mario20031, Ducatidega oled sõitmas käinud, kuidas need olnud on? Ise imetlen juba teist aastat Ducati 899 Panigale'sid, eriti valgena. No lihtsalt uskumatu, kui hea üks ratas välja võib näha 😀 ennem peaks muidugi load ära tegema
Ducatidest seni ainult Monster 821’ga – hea sõiduasend minu 190cm’ga, sõita lihtne ja hääl hea. Tundus üldiselt väga mõnus linnaratas, aga visuaalselt not my cup of tea. Mind Ducati poole pealt jubedalt isutab Hypermotard.
Panigale osas pean nõustuma, et tõesti väga ilusad rattad, kuid minu arust see V2, mis Monsterile ja Hypermotardile hääletämbrilt sobib hästi, ei sobi teps mitte bike stiilis rattale. Samal põhjusel ei meeldi mulle ka KTM Superduke. Mõnele jällegi jubedalt meeldib V2 hääl igal siklil.
Loodetavasti mitte ühtegi. Osta parem oma rattale selle eest midagi ilusat.
yerba kirjutas:
Ole mureta, see mees niipea ei osta midagi nagu ta ka kirjutas. 🙂 Aga kui kunagi äritegemisest raha hakkab üle jääma, siis ostab kõige kõvema tsikli kohe ära
Ehk läheb hästi ja kannataks juba sel hooajal võtta, kuid isegi sel juhul realistlikult hooaja lõpuks raha taaskord hooajasõiduki alla kinni panna, ei ahvatle mind üldse. Selleks peaks liiga hästi minema, et nii teha, kuid never say never.
Mis "kõige kõvemasse" siklisse puutub, siis pole see asi tegelikult nii. Eksisteerib palju paremaid ja kallimaid mudeleid - Ma sihin lihtsalt parimat bang for bucki ehk siis võimalikult palju sõiduki/emotsiooni/silmailu kooslust, mil puuduks kasutatud sikli mured ning eksisteeriks ainult puhas sõidurõõm.
Fakt on see, et enne sikli ostmist tahan kindlasti sõita RSV4 RR’i, Hypermotard’i, Dorsoduro, MV Agusta Rivale 800 ning Brutale 800RR’ga. Jaapanlased jms. on igal juhul no-go.
rsv4 jaga on ennast hoovis surnuks sõidetud. mootorit hääle järgi võtta.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Nagu enne kirjutasin, siis selle aasta mudelil on standarvarustuses juba kurvikontrolli funktsiooniga ABS, võimsusrežiimid, veojõukontroll, "wheelie control" ja isegi stardiabisüsteem. Aprilia elektroonilisi abisid kiidetakse ning "kogemata" on ennast raske surnuks sõita. Valesti valitud sõidukiiruse vastu ei aita muidugi miski.
laurx kirjutas:
mootorit hääle järgi võtta..
Hääl on väga suur osa emotsioonist, mida sikkel tekitab. Inimesed ei maksa niisama 2000€+ , et oma sikli väljalase aftermarketi vastu vahetada. Kaaluvõi ja jõunumbrite kasv on selle raha eest nii marginaalne, et enamus seda nagunii ära ei kasuta. Ostma paneb ikkagi muutus hääles.
Paraku ei anta ei standard ega muus varustusastmes mõistust kaasa. Sellega on juba raskem leppida aga õnneks oled sellega hakkama saanud.
Ma ise ei mõista mis sõidurõõmu kõik need abid pakuvad kui reaalselt ikkagi ise sõita ei oska. Lasevad kogu aeg piiri peal kytta? Selleks on ringrada.
Ja hääle osas on tunduvalt soodsam ja äriliselt ka vähem kulukas youtubes neid klippe kedrata. Selle asemel et kodanikel tänavatel kõrvu kulutada.
mario20031 kirjutas:
laurx kirjutas:
rsv4 jaga on ennast hoovis surnuks sõidetud.
Nagu enne kirjutasin, siis selle aasta mudelil on standarvarustuses juba kurvikontrolli funktsiooniga ABS, võimsusrežiimid, veojõukontroll, "wheelie control" ja isegi stardiabisüsteem. Aprilia elektroonilisi abisid kiidetakse ning "kogemata" on ennast raske surnuks sõita. Valesti valitud sõidukiiruse vastu ei aita muidugi miski.
laurx kirjutas:
mootorit hääle järgi võtta..
Hääl on väga suur osa emotsioonist, mida sikkel tekitab. Inimesed ei maksa niisama 2000€+ , et oma sikli väljalase aftermarketi vastu vahetada. Kaaluvõi ja jõunumbrite kasv on selle raha eest nii marginaalne, et enamus seda nagunii ära ei kasuta. Ostma paneb ikkagi muutus hääles.
Ma ise ei mõista mis sõidurõõmu kõik need abid pakuvad kui reaalselt ikkagi ise sõita ei oska.
Ma näen seda asja nii, et need abid võimaldavad osta juba alustuseks "suure" mootorratta ja võimaldavad sellega sõitma õppida, mitte ei pea alustama kuskilt maast-madalast ja siis pidevalt osta-müüa-kahetseda. Ostad kasutatud rattaid "sõidad-remondid-müüd maha" ja kordad tsüklit või ostad uue "sõidad-müüd & kaotad raha" ning kordad tsüklit kuni suure rattani jõuad. Minu jaoks ei tundu kumbki neist väga ahvatlev.
Ma ise ei mõista mis sõidurõõmu kõik need abid pakuvad kui reaalselt ikkagi ise sõita ei oska.
Paljudel autodel on veojõukontroll, kas see on ka neile, kes ise sõita ei oska?
Järgmisel bike tüüp rattal on mul 100% kindlasti veojõukontrolliga vms nö igaks juhuks. Kaks tuttavat on nn meeste ratastega loe:ühegi lisata lihtsalt tagarattast end üle tõmmanud. Üks algaja, teine mitte enam nii algaja. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
ma saan nüüd nii aru, et erinevate rataste proovimine ja tundmaõppimine on Sinu jaoks kahetsemine?
Kahetsemine on see, kui
1) Ostad mingi kasutatud ratta, mida sa tegelikult ei taha vaid ostad sellepärast, et peaks. Raiskad aega ja raha remondile, et ratas kellegi teise jaoks korda teha teades, et seda raha ei saa sa eales tagasi. Hiljem hakka veel müütama ning taaskord raiska aega.
2) Ostad uue ratta, mida sa tegelikult ei taha. Ostad, sest peaks alustama mingitest väiksematest. Sõidad lühiajaliselt, sest mingi hetk saad aru, et tahaks rohkemat ja müümisel kaotad märkimisväärse summa raha, kuna esimene omanik võtab alati suurima damage. Lisaks sellele taaskord see aja raiskamine müügi peale.
Proovimiseks saab ratta kas laenata või rentida. Kui hakkab meeldima, siin on alati võimalus osta. Ma ei ole kunagi ostnud ühtegi asja sellepärast, et pole muid valikuid ja lihtsalt peab ostma. Pigem jätan ostmata kuni saan täpselt selle, mida tahan.
Mul on juuli esimeses pooles sõidueksam... Pärnus. Seal tänapäeval mõni "trikikoht" ka on? Linn on justkui tuttav, ühtegi eriti sadistliku liiklusskeemi justkui ei meenu.
kuna sikkel toetub kahele punktile, on igasugu abid ainult paugu leevendamiseks. kui omal aju peas pole, kukud lõpuks ikka küllili, olgu neid ABS UBS cBS vms kolmetähelisi seal vahel palju tahes.
tsitaat:
Hääl on väga suur osa emotsioonist, mida sikkel tekitab.
jah, marju, hääl on neile, kes lenksu ei saa või ei suuda. neile kroomiga vändameestele, kelle peamine eesmärk on hommikul viie ajal või majade vahel või autode vahel " lahti keerata" , et naaberküla kõrvahaige vanaema ka kuuleks, et Kõva Mees on oma lelu käima pannud, tuleks see riist, millega sumpa sõeltest tühjaks võeti, per.se puurida. ranel, auto toetub rohkemate punktidega kui ratas. ratas kukub ikka küllili, auto jääb ratastele. sikli teemaks võikski jääda see, et ainus " juhiabi" on sul kiivris. las see, et kolmetähelised aitavad 300kw aparaadiga kontsalise pereema puhul " on/off" gaasiga sõita.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kes tiirule? Liigun Piibe poolt Tartusse ja teeme siis raneli pool remonti _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
ma saan nüüd nii aru, et erinevate rataste proovimine ja tundmaõppimine on Sinu jaoks kahetsemine?
Kahetsemine on see, kui
1) Ostad mingi kasutatud ratta, mida sa tegelikult ei taha vaid ostad sellepärast, et peaks. Raiskad aega ja raha remondile, et ratas kellegi teise jaoks korda teha teades, et seda raha ei saa sa eales tagasi. Hiljem hakka veel müütama ning taaskord raiska aega.
2) Ostad uue ratta, mida sa tegelikult ei taha. Ostad, sest peaks alustama mingitest väiksematest. Sõidad lühiajaliselt, sest mingi hetk saad aru, et tahaks rohkemat ja müümisel kaotad märkimisväärse summa raha, kuna esimene omanik võtab alati suurima damage. Lisaks sellele taaskord see aja raiskamine müügi peale.
Proovimiseks saab ratta kas laenata või rentida. Kui hakkab meeldima, siin on alati võimalus osta. Ma ei ole kunagi ostnud ühtegi asja sellepärast, et pole muid valikuid ja lihtsalt peab ostma. Pigem jätan ostmata kuni saan täpselt selle, mida tahan.
Mõne asja juures on teekond olulisem kui koht kuhu tahad välja jõuda.
Öösel polnudki kõige hullem sõita, külm oli vaid see hetk kui soojast tanklast õue läksid... sõites oli täitsa okei. 2-3 ajal tuli tartu maanteel päris palju tsikleid vastu sellise kellaaja kohta isegi _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Mario, ausalt-öeldes ma ei saa praegu ikkagi päris täpselt aru, mis profiiliga ratast sa tahad. Teiseks tundub mulle praegu nii, et sa ostad ratast "paberil", ehk siis sinu jaoks on argumendiks tehnilised näitajad, edev lisavarustust jms. Kas sa reaalselt oled mõne enda välja valitud rattaga proovinud sõita?
Kui palju sa üldse oled varem rattaga sõitnud? Mis on su kogemus erinevates tingimustes? Maantee? Maastik? Ringrada? Kruus? Metsatee? Tiheasustus?
Kui ma õigesti mäletan, siis olid sa kunagi kõva spordipoiss ja liikuva tehnikaga oled varemgi kokku puutunud. Oled sa aga reaalselt rattaga sõitnud rohkem, kui 20 kilomeetrit järjest erinevates tingimustes? Oskad sa näiteks määratleda, missugune sõiduasend on sinu jaoks mugav ja oluline? Kas sa pigem tahad sõita kiiresti ja lõbu pärast või näiteks kaugele?
Seega kui sa tahad saada siit asjalikke vastuseid ja kommentaare, siis kirjuta lähemalt. Muidu jäädki vaid ilkumist ja trollimist kuulma.
Kui mina alustasin, siis ma olin ka täiesti veendunud, et see ratas, mille ma endale ostan, ongi see õige ja sellega sõidan pikalt. Reaalsus on see, et mul on juba kolmas ratas ja see ei jää kindlasti viimaseks valikuks. Ka motomaailmas võib vaheldusrikkus olla nauditav ja soov erinevaid asju proovida on kõigil. Mina ei pidanud vajalikuks kohe tonnase otsa istuda, sest andsin endale aru, et vaatamata uhketele sõiduabidele jääb füüsika ikkagi selleks, nagu jääb ja surma saan ma samamoodi. Olen läbi elanud ka maanteekiirusel kukkumise kurvis. See paneb nii mõneski mõttes asjadele teise pilguga vaatama.
Seega kui tahad asjalikke kommentaare, siis ole ka ise asjalikum ning ära trolli ja ära keera vinti üle. Muidugi inimesed on erinevad, aga kahjuks olen ma näinud ka neid, kes endale uhke tonnase ostavad ja vähegi järsemas kurvis ei suuda enam piisavalt kallutada ning sõidavad väliskurvis välja. Kasvõi minu oma vend. _________________ Rakvere parasiit
Rasmus, ta ütles, et paar kolm tundi on. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Mario, ausalt-öeldes ma ei saa praegu ikkagi päris täpselt aru, mis profiiliga ratast sa tahad. Teiseks tundub mulle praegu nii, et sa ostad ratast "paberil", ehk siis sinu jaoks on argumendiks tehnilised näitajad, edev lisavarustust jms. Kas sa reaalselt oled mõne enda välja valitud rattaga proovinud sõita?
Ei ole niivõrd tehnilised näitajad vaid see tunne, mis siklit vaadates ja sikliga sõites tekib. Hetkel on suures osas oletused, mis mulle võiks meeldida. Ühegi sellise itaallasega, mille vastu huvi, pole veel sõita saanud. Hetke seisuga tean ma täpselt ainult seda, et ma ei taha ei endurokat/matkasiklit ega ka mingit klassikalist siklit.
Rasmus kirjutas:
Kui palju sa üldse oled varem rattaga sõitnud? Mis on su kogemus erinevates tingimustes? Maantee? Maastik? Ringrada? Kruus? Metsatee? Tiheasustus?
Hetke seisuga arvan, et mingi 1000 kilomeetrit on siklitega sõidetud. Pakun, et maanteed 60%, linna/tiheasustust 35%, rada 5%. Metsateed ja kruusa (krossirada) sõitnud ainult krossikaga.
Rasmus kirjutas:
Kui ma õigesti mäletan, siis olid sa kunagi kõva spordipoiss ja liikuva tehnikaga oled varemgi kokku puutunud. Oled sa aga reaalselt rattaga sõitnud rohkem, kui 20 kilomeetrit järjest erinevates tingimustes? Oskad sa näiteks määratleda, missugune sõiduasend on sinu jaoks mugav ja oluline?
Esimene lause vastab tõele. Enamus sõidukorrad on kõik üle 20 kilomeetri olnud. Pigem püstisem asend, aga samad mulle ei meeldi tuul, mis nakediga kaasas käib. Üle ootuste mugav sikkel oli näiteks GSX-R750, millega sadakond kilomeetrit proovisin sõita. Selle aja jooksul väga suure üllatusena selg ei väsinud ära ega hakanud valutama. Lisaks oli juhitavus ja kallutamine väga mõnus ning maanteel väga hea ilma tuuleta sõita. Ainukeseks puuduseks saan täiesti siiralt öelda, et erinevalt 1000cc ratastest 750cc 110kW lahti keeramine mul südant väga palju kiiremini tuksuma ei pannud ega mingit adrenaliini eritumist ei soodustanud.
Rasmus kirjutas:
Kas sa pigem tahad sõita kiiresti ja lõbu pärast või näiteks kaugele?
Nädala sees suuresti Tallinna linn, aga vaadates kui hoos näiteks SUPER AMOLED on, siis ei välista, et lampi ka kuskile x kohta tahaks sõita. Nädalavahetuseti peaks sikkel kannatama rada paugutada või 300-500km trippe teha. Lisaks sellele tahan järgmisel aastal minna sikliga Lõune-Euroopasse sõpru külastama ja ringi trippima. Ühe GSX-R750 K6, millega sõitsin, omanik on näiteks Lõuna-Euroopas väga edukalt 5k+ trippe käinud tegemas ja sel aastal plaanib jälle - peale ise selle sikliga sõitmist täitsa usun, et võib mõnus olla.
Rasmus kirjutas:
Seega kui sa tahad saada siit asjalikke vastuseid ja kommentaare, siis kirjuta lähemalt. Muidu jäädki vaid ilkumist ja trollimist kuulma.
Kuna ma sel aastal reaalselt uut siklit osta ei plaani, siis pole näinud mõtet käia esindustes proovisõite tegemas ning müügimeeste aega raiskamas. Hetkel ongi seis selline, et ma väga täpselt veel ei tea mida ma tahaks, kuid aina rohkem hakkab välja kujunema mingi pilt asjadest. Hetkel proovin/laenan sikleid sõprade sikleid ja eks avardan oma maailmavaadet siklite osas sellisel viisil.
Rasmus kirjutas:
vähegi järsemas kurvis ei suuda enam piisavalt kallutada ning sõidavad väliskurvis välja. Kasvõi minu oma vend.
Kallutada mulle õnneks meeldib - põlve maha panemine minu jaoks üks kõige ägemaid asju sikliga sõitmise juures. Kallutamisega seoses õppisin ka seda miks tossudega sõitma ei peaks...peale tossu nina vastu asfalti ära hööveldamist.
Mina olen see aasta kohe 5k km täis saanud ja olen jõudnud tõdemusele, et lisaks 600cc bikele on vaja veel kahte rattatüüpi: sellist suuremat asfaltiõgijat-matkakat millel mugav asend ja sellist millega metsa ja muda puurida _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Bikega oli eile päris hea elamus Vaimastvere kandis teetööde alas kruusal 90ga lasta autod venisid 60ga _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.