praegune kellaaeg 19.04.2024 03:27:48
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jkpoig
HV vaatleja
liitunud: 14.10.2006
|
01.03.2007 19:56:56
ServiceNet OÜ (pankrotis, likvideerimisel) |
|
|
Niisiis vaatluse alla satub ServiceNet OÜ. ja ei midagi ilusat.
m6ned kolm kuud tagasi juhtus siis j2rgmine lugu seal. Mul oli fujitsu note, millel sai prose ventikas otsa. läksin loomulikult servicenetti uut hankima omale, kuna nemad pakuvad fujitsu note'le garantii teenust. Kysisin ilusti, et selline ja selline mudel ja prose ventikat oleks vaja. Mulle 8eldi (peale pisikest m6ttepausi), et neid on kolm erinevat, mis k6ik antud l2pparile sobivad. teatasin vapralt, et mul savi miuke ta on peaasi et see 2ra jahutaks selle cerleroni prose mis seal sees on. mingi neiu seal jooksis kohe kuhugi tahatuppa ja tagasi j6udes oli tal kaasas miskine lipik kuhu peale oli kirjutatud summa 5800.- vms pluss k2ibemaks. Ma tegin suured silmad ja kysisin et misasi see nüüd on? Vastuseks tuli et protsessor (Tahaks n2ha seda celeroni prose ja inimest kes siukse asja eest SELLIST hinda maksab!!!) eniveis, toonitasin et mul on ainult jahutust vaja. M6ni hetk hiljem ilmuti lagedale uue hinnaga 420 eeku pluss k2ibemaks. Selline hind oli mulle samuti vastuv6etamatu ja ma jalutasin sealt minema. Hetked hiljem helistasin AS DATEL'se sealt 8eldi, et jah saab küll ja tellime 2ra, paari p2evaga oli see mul juba k2es ja maksis 75 eeku
niiet jah, edaspidi v2ldin kokkupuuteid selle firmaga, kus sellised rahar88vlid ja juhmardid juhtusid olema.
PS see ei ole minu esimene negatiivne kokkupuude servicenetiga!
|
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
01.03.2007 20:14:18
|
|
|
On olnud kokkupuuteid selle ettevõttega Toshiba sülearvutite garantii osas. Kogemus kahjuks negatiivne.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
zaitz
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.07.2003
|
02.03.2007 10:23:41
|
|
|
Kokkupuuteid hulganisti selle firmaga (erinevate tootjate garantiiprobleemid). Kogemused valdavalt negatiivsed.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
02.03.2007 10:45:24
|
|
|
Rääkige oma neg kogemustest lähemalt!
Mul ainult väga meeldivad kogemused garantii osas.
Ja enamus varuosade hinnad ka palju odavamad kui esindustel.
Ainuke asi mis on imelik - brandi masinatel nõutakse viimasel ajal vaatamata garantii (pikale) kehtivusele ka ostuarvet??
Tõsi, seda küll siiani vaid juhul, kui eraisik viib ise remonti.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1038 |
|
tagasi üles |
|
|
zaitz
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.07.2003
|
02.03.2007 12:22:20
|
|
|
Kõigest ei jõua siia kindlasti pajatada, kuid, suurim probleem on remondi kestvus, alla 2 nädala juhtub harva miskit, iga väiksemgi varuosa, nt. FuSi Amilo ventilaatorid, mis nagunii pidevalt maha surevad tellitakse iga case korral kuskilt Euroopa laost, selleasemel, et hoida mingit varu kohapeal (siinkohal jääb mulle arusaamatuks, milline kuller toob juppi euroopast 2 nädalat ja 2 nädalat on nende väitel just nimelt transa aeg). Teiseks on korduvtööde arv liialt suur. Ahjaa niipalju veel, et kui nädala jooksul ei jõuta masinat veel ülegi vaadata (seisab kuskil nurgas), siis oleks minumeelest aeg lisatööjõudu palgata...
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
04.03.2007 19:46:45
|
|
|
Võin rääkida oma kogemusest lähemalt küll.
Juhtus nii, et minu klient, üks väga meeldiv perekond, otsustasid endale osta sülearvuti. Kuna eelnevad negatiivsed kogemused Toshiba Satellite tooteperekonnaga puudusid (no pisiapsakaid ikka juhtus, aga see ei ole nii tähtis siinkohal), soovitasin neile just seda sülearvutit. See saigi ostetud ja klient oli väga rahul.
Peale mõnekuulist kasutamist ilmnes aga järgnev viga: Peale lühemajalist arvuti kasutamist (ca 10-15 minutit peale sisselülitamist) lõpetas arvuti helikaart töö. Sai kontrollitud ja tõepoolest. Windowsi Device Manager arvas, et eelmainitud seadet sülearvutis lihtsalt pole. Kuna aeg-ajalt peale restartide tegemist siiski asi tööle läks otsustasin, et teen arvutile Clean Installi, et olla kindel driverite töösolekus jms. See sai ka tehtud. Peale seda probleem jätkus. Otsustasin, et saadan arvuti garantiiremonti. Arvuti oli ära 2 nädalat ja tuli tagasi vastusega, et kõik on kõige paremas korras ja helikaart töötab ilusti. Andsin arvuti kliendile tagasi.
Nädal aega oli rahu majas, kuid siis tuli klient täpselt sama probleemiga tagasi. Ei hakanud enam uut Windowsi installi tegema, vaid saatsin arvuti koheselt tagasi garantiiremonti. Sealt tuli see 2 nädala pärast tagasi sama vastusega: kõik on kõige paremas korras.
Võtsin ise arvuti vastu ja kontrollisin, kas viga on kadunud. Kahjuks mitte, viga oli alles. Seejärel tuli klient arvutile järgi. Õpetasin neile, kuidas Device Manager-ist screenshotti teha ja ajaliselt fikseerida, et koguda tõestusmaterjali garantiremondi tarvis. See sai tehtud. 2 nädala jooksul kogunes ca 200 screenshotti.
Nüüd viisin arvuti kolmandat korda garantisse. Isiklikult. Selgitasin probleemi, andsin tõestusmaterjali üle. Arvuti võeti uuesti vastu. Nädala pärast anti tagasi vastusega - kõik on korras.
Nüüd keeldusin suhtlemast otseselt garantii vastuvõtjaga ja palusin kontakti firma juhtkonnaga. Selle kontakti ka sain. Seadsin neile tingimuse, et nad vahetavad sülearvuti emaplaadi (helikaart integreeritud) välja meie firma kuludega ning juhul, kui probleem enam ei jätku, esitame neile suure kahjunõude firmale ja kliendile ebamugavuste tekitamise eest. Sellega ei oldud nõus. Siis ma andsin neile võimaluse, et vahetagu välja emaplaat oma kulu ja kirjadega ning kui probleem jätkub, katame meie emaplaadi vahetusega seotud kulud. Juhul kui ei jätku, on kõik korras ja lisakulutusi neile ei rakendata. See variant sobis neile rohkem. Nii ka läks - arvuti emaplaat vahetati välja, rohkem probleeme ei esinenud.
Kogu protseduur võttis aega umbes 4 kuud, mis oli vägagi koormav nii mulle kui ka kliendile. Nimelt oli kliendil pooleli töö, kus helikaardi kasutamine oli hädavajalik. Mainin veel juurde, et suhtlemine garantiid teostava firmaga oli ka raskendatud, kuna tehnikud rääkisid väga halba Eesti keelt ja teineteise mõistmine oli ka mitmeti raskendatud - emotsioonid pidurdasid mõlemalt poolt.
Kuigi probleem lahenes lõppkokkuvõttes positiivselt, st klient sai oma arvuti korda, jääb minu üldine seisukoht negatiivseks. Niimoodi klienti jooksutada ei tohi.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
maaa
HV vaatleja
liitunud: 12.09.2004
|
06.03.2007 14:07:36
|
|
|
soovitan sellest firmast hoiduda nagu katkust. lauaarvuti neil garantiiremondis juba üle 3 kuu ja ainult hämavad kui neilt aru pärida.
|
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
06.03.2007 18:51:09
|
|
|
Krt, kui sügisel sai oma läpakaga seal käidud, oli teenindus kiire ja korralik, aga kui see nüüd selline katk on, siis ma ei tea, kuhu ma läpaka jälle garantiisse viin Zorro ja Nisu Unni kätte? HP info igatahes räägib, et pavilionid garantiisse servicenetti
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
muhvn
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.10.2002
|
06.03.2007 19:08:48
|
|
|
Parem servicenet kui abobase.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
06.03.2007 19:15:09
|
|
|
meil ehk siis minu t88andjal majas 75 erinevat lifebooki mudelit s7010 ja s 7110 .. nendel kohati juhtub ka jamasid, millega me varem servicenet i poole p88rdusime. ekraanide/korpuste jms asjade vahetused reeglina kolmest n2dalast viie n2dalani.. ootet8id ei tehtud. alati v6eti masinad sisse. mingil hetkel sai otsustatud proovida vuijtsu servicest ja enn2e imet: miski vendivahetus tehti ootet88na, meilid/hinnapakkumised/SMS id teadetega, et masinad on valmis, tulevad poole kiiremini.. muhvn, abobase minumeelest remondib paljude myyjate odavHP d ja muud sellist, millele l2heb v2ga palju auru. statimaja printereid hooldab ka abobase ja nendega probleemi ei ole.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
06.03.2007 20:05:13
|
|
|
MaXakas kirjutas: |
Krt, kui sügisel sai oma läpakaga seal käidud, oli teenindus kiire ja korralik, aga kui see nüüd selline katk on, siis ma ei tea, kuhu ma läpaka jälle garantiisse viin Zorro ja Nisu Unni kätte? HP info igatahes räägib, et pavilionid garantiisse servicenetti |
Miks mitte Kungla Dialoogist küsida?
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
06.03.2007 20:55:28
|
|
|
See kipub maailmas juba üsna tavaline olema, et Euroopa ladudega suhtlemine kestab 2-3 nädalat ning Jaapani-Korea-Hiina ladudega 2-3 kuud. Lihtsalt selle paneb paika Eesti väiksus - ehk enne asju ei tehta või välja ei saadeta, kui on Eestisse "terve koorem koos".
Ja ega see pole nüüd tekkinud - meenutan aeg-ajalt a 5 aasta tagust seika, kus faksiaparaadile vajalik Sanyo transistor tuli kusagilt Jaapani või Hiina laost Eestisse 4 kuud. Õnneks sõber rahulik kultuuriinimene, kes ei pööranud ooteajale suuremat tähelepanu.
Või siis katkised LG-monitorid, mis olid 2 kuud firmas ekspertiisis, seejärel kuu aega garantiiremondis.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
maaa
HV vaatleja
liitunud: 12.09.2004
|
07.03.2007 10:33:21
|
|
|
hoidku siis mingit elementaarset kogust kaupa laos. siemensi lauaarvutile sobiv DVD-seade võiks ometi laos olla, kuna neid läheb tõenäoliselt üsna tihti rikki. see selleks aga nad ei suutnud 2 kuu jooksul viga kindlaks tehagi, tellisid 2 korda DVD- seadme, siis arvasid, et emaplaat hoopis läbi. LUBASID, et saavad selle 8-ndal nädalal aga ka 10-ndal ei ole saanud veel. Küsimustele vastatakse kokutades, et mina ei tea jne. Täiesti mõttetu firma.
lisan veel, et arvuti (fujitsu-siemens) oli juba ostes rikkis. ostetud sai nagu omaarust suht norm firma arvuti, mis peaks ka töötama. samas läks see arvuti alustavale väikefirmale, mille tegevuseks on see arvuti hädavajalik. ajab tigedaks küll siis kui sulle telefonis ainult mingit jama vastu aetakse ja tühje lubadusi antakse. ma ei saa aru, kuidas sellised brandid nagu hp, siemens jms üldse sellise firmaga koostööd teevad.
|
|
tagasi üles |
|
|
raitm
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
07.03.2007 10:54:08
|
|
|
Mina jaurasin nendega FS Amilo teemal 2 kuud, ilmselt tänu tutvuste kasutamisele pääsesin kergelt...
Teatud koguse varuosade laos hoidmise kohta tahaksin mainida järgmist:
ühe brandi puhul toimus uue varuosa saatmine rikkis varuosa vastu, ehk siis tegid diagnostika: ketas katki, tellisid uue ketta, said kätte, vahetasid ära, saatsid vana tagasi.
Kusjuures uue ja vana ketta varuosakood pidi klappima. Tihti võib juhtuda nii, et sama mahuga ketas on erinevates mudelites kirjeldatud erineva varuosakoodiga, või tuli uus ketas näiteks 2x suurem, kuid kood pidi sama olema, va erandjuhud, kus oligi koodi muudetud.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
07.03.2007 11:16:15
|
|
|
raitm, ketaste garantii v6tabki aega. uuri kettateemast " tehasegarantii kasutamise" threadi. seal yldiselt tingimused ka kirjas.. eriti raske on v2lja vahetada Fujitsu kettaid..
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
raitm
HV kasutaja
liitunud: 15.03.2005
|
07.03.2007 11:26:34
|
|
|
ketas oli 1 näide, nii käis see "antud brandi" puhul iga jupiga. Ja see brand ei olnud FS.
Uus emme saadeti samamoodi vana emme vastu, ei olnud võimalik ette tellida, sest iga tellimuse vastu taheti saada reaalselt katkist juppi.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
07.03.2007 14:58:17
|
|
|
toivos kirjutas: |
MaXakas kirjutas: |
Krt, kui sügisel sai oma läpakaga seal käidud, oli teenindus kiire ja korralik, aga kui see nüüd selline katk on, siis ma ei tea, kuhu ma läpaka jälle garantiisse viin Zorro ja Nisu Unni kätte? HP info igatahes räägib, et pavilionid garantiisse servicenetti |
Miks mitte Kungla Dialoogist küsida? |
Ikkagi kas see katk või Nisu Unn Kungla dialooog ei tee pavilionide garantiid, ikkagi ainult servicenet.
Krt, mingite wifikaardi kadumise jamade pärast arvutivabaks jääda ei taha
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
unn
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2002
|
08.03.2007 11:23:35
|
|
|
Endal kogemus HP läpakaga mis läks sinna firmasse remonti korraliku akuga( ca 6 kuud vana ja voolu pidas normaalselt) ja tagasi tuli klotsiga mis pidas max.2 minutit.Peale meeletut aja- ja närvikulu vahetati aku tagasi korraliku vastu.Samas enda viga et aku numbrit üles ei kirjutanud-seega oli minu sõna nende vastu-aga nüüd vähemalt teada mis teha tuleb enne kui arvuti remonti viia(iga juppi kalendri kõrval pildistada nii et seerianumber näha oleks).
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Superglue
HV veteran
liitunud: 20.03.2002
|
08.03.2007 11:31:19
|
|
|
Jessas. Ja mul tuleb sinna firmasse üks toshiba läpakas garantiisse viia.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
miq599
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2004
|
08.03.2007 17:26:21
|
|
|
raitm kirjutas: |
Mina jaurasin nendega FS AMILO teemal 2 kuud, ilmselt tänu tutvuste kasutamisele pääsesin kergelt...
Teatud koguse varuosade laos hoidmise kohta tahaksin mainida järgmist:
ühe brandi puhul toimus uue varuosa saatmine rikkis varuosa vastu, ehk siis tegid diagnostika: ketas katki, tellisid uue ketta, said kätte, vahetasid ära, saatsid vana tagasi.
Kusjuures uue ja vana ketta varuosakood pidi klappima. Tihti võib juhtuda nii, et sama mahuga ketas on erinevates mudelites kirjeldatud erineva varuosakoodiga, või tuli uus ketas näiteks 2x suurem, kuid kood pidi sama olema, va erandjuhud, kus oligi koodi muudetud. |
Ma küll ei tea, millist brändi Sina silmas pidasid, aga Fujitsu-Siemensi garantii just niimoodi toimibki.
arvuti viiakse remonti, tellitakse uus varuosa, kui see on kohal saadetakse vana tagasi
_________________ "Ooops. My brain just hit a bad sector." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
08.03.2007 23:32:51
|
|
|
miq599 kirjutas: |
raitm kirjutas: |
Mina jaurasin nendega FS AMILO teemal 2 kuud, ilmselt tänu tutvuste kasutamisele pääsesin kergelt...
Teatud koguse varuosade laos hoidmise kohta tahaksin mainida järgmist:
ühe brandi puhul toimus uue varuosa saatmine rikkis varuosa vastu, ehk siis tegid diagnostika: ketas katki, tellisid uue ketta, said kätte, vahetasid ära, saatsid vana tagasi.
Kusjuures uue ja vana ketta varuosakood pidi klappima. Tihti võib juhtuda nii, et sama mahuga ketas on erinevates mudelites kirjeldatud erineva varuosakoodiga, või tuli uus ketas näiteks 2x suurem, kuid kood pidi sama olema, va erandjuhud, kus oligi koodi muudetud. |
Ma küll ei tea, millist brändi Sina silmas pidasid, aga Fujitsu-Siemensi garantii just niimoodi toimibki.
arvuti viiakse remonti, tellitakse uus varuosa, kui see on kohal saadetakse vana tagasi |
Kui omal ainult tahtmist on, siis just Fujitsu-Siemensi puhul saab ka teisiti. Et siis jupp on võimalik ka oma laost võtta.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
harjusk
HV vaatleja
liitunud: 02.09.2005
|
12.03.2007 08:44:53
|
|
|
Mina olen seoses tööga viimased 7 aastat käinud regulaarselt Servicenetis erinevaid tööandjate või nende klientide asju remontimas, nii garantii alla käivaid kui ka ilma, nii sülearvuteid, printereid, skännereid, monitore jms. Võib öelda ühte kui teist, tegijal juhtub mõndagi, aga fakt on see, et Servicenet on kõige laiema ampluaaga ja kõige professionaalsem taolise kraami remontija Tallinnas. Seda tunnistab ka pikk list kaubamärkidest, mille volitatud garantiiremontijad nad on.
Väike isiklik tähelepanek mõnele siin jaurajale - kui teil on mingil veidral põhjusel FS Amilo, siis mõistlik on selle ostmiseks kulunud raha arvestada elukooli õppemaksuks ja osta omale päris sülearvuti. Ka remondimehed on inimesed.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
12.03.2007 09:03:45
|
|
|
harjusk kirjutas: |
Väike isiklik tähelepanek mõnele siin jaurajale - kui teil on mingil veidral põhjusel FS AMILO, siis mõistlik on selle ostmiseks kulunud raha arvestada elukooli õppemaksuks ja osta omale päris sülearvuti. Ka remondimehed on inimesed. |
word! kapitalistliku majandusteooria aluseks on p6him6te et " lollidele raha k2ttej2tmine on kuritegelik"
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
maaa
HV vaatleja
liitunud: 12.09.2004
|
13.03.2007 17:40:47
|
|
|
mõtlesin ka peale õppemaksu maksmist, et FS kaubamärki küll enam osta ei taha ja et HP peaks kindla peale minek olema, kuid nähes, et ka nende garantiiremonti teeb seesama "katk", loobusin sellestki mõttest... Muide ei räägi läpakatest, vaid lauaarvutitest.
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
13.03.2007 17:55:18
|
|
|
maaa, hint: osta korralik asi mis maksab natuke rohkem raha aga omab esimese tingimusena kolmeaastast garantiid. lifebook on maru vastupidav asi kui sa tal just oma lolluse/oskamatusega ekraani 2ra ei l6hu.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|