Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ServiceNet OÜ (pankrotis, likvideerimisel) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ihvike
HV Guru

liitunud: 01.04.2002




sõnum 06.09.2010 17:08:11 vasta tsitaadiga

Mis siin ikka teha, andmeid tagasi saada on ilmselt lootusetu ja rahaline kompensatsioon ei tule Eesti õigussüsteemis ilmselt kõne alla. Lihtsalt hea vajalik informatsioon teistele inimestele, kes peavad selle firmaga kokku puutuma. See, et info mingil hetkel kuhugi kinni jääb, on igapäevane asi absoluutselt kõigil elualadel. Kes täpselt süüdi jne - mine võta kinni.

Moraal on tähtsate andmete varundamine. Kõvaketas (eriti läpaka oma) võib igal hetkel peeti minna, kaasa arvatud sellisel moel, et ei saa sealt midagi kätte, olgu andmed kuitahes tähtsad.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2010 17:14:49 vasta tsitaadiga

Kui garantiiremondi protokoll näeb ette, et vigane seade tuleb tootjale tagasi saata, siis tuleb seda ka teha.
Ilma selleta ei hüvitata garantii teostajale töökulu ega uue kõvakettakulu, ehk maakeeli - garantiid ei teostata.
Andmete taastamine ei ole ühegi firma ülesanne, saati siis garantiid teostava firma oma.

Jah, Servicenet oleks Flex kaudu võinud selgitada seda süsteemi paremini, et enne garantiiremonti pöördumist oleksid sa pidanud ise andmed taastama, sest vigane ketas saadetakse pea alati tootjale tagasi.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
naga
HV vaatleja
naga

liitunud: 12.03.2007




sõnum 08.09.2010 10:42:35 vasta tsitaadiga

Kipun arvama, et Flex paneb ise siin mäsa! Servicenet teeb alati hinnapakkumise kui nad andmeid kätte saavad. Ei tea miks nad ei peaks tegema kui see on ju nende leib!? Minu kogemus ütleb küll, et pakuvad tihti veel rohkem kui mul vaja on. Näiteks antiviirust. Flexile ilmselt öeldi, et andmeid kätte saada pole võimalik kuna kõvaketas surnud vms aga Flex ei öelnud seda oma kliendile edasi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 08.09.2010 10:56:33 vasta tsitaadiga

dataxa, andmete regulaarne varundamine on alati kliendi asi olnud. kõik kettatootjad sätestavad oma tingimustes, et loss of data on kliendi risk.
antud juhul võis keiss olla ka veel selline, et andmete taastamine oleks rikkunud ketta garantii (kunagi lasin tuttaval ketta viia konditsiooni, mis võimaldanuks korra sealt veel lugeda, tagasi sain seadme, millele oli molex otse peale joodetud + veel hunnik sildu skeemile tehtud. loetud sealt asajd saime aga ketas oleks võinud muuseumi minna )

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Greco
HV vaatleja

liitunud: 26.05.2009




sõnum 15.09.2010 15:42:13 vasta tsitaadiga

naga, Vot, siis saadavad hinnapakkumise kui saavad andmeid kätte, aga kas antud hetkel saadi need kätte. Saadavad tagasi ja kõik. Endal on olnud probleeme nendega. Nii et ei usu, et Flex siin jama paneb.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.09.2010 19:54:53 vasta tsitaadiga

Sõbra arvuti läks sinna tolmupuhastusse ja tagasi tulles tolmu samapalju,kui ennem oli.Ütlesid ka veel,et tema arvutile ei saa panna uut videokaart(mis sest,et talle lähevad low-profile kaardid).
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vanguard
HV kasutaja

liitunud: 14.03.2002




sõnum 26.09.2010 15:10:46 vasta tsitaadiga

Niipalju võib lisada, et ainult rist ja viletsus on selle firmaga olnud. Ei tule meelde mitte ainsatki positiivset, probleemidevaba juhtumit.
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZacXz
HV kasutaja
ZacXz

liitunud: 13.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2010 13:30:48 vasta tsitaadiga

Keegi asjaosalistest äkki oskab öelda, millal Tartu osakond avatakse. Võru tänavale ta tulema pidi.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ramba
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2010 21:18:26 vasta tsitaadiga

18.10.2010
Alates tänasest on ServiceNet'il avatud teeninduspunkt Tartus, aadressil Võru tn. 3, tel. 650 4943.
Teeninduspunkti tegevus on peamiselt suunatud äriklientide teenindamisele, nii kliendi asukohas kui teeninduskeskuses. Teeninduspiirkonna alla kuulub kogu Lõuna-Eesti regioon.
Teeninduspunkt on avatud tööpäeviti 9.00 - 17.00
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
blas
Kreisi kasutaja
blas

liitunud: 27.01.2002




sõnum 18.10.2010 21:29:27 vasta tsitaadiga

Veidi uumurit kah. Tellisin eelm aasta neilt fusi s7010 vurri. Ja tuli kohale ja kiiresti ja puha...ainult pakendamine ajas muigama. Nii need vihmametsad lähevad :roll:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
The truth is out there
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 19.10.2010 00:17:43 vasta tsitaadiga

blas, ma olin fujitsu sercises is kui sinna tulid mingite masinate termoandurid. viis korda väiksemad kui see vurr, mitmekümbe kaupa pappkastis. kui harutama hakati , pani naerma.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 26.11.2010 13:29:24 vasta tsitaadiga

Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 28.11.2010 10:47:41 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia


Igal mõndil on alati kaks külge. Tarbijakaitseameti alatine soovitus on, et tarbijal on mõistlik pöörduda pretensioonide korral kauba müüja, mitte kolmandate isikute poole.

Kui mina oleksin kauba müüja, siis hüvitaksin ma kliendile tekitatud lisakulud ning tegeleksin antud juhtumiga ise edasi.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZacXz
HV kasutaja
ZacXz

liitunud: 13.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2010 18:47:54 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Mul üks klient ostis acc hulgilaost pärit 8510w, selgus, et aku vigane ning viis selle omal algatusel serviceneti, kuna arvuti oli kasutatud siis tehase garantii algas üle aasta tagasi ja akule enam ei kehtinud, sellepeale servicenet kasseeris seerianumbri kontrolli eest, läbi interneti, 250 krooni, kuna nemad ei saanud sellele garantiid teha.
welcome2estonia


Kas see 250.- eeku sellistel firmadel mitte mingi käsitlustasu pole? Seda nad võivad võtta ükskõik mis toimingute puhul, muidugi sellest enne klienti teavitades.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lopes39
HV Guru
lopes39

liitunud: 08.11.2004




sõnum 08.12.2010 22:36:08 vasta tsitaadiga

oskab ehk keegi öelda palju võib maksma minna monitori parandus ?
mul on samsung 203B 20" kuvar mis paar päeva tagasi viskas pildi tasku .. algul pilt vilkus pisut ja siis jäi mustaks, sisse lülitus nupp jäi aint vilkuma
selline viga on sellel kuvaril ka ennem olnud kuid siis sai ordi garantiis see ära parandatud aga nüüd on garantii läbi, sest ostu kuupäevast on möödas 3 aastat ja 5 kuud
tahaks lihtsalt teada umbkaudne parandus hind et siis mõelda kas on mõtet parandada
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ramba
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2010 23:35:50 vasta tsitaadiga

Vii ORDI-sse, teevad ka tasuliselt korda kui vaja.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HA
HV Guru
HA

liitunud: 02.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2010 14:23:33 vasta tsitaadiga

kui ainult lüütide viga, siis võiks miski 500-600ga hakkama saada...ise küsiks vähem isegi

samsungi osadel mudelitel kipub muidugi lüütidega koos minema ka transid, too on kallim ja keerulisem teema natuke...mõnikord ei tasu ära isegi

EDIT: tuleb meelde, et hiljuti just vahetasin sellel samal mudelil lüüdid ära ja hakkas tööle


http://www.servicenet.ee/ee/users/commercial-services/breakfixservices
saada meil, et palju läheks lüütide vahetus
samas ma vahetaks ise ja kui ise hakkama ei saa (pole jootekolbi käes hoidnud varem), lase kellelgi siit foorumist kasvõi ära teha
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lopes39
HV Guru
lopes39

liitunud: 08.11.2004




sõnum 09.12.2010 19:27:46 vasta tsitaadiga

nojah üldjuhul on mõttekas uus osta ja AK-st kus on 22 tolli kõige odavam viewsonic 1890
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.12.2010 10:19:14 vasta tsitaadiga

samsa molusid remondib fujitsu services. samsa molude tüüpviga selliste suremiste puhul on toiteploki väsivad lüütkonded. vaja on ,siis võin su molu remoda lasta. mul on 1 hea alternatiivne koht.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deardevil
HV vaatleja

liitunud: 18.03.2010




sõnum 27.01.2011 22:21:33 vasta tsitaadiga

Tere

Räägiksin siis oma loo.

1,5 aastat tagasi ostsin FJ Amilo 3650. Ühel kenal päeval lõpetas vist kõvaketas töö. Läppar enam ei startinud. Viisin siis arvuti servicenet-i, et probleemist selgust saada. Samal päeval juba teatati, et arvutile enam garantii ei laiene. Arvuti on meelega rikutud. Mul selle peale silmad suuremad, kui tõllarattad. Mida perset? Tädi soiub, et keegi arutil kallal käinud ja ära lõhkunud. Esimene mõte, et mõni tehnik. Siis saatis tädi mulle pildid. Miskine HDD peal asetsev plekk on kruvikeeraja vms. ikka korralikult ära räsitud nagu oleks vihaga üritatud ära lõhkuda. Samas ise veel tädike rääkis, et vahetamist vajavad HDD ja DVD. Mõned minutid hiljem olid e-mailis ka pildid. Mulle selle pildi peale tekkis esimene tunne, et pole hullu, see pole ju minu arvuti, kusagil on viga tehtud. Hakkasime siis meili teel suhtlema. Tuleb välja, et ikka on minu arvuti. Ja raiuvad nagu rauda, et olen ise persse keeranud, kruvid valede kohtade peale pannud, pleki lõhkunud jne. Muidugi teema on see, et vahetamist vajavad nii DVD kui HDD. Ok, ma saan aru, kui HDD annab saba, aga fakk DVD ju ennem toimis. Fakk ma pole isegi arvuti inimene, ei tuleks isegi pähe hakata kakkuma lahti läpparit. Samas on ka see arvuti vaid minu personaalne arvuti ja keegi teine ei ole seda kasutanud. Enam ei mõista mida teha, ise ütlevad, et nemad pole süüdi ja et videosalvestisi nad ei tee oma meistrite tööst. Olen pöördunud ka oma murega Flex-i kust arvuti ostsin. Ainuke kord, kui arvutit on lahti võetud, siis tehti seda servicenetis, kui vahetati varasemalt display. Kas on kellelgi miskiseid häid nõuandeid?? Lõppu sellel lool veel ei ole ja lähen kas või kuradi maailmalõppu või keas teab kuhu, et see situatsioon mingisuguse lahenduse saaks. Ise soovitaksin sellest ettevõttest ringiga mööda käia ja kui Teil arvuti kaasas, siis ärge üle tondi risti isegi minge. Kui kellelgi on veel arvuti lõhutud, rikutud vms., siis palun võtke ühendust minuga Pm teel. Väga huvitaks, millist jama on see ettevõte varasemalt korraldanud. Sorry, kui jutt vähe segaseks jäi...ei oska seda täielikku absurdi kuidagi isegi kokku võtta. Tundub nagu see ei oleksi päriselt, sest tegelikus elus ju SELLISEID asju ei toimu.

Timo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2011 13:05:22 vasta tsitaadiga

deardevil, kas sa neilt oled uurinud?

Fujitsu Services AS
Tööaeg: E-R 09.30 - 17.00
TALLINN Akadeemia tee 21g 6519 972
TARTU Riia 35 Tel: 733 7210
www.fujitsu.ee/
remont@ee.fujitsu.com
Fujitsu-Siemens, Samsung, Viewsonic


Flex on märkinud nemad samuti garantii teostajateks.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deardevil
HV vaatleja

liitunud: 18.03.2010




sõnum 28.01.2011 17:33:03 vasta tsitaadiga

Ei ole veel. Servicenet kirjutas, et nemad ainult tuvastasid mittetoimivad osad. Garantii ei kehti nende sõnul kuna miskine plekk on ära räsitud. Seda, kas see oli juba ostes selline või rikuti see servicenet-i poolt ma ei tea. Igal juhul servicenet süüd omaks ei võta. Samas kui see plekk nüüd ongi rikutud, siis vaevalt on nõus keegi teine garantiid teostama. Kui servicenet.ga ühele poole saan, siis viin masina ka kindlasti mujale kontrolli/garantiisse.

Timo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
l2bukast
HV veteran
l2bukast

liitunud: 19.12.2004




sõnum 29.01.2011 02:17:49 vasta tsitaadiga

Ei tea, omal käis just toshiba läppar garantiis. Kõvaketas oli ära surnud. Pandi siis uus ja tiba vist üle nädala läks kui sõnum saadeti et võite järgi tulla. Teenindus oli väga sõbralik.
_________________
58017968
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 123
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Porno Parm
mugavuspagulane
Porno Parm

liitunud: 30.11.2003




sõnum 10.08.2011 19:48:14 vasta tsitaadiga

tra eelmine reede viisin HP junni garantiisse
täna juba fcking wednesday, kui kaua võib fcking ketast vahetada,
andsin ka eidele info letis no data required, pmst puhas ketas kantoss 7 peal,
siiamaani juravad sellega

seega ärge kunagi HP junne ostke, ehe sitt , laguneb igas suunas
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 6 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HA
HV Guru
HA

liitunud: 02.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2011 20:41:52 vasta tsitaadiga

garantiiasjadega läheb enamus kohtades kaua...
reedel viia ja kolmapäeval juba sõimata on ka veits imelik
esiteks nädalavahetusel vaevalt midagi tehakse
pealegi garantiijuhtumite puhul ei maksa keegi neile, et nad kiiremini liigutaksid

kindel et üldse ketas rikkis? äkki kettakontroller näiteks, siis on emaplaadivahetus
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ServiceNet OÜ (pankrotis, likvideerimisel) mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.