Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 10:59:46 seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele vasta tsitaadiga

ma siin tegin natuke uurimisasja ja annan infi edasi kallitele foorumikaaskannatajatele icon_smile.gif :

inimestel kel nett tihti katkeb, siis enamasti on süüdi:
*1) nõrk signaalinivoo (piiri peal, et kord tuleb modem üles, kord mitte ei jõua teps mitte), see on suht raske keiss ja kedagi süüdistada otseselt ei saa, sest:
1a) kas majja on siginenud palju neti ja/või KTV kliente juurde
1b) tv-kaabel on kuskile ukse vahele jäänud (häiritud isolatsioon)
1c)needsamad keeratavad pistikud on hakanud logisema.
Kaabli puhul piisab paarist dB-st, et enam üles ei tuleks, ja seda on niivõrd vähe, et te eales ei märkakski, isegi mitte kõige nigelama signaaliga telekanalil.
NB(!) kaablijätkamise puhul kasutada ainult F-otsikuid. Joodetud (ja isegi isoleeritud) jätk võtab maha ca 10dB, niisama kokkukeeratud (skrutka) üle 15dB, lahtine isolatsioon (kasvõi koer hammustab kaablit) 5-10dB, väga järsk nurk kaablis ~2db. Kui te arvate, et suudate vabalt splitteri modemisse mineva kabla peale panna ja signaali jagada, siis eksite, iga splitter võtab mõlema väljundi kohta ca 4-6dB signaali maha. Tõde: 80% kaablijamasid on olnud kliendipoolsed ja nendest peaaegu kõik põhjustatud kliendi hoolimatusest/teadmatusest/väärkasutamisest.
NB2(!) hoiduge seinapistikutest, kartke neid nagu tuld: seinapistik on kaabelmodemi hirm! pea 30% eramajade/euroremondikorterite probleeme on seotud just seinapistikutega

*2)modem on peetis, seda esineb eriti järgmistel juhtudel ja asjaoludel:
2a)Gadline modem, üle 1 aasta vana, viga on arvatavasti toites, et Eestimaa s*tta elektrivoolu arvestades ei pea enam komponendid vastu (ise mõõtnud ka), lihtsalt hakkab lambist endale resette tegema, nagu ei peaks vastu. Kusjuures enamasi kestab katkestus 15-25min, kuna modem kaotab õige sageduse ja hakkab seda uuesti scannima. Asi algab kord-paar päevas, siis läheb järjest sagedamaks ja lõpuks lõpeb sellega et ükspäev lülitate asja sisse, siis tulukesed ainult kiiresti vilguvad. ainus väljapääs: vahetus, juhul kui plaanis on modemiost, siis soovitaks voolukõikumisteparandusega UPS-i.
2b)Com21, täpselt sama lugu, hakkab lambist endale resette tegema, viga nigelas voolus ja pikapeale ei pea modem enam vastu. Katkestus lühiajaline, mingi 20sek, kuna uuesti scannima ei hakka. väljapääs: vahetus, tuleviku perspektiivis UPS.
2c)Xrosstech vanem (hõbedane), sama viga, samad põhjused. katkestus ka lühiajaline, uuesti freq.scani ei tee.
Teiste modemitega pole sellist jama eriti täheldanud, ju siis nad pole veel nii vanad, et hädad peale hakkaksid.

3) Probleemid KTV-ga, kui katkeb ktv signaal, siis süüdistada ISP-i pole õige, vaid sel puhul tuleks süüdistada enamasti majavõrku, kas keegi "keevitab", saadab saasta filtreeritata KTV võrku (peetis telekas, peetis modem), kellegi isolatsioonijama, mille tulemusena "lisatakse" kaablisse mittevajalike signaale jne. Viimasel puhul aitavad ainult kaablikutid

Muid võimalusi ei peaks olema.

Kaablinetitehnoloogia puhul peaks signaalikatkemiseks olema kas KTV signaali häired (sellisel puhul on kaasnähtuseks ka KTV kadumine või nigel pildikvaliteet) või CMTS (keskseadme) töö häired ja katkestused, viimaseid aga juhuslikult (vastupidiselt enamiku arvamustele) on Tallinnas esinenud haruharva, viimase aasta jooksul vist 2 korda, ülejäänud olid korralised ja enamasti öösiti.

DHCP jamad on >95% juhul kliendipoolsed, vahest lahendamatud, tee või tina. Viimasel ajal on imelikult palju tekkinud jamasid vahetuvata IP-dega (mida aga ei peaks toimuma), seletusi veel ei anna, kuna pole lõplikult põhjust/väljapääsu välja uurinud. Igatahes viga on selles, et keskseade teab teist IP-d kui teie masin seda väidab, ja kuna tabelid ei lähe kokku, siis igasugune traffic on 0 (k.a gateway, modem liinil).

mittevahetuvate ip-de seletus:
teie saadud ip on teatud ajaks DHCP serveris reserveeritud teie hostMAC-ile (võrkarile), juhul kui te selle aja jooksul seda ühendust kasutate/uuendate(ipconfig, reboot vms) siis ei saagi vahetuda ja reserveering järjest pikeneb.

Kui on veel täpsemaid küsimusi icon_question.gif , siis andke tuld, eriti teretulnd on väga spetsiifilised küsimused.
Vingumine vingumiseks, alati saab parem olla.

Kriitiline olukord on välislingiga icon_sad.gif, probleem ammu teada aga lihtsalt muuta ei saa, kuna upgrade on nii ISP kui välislingipakkuja poolne ja eelnevalt on juba kokkulepitud teatud ajaks, seda aga nihutada ettepoole suurt ei anna.


viimati muutis High-Q 12.12.2002 12:44:48, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 11:05:19 vasta tsitaadiga

Jutt on tõesti vajalik, kuid lisaks ühe pisiasja:
- kui signaal on nõrgem, siis nõrgeneb ka TV-signaal ja "lumine" TV-pilt peaks olema esimene asi mida tasub tähele panna.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 11:09:26 vasta tsitaadiga

juhul kui pilt juba nii halb on, siis pole netti lootagi, tihtipeale ei märkagi teleekraanil ühtegi viga, kuigi ikkagi on jama tuleva signaaliga. Põhjus selles, et KTV ei vaja korralikuke opereerimiseks nii kõrget signaaliniivood kui nett
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spott
HV Guru
Spott

liitunud: 08.10.2002




sõnum 12.12.2002 11:19:06 Re: seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:


*2)modem on peetis, seda esineb eriti järgmistel juhtudel ja asjaoludel:
2a)Gadline modem, üle 1 aasta vana, viga on arvatavasti toites, et Eestimaa s*tta elektrivoolu arvestades ei pea enam komponendid vastu (ise mõõtnud ka), lihtsalt hakkab lambist endale resette tegema, nagu ei peaks vastu. Kusjuures enamasi kestab katkestus 15-25min, kuna modem kaotab õige sageduse ja hakkab seda uuesti scannima. Asi algab kord-paar päevas, siis läheb järjest sagedamaks ja lõpuks lõpeb sellega et ükspäev lülitate asja sisse, siis tulukesed ainult kiiresti vilguvad. ainus väljapääs: vahetus, juhul kui plaanis on modemiost, siis soovitaks voolukõikumisteparandusega UPS-i.

Asjalik tekst küll!
Tekkis paar küsimust, selle modemi kohta!
Oman ka ise seda Gadline modemit, vist peaks aasta tal juba täis olema või saab kohe või on juba rohkem? Pole viitsinud seda veel välja osta ja sinu tekst võttis sellelt ka isu icon_biggrin.gif
Hetkel modem Starmani oma - kui peeti läheb, siis vahetatakse lihtsalt välja???? On nii?
Kui välja ostan, kas mul on võimalus nõuda endale ka uus modem või antakse olemasolevale veel aasta garantiid?
Sellised küsimused tekkisid! Teie klienditeenindust sellega tüütama ei hakka! Pole just kõige paremad kogemused icon_confused.gif

_________________
Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 11:26:02 vasta tsitaadiga

Oli toodud selline keiss icon_exclaim.gif
1a) kas majja on siginenud palju neti ja/või KTV kliente juurde

Siin on tihti tegemist võrgupakkuja enda väikese laiskusega, kui ei suudeta jälgida tarbijate lisandumist ning selle võrra signaalitaseme reguleerimist. Ja see on suhteliselt lihtne toiming - mõõtur peale ja nivoo normi.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 12:10:07 vasta tsitaadiga

kasutatavad mõõturid pole isekeeratavad, kahjuks, ja ma usun et "remote" või "dünaamilised" majavõimud mitu korda kallimad

Aga kui väheks jääb, saab majavõimust "juurde keerata".. laiskus on raske öelda, kui vaja, siis tehakse alati, kuid niisama keegi nivood kontrollimas ei käi. Kuni pole nurisemist, juurde ka ei keerata.

Siin selline teema, et pole head ilma halvata, mida suurem pinge võimendile, seda suurem tõenäosus häireteks ja moonutusteks.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 12:18:11 vasta tsitaadiga

To High-Q:
Võlusõnast monitooring oled midagi kuulnud. Tänapäevases kaablivõrgus on monitoorivas arvutis näha kõik teised modemid vms. võrgusõlmed. Ja siis kui nähakse mingit jama, minnakse kohale.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prayer
HV veteran
Prayer

liitunud: 30.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 12.12.2002 12:19:33 vasta tsitaadiga

Mul on 2 Gadline modemit peeti läinud, teine sellepärast et cableguy ei vahetanud esimesel korral toitekat ära (kuigi ma ise kahtlustasin et toitekast asi alguse sai, vana ei kuulanud mind) ja nüüd on COM21 vastu pidanud umbes aasta (modemivahetuse lepingul puudub kuupäev, ise kah täpselt ei mäleta) ilma igasuguste jamadeta.

Jama on aga selles et regulaarselt, iga 3-4 kuu, riknevad mingid filtrid (or stuff and something) mis asuvad korrus kõrgemal jaotuskilbis. Vahel on telekapildis lumi sees vahel mitte. Eile õhtul oli jälle, helistasin klienditeenindusse ja sealt vana vaatas järgi et signaal oli liiga tugev!
Täna hommikul kaablipoisid siis käisid ja vahetasid seal vidinad ära.
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 12:19:36 Re: seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele vasta tsitaadiga

Trainspotting kirjutas:

Hetkel modem Starmani oma - kui peeti läheb, siis vahetatakse lihtsalt välja???? On nii?
Kui välja ostan, kas mul on võimalus nõuda endale ka uus modem või antakse olemasolevale veel aasta garantiid?


Vahetamise poole pealt, asjal garantii, no ja kahjuks ei saa ju Starman kuidagi tõestada eesti energiale, et vot teil sitt vool, et teie makske välja, väga paljude seadmete väljamaksmine läheks EE arvele (eriti need piksevärgid, voolukatkestused jne).
Kuigi garantii 1a, siis renditava modemi puhul saab ju alati uue rentida, lõpetada eelnev, ja kuna see sinu süü pole, et ta sul peeti läks, siis ikka vahetatakse.
Ostu puhul tõesti (eriti juhul kui sa oled olnud hea kliend, pole igast juramist, inkassosid, suuri võlgu) antakse laost uus modem. Vana modemi rendilepingu lõpetad aga ära.

See on üldjuhtudel, kuna ma juriidilistes küsimustes ülitark pole, õigemini pole vastavat haridust, siis tegelt oleks tore lepingut uurida.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 12.12.2002 12:23:55 Re: seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele vasta tsitaadiga

Trainspotting kirjutas:


Tekkis paar küsimust, selle modemi kohta!
Oman ka ise seda Gadline modemit, vist peaks aasta tal juba täis olema või saab kohe või on juba rohkem? Pole viitsinud seda veel välja osta ja sinu tekst võttis sellelt ka isu icon_biggrin.gif
Hetkel modem Starmani oma - kui peeti läheb, siis vahetatakse lihtsalt välja???? On nii?
Kui välja ostan, kas mul on võimalus nõuda endale ka uus modem või antakse olemasolevale veel aasta garantiid?
Sellised küsimused tekkisid! Teie klienditeenindust sellega tüütama ei hakka! Pole just kõige paremad kogemused icon_confused.gif


Täpselt samad küsimused tekkisid! Olen ka plaaninud modemit välja ostma hakata, aga nüüd.... icon_confused.gif

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 19.05.2002




sõnum 12.12.2002 12:30:17 vasta tsitaadiga

ok mul endal see com 21 ja viimasel ajal on hakanud net katkema (no ütleme iga 1-3 tunni järel)
ennem oli masinas win ME siis oli niimodi et kui nett maha läks siis pidid ootama mõned minutid enne kui midagi liikuma hakkas jälle ja kui ip vahetati ära siis sa võisidki jääda vist ootama (muidu renew), hiljuti sai üks vormat tehtud ja xp peale pandud, nüüd viskab see mulle mingi teate et cable disconnected ja kohe peale seda connected või midagi sellist (asi käib kiiresti ja ei jõua seda lugeda) xp-ga ei saagi aru kas nett oli maas või ei (mõnikord katkenud downloadid reedavad)

elekter kõigub kah kui näiteks monitor tööle lükata nupust siis lampide valgus kõigub icon_eek.gif

aga siin ennem mainiti seda et seina kontaktid situvad signaali, meil tuleb kaabel korterisse siis läheb sellesse data filtrisse sealt tuleb kaabel otse modemisse aga sellel mis telekasse läheb on seinakontakt
et kas siis situba ka netti
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 12:32:34 vasta tsitaadiga

palle kirjutas:
To High-Q:
Võlusõnast monitooring oled midagi kuulnud. Tänapäevases kaablivõrgus on monitoorivas arvutis näha kõik teised modemid vms. võrgusõlmed. Ja siis kui nähakse mingit jama, minnakse kohale.


jep, põhimõtteliselt küll, aga siinpuhul nähakse ainult seda sama puudujääki (ise kasutan selliseid progesid). Aga see puudujääk võib olla tingitud mitmest erinevast põhjusest (kaabel, filtrid jne). Näiteks tihtilugu korteril X on sitt signaal, ülakorruse naabril aga korras.
proge frontend selline, mingeid graafikuid ta välja ei joonista, aga piisavalt annab infi.
http://web.starman.ee/az/test/mon.GIF
numbrid peitsin ära, kuna see sisaldab unikaalset infot
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 12:40:46 vasta tsitaadiga

kriimsilm kirjutas:
com 21, "cable disconnected", elekter kõigub kah kui näiteks monitor tööle lükata nupust siis lampide valgus kõigub icon_eek.gif .

meil tuleb kaabel korterisse siis läheb sellesse data filtrisse sealt tuleb kaabel otse modemisse aga sellel mis telekasse läheb on seinakontakt
et kas siis situba ka netti


com21, "cable disconnected" => modem teeb endale reseti, sa jälgi tulukesi sel ajal!
Näedsa, süüdi pole modemitootja, ISP või sina, aga neetud EE ja majaelektrivõrgud

Seinapistik ise mürasid ei anna ega tekita, lihtsalt läheb neetult tihti ise katki (keskmine soon), sellepärast võimalikud jamad. Sinu puhul ei riku ta mitte midagi, ainult teleka signaal võib kõikuda.. põhjus selles, et viis, kuidas koaksiaali keskmine soon on seinapistikusse kinnitatud, on pehmelt öeldes porno, ehk siis stiilis lükkad jupi sisse ja keerad väikse kruvikesega kinni(!).
See, mis datafiltrist TV/FM väljundist välja tuleva kaabliga tehakse, absoluutselt modemit ei puuduta, kui sa muidugi just miskit 220V sisse ei lase. Peaasi, et DATA väljundist läheks kaabel ilusti otse modemisse ja selle kaabli peal poleks splittereid ega muud jura.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 12:49:28 vasta tsitaadiga

To High-Q:
Aga alati võib ju mõne TV- või SAT-TV-mehe appi kutsuda. TV- ja SAT-maailmas on F-pistikud ja pesad tavalised kinnitusvahendid thumbs_up.gif icon_exclaim.gif

Ja oma praktika põhjal võib öelda, et küsimus ei ole mitte selles kuidas keskmine soon ühendust annab, vaid kui hästi on viitsitud varje "ära puhastada". Ja tüüpiline viga on, et loodetakse sellele, et F-pistiku vint lõikaks läbi kaabli plastkatte ja annaks ühendust. Võib tekkida ühendus, võib mitte. Seega parema varje ühenduse saamiseks tasub alati kaabel "ära koorida" icon_exclaim.gif
Siia juurde kuulub ka veel vale läbimõõduga F-pistiku valimine. Kui 6mm läbimõõduga kaablile pannakse külge 8-10mm läbimõõduga kaablile sobiv F-pistik, siis jääbki pistik "loksuma". Nali on ka selles, et üsna vähesed F-pistikute müüjad teavad, et neid on olemas erinevate läbimõõtudega icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 19.05.2002




sõnum 12.12.2002 12:51:55 vasta tsitaadiga

nii et võib(peab?) modemi vahetusse tooma, juhul kui asi liiga hulluks läheb
praegalt viskas uuest selle teate "network Cable is unplugged"
kohe peale seda "Your areaconnection is now connected"

ok lisan veel, et see teleka seina kontakt oli meil ka katki(mingist imelikus pudrust oli tehtud, aga meil läks katki see varjestus?-kasutasin õiget sõna? ja see keskmine lihtsalt paindus lahti)


viimati muutis kriimsilm 12.12.2002 12:56:50, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spott
HV Guru
Spott

liitunud: 08.10.2002




sõnum 12.12.2002 12:52:43 vasta tsitaadiga

OFFTOPIC (vist)
Sa High-Q teed praegu ju seda tööd, mida klienditeenindajad peaksid tegema icon_biggrin.gif
Vähemalt mina leian, et mingis ulatuses peaksid ka klienditeenindajad asjast midagi teadma. Kuid see pole arvatavasti sinu pädevuses!
Muide, kas sa seal sisemiselt kuidagi sellele ei saaks rõhuda, et taoline info oleks ka www.starman.ee -s kirjas. Sealt kasuliku info otsimine on omajagu peadmurdmist nõudev!

_________________
Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 12:54:23 vasta tsitaadiga

To kriimsilm:
Vaata parem seda, et Sul naabrimees elektriga tuba ei küta või lekkiva elektripliidiga kohvi ei keeda. Ka voolutõuked võivad modemite jms. tööd häirida.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
carramba
läburaator
läburaator
carramba

liitunud: 06.03.2002




sõnum 12.12.2002 12:57:36 vasta tsitaadiga

Trainspotting kirjutas:
Muide, kas sa seal sisemiselt kuidagi sellele ei saaks rõhuda, et taoline info oleks ka www.starman.ee -s kirjas. Sealt kasuliku info otsimine on omajagu peadmurdmist nõudev!


starmani leht on jah viimane räps,võiks panna mingeid tutoriale jms sinna.
praegu nagu kuivik

_________________
he came,he got banned,he logged out - R.I.P
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 19.05.2002




sõnum 12.12.2002 13:00:47 vasta tsitaadiga

palle kirjutas:
To kriimsilm:
Vaata parem seda, et Sul naabrimees elektriga tuba ei küta või lekkiva elektripliidiga kohvi ei keeda. Ka voolutõuked võivad modemite jms. tööd häirida.


see tuletab meelde seda kuidas meil nett, tv ja trepikoja (kelder ka vist) valgustus korraga maha läksid, siis pidi keegi keldrisse kaitsmeid sisse lülitama
aga põhjus et miks nii juhtus on minu mellest selles et keegi (pensionär) võibolla hakkas keldris pesu pesema icon_lol.gif et elektrit kokku hoida icon_lol.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tommionu
tubli telepoiss
tubli telepoiss
tommionu

liitunud: 17.11.2001




sõnum 12.12.2002 13:01:41 vasta tsitaadiga

palle kirjutas:
Jutt on tõesti vajalik, kuid lisaks ühe pisiasja:
- kui signaal on nõrgem, siis nõrgeneb ka TV-signaal ja "lumine" TV-pilt peaks olema esimene asi mida tasub tähele panna.


kusjuures pilt ei peagi olema "lumine" ehk pilt võib olla igati OK ... näiteks ETV heli tänu nõrgale signaalile oli vahepeal mono mul (stereo hakkis ja telekas pani ise automaatselt monoks, sest ta sai ise ka "aru" et see ei ole normaalne icon_razz.gif ) ... sai siis konsulteeritud töö juures heli-, sat- jne spetsidega, et miks nii, siis öeldi, et nad peavad kuskil midagi juurde "keerama" uuesti ja eks sul tuleb toe-telefonile helistada icon_smile.gif
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
palle
HV veteran

liitunud: 10.05.2002




sõnum 12.12.2002 13:20:19 vasta tsitaadiga

To kriimsilm:
Siis see "pesupesemine" keela küll kiiremas korras ära, halvemal juhul võivad sellised "äkilised voolutõuked" Sul terve masinapargi - arvutist - telekani ja muusikaseskuseni - vastu taevast lennutada icon_exclaim.gif thumbs_up.gif icon_exclaim.gif

To tommionu:
Offtopic, kuid kogemus ütleb ka seda, et tihti harjub inimene enda teleka pildiga nii ära, et ei märka ei nõrka signaali või näiteks kehvaks muutunud värve jms. Kui näpuga ette näidata, siis pärast seda ärgatakse, et on küll midagi valesti icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 14:05:59 vasta tsitaadiga

f-pistiku juures jah tähtsaim varjestus, see keskmise soone jura on aga eeskätt seinapistikutega, seal väga lollid kinnitused.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 14:09:42 vasta tsitaadiga

Trainspotting kirjutas:
Sa High-Q teed praegu ju seda tööd, mida klienditeenindajad peaksid tegema icon_biggrin.gif
Vähemalt mina leian, et mingis ulatuses peaksid ka klienditeenindajad asjast midagi teadma.


Sa mine ja proovi neid tibikesi õpetada, pointless, proovitud järgi muide, 10-st faktist jätavad 3 meelde. Ja ülejäänud 7 ajavad sassi, nii et rohkem kahju kui kasu..
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spott
HV Guru
Spott

liitunud: 08.10.2002




sõnum 12.12.2002 14:18:21 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:
Trainspotting kirjutas:
Sa High-Q teed praegu ju seda tööd, mida klienditeenindajad peaksid tegema icon_biggrin.gif
Vähemalt mina leian, et mingis ulatuses peaksid ka klienditeenindajad asjast midagi teadma.


Sa mine ja proovi neid tibikesi õpetada, pointless, proovitud järgi muide, 10-st faktist jätavad 3 meelde. Ja ülejäänud 7 ajavad sassi, nii et rohkem kahju kui kasu..

Aga kes nad siis tööle võttis? Auväärt või?
Muideks, mille põhjal sinna neid teenindajaid tööle võetakse?
Kuid siis võiks vähemalt koduleht asisem küll olla! Selles osas oete ET-st küll pikalt maas!

_________________
Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 12.12.2002 14:26:07 vasta tsitaadiga

Trainspotting kirjutas:
Aga kes nad siis tööle võttis? Auväärt või?
Muideks, mille põhjal sinna neid teenindajaid tööle võetakse?
Kuid siis võiks vähemalt koduleht asisem küll olla! Selles osas oete ET-st küll pikalt maas!


need tibikesed on üldhelpdesk, KTV, lepingud jms jama, nemad ei peagi teadma tegelt (kuigi võiks), netihelpdesk (juba vanast ajast, minagi sama kadalipu läbind) aga siukse koormuse all, et sure ära. Ma siin "korraldasin" väikse ümberstruktureerimise, äkki saab uuest aastast asja korralikult tööle.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  seletust starmani (ja kaabelneti üleüldse) kasutajatele mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.