Jep, too erines vähe tavapärasest rFactori radadest/modidest. rF rahval oli kahjuks ikkagi ilmselge eelis, kuigi rada oli täiesti tutikas (füüsikamootor ikka sama), ent üsna fun üritus oli kokkuvõttes.
R3negadeX - küll veel rF1-hooaegasid tuleb. F1CEL juhtkond ei ole just sama entusiastlik kui mina, valdavalt just sinu poolt välja toodud argumentidest tingituna. Meeletult keeruline on asjast sügavult huvituvaid inimesi leida, kes investeeriks asjasse ($85 asja eest mida 10 aastat kasutad, ei ole tegelikult palju). Ega alla 300€ tuttuut rooli kergelt ei leia - kallis hobi. Tootjad võiksid muidugi toota ka odavama hinnaklassiga roole, anoh teada värk. Graafikasätted ei tundu lähitulevikus juba enam nii "ulmelised" ...ja mõnedel on telefoni näitajad kõvemad, aga nii kord juba tehnikaga on. Simracing kahjuks ongi nišiala. Hinnanguliselt 50 000 andunud fänni. Ehk teevad pCARS ja Assetto Corsa libeda töö ära ja toovad ka vähemtõsiseid entusiaste juurde.
Pigem oli mu jutu mõte see, et sa hirmutad uued näod ära kui laod ette, et vaja on vägahead arvutit ja rooli. Mäng mänguks, elamuse saad ka demoga kätte ning kui mängu järgi tekib isu, siis selle ka soetad. rFi kogemusest oskan rääkida, et alustasin väga kehva arvutiga mille puhul oli vaja kõik ultra low panna, et üldse osalda, lisaks ka mobiilne nett. Sõidupisiku sain külge ja olin mingi aeg üsna aktiivne mängija, polnud alati ka rooli käepärast kuid see ei seganud.
Usun, et ka rF2 puhul piisab lihtsalt sellest, kui alustad nõrgema hardware ja odavama otsa rooliga, sest sim racinguga alustamine on üsna pikk protsess - vaja palju tunde harjutada, et tunde kätte saaksid. Lõpuks kui skill on olemas ja sõidu tulemused jäävad pigem hardware või rooli taha, saab neid uuendada vajadusel.
Muidugi hinnabarjäär on suur mängu sisse elamiseks. Ega demo versioonil ei ole võimalik onlines racingut korraldada? SP mode ei anna pooltki seda tunnet mida online's sõitmine.
Online SIM racing oli äge ja kindlasti on siiamaani äge, oleks vaid rohkem aega tegeleda
Ma ei taha kedagi hirmutada. Olud lihtsalt on nagu nad on. Visuaalne tunnetus on väga oluline ja sätteid madalamaks keerata on variant, aga mitte lahendus. Dünaamiliste simulaatorite puhul tuleb see väga elavalt esile staatiliste simulaatoritega võrreldes.
rF2-l ongi väga halb entry level. Mingil määral peab skill varem olemas olema ja siis õpid veel tohutult juurde. Mul oli 2012 10 aastat kogemust gMotor'iga ja tundsin end rF2-ga alguses poisikesena, kes küll mõistab õppetundi, kuid ei suuda seda veel praktikas rakendada. Samas ei ole see hea näide, sest noorukieas on tunduvalt kergem uusi trikke õppida.
Sp soovitangi osaleda kõigepealt rF1-sõitudes või minugi pärast üldse mõnd muud simu alguses sõita. Viimasel ajal üha enam uusi sõitjaid on Codemasters'i mängude pealt üle tulnud F1CEL'i ja saavad kiiremas korras hakkama.
rF2 puhul on ka see probleemiks, et mitte üksnes paremad tulemused ei jää raua taha kinni, vaid ka skilli tekkimine. Ilma tugeva FFB-rooli tundeta ei teki üksnes visuaali põhjal mingit tunnetust. ISI uus tehnoloogia on nii võimas, et tavainimesele distantseerub "simulaator" mõistest "mäng". Reaalsus ja digitaalne reaalsus sulanduvad üheks. Mingi hiljuti tehtud testi järgi oli Silverstone x C6.R rF1-telemeetria (PRO?) võrdluses reaalsusega 95% ulatuses sama, rF2 puhul hinnanguliselt 98,5-99% (see on crazy!!!). ISI lõikab tippinseneride töö vilja.
rF2 puhul ilmselt suureneb veelgi sõitjate skilli vahe. Samas on rF2-ga minu meelest märgatavalt lihtsam aru saada, kuskohast tasemevahe tekib ja seda järgi aidata. Alien'id ei tundu enam cheat'erid, vaid lihtsalt tunduvalt osavamad sõitjad.
Kui ma õigesti mäletan, siis demo on single car x track combo, mida ISI aeg-ajalt muudab.
Mõistan skeptilisust, aga rF2 on lihtsalt midagi väga erilist. Füüsikaosakonnas tehti küll lihtsalt 2 sammu rohkem kui teised suutnud. Üldiselt on sõnades võrrelda suht mõttetu.
jaank - sa endiselt mainisid, et "Esimene rFactor oli küll minuarust totaalne nali ja porno."... proovi iR RUF vs rF1 Enduracers Flat6 :roll: Samas, kui sa ainult Megane'dega sõitnud olen, siis igati nõustun. Olin täiega vastu, et nii kehva mod'iga RoC sõidetakse. Tollased juhid arvasid, et see masin võrdsustaks võistlust.
iR-st mõistlikum oleks füüsikamootorit vast võrrelda AC-ga, sest Stefano Casillo isiklikult võrdles development perioodil ühes promoevent'i videos oma simu "proffessional" all üksnes AC vs rF2. Hetkel pole aga eriti midagi võrrelda. Millegipärast on Kunos oma tiitlit haipima hakanud ...ja arendustöö pole ludinal läinud.
F1CEL rFactor 2 serverit saab nüüd testida. Kahjuks ei leidnud võimalust, kuidas saaks teha failide allalaadimist automaatseks või kuidas ei peaks kõiki radu korraga installeerima, seega hetkel peab kõik rajad ja modi installeerima, aga asi toimib ja server on üleval.
Sel pühapäeval on tulekul oluline samm üleminekul rFactorilt rFactor 2-le, toimub esimese F1CEL rFactor 2 sarja esimene etapp. Sõidame Mak-Corp poolt loodud Formula 3 modiga Silverstone'i rahvusvahelisel ringrajal. Loodetavasti on sõitjaid piisavalt ning saame nautida põnevat võidusõitu.
Kel veel rFactor 2-te ei ole, siis on võimalik seda veel enne etappi soetada. Õpetus rFactor 2 ostmiseks ja installeerimiseks on siin.
Osalemiseks tarvis
Laadida alla mäng ja komponendid, registreerida F1CELi SLS Liigasüsteemi ja seal registreeruda hooaega (see võimalus avaneb nädalavahetusel). Kui seal ei registreeru, siis ei lähe teie tulemus arvesse, muud midagi.
Ajakava
Pühapäev, 7. detsember
19:00 Kvalifikatsioon (10min, piiramatult ringe)
19:15 Soojendus
19:20 Esimene sõit (50km)
19:40 Teine sõit (50km)
Mod ja rajad
Enamiku saab alla laadida otse serverist, küll ei toimi see kahjuks Poznani puhul. Kõik failid on saadaval ka eraldi allalaadimiseks siin.
Server
Serveri nimeks on "F1CEL F3" ja selle peab üles otsima serverite nimekirjast, kahjuks hetkel puudub võimalus sellele kuidagi paremini viidata. Serveri parooliks on 'porgand'.
Reeglid
Reegleid veel ei ole, küll aga on need enne esimest etappi kindlasti valmis. Mõningal määral need ilmselt esimeste etappide ajal ka muutuvad, muudatustest anname kindlasti veel eraldi teada. Loomulikult kehtivad F1CELi üldised reeglid.
Kalender 1. etapp - Silverstone (GT Layout) - 9 ringi [7. detsember]
2. etapp - Croft - 3,400km - 15 ringi [21. detsember]
3. etapp - Loch Drummond (long) - 3,170km - 16 ringi [TBA]
4. etapp - Neva Ring - 2,656km - 19 ringi [TBA]
5. etapp - Symmons Plains - 2,400km - 21 ringi [TBA]
6. etapp - Estoril - 4,176km - 12 ringi [TBA]
7. etapp - Poznan - 4,083km - 13 ringi [TBA]
8. etapp - Interlagos - 4,309km - 12 ringi [TBA]
viimati muutis sakinaga 05.12.2014 17:21:26, muudetud 1 kord
maatriks ega sa ei oska öelda kas F1CEL tulevikus Assetto Corsal-e ka rohkem rõhku panema hakkab? Kodulehel foorumist küll midagi sellekohta ei leidnud.
maatriks ega sa ei oska öelda kas F1CEL tulevikus Assetto Corsal-e ka rohkem rõhku panema hakkab? Kodulehel foorumist küll midagi sellekohta ei leidnud.
Päris paljudel sõitjatel on Assetto Corsa ostetud, niiet midagi kindlasti tuleb, aga hetkel on probleem selles, et pühapäevad on rF ja rF2 täis. Võib-olla midagi nädala sees korraldada. Kolmapäeva õhtuti näiteks?
Homme, 6. detsembril korraldab EVAL liiga hooajaväliselt rF2 demosõidu.
Modiks kasutatakse Formula Renault 3.5 ja rajaks on Sao Paulo, Brasiilia GP.
Sõit algab 20.00
Etapi pikkuseks 26 ringi
Etapi eesmärgiks on tutvustada inimestele rF2 võimalusi ja tõsta huvi rF2 vastu.
Osalemiseks ei pea olema professionaalne simracer, osa võib võtta igaüks.
Tuletan kõigile meelde, et täna on sõit. Informatsiooni leiab paar posti ülevaltpoolt.
SLS-s jms regamine ei ole veel valmis, niiet põhimõtteliselt lae mod alla ja tule sõitma. Kes soovib, saab hiljem regada, et ka tulemused kirja jääksid.
Muuhulgas on kaasajastatud minimaalsed ja soovituslikud sätted!
Minimum:
- 2.8 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better
- Windows 7, 8, 8.1 or 10, with latest Service Packs
- 4GB RAM
- nVidia GTS 450 or AMD Radeon 5750
- 1GB Video Memory
- DirectX 9.0c
- 10GB free HD space
- DirectX compatible sound card
- Broadband internet connection
Recommended:
- 3.0 GHz Intel i5 or 4.0 GHz AMD FX or better
- Windows 7, 8, 8.1 or 10, with latest Service Packs
- 8GB RAM
- nVidia GTX 760 or AMD 7870
- 2GB Video Memory
- DirectX 9.0c
- 50GB free HD space
- DirectX compatible sound card
- Broadband internet connection
Build 982. Radadest uuendati 2015 standardile Estorili ning Indianapolise ringrada. Peagi on lisandumas "NASCAR" stockcar'id. Üks developer jagas pilti, et rF1-st tuuakse üle populaarne Essington'i ringrada.
http://eval-liiga.net/ on võimalik osta soodusega rF2-litsentse. Täpsem info selle kohta foorumist. Liiga planeerib sügishooajast ilmselt sõite.
edit: 06.06.2015
Jäi vahepeal mainimata, et ISI tuli välja uue põneva club-ringrajaga; 2013. aastal valminud Hermann Tilke poolt disainitud Atlanta Motorsports Park'iga. Äärmiselt nauditav suure kõrgustevahega ning tehniliste kurvidega mõnus madalama kategooria võistlusautode ringrada. Sellised huvitavad valikud ISI poolt toovad vanale hundile alati rõõmupisara silma. Lisaks põnevatele kurvidele on ka keerulised pidurdusmaad nagu näiteks T1 ja T6 (kus Clioga tõuseb esirattaveolisele autole omaselt taga-parem ratas õhku), vajab head balansitunnetust.
Täna kukkus midagi uut ja huvitavat postkasti. http://rfactor.net/web/2015/05/12/third-party-licensed-palatov-motorsport-d4-now-available/
Nagu ma aru saan, siis eksklusiivsete sportautode tootja Palatov aitas ühte modder'it mitme abikäega, et nende auto ometigi rF2-te saaks.
"This enables potential customers of the real-world car to test various configurations and evaluate the differences."
... oleks vaid kõik autotootjad sama entusiastlikud
edit: 04.05.2015
Nädalavahetusel release'iti lauasahtlisse vedelema jäänud 1966 AC 427.
Peab mainima, et just selliste autode tõttu ma rFactor2-te eelkõige ootasin ning pedaale modifitseerisin. Naljakal kombel on minu jaoks võrdluses rF1 HistoriX mod'iga rehvi ja vedrustusmudeli edasiarenemise tõttu kadunud selle autoga "surmahirm", FFB abi on siinkohal meeletu, sõitmine ja füüsika on lausa lust. Muidugi, tunnetus võib kardinaalselt muutuda, kui tuleks võidusõiduks harjutada ning minimaalset ringiaega taga ajada; madalamatel käikudel väikese ebatasasuse otsa kiirendades on kontrollimatu spinn kerge tulema.
edit 15.04.2015
Aprilli alguses tuli välja B946, mida võib taas pidada üheks väga oluliseks sammuks rF2 arenguloos. Lisati tonemapper, mille abil siluti välja kõige rõvedam valgust puutuv graafikabug. Mõned päevad hiljem lisandus esmalt kartidele uus rehvifüüsika, mis lisandub ajapikku kõikidele vanadele autodele.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=i5qDRF1bryc
[/youtube]
Visake pilku ka Formula Simracing 2015 2. etapi PRO ("algajate") etapile.
KUID SIIN ON UUDISPÄRL nr2:
rF2-te on lisandumas järgmiste kuude jooksul 2013 SUPER GT hooajast Nissan GT-R GT500 ja Honda HSV 010-GT. Kahjuks nagu F1 puhul ei saa me rF2-s osa next-gen "unified technical regulations" masinatest, mis 2014 radadele ilmusid. Põhjust pole vaja kaua juurelda. Super GT autotootjad ei soovi oma data jagamist DTM'i jm maailma suguvendadele. Aga pole hullu, ka 2010-2013 hooaegadest pärit vandid on rohkem kui mõned mehed suudavad ära kärutada. Isegi hea, 2013 hooajaks olid vanal tehnoloogial masinad saanud jõuda oma lõpparenguetappi.
-> Kes nagu absoluutselt mõhkugi ei tea Super GT-st, siis lühidalt võib kirjeldada seda sarja kui "DTM, aga lihtsalt ägedam!". 2013 olid veel kasutusel superkõvad rehvisegud ka, mis vajasid ringe üleskütmist enne kui paugutama saab hakata.
Kuna sellised masinad on välja tulemas, siis on ka selle aasta sees lootust, et Sepang ja Historic rajad saavad graafilist uuendust. YAY
--- --- ---
JUBA SEE NV ON VÕIMALIK VÕITA EVAL-lis 5 TASUTA rF2 litsentsi!!! Kuna enamusel kiiretest sõitjatest on rF2 juba niikuinii olemas, siis TASUTA lõpuni sõites, võid TASUTA F*****G SIM'i võita!!! F* hea idee, F* LAUPÄEVAL, F* EVAL-is sõita, ex!!!
argottt kirjutas:
28. Veebruaril algab EVAL liigas Simtech GT hooaeg.
1. etapp toimub Daytona rajal ja sõidu pikkuseks 2,4h.
Tegemist on EVAL liiga 5. sünnipäevaga ja loosi läheb 5 rFactor2 aastast litsentsi.
Sõidetakse küll veel üsna vanal mängumootoril, aga hetke seisuga on see ainuke, mille peal leiab piisavalt sõitjaid, et asi huvitav oleks.
Enda poolt anname kõik, et tulevikus saaks edasi liikuda uuematele mängumootoritele.
Sõitu registreerinud on ennast 25 sõitjat, hetkel vaba veel 5 sõitja kohta.
Igaüks, kes huvitatud ja arvab et suudab ennast 107% sisse sõita on oodatud.
Rohkem informatsiooni sarja kohta http://eval-liiga.net/foorum/viewforum.php?f=154
Kodulehekülg http://www.eval-liiga.net/
ja Live ülekandeid näeb https://www.youtube.com/user/EVALTV
Lester'i sadamas paiknev 4,240km pikk tänavarada. Kuigi lai nagu lennuväli, siis kiirema autoga kui Renault Clio võttis jalad pehmemaks kui Monaco või Spa 1967 vastava ajastu F1-ga. Esiveolistele autodele tbh rehvikiller-rada... isegi liiga rajadisaini aspektist. BTCC Hondal on vähemalt kaasas Thruxton'i hard-segu rehvid. Raja release'inud grupp on väga oskuslikult ümber käinud model'ite ja animatsioonidega, FPS on tänavaraja kohta ülihea. GTX 770 graafikakaardiga sai täisrivis max graafikaga ära sõidetud. Rajal ei ole veel soovituslik sõita väljaspool "päeva ja kuiva ilma sätteid", bug'id.
Aasta parim (fictional) rada. Kõige parema immersion'iga rada. ISI LimeRock Park'i 2.0 graafika on vb parem, "arendajaeelis".
20.02.2016 15:44:45
F1CEL 2016 Porsche Carrera Cup lühihooaeg
2016 Porsche Carrera Cup lühihooaeg
2016. aastal alustame F1CEL-s rFactor 2 hooajaga, kus sõidame Briti radadel Porsche Carrera Cup sõidukitega. Esimene etapp toimub juba homme, 21. veebruaril, algusega kell 19:00 Oulton Parki ringrajal.
Enamik rFactor 2 huvilistest on infoga juba kursis, kes veel ei ole, siis kodulehe külgribal on serveri informatsioon, failid laetakse serveriga liitumisel automaatselt alla. Probleemide korral saab abi jututoast (ei pruugi alati kohe kedagi vastamas olla), F1CEL foorumist või siinsamas küsides.
Järgmine F1CEL F1-etapp 1. mai kell 19:00 @ Sochi Autodrome.
Server sai uuendatud Build 1084 peale.
--- --- --- ---
Uue - Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition - omanikuna võin anda omapoolse garantii, et tegemist on parima komplektiga, mis alla 1000€ kättesaadav on. Rool on vapustavalt hea, isegi kergem ja täpsem kui Fanatec CSR F1-rool!!! T3PA pedaalid on ehk pisut "odavad", aga koonus-pidurimod töötab päris hästi load cell'i asendajana, selletagi parem kui Logitech'i komplektide pedaalid või T500-stock pedaalid. Richmotech on teinud T-seeriale load cell pedaalid, aga soolase hinna (ca 350€ kohalesaatmisega) tõttu ma ise veel neid soetada ei kavatse.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.