Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 02.10.2009 00:01:11 vasta tsitaadiga

Ma olen ka seda kopika teemat siit-sealt jälginud ikka. Plaanid on head, loodame et teostate need samavägevalt nagu eelmised.
_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
haldz
HV veteran
haldz

liitunud: 29.12.2003




sõnum 02.10.2009 00:04:05 vasta tsitaadiga

sama siin icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2009 17:46:44 vasta tsitaadiga

Mis aega plaanis järgmine hooaeg sõitma minna on ?
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 04.10.2009 21:30:59 vasta tsitaadiga

Proovime teha niihästi kui oskame ja nii et ise rahul oleme icon_smile.gif

Olen kindel et selle masinaga saab sõita madalat 11 sekundit, selle tahaks välja sõita ja kui hästi läheb siis ka üle lüüa. icon_smile.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 12:07:42 vasta tsitaadiga

valdz kirjutas:
Proovime teha niihästi kui oskame ja nii et ise rahul oleme icon_smile.gif

Olen kindel et selle masinaga saab sõita madalat 11 sekundit, selle tahaks välja sõita ja kui hästi läheb siis ka üle lüüa. icon_smile.gif

Praguse 400-450hp-ga kaugele ei jõua, teoreetiliselt kui saad üle 600hp on võimalik ka sõita 10 sekundi aegu. Ise asi on, kuidas nii pisikesest mootorist sellist võimsust kätte saada.
Samas kui veidi upgraded seda, siis pole ka vist 800-1000hp probleemiks.
Palju auto kaal on muide?
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 14:00:39 vasta tsitaadiga

2l (vist oli 2l ju) 1000hp kätte saada on ikka kuradima keruline. Peaks mingi 3+l olema selle jaoks vast. A 1000hp auto mis sõidab 9sek aega on juba ikka väga kallis lõbu. Kuigi kunagi Pärnus Rock Race ajal oli miski väike putukas Fiat 127, millel ka korralikud 16" rehvid all ning jõudu oli ka looma moodi. Mis aegu sõitis, ei mäleta.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 15:09:23 vasta tsitaadiga

taikonaut kirjutas:
2l (vist oli 2l ju) 1000hp kätte saada on ikka kuradima keruline. Peaks mingi 3+l olema selle jaoks vast. A 1000hp auto mis sõidab 9sek aega on juba ikka väga kallis lõbu. Kuigi kunagi Pärnus Rock Race ajal oli miski väike putukas Fiat 127, millel ka korralikud 16" rehvid all ning jõudu oli ka looma moodi. Mis aegu sõitis, ei mäleta.

Tollel Fiat 127 oli 2.1L cosworth turbo, 600hp ja sõitis 9s aegasid Soomes (Eestis sõitis 10s), kaalus teine sinna 600-700kg vahele, kui mälu ei peta. Samas Soomes nähtud 2.2L mootorit, 1300hp, metanooliga ja 6.3s oli vist parim aeg Soomes ja Eestis on täitsa ehitatud 2L turbo mootor, 800hp. Igal juhul arenguruumi on, küsimus, kas teadmised ja rahakott võimadlavad ja kas on mõtet. Ma arvan, et mõistlikuse piir 2L kohta onig kuskil 600hp ringis, peale seda on vaja tõenäoliselt teha peale igat sõitu suurem hooldus mootori poolel.
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2009 22:20:06 vasta tsitaadiga

See Fiat oli ikka hull loom. Vingerdas nii mis jube icon_biggrin.gif. Ma arvan, et 2l mootorit pole mõtet vägistama hakata ning meeletuid hp otsima. Nagunii on Nm vähe icon_cool.gif . 600hp on paras sellise mootori jaoks. Siksi pehme kere ei peaks ka vb vastu sellisele valule. Ning 1000+hp mootorid võetakse nagunii boksis laiali, et võimalikke vigu otsida. Nõuab palju pappi, mida ilmselt masu tingimustes raske otsida.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 06.10.2009 16:23:12 vasta tsitaadiga

Hetkel võistluskaal 1240kg. Aga jah 600 mootori jõuga sõidaks juba kõrgesse 10nesse ära. Arvan et sellest Fiati konest rohkem välja pigistada on juba väga keeruline. Praegu ju 8 klapi kaan mille võiks liigitada astmaatikute hulka, võrreldes pea ükskõik mis 16 klapi kaaslasega. Selle 600 jõu kättesaamiseks tuleb kindlasti vahetada nukad ja tõsta pöördeid sinna 8500nde kanti.

Aga praegu tuleb oodata reegleid, enne ei hakka masinat lahtigi võtma. Sinu Ema kuna sa seal asja sees ja midagi kõrvu jääb uutest reeglitest siis anna kindlasti teada icon_biggrin.gif

Eestis ei ole ühtegi sellist masinat mida boksides ja ka võistluste vahel igaksjuhuks pulkadeks võetakse. N: Markel on 2 aastat sõitnud nii et on põhimõtselt ainult õli vahetanud.

Siin video kiirest 4 silindrilisest autost, originaalis vähemalt oli see mootor 2 liitrine. icon_cool.gif
http://www.youtube.com/watch?v=oHv_jKJVQ-Q
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.10.2009 16:29:38 vasta tsitaadiga

Assa krt - 86psi + 11000rpm icon_biggrin.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 25.10.2009 13:15:19 vasta tsitaadiga

kaalu ei ole plaanis alandada ? 2l mootoris annab päris palju pigistada, iseasi, kas mõtet on, kui sealt 1000hp välja pigistada siis ma arvan, et saaks aint paar kiirendust teha.
_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 26.10.2009 11:10:53 vasta tsitaadiga

Hetkel masin suht miinimumkaalus +20kg on üle ja sedagi täis bensupaagi, nitropudeli ja cooleripaagiga. Ehk kui bensu paagis 5l ja pudel pooltühi siis peaaegu õiges kaalus. Aga muidugi kui nitrosüsteemi saaks maha võtta siis saaks veel kaalu vähendada.

2l mootorist saab pigistada üpris palju, aga seda enam mitte bensiiniga. 2l alkoholi mootorist saab 1000hp kätte, ning ka hoopis parema töökindlusega kui 700hp bensukast. Selleks muidugi peavad olema väga head teadmised alkoholi seadistamisega, see hoopis teine maailm. Alkoholimootoril detonatsioonist väga keeruline aru saada, samuti raske leida õigeid süütenurgakasid.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 26.10.2009 11:15:33 vasta tsitaadiga

Ma pidasingi silma bens @ 1000hp on suht mõttetu imo, aga on teil plaanis methanooli peale üle minna ?
_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 26.10.2009 11:57:54 vasta tsitaadiga

Jah sellest mootorist 1000hp bensuga kätte saada tõesti mõttetu. Aga ei plaani ka metanooli peale minna, street klassis kuhu sõitma plaanin jääda on kütusepiirang ees.

Eelmine nädal tuli välja järgmise aasta reeglite mustand, seal tuli uus punkt et streetklassil peab olema "margipõhine käigukast". Juba rääkisin võistlejate esindajaga BHRA alamkomitees (Vitsutiga) ja nad arutavad veel asja. Aga kui siiski see reegel sisse tuleb, siis pole selle autoga enam midagi teha. icon_cry.gif
600+hp lada kasti ei võlu kuskilt välja.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 02.11.2009 14:12:48 vasta tsitaadiga

Niih, eelmine nädal saigi asi kinnituse, et tuleb street klassi reeglitesse sisse "margipõhine käigukast". icon_neutral.gif

Ehk siis praegu tundub et selle projekti võib korstnasse kirjutada. Pro Street / Outlaw klassis (kuhu kvalifitseeruksin) siis ~9 sekundi autod, kõrge 9 sekundini jõudmiseks oleks vaja investeerida väga palju. Kuigi teadsin et seda reeglit mõeldi, tuli selle kinnitus tehnilise peakohtuniku suust paraja löögina. Kindlasti ei taha et arvataks et näed see valdz ka paras tüüp, et kui ei võida siis ei võistle. Asi pole üldse selles, võit ei olegi minu jaoks tähtis olnud, aga investeerida veel 10neid tuhandeid selleks et sõita võistlustel 2 ajasõitu ja kui läheb hästi siis saab ka ühe eliminaatori sõidu teha... Ma ei näe selles mõtet.
402m läbimine vs EEK suhe tuleb lihtsalt metsik.

Kindlasti ei süüdista ka BHRA-d selles, alakomitee teeb oma tööd ja see reegel ei ole kindlasti selleks et kopikas kellelegi ette oleks jäänud. Põhjused on kuskil mujal, lihtsalt ma jäin hammasrataste vahele.

Mis täpselt edasi saab veel ei tea, peab seedima vähe.

Indrek
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 14:50:11 vasta tsitaadiga

icon_neutral.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 20:39:24 vasta tsitaadiga

Vähemalt nüüd kogemuste võrra rikkam thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 21:53:41 vasta tsitaadiga

Kogemused küll, kuid kui praegu pead projekti prügikasti saatma, siis ikka suht raha tuulde loopimine. A kas see käimakast peab olema sama, mis kerel kunagi oli, või mootorijärgi? Kui juttu oli lada käimarist, siis ilmselt asi ikka kere järgi. A miks selline reegel üldse sisse viidi? Paljud stock käimarid ei kannata valu välja ju.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 02.11.2009 23:43:47 vasta tsitaadiga

Praegu lõplikke reegleid veel väljas ei ole, tean et peab olema margipõhine käigukast. Oleks ka variant saada tehnilisse passi et 1.6 Fiati mootor, aga see Fiati kast palju ei päästaks. Eelmine aasta oli u. 1 võistlus 1 kast, siis sai otsustatud et aitab sellest käigukasti jamast, paneb korraliku alla et tükiks ajaks rahu, aga näed võta näpust icon_smile.gif

Miks see reegel sisse viidi, ei teagi... Kui oleks chevy siis võiksin selle kastiga sõita, samas ka eelmise aasta Markeli autol oli originaalkast all, 1000+ hp ja 9.5sekundit sõitis sellega, kas see on siis street klassi masin. See reegel soodustab suht väheste markide ehitamist, samas saavutab reeglitega seda mis BHRA üritas eelmine aasta teha ja hästi ei õnnestunud e. kiired autod puksida Pro Streeti. Kuigi viimase saavutamiseks oleks ju aidanud ainult 10 sekundi indeksist...
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2009 23:54:43 vasta tsitaadiga

valdz kirjutas:
Praegu lõplikke reegleid veel väljas ei ole, tean et peab olema margipõhine käigukast. Oleks ka variant saada tehnilisse passi et 1.6 Fiati mootor, aga see Fiati kast palju ei päästaks. Eelmine aasta oli u. 1 võistlus 1 kast, siis sai otsustatud et aitab sellest käigukasti jamast, paneb korraliku alla et tükiks ajaks rahu, aga näed võta näpust icon_smile.gif

Miks see reegel sisse viidi, ei teagi... Kui oleks chevy siis võiksin selle kastiga sõita, samas ka eelmise aasta Markeli autol oli originaalkast all, 1000+ hp ja 9.5sekundit sõitis sellega, kas see on siis street klassi masin. See reegel soodustab suht väheste markide ehitamist, samas saavutab reeglitega seda mis BHRA üritas eelmine aasta teha ja hästi ei õnnestunud e. kiired autod puksida Pro Streeti. Kuigi viimase saavutamiseks oleks ju aidanud ainult 10 sekundi indeksist...

10 sekundi indeks tuleb ka...
Street klassis alla 10 seki sõita ei tohi enam icon_smile.gif
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
water
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.05.2003




sõnum 03.11.2009 13:04:34 vasta tsitaadiga

Miks nads seda teevad, mis nende peas toimub aru ma ei saa ?? Olen aastaid neid võistlusi vaatamas käinud, kuid olgem ausad, see üritus hakkab välja surema ja nad lükkavad veel takka sellele ??
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 03.11.2009 15:10:16 vasta tsitaadiga

Sinu Ema, tegelt seda mõtlesingi et ju niikuinii on 10 sekundi indeks ees, kas siis üldse see käigukasti reegel vajalik? Ma ei usu et Markel, Viljar, Sausajevs hakkaksid 10sse pidurdama.

Ma täitsa kindel et tänu sellele indeksile järgmine aasta hoopis huvitavam. Ei ole enam nii et 3tk sõidavad 9kat ja järgmine on 11sekundit. Ma eeldan et tuleb juurde mitu autot mis suudavad 10 sekundi sisse sõita ja see kes sõidab 11 sekundi ringi ka temal on võimalus võita. 0.4 sekundit kaotada stardis ja korra käik valesti lüüa/sidur libisema lasta ja ongi sekund ja võit kadunud.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 03.11.2009 17:45:30 vasta tsitaadiga

Ma arvan, et siin inimesed oleks nõus oma nime all selle reeglisätte vastasele netipetitsioonile allkirja andma küll. Kui mõeldakse välja loll reegel, siis ei pea see ju ilmtingimata kohustuslikuks muutuma. Tanel teeb lehekülje "Päästa Kopikas" ja minu poolest kasvõi ID kaardiga autentimine.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 03.11.2009 22:57:51 vasta tsitaadiga

Väga huvitav mõte icon_smile.gif

Me istume lähiajal Taneliga maha ja mõtleme kas ja mida edasi teha, arutame läbi kõik variandid.

Igatahes kõigile suured tänud kes kaasa sellele projektile elavad. beer_yum.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 03.11.2009 23:47:08 vasta tsitaadiga

Valmis ka omaltpoolt toetama, tegu liiga omapärase masinaga, et niisama nurka visata.
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.