Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Naljakad juhtumised arvutimaailmast »  helpdesk märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 13.03.2003 08:40:56 vasta tsitaadiga

See leht on küll HVst vist juba läbi käinud, aga asi on üsna teemasse. Ja päris hea lugemine. thumbs_up.gif

http://members.iinet.net.au/~bofh/

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 13.03.2003 11:37:29 vasta tsitaadiga

Püha Jüri! Mul tuli kohe hirm peale kui mõni selline peaks toru otsa sattuma icon_eek.gif Üldiselt oleks siis parim võimalus toru telefoni kõrvale laua peale panna ja ise rahulikult omi asju teha. Teine võimalus oleks selline: nii kui tädi sõimamist alustab, ütled torru, et väga halvasti kuuleb ja krõbistad paberit telefonitorru, seejärel paned toru rahulikult argile. Ja nii iga kord kui mutt sõimama hakkab. Siis peaks lõpuks kohale jõudma, et sõimamine ei anna absoluutselt mitte midagi, lihtsalt teeb tuju (nii endal kui teistel) sitemaks.

Kusjuures päris naljakas oli, kui alguses sõimati, siis oli mõned sõnad "palun" ja siis sõimati edasi, lahe. Samas ka kurb.

_________________
Täna on see homme, mida sa eile kartsid.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AsTeR
HV kasutaja
AsTeR

liitunud: 31.12.2002




sõnum 13.03.2003 13:46:43 vasta tsitaadiga

Kena tropp mutt.See on see kui ei jaga mitte.Sellised võivad päris pinda käia.Ta võiks veidike rahulikum kah olla. icon_lol.gif
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hatter
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 13.03.2003 18:04:23 vasta tsitaadiga

veel üks segane
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tuhkur
HV veteran
Tuhkur

liitunud: 15.07.2002




sõnum 13.03.2003 18:16:05 vasta tsitaadiga

mina küll 350kr ei maksaks sellepärast ,et mingeid ülekandeid teha...
_________________
____________________
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wicked
HV Guru
wicked

liitunud: 06.11.2001




sõnum 13.03.2003 18:16:32 vasta tsitaadiga

OMFG

high-q pakutav heldeski töö muutub järjest ebapopulaarsemaks

_________________
I prepared Explosive Runes this morning
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sektor1
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.01.2003




sõnum 13.03.2003 18:22:00 vasta tsitaadiga

Ma ei sa sellest Mobiili pullist aru...
Kui küsid mis number on siis solvad seda häälejärgi väga "noort" neiukest...
Sellele naisele võike endale oma kiunismist kuuldas lasta..

_________________
AMD VS INTEL
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XR
HV Guru
XR

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2003 19:31:37 vasta tsitaadiga

See wav annab põhjuse miks mitte High-Q tööpakkumist vastu võtta icon_smile.gif
Päris õudne töö oleks see ikka. Mina ei saa isegi mõne üksiku idioodiga hakkama.
See helpdesk on ikka päris must töö icon_wink.gif Pakun, et need vaesed mehed ei saa
palka ka eriti selle eest. Igatahes tunnen kaasa neile. Ma parem kaevaks kraavi icon_wink.gif

_________________
www.estonia1918.com
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2003 19:50:48 vasta tsitaadiga

... nu see esimene mutt oli lihtsalt saabas,
aga see viimane icon_confused.gif

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Arvo Cobrietti
HV Guru
Arvo Cobrietti

liitunud: 05.11.2001




sõnum 13.03.2003 20:04:47 vasta tsitaadiga

usun, et tõenäoliselt viga oli jällegist tihendis, kes oma rumalust telefonimeestele tahtis kaela määrida. varsti vbolla suunatakse sellised sealt siia foorumisse, või siis zõuni icon_smile.gif

viimati muutis Arvo Cobrietti 13.03.2003 20:05:50, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
clon
HV kasutaja
clon

liitunud: 19.05.2002




sõnum 13.03.2003 20:05:34 vasta tsitaadiga

hatter kirjutas:
veel üks segane


Miks segane? Selge see, et sellel inimsel oli probleem. Ennast ajaks ka ikka närvi kui ühendust ei ole. Kliendil ongi õigus küsida kelle poole ta peaks pöörduma, samuti on tal õigus kaevata probleeme ühenduse üle! Ja kui inimsele on tööpäev rikutud ongi tal õigus olla vihane! Helpdesk ei tee tööd ju ka ilma palgata, et neil oleks õigus valide, kellega ja kuidas rääkida. See ongi nende töö ja imho peaks see inimene kes klientide infot ja kõnede salvestusi firmast välja levitab päevapealt kohtukutse kätte ja kingaga persse saama. Usun, et see helpdeski töötaja ei ole oma igatahes kohale sobiv..

Minu arvates ei ole see salvestis naljakas vaid näitab kuidas ET oma klientidesse suhtub.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DoS
HV veteran
DoS

liitunud: 18.08.2002




sõnum 13.03.2003 20:20:13 vasta tsitaadiga

clon kirjutas:
Minu arvates ei ole see salvestis naljakas vaid näitab kuidas ET oma klientidesse suhtub.

ega selle kliendi suhtumine ka just kõige parem polnud.. võibolla jah tööpäev rikutud, aga eks neid tuleb veel ja eks ta ole ise ka süüdi, et ta töö ainult internetiühendusest sõltub. alguses tuleb ikka kõik variandid läbi mõelda, näiteks, et mis siis teha, kui internet peaks ära kaduma.
sellise närvihaige peale ei tea küll mis teha, kas nutta icon_cry.gif või naerda icon_lol.gif ja imho klient peaks ka aru saama, et ta pole ainus, kellel abi vaja ja ka suhtumine, et "kui asi ei meeldi, siis kaeban kohtusse" ei vii eriti kaugele
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telempe
Kreisi kasutaja
Telempe

liitunud: 02.11.2002




sõnum 13.03.2003 20:22:13 vasta tsitaadiga

naine on SEGANE!
_________________
ORLY? I hardly know her!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 13.03.2003 20:28:15 vasta tsitaadiga

Tre,

Kui ma neid kahte helisalvestist kuulasin..siis mulle tundub, et mõlema peal on tegu ühe ja sama naisterahvaga..

Equ

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
plugger
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.06.2002




sõnum 13.03.2003 20:29:06 vasta tsitaadiga

Einoh, ega mailile annagi, aga lihtsalt... no selline käitumine helpdeski töötaja suhtes ei ole ka aus, tüübid rassivad seal päev läbi, ja siis mingi närviline otsustab kogu oma viha nede peale valada, kui asi avalikuks tuleks, siis ehk järgmine kord mõtleks, enne kui teisi inimesi sõimama hakkab. Saan aru, et iga inimene ei pea arvutist kõike jagama, aga sellist käitumist see ei õigusta. See on helpdeski töötaja ahistamine seal..... samas see sõimaja avaldas kõnes ka oma telefoni numbri, nii et igaühel on võimalus tagasi teha.

viimati muutis plugger 13.03.2003 20:51:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mart
HV kasutaja
Mart

liitunud: 07.01.2003




sõnum 13.03.2003 20:48:28 vasta tsitaadiga

clon kirjutas:
...Usun, et see helpdeski töötaja ei ole oma igatahes kohale sobiv..

Minu meelest see töötaja pidas väga hästi vastu ja sobib sinna töötama hästi. Seda küll, et naisel oli põhjust vihane olla, et ei saanud oma tööd teha, aga see läks puhta hulluks ära. Asju saab rahulikumalt ka ajada!
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spott
HV Guru
Spott

liitunud: 07.10.2002




sõnum 13.03.2003 20:51:53 vasta tsitaadiga

Samas peab helpdesk arvestama ka taoliste inimestega!
Ma kujutan ette, et kui minu ema sinna helistaks, siis ka tema suhtleks sama moodi. Kui inimene ei mõista, milles probleem, siis peab profesionaalne töötaja ta maharahustama ja step by step asja seletama. Töötasin ise 2 aastat klienditeenindajana ja tean, et viisakaks ja naeratava näoga pead sa ka siis jääma, kui sind sõna otseses mõttes läbi sõimatakse, lahtilasta lubatakse jne.

Antud juhul oli mõlemil juhul helpdeski töötajas tunda rahulolematust ja tüdimust. Seda ei tohiks olla kuulda!

_________________
Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
martin_kivi
HV veteran

liitunud: 04.02.2003




sõnum 13.03.2003 20:56:07 vasta tsitaadiga

Tegelikult on täiesti mõistetav, et sellel teisel naisel lendas
kops üle maksa aga siiski on just tema poolt äärmiselt
suured möödalaskmised suhtlemise koha pealt.
Nagu aru saada oli, oli keegi teine
helpdeski töötaja naisega enne inetult käitunud, kuid kust
võtab naine endale õiguse käega vastu rindu taguda ja
sõimata klienditeenindajat vinniliseks nolgiks?
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sektor1
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.01.2003




sõnum 13.03.2003 20:58:41 vasta tsitaadiga

Ma soovitaks ikkagi eelkõige lugeda neid Topicuid kus tehakse arvuti kauplusi maha ning siis jälle seda.. nii mõnigi hakkab oma sõnu sööma.. Üldiselt jah tuleks aru saada, kui helistada, et ega Help Deckis töötaja ei näri kaabelt läbi või ei seisa seal peal !
Röökimine ja tasakaalu kaotamine näitab inimese madalat intelekti !
To martin_kivi.. Jah ja siis lahterdada veel intelikentseid ja haritud inimesi lahrisse.. ta oleks võinud ise ennst pealt kuulata..

_________________
AMD VS INTEL
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
collapsed
HV vaatleja

liitunud: 29.12.2002




sõnum 13.03.2003 21:28:39 vasta tsitaadiga

tegelikult kirjutatakse need sonad

intellekt ja
intelligentseid...


mis muttidesse puutub..
raagite et helpdeski mees peab olema moistev.
no, niipalju kui mina motlen, siis voiks klient samuti moistev olla.
mul endal ka monikord piste ahtris kui ei suudeta aidata,
kuid no, ega ma selleparast bravuuritsema ei hakka.
neil daamidele on ikka paris vahe seda moistust jagatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hatter
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 13.03.2003 21:41:09 vasta tsitaadiga

clon kirjutas:

Miks segane? Selge see, et sellel inimsel oli probleem.


probleem ajudega.

"mobiiltelefoni numbrit ma ei ütleks isegi oma emale mitte... see on nii personaalne."
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Telempe
Kreisi kasutaja
Telempe

liitunud: 02.11.2002




sõnum 13.03.2003 21:42:31 vasta tsitaadiga

keep everything in private
_________________
ORLY? I hardly know her!
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2003 22:11:55 vasta tsitaadiga

... te ikka kuulasite korralikult, mida see viimane eit
suust välja ajas ?! Krt, siin pole ju midagi vadrata ET
teeninduskultuurist, eit oli nii pöördes, et ei jaganud
maad ega mütsi välja, ilmselt ülikoolitööga vindi diaba
üle keeranud ja nüüd elas ennast helpteskis välja.
Täiesti lootustu juhtum, sellistega pole muud, kui ära
kuulata ja nentida, et jälle üks võimalik depressioonist
tulenev suitsiid ära hoitud ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
B6
HV Guru
B6

liitunud: 13.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2003 23:04:00 vasta tsitaadiga

see viimane kõne oli küll masendav. igatahes mõlemast on kahju. naisest vaat, et rohkemgi. klienditeenindajale vähemalt makstakse ja närvid on (siis veel olid) tal korras, kui tal oli nii palju kannatust, et see kõne väärikalt lõpuni kuulata.
naisele on kindlasti abi vaja. hirmus mõelda, mis tast saab/on saanud, kui elab koos elukaaslasega kellele ta ei või isegi oma mobla numbrit avaldada või saab kokku oma verejanuliste sõbrannadega.
tõenäoliselt hoitakse teda tulevikus psühhoneuroloogiahaiglas, kus üritab juhtkonda jms kohtusse kaevata.
Kommentaarid: 181 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 154
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hqs
HV Guru
hqs

liitunud: 13.12.2002




sõnum 14.03.2003 00:00:32 vasta tsitaadiga

jah...sellest naisest on tõesti kahju, selliseid kusjuures leidubki kõige rohkem millegipärast _haritlaste_ hulgas (endal viimane kogemus yhe inglise keele tõlgiga) .... icon_evil.gif

enivei, see tädi, kes lubab kõik kohtusse kaevata arvatavasti võiks tõesti psyhhoneurosse närve puhkama minna icon_rolleyes.gif - ET klienditeeninduse mees tundub tema kõrval tõesti rahu ise (ok, see tydimuse noot hääles tekiks mulle kah sellise mõttetu jahumise peale icon_neutral.gif), sest kui klienti ei huvita yldse, mida sa talle yritad selgitada, vaid ajab oma yhte ja sama jama, siis mida muud ikka teha, kui oodata ära, kuni klient on end tyhjaks rääkind (no kasvõi sõimanud, kui juhtub selline inimene olema) - endal samasugune kogemus olemas 165'ga - lylitati telefon ilma hoiatamata välja ja siis nõuti veel raha sisse lylitamise eest, toru otsas olev teenindustibin ütles minu umbes 2-3 minuti jutu peale ainult _mhmhh, kaebus on vastu võetud_ - klienditeenindus standareid see just erilistesse kõrgustesse ei vii thumbs_down.gif, kuid vähemalt tydineb klient ise tavaliselt ära icon_razz.gif
klienditeeninduse palgad ei ole küll nii suured, et mina oma närve sinna kunagi rikkuma roniks icon_rolleyes.gif

_________________
O: vana (loe: antiikset) arvutustehnikat!
Kommentaarid: 449 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 362
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Naljakad juhtumised arvutimaailmast »  helpdesk mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.