Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Tomb Raider 8: Underworld märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 22.11.2008 01:12:25 vasta tsitaadiga

nu ma jäin kinni ausalt öeldes mõnes kohas. üks koht oli see kus pidi mingeid kaste loopima ja ma lihtsalt ei teadnud et selline "funksioon" olemas on. tükk aega proovisin absul kõik läbi kuniks help nuppu avastasin ja kui seal öeldi et "viska" siis hakkasin seda nuppu otsima. Mõnes kohas ei näinud kohe ära kus kohast edasi ronida saab või ei teadnud et lara nõnda ka hüpata oskab. Mäletan ka kohta kus ei märganud üleval asetsevat "haakumist võimaldavat objekti" seega natuke aega tiirutasin tühja kuniks mõtlesin " hm... kas sinna kuidagi ennast haakida ei ole võimalik". Ei olnud seal ju päris "suur punane nool näitab kuhu minna" nagu legendis suht koht oli. Muljet avaldasin ka mõned suuremad levelid mis olid tõesti avarad eriti see
Spoiler Spoiler Spoiler


Ehk on probleemiks see et vanad tomb raiderid treeninud sind välja tulevasteks mängudeks... endal vast sellepärast kohati ka asi päris sujuvalt läks. Aga mõistatused oleksid võinud jah natuke keerulisemad olla. Vähemalt anniversary ja underworld mõlemad olid juba tomb raideri moodi. Eks näis kuda järgmine osa välja hakkab nägema. Loodame parimat kuna enamus tootjaid peale paari eduka mängu välja laskmist hakkavad puhta mainstreem "look i shit and drink beer and i dont like difficult games that make me think" solki tootma.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2008 01:13:26 vasta tsitaadiga

angel, heh icon_biggrin.gif ma ei teadnudki et eid kaste loopida saab, mässasin ka tükk aega ja mõtlesin, lõpuks lohistasin need ukse juurde ja viskasin granaadi, ja siis lendas teiele poole ust icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.11.2008 01:51:56 vasta tsitaadiga

Ma kolan hetkel Lara maja all keldrites ja kahjuks pean andunud TR seeria fännina tunnistama, et mulle see osa kohe kuidagi ei meeldi. Mida aeg edasi, seda lühemaks, lihtsamaks ja väiksemaks Crystal Dynamics'i mängud lähevad. Kurb küll, aga ameeriklastest meeskond inglaste tasemele ei küündi. Graafiliselt on asi paigas, animatsioonid samuti, aga see on ka kõik. Levelid on võrrreldes Core Designi tööga vaimuvaesed ja naeruväärselt väikesed ning saavad liiga ruttu läbi. Mõistatused on ühesuguse ülesehitusega, ronimine on lapsikult kerge, kinnihüppamise kohad on igalpool näha. Kõik seintele asetatud pulgad ja kivid on läbinähtavad - hüppa ainult kuhugi kinni ja edasi polegi vaja mõelda, Lara liigub ise kuhu vaja. Story'st pole üldse mõtet rääkida...
Kõige jubedam osa oli laeva pardal idiootse AI'ga NPC'de tulistamine - üksluine combat ei paku mitte mingisugust pinget. Relvad antakse kohe kätte, avastamisrõõmu pole.
Olen kõik TR osad läbi teinud v.a "Anniversary" ja väga võimalik, et "Underworld" jääb samuti lõpetamata... Kõrini juba nendest titekatest, mida igal aastal suure kiiruga valmis vorbitakse.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 22.11.2008 02:52:43 vasta tsitaadiga

anniversary omas küll paaris kohas väikest "omapärast" kohta... vähemalt asi toimib kuna core lasi end täis ju selle tomb raider seeriaga. ma siis vist pime kuna kõiki kohti küll ära ei näinud kohe kuhu hüpata sai , paar kohta oli sellist kus pidin korraks vaatama et leida icon_sad.gif laeva värk oli jah kahtlane kuigi seda on tr ennegi tehtud... tr2 oli aga laeva missioonid ülimad...

TR anniversary pidavat ju TR1 koopia olema ainult uue graafika etc natuke leveleid silutud. Sa TR1 oled mänginud et tead võrrelda? Ma ei ole mänginud sellepärast küsin. Mul vaid TR2,TR4 (värdjas bug ei lubanud ausalt läbi teha ja toll ajal ei olnud ka neti et pätsist midagi kuulda oleks saanud), TR5 vanematest läbi tehtud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtriz
Kreisi kasutaja
xtriz

liitunud: 21.07.2007




sõnum 22.11.2008 02:59:53 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
TR osad läbi teinud v.a "Anniversary" ja väga võimalik, et "Underworld" jääb samuti lõpetamata... Kõrini juba nendest titekatest, mida igal aastal suure kiiruga valmis vorbitakse.

Kui pole mänginud, ära kritiseeri. Anniversary on TR1 remake. Olen ise kõiki osasid mänginud, kuigi esimest ma enam suurt ei mäleta, aga seda mäletan, et mõistatused olid neil kahel osal küll suht sarnased ja see tähendab rasked.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 22.11.2008 03:08:35 vasta tsitaadiga

idioodid jäävad TR legendiski kinni mida te siis annyversary'st ja underworld'ist loodate, seal ei saa nad üldse hakkama... Vähemalt äratatakse asi ellu jälle mitte ei lasta betat müüki. Minuarust alates legendist hakkas asi aina paremaks minema.
Kui vaadata anniversary'ga kaasas olevadi "special dvd'd" siis seal vähemalt algne core meeskond väidab et sellepärast läks asi piixu kuna taheti kiiresti ja palju igasugu asju ning ei jõutud valmis. Sellise süsteemiga läkski see Tomb Raider minema. Alates 4 osast vist hakkas asi vaikselt allamäge veerema.

Ja küsimus -> dstar: kuidas sa lahendasid siis legendis selle egiptuses oleva mõistatuse kus oli mingi 4 rullikut ruumis ja kui nad õieti asetasid said mingi "postiga" ülesse end transportida? Mina näiteks olin niii IDOOOT et ei suutnud seda ära teha vaid kogemata ehku peale lahendasin ära. Seal oli veel paar sellist hüppe kohta mida kah kohe ära ei jaganud.... ma vist ei ole eriti über gamer kah siis. TR läbi ei jookse vaid vahest naudin vaadet kah... vast sellepärast mul ka nendega kaua aega läheb.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2008 03:32:10 vasta tsitaadiga

see nelja rulli teema oli siiski annyversarys, aja seina peal oli vihjed olemas, pildid, ise kõik raideris 2 korda läbi pelanud, eks 1 lemmikuimid seeriaid ka
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 22.11.2008 04:07:14 vasta tsitaadiga

TR ja Silent Hilli sari on minu ammused lemmikud, aga kahjuks on neil mõlemal üsna sarnane saatus - paratamatu amerikaniseerumine...
Omal ajal sai TR 1-3 olude sunnil ilma kõrvalise abita läbi tehtud ja need mängud olid ikka täielik hardcore selle kõrval, mida praegu tehakse. Selles mõttes on hea võrdlusmoment olemas. Ja nende pikkus oli tavaliselt kusagil 20-30 tunni vahel, nüüd vaevalt mingi hädised 6-10 tundi.
"Anniversary's" tegin Coliseum levelini ja siis jätsin pooleli. Hiiglaslikust originaalehitisest oli saanud pisike urgas... Selline ükskõikne lihtsustamine iseloomustabki kõige paremine tänast Tomb Raiderit.
Core meeskond põles lihtsalt läbi, millest on muidugi väga kahju. Nad ei suutnud enam uue põlvkonna konsoolidega sammu pidada. Hästi sissetöötatud süsteem lammutati laiali ja tulemuseks oligi käkk TR: AoD. Lisaks veel Eidose pidev pealekäimine, et igal aastal uus mäng väljastada. TR1 ja 2 olid selgelt südame ja hingega tehtud - esimese osa suur edu andis uut hoogu juurde ja tulemuseks oli minu arvates lausa geniaalne TR2. TR3 oli juba raskem ja nö. vihasem elamus, vaikselt oli tunda, et midagi hakkab nihu minema... TR4 oli nagu üks pikk ja segane unenägu, millest ei mäleta mitte midagi, aga läbi ta kuidagi sai. Chronicles tehti kiirkorras kerge raha teenimise eesmärgil.
Kunagi oli TR mängu ilmumine suursündmus, aga enam mitte. Eidos on aga rahul - uus arendaja teeb usinasti tööd ja igal aastal on uus mänguke kenasti poelettidel olemas.
"Legendi" tegin muide PS2 peal läbi, sest vanast harjumusest ei tahtnud arvuti peal elamust rikkuda. Ootused olid igatahes suured. Aga nüüd seda Egiptuse küsimust lugedes pean tunnistama, et ei mäletagi sellist mõistatust. Üldiselt mäletan sealt väga vähe asju, samas kui TR2 levelid on siiamaani väga hästi meeles...

nolifer kirjutas:
see nelja rulli teema oli siiski annyversarys, aja seina peal oli vihjed olemas, pildid, ise kõik raideris 2 korda läbi pelanud, eks 1 lemmikuimid seeriaid ka


Nunuh.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 22.11.2008 12:19:13 vasta tsitaadiga

nolifer kirjutas:
see nelja rulli teema oli siiski annyversarys, aja seina peal oli vihjed olemas, pildid, ise kõik raideris 2 korda läbi pelanud, eks 1 lemmikuimid seeriaid ka


tean... lihtsalt see oli see teema et kõigis viimastes tomb raideris mõistatused üli kerged. seinal olid vihjed küll aga koheselt matsu kuidas neid jublakaid keerata ikka ära ei taband (ühte keerasid läks teine paigast jne). Minuarust see küll kõige titekam mõistatus ei tundunud olevat.

Andke Tomb Raider EA kätte ja siis näete alles mis on sitt ... või ubisoft 8)

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 22.11.2008 22:10:51 vasta tsitaadiga

Huvitav millal ps3mele see välja tuleb.... mäletamis mööda oli see kuu lõpp aga pole kuskil poodides veel :S
_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 22.11.2008 22:29:41 vasta tsitaadiga

konsooli TR mängule laekuvad kahtlaselt halvad reviewd... tea kas keegi ei suutnud mööda seina ronida kui punast joont ees ei olnud nagu enne... või siis konsooli versioon on bugine icon_confused.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mzx30
HV kasutaja
mzx30

liitunud: 17.01.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2008 19:45:34 vasta tsitaadiga

Keegi teab miks hiirt bindida ei saa? Ei vasakut ega paremat klahvi.

Edit: Korras, tuleb välja, et sellel mängul ei saagi hiirt mappida, nii et tuli registrit modida.
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=82932
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AFFmees
HV veteran
AFFmees

liitunud: 20.03.2006




sõnum 24.11.2008 04:17:51 vasta tsitaadiga

Kas mäng ise on juba väljas???
_________________
Inimene on kui peata kana, kes ei oska ega taha, kahe toiduhunniku vahel valida.
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2008 15:27:16 vasta tsitaadiga

andricos peaks juba saadaval olema
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 24.11.2008 20:23:36 vasta tsitaadiga

Andricos müügil ja Steamis vist asi isegi odavamalt saadaval. Need kes enne tellisid steamist said Tomb Raider Legendi veel peale kauba.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kummimees
HV vaatleja
kummimees

liitunud: 20.01.2005




sõnum 26.11.2008 16:32:16 help vasta tsitaadiga

Tere. Mul mingi kamm selle mänguga et olen proovinud erinevaid versioone aga ikka 1 ja sama viga. Äkki oskab keegi aidata

pilt:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
*HOMSEKS HOIA LEIBA, MITTE TÖÖD*

www.hv.ee/index.php?r=14612&m=1
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 26.11.2008 19:21:04 vasta tsitaadiga

oled proovinud erinevaid versioone icon_rolleyes.gif wtf ütleks selle peale....

tegelt soovitaks sul DX9.0c üle lasta kõige uuemaga, uuendada VGA drivereid ( www.tweakguides.com lehel ka juttu selle kohta).

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xeon
HV kasutaja
xeon

liitunud: 20.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2008 02:34:41 vasta tsitaadiga

ise mänginud peale 6-enda osa kõik tomb riaderid läbi ja ütleks et kuni 5-endani oli asi ikka lihtsalt suurte tähtedega kirjutades PÕNEV...ei tea kas nii head seiklusmängu on veel üldse tehtud...
kõik olen konsooli peal mänginud...5-endat aitasin 1-el tüübil arvutil ka teha...kõige parem on minu arust 4-jas sest mõnigi koht nendes püramiidides oli ikka nii keeruline ja põnev et võttis ikka oma mitu kuud tõesti aega...5-es sai sõbraga esimesel korral läbi tehtud...mõistatusi on lihtsalt üüratult mõnusalt palju...1esimesi mida mängisin oli 3-mas osa kus see amazonase dsunglis vist oli mäletan veel seda piraajade teemat ja kanuud thumbs_up.gif ...legend oli juustude juust...see menüü teema sakkis ikka mõnusalt...algne SELECT-i alt tulev ring-menüü on ikka kõige mõnusam...annyversary oli jah nii ja naa...täitsa mõnus oli mängida aga milles jälle asi oli et gameplayd on minu jaoks lihtsalt nii üüratult vähe...
ausaltöeldes ei oota underworldist naq midagi...eks siis näeb milline ta tuleb...aga vaevalt asi enam nii põnev on kui vanematel osadel.... naqnii mustbuy mäng...1kõik milline ta ka ei tuleks...

noh rinnapartii on uutel päris nice jah...aga noh...kui mõistatusi naq napib siis pole selle rinnapartiiga ka midagi teha... icon_lol.gif
ühesõnaga ma ei väsi ütlemast lihtsalt kui head olid/on vanemad osad tomb raideril... icon_wink.gif

_________________
PSN: Kilitapja
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marco
Kreisi kasutaja
marco

liitunud: 18.04.2006




sõnum 29.11.2008 12:40:23 vasta tsitaadiga

Esimeseks plussiks tooksin boss fightide puudumise. Anniversary's jäin mõned korrad toppama nende juurde, sest ei saanud aru, et peab tulistamisega nad närvi ajama, siis mingi slow mo hüppe tegema ja headshotiga asja lõpetama. Parema meelega kõrvaldaksin neid lahendades mõistatusi, mis kahjuks olid siin liiga lihtsad. Võibolla nendel on raske, kes esimest korda TD'd mängivad.
Avar oli Underworld tõesti, kuid õnneliku juhusena suutsin alati õiges suunas joosta/sõita/ujuda ja kui mõelda ei viitsinud, siis field assistance aitas kiiresti hädast välja (ma ei tea kaua ma oleks seda lülitit otsinud, mis oli lõpu poole mõõgaga kuju kuklas).
Ainuke asi mis häiris oli kaamera liikumine. Kitsastes kohtades tõmbles see ikka päris korralikult ja pea võimatu oli ringi vaadata. Aeg ajalt liikus kaamera vasakule või paremale vahetult enne hüpet, mis muutis siis ka hüppe suunda. Seljaga vastu seina seistes ei saanud ette vaadata jne.

_________________
Does "genuine" mean "with the real bugs"?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 29.11.2008 14:06:46 vasta tsitaadiga

sellepärast olid boss fight'id jurad et sa ei saanud hakkama ja nüüd peaks teisedki nendest loobuma... nice 8) thumbs_up.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marco
Kreisi kasutaja
marco

liitunud: 18.04.2006




sõnum 29.11.2008 14:18:21 vasta tsitaadiga

Jah. Peale seda kui ma hakkama ei saanud, saatsin neile kirja, et nad enam neid mängu sisse ei paneks. Nad ise ju selle peale poleks tulnud icon_rolleyes.gif
_________________
Does "genuine" mean "with the real bugs"?
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kummimees
HV vaatleja
kummimees

liitunud: 20.01.2005




sõnum 04.12.2008 18:04:59 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
oled proovinud erinevaid versioone icon_rolleyes.gif wtf ütleks selle peale....

tegelt soovitaks sul DX9.0c üle lasta kõige uuemaga, uuendada VGA drivereid ( www.tweakguides.com lehel ka juttu selle kohta).



Tänx. Panin kõige uuemad drivud peale: (ATI 8-12-xp32-64 ja directx_nov2008_redist.exe) thumbs_up.gif nüüd töötab nagu kellavärk-kõik maximumis thumbs_up.gif beer_yum.gif

_________________
*HOMSEKS HOIA LEIBA, MITTE TÖÖD*

www.hv.ee/index.php?r=14612&m=1
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtriz
Kreisi kasutaja
xtriz

liitunud: 21.07.2007




sõnum 30.12.2008 00:48:39 vasta tsitaadiga

Tegin kah algust mänguga. Siiamaani on suht lahe. Igatahes see on valgusaastaid Legendist ees. Just enne selle mängu käsile võtmist tegin Legend-i teist korda läbi ja see oli täielik saast. Esimese korraga seda ei mõistnud, aga teist korda läbi tehes sain aru, et see on lihtsalt 1 mööda koridori jooksmine, millel on paar idioodi tasemel "mõistatust vahel", läbi sai kah oma ~4 tunniga. AoD isegi oli palju parem, aga Underworldiga on õnneks teised lood. Tasemed on suured ja avarad, mõistatused, senimaani vähemalt (olen selles lõuna Mehhiko osas, kus peab selle kalendri värgendusega jamama) on ikka palju paremad, kui Legendis, kuid siiski tunduvad lihtsamad, kui varasemates TR-des. Vaatan veel, loodan, et selle kalendriga pean pusima.

xeon kirjutas:
kõige parem on minu arust 4-jas sest mõnigi koht nendes püramiidides oli ikka nii keeruline ja põnev et võttis ikka oma mitu kuud tõesti aega..

TR4 oli minugi arvates parim TR osa. Selle õhkkond (Egiptuse, muumiate teema) oli minumeelest kõikidest TR mängudest parim.
Aega võttis ta kah palju. Mõnikord võttis isegi mitu nädalat, enne kui mõnest kohast edasi sain.

Loodan, et kunagi tuleb veel sama teemaline TR mäng, kuigi eriti ei usu, sest uute devidega on stoori ümber tehtud.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xeon
HV kasutaja
xeon

liitunud: 20.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2008 01:09:01 vasta tsitaadiga

ostsin ka siis uuema ära ja no kohe alguses selle veeteemas juba läks natuke aega..ja tundub tõesti hea olevat...
ainult lara võiks kuidagi sujuvamalt liikuda... icon_lol.gif

_________________
PSN: Kilitapja
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.12.2008 15:14:35 vasta tsitaadiga

xtriz kirjutas:
Tegin kah algust mänguga. Siiamaani on suht lahe. Igatahes see on valgusaastaid Legendist ees. Just enne selle mängu käsile võtmist tegin Legend-i teist korda läbi ja see oli täielik saast. Esimese korraga seda ei mõistnud, aga teist korda läbi tehes sain aru, et see on lihtsalt 1 mööda koridori jooksmine, millel on paar idioodi tasemel "mõistatust vahel", läbi sai kah oma ~4 tunniga. AoD isegi oli palju parem, aga Underworldiga on õnneks teised lood. Tasemed on suured ja avarad, mõistatused, senimaani vähemalt (olen selles lõuna Mehhiko osas, kus peab selle kalendri värgendusega jamama) on ikka palju paremad, kui Legendis, kuid siiski tunduvad lihtsamad, kui varasemates TR-des. Vaatan veel, loodan, et selle kalendriga pean pusima.

xeon kirjutas:
kõige parem on minu arust 4-jas sest mõnigi koht nendes püramiidides oli ikka nii keeruline ja põnev et võttis ikka oma mitu kuud tõesti aega..

TR4 oli minugi arvates parim TR osa. Selle õhkkond (Egiptuse, muumiate teema) oli minumeelest kõikidest TR mängudest parim.
Aega võttis ta kah palju. Mõnikord võttis isegi mitu nädalat, enne kui mõnest kohast edasi sain.

Loodan, et kunagi tuleb veel sama teemaline TR mäng, kuigi eriti ei usu, sest uute devidega on stoori ümber tehtud.

4 meeldib endale ka kõige rohkem, järgmine on tr2
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Tomb Raider 8: Underworld mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.