

Galadorsve kirjutas:
ihvike - Kas teil on meie kahevahelise teemasse puutuva info kohta mingid tõendid olemas, et nimetate meie käitumist vastikuks? Mis on selles lauses valesti, kui kliendil palutakse suhelda müüjaga otse oma probleemiga, mitte otsida raha tagasimakse teemal HV-st abi? Kas see on mingist otsast vastik ja klienti süüdistav käitumine? HV foorum ei maksa raha tagasi, HV foorum ei sõlmi kokkuleppeid. Me oleme suutnud viimase 13 aasta jooksul ise oma probleemid ära lahendada ja ükski probleem ei ole kunagi jäänud lahenduseta kliendi jaoks, selleks ei ole teenust vaja sisse osta või palgata tööle kommunikatsioonispetsialist:).
Minu jutt on kommunikatsioonist ja üks teie kasutate vaieldamatult süüdistavat kõneviisi.
Juhul kui RvQ poolt siin kirjutatu ei vastaks tõele, lükkaks te selle ümber, mitte ei süüdistaks klienti "oma probleemide" HVsse toomises. Praegu on teemaks teie ettevõtte avalik kuvand.
See on teie probleem, et asi avalikkuse ette jõudis. Siinsed vastused on aga lihtsalt piinlikud. Tsiteerime - "pole vahet, kus mingi toode asub e-poes". On küll vahet. Ja siis on klient ise süüdi, et "peaga ei mõtle"? Sellist asja on lausa kurb lugeda.

Ükskõik kus avalikus ruumis ettevõtte nime all esinedes tuleb esmajoones olla rahulik. Kuigi klient ei ole alati kuningas, on äärmiselt kasulik jätta vähemalt selline mulje.
Juhul kui süüdistatakse alusetult, siis midagi muud polegi vaja välja öelda, kuigi tõendite esitamine valesüüdistuse kohta võib kuvandile kasulik olla.

Väga tõenäoliselt on selles loos ainult kaks olulist väidet:
1. teie süsteemis oli viga (3,5 ketas sülearvutiketaste valikus);
2. kliendile väljastati kreeditarve täies mahus ligi kuu aega tagasi.
Kui need väited vastavad tõele, peaks olema raha tagasi kantud. Kui need väited ei vasta tõele, tasub ikkagi väga tõsiselt oma kommunikatsioonistrateegia läbi mõelda. Nii klientidega ei räägita.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jnt
HV Guru
jnt

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.01.2017 16:49:58 vasta tsitaadiga

elkur kirjutas:
Arvestades seniseid positiivseid kogemusi nii ettevõtte kui ka eraisikuna, on praeguseid Galadori vastuseid suht piinlik lugeda.
Suhtekorralduse õpikunäide, kuidas mitte teha!


+1

_________________
Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda. icon_wink.gif
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RvQ
HV vaatleja

liitunud: 09.01.2017




sõnum 09.01.2017 17:30:53 vasta tsitaadiga

Suhtlesin otse galadori tegevjuhiga pool tundi telefonitsi. Ei hakka detailidesse laskuma ja muljetama, kuid lõpetasime kõne sõbralikult ja lubasime sõjakirve maha matta. Tänase seisuga on tagasimakse kontole jõudnud.
Lakun nüüd oma haavu ja eks näis kas soovin edaspidi klient olla või kas mind kliendiks ka soovitakse. Loodame, et antud saaga kõik osapooled saavad rahulikult edasi liikuda. Kahju, et nii kaugele üldse läks. Minu poolt teema lõppenud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Galador Grupp OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.