Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Kasulikud näpunäited »  Kõvaketta tehasegarantii kasutamine. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 23.11.2005 21:11:00 Kõvaketta tehasegarantii kasutamine. vasta tsitaadiga

Tahtsin foorumis ära märkida selle, et kõvaketastele antud tehasegarantii ei ole lihtsalt moepärast vaid tõsiselt toimiv lahendus kui kohalikud nõmedad edasimüüjad peale esimest aastat enam kõvaketast välja ei vaheta.
Kuna erinevate tootjate erinevad kettad on kõik erineva garantiipikkusega siis kõige kasulikum on külastada hdd tootja kodulehehte ning warranty statuse alt kontrollida kas sinu kettal kehtib 1, 2 või 3 aastane garantii. Kuna ise olen püsivalt kasutanud Seagate kettaid siis kõigil neil on olnud 3 aastane tootjagarantii. Vahepeal oli teateid, et väiksematele ja alla 8mb vahemäluga ketastel on garantii vaid aasta kuid suurematel kui 120gb ja 8 ning enama vahemäluga ketastel on 3a.

Endal on õnnetu juhuse läbi surnud 3 seagate ketast, 40, 60 ja 160GB, esimese kahe ketta puhul kehtis tol ajal samuti 3a tootjagarantii ning 1a müüja oma. Kahjuks andsidki 40 ja 60GB kettad nädal peale aastat otsad ja müüja tõstis käed üles icon_biggrin.gif uurisin siis Seagate kodulehte ja avastasin, et peale registreerimist on võimalik välja trükkida ketastele saatelehed ning nende alusel saata kettad Hollandisse tootja tehasesse. Katsetasin esialgu ühe kettaga (pakkisin korralikult ESD pakendisse ja ADSL stardikomplekti karpi koos borolooniga) ning tulemus oli positiivne, 4 päeva läks pisipakina 150kr eest saadetud ketas kohale, koheselt tuli sellepeale e-mail, et ketas on käes ning kontrollis, 3 päeva hiljem tuli uuesti teade, et asendusketas on teele pandud..Justnimelt asendusketas kuna garantiikorras on lubatud, et toodet ei asendata mitte uue kettaga vaid tehases parandatud kettaga ning mitte väiksemaga kui garantiisse saadeti, kui juhuslikult parandatud ketast tehases ei ole, saadetakse loomulikult uus.
Igatahes saabus 10 päeva hiljem mulle pakk mis vaat, et suurem kui kingakarp:
http://www.zone.ee/indrekp6/pildid/seagatermap.jpg
seest siis kenasti pehmendatud:
http://www.zone.ee/indrekp6/pildid/seagatermas.jpg
ja kettal poe siltidest erinev kleebis: Seagate Certified Repaired HDD
http://www.zone.ee/indrekp6/pildid/seagatermak.jpg
Selline kleebis oli vaid viimasel 160GB hddl kuna esimesed kaks mudelit olid siis ilmselt uutega asendatud.

igatahes õnnestusid mul kõik kolm garantiivahetust probleemideta mõnepäevaste ajavahedega ning olenemata sellest kas rike oli minu põrutamiste või elektrishoki süü icon_wink.gif

Soovitan ja edu postitamisel icon_smile.gif arvestage ka turuhindadega sest kolmanda garantiiaasta lõpupoole ei maksa teie kõvaketas võibolla 150 kroonigi mis kulub postiga saatmiseks. ja hoiatus, venemaa tehasesse ärge pakki saatke, tegin apsaka ja ketas seisis venemaal 2,5 kuud sest sealne seagate esindus ei tulnud pakile järele..kui pakk tagasi tuli saatsin hollandisse ja asi ok.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2005 21:16:30 vasta tsitaadiga

osadel ka 5 aastat tootja poolt garantiid
_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chill
HV kasutaja
chill

liitunud: 08.05.2002




sõnum 16.12.2005 16:22:39 vasta tsitaadiga

nüüd siis on teada miks mõned mehed (näpuga ei näita) siin foorumis katkiseid ja justkui vanu (3 aastat on paljude arvates juba vana) arvutijuppe taga ajavad.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ardo
HV Guru
Ardo

liitunud: 22.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2006 02:41:22 vasta tsitaadiga

kas keegi teab, kuidas Samsungi ketaste garantii täpselt toimib?

http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/support/replace_parts/b2c_replace_parts_hdd_exch.jsp?eUser=
täidan selle ära ja mis edasi?
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 18.03.2006 03:02:13 vasta tsitaadiga

Ardo kirjutas:
kas keegi teab, kuidas Samsungi ketaste garantii täpselt toimib?
http://product.Samsung.com/cgi-bin/nabc/support/replace_parts/b2c_replace_parts_hdd_exch.jsp?eUser=
täidan selle ära ja mis edasi?


Nii nagu seal juhendis (enne vormi) punkt-punktilt kirjas on...

Esiteks peale vormi täitmist jääd ootama kuni nad saadavad su emailile XRA numbri. Enne selle saamist ei tohi midagi ette võtta, midagi pakkima ja saatma hakata...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaXakas
Kreisi kasutaja
MaXakas

liitunud: 16.02.2004




sõnum 20.03.2006 21:09:41 vasta tsitaadiga

Kas see Samsa tehasegarantii mitte US-only pole? Ise samsa vinti ostes sai küll mõeldud, et ei tea, kas tasub, et nagu eestis sitt lugu garantiiga.
_________________
There is no such thing as allkiri!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deadmeat
HV kasutaja
deadmeat

liitunud: 05.12.2002




sõnum 23.03.2006 09:36:52 vasta tsitaadiga

sai siis enda maxtori maxline II 250gb ketas saadetud rootsi tehasegarantiisse eelmine reede ja täna hommikul uurisin kodulehelt, et kaugel asi on ja vastu vaatas selline tekst:
Your drive is preparing to ship. Maxtor aims to ship the replacement product within two to three business days.
Kui kätte saan annan teada, aga igatahes suured tänud indrekp'le, kes teema tegi ja aitas mind ps'i teel kah :)
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mar6
HV veteran

liitunud: 20.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2006 12:48:07 vasta tsitaadiga

deadmeat kirjutas:
sai siis enda maxtori maxline II 250gb ketas saadetud rootsi tehasegarantiisse eelmine reede ja täna hommikul uurisin kodulehelt, et kaugel asi on ja vastu vaatas selline tekst:
Your drive is preparing to ship. Maxtor aims to ship the replacement product within two to three business days.
Kui kätte saan annan teada, aga igatahes suured tänud indrekp'le, kes teema tegi ja aitas mind ps'i teel kah icon_smile.gif


Huvi pärast küsin, et kas saatmise Rootsi maksid ise ja kui nad selle uue saadavad sealt, et siis selle saatmise maksavad nad?
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deadmeat
HV kasutaja
deadmeat

liitunud: 05.12.2002




sõnum 23.03.2006 16:53:03 vasta tsitaadiga

jah kui ise saadad, siis ise ka maksad, kui nemad saadavad tagasi, siis maksavad nemad :)
116.- EEK läks mul
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
martl
HV veteran

liitunud: 20.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.04.2006 10:45:18 vasta tsitaadiga

deadmeat kirjutas:
sai siis enda maxtori maxline II 250gb ketas saadetud rootsi tehasegarantiisse eelmine reede ja täna hommikul uurisin kodulehelt, et kaugel asi on ja vastu vaatas selline tekst:
Your drive is preparing to ship. Maxtor aims to ship the replacement product within two to three business days.
Kui kätte saan annan teada, aga igatahes suured tänud indrekp'le, kes teema tegi ja aitas mind ps'i teel kah icon_smile.gif


Kas asi käes või pole tulnud veel?
Kommentaarid: 242 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
deadmeat
HV kasutaja
deadmeat

liitunud: 05.12.2002




sõnum 04.04.2006 17:44:23 vasta tsitaadiga

Ei ole jah veel tulnud, kuid just 1min tagasi vaatasin maxtori lehelt kaugel asi on ja nüüd ilutseb seal selline tekst:
Your drive has shipped via DHL. Please allow three to five business days for delivery.
P2ris lahe v6i mis? :d

EDIT:
Sain just ketta kätte ja selleks osutus MaxLine III model: 7L250R0 250GB PATA133 HDD, vana oli siis MaxLine II Plus
Olen igati rahul selle 116 krooniga mis sai saatmiseks kulutatud, kuigi andmetest on vähe kahju ikkagi (:
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 06.04.2006 21:31:20 vasta tsitaadiga

ise ostsin siit foorumist endale vigase plextori dvd kirjutaja
kuna tsekki ei olnud, siis v õtsin alustuseks plextor-europe'ga ühendust
tahtsid mult nende poolt pakutava diagnostika tooliga infot ja minupoolset veakirjeldust. selle peale andsid vastuse, et on jah vigane ja andke veel mingi asi ning saadavad uue teele. kui 2 nädala jooksul nad nõuet vana seadme kohta ei esita, siis võin omade vahenditega vana kirjutaja utiliseerida icon_biggrin.gif

tsitaat:

Please follow the next steps carefully:

1. Download the PXINFO program
(http://www.plextor.be/technicalservices/downloads/utilities.asp).

2. Run the program while the drive is connected, SAVE the result and attach
it to an email to rma@plextor.be with your RMA number in the subject. If
failing to do so, a digital fotograph of the label with the serial number is
an alternative.

3. After receiving this information a new unit will be dispatched to you by
a courier.

4. Normal turnaround time is 2-4 business days.

5. Keep the defective unit at your location. You may be requested to return
it later. If you do not receive this request within 2 weeks, the defective
unit can be destroyed at your end.

If you fail to send the PXINFO result or a digital photograph of the label,
contact Plextor RMA department by email: rma@plextor.be

Thank you and best regards,
Plextor Technical Support.


kuna aga seade oli ostetud ordist, siis sai neile seerianumbri järgi seadme ordi garantii kaudu ümber vahetatud
nüüdseks on seade juba maha müüdud uuele omanikule, kes sai korras seadme 2a garantiiga
kõik õnnelikud, võibolla ehk peale selle kes mulle vigase seadme odavalt müüs icon_razz.gif
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ardo
HV Guru
Ardo

liitunud: 22.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.05.2006 20:27:36 vasta tsitaadiga

Keegi TEAC'i väliste ketaste garantiiga on kursis? Midagi rahvusvahelist ka on ?

EDIT:
Teac'i sees oli WD 250 gb ketas, neile ka rahvusvaheline garantii ? Ketast peksab piirdesse.

Ok, garantii olemas.

Tasub saata, vahetatakse välja ?
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2006 19:50:08 vasta tsitaadiga

Järgnev tehasegarantii juhtum ei käi küll otseselt alaliselt infot talletavate andmekandjate alla aga teemasse on küll...

Nimelt üks Inglismaalt toodud 512MB Cruciali DDR500 mäludest üks hakkas peale nelja kuud kasutust lollitama. Memtest86 tagus järjekindlalt, et mälu vigane. Sai siis Cruciali supportiga meili teel suhteldud ning RMA number saadud enda kontaktandmete ja vigase mälupulga batch- ja tootenumbri vastu. Kuna pulgad olid matched pair, seega pidi mõlemad saatma Cruciali garantii nõude kohaselt. Võrreldes massilt tunduvalt raskemate kõvaketaste saatmisega läks Eesti Postis 40.- 0,2kg paki saatmisele, sihtkohaks Cruciali/Microni asutus Suurbritannias. Saatmisele läks 6 päeva (17.mail panin teele, meili kohalejõudmisest sain 23.mail). Suure üllatusena tuli meil uute mälude teeleläkitamisest veidike vähem kui 24h pärast ehk 24.mai hilisõhtul. Veelgi suurema positiivse üllatusena oli UPS-i kuller 25.mail kella 11-12 vahel uksetaga ja allkirja vastu uued mälud käes thumbs_up.gif

Oleks ise natuke kiiremat kättetoimetamisteenust kasutanud, oleks tervele garantiiajamisele ehk vähem kui 4 päeva läinud, mida Eesti firmade garantii asjaajamiskiirusega eriti võrrelda ei anna imho.

Crucialiga täiesti tasub asju ajada.
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 27.05.2006 20:51:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Crucialiga täiesti tasub asju ajada.


täpselt nii see on ja üha enam mõtlevad suurtootjad korraliku supporti ja warranty peale sest muidu löövad väiksemad tegijad jala ukse vahele icon_smile.gif
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
8
HV Guru

liitunud: 27.04.2005




sõnum 28.05.2006 03:49:44 vasta tsitaadiga

Siiski, mitte alati pole see otsesuhtlemine võimalik. Kui kõvaketastest rääkida, siis kui ma nüüd ei eksi, Fujitsu oli vist üks selline, kes ei võimalda otse RMA teenust. Võimalik on vigaste toodete ümbervahetus ainult Fujitsu kohalike lõppmüüjate ja esinduste kaudu. Kui siis on aga ostutsekk kadunud või toode käest-kätte ostetud või müüja pankrotistunud, võib nukrasse olukorda sattuda...
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NuCleo
Kreisi kasutaja
NuCleo

liitunud: 20.09.2004




sõnum 09.06.2006 08:26:52 vasta tsitaadiga

Ma küsin natuke OT korras siin ühe küsimuse, et äkki oskab keegi vastata (natuke haakub teemasse ka ehk).
Nimelt on päris mitmel ostetud kaubal olnud peal märge "lifetime warranty", mis pmst on eluaegne garantii ju. Samas kohalik edasimüüja pakub oma poole- või aastast garantiid. Kas sellistel toodetel tuleb ka vea esinemisel hakata uurima tootja enda käest garantii asja?
(ma pean silma mitte-IT alaseid tooteid antud juhul)

_________________
'sup?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 09.06.2006 13:18:54 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Nimelt on päris mitmel ostetud kaubal olnud peal märge "lifetime warranty", mis pmst on eluaegne garantii ju. Samas kohalik edasimüüja pakub oma poole- või aastast garantiid. Kas sellistel toodetel tuleb ka vea esinemisel hakata uurima tootja enda käest garantii asja?


minuteada võid isegi maaletooja käest uurida, ilmselt tuleb ikkagi tasuta kulu rikkis asja tootjale saatmiseks kuid maaletooja annab vähemalt garantii selle kohta, et uus asi ka ilusti sinuni tagasi jõuab..ise postiga mässates võib ämbrisse panna.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
artur-
HV veteran
artur-

liitunud: 06.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.06.2006 09:58:23 vasta tsitaadiga

Kasutasin ka seda tehasegarantiid. Kuidagi kaua läheb neil selle minukätte toimetamisega icon_confused.gif
8 juuni panid selle mulle posti aga siiamaani tuleb icon_sad.gif
Oskab keegi öelda milles viga või mida teha.

RMA status: http://websupport.wdc.com/rd.asp?t=104&l=en&p=v&r=80164237&z=76605


viimati muutis artur- 26.06.2006 20:56:52, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 78 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 19.06.2006 10:20:55 vasta tsitaadiga

tsitaat:

8 juuni panid selle mulle posti aga siiamaani tuleb


kohekohe on 2 nädalat täis, kui selleks ajaks ei tule siis peab hakkama meilitsi tülitama, erinevatest maadest võib muidugi ka natuke rohkem aega võtta aga enamasti max 2 nädalat.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 19.06.2006 11:05:20 vasta tsitaadiga

Kuidas nüüd kommeneeridagi seda teemat....kõikidel kõvaketastel on 3-5 aastane garantii. Seagate ketastel on KÕIKIDEL 5 aastane garantii...see vist hakkas eelmise aasta suvel vms kehtima, enne seda oli 3 aastat. Maxtorid wd jms on ka 3 aastat. Kui tekib probleem siis viite ketta sinna kust ostsite ja nad peaksid ymber vahetama...kui seda ei tehta siis lihtsalt seetõttu et nad EI VIITSI asjaga tegeleda. Kõik edasimüüjad ostavad ju kettaid maaletoojatelt ja maaletoojad pakuvad sedasama garantiid mida tehaski. Meile näiteks toodi ka eelmine aasta aastal 2002 ostetud ketas mis oli otsad andnud...tal oli kuu aega 3 aastast puudu ja sai uue ketta ja uus 3 aastat garantiid. Muidugi osadele ketastele antakse certified repaired vastu siis on garantii lyhem, aga ENAMASTI antakse ikka uus ketas. Teine juhus näiteks ka toodi eelmine aasta yle 2 aasta vana ketas ja 60gb, viisime garantiisse ja kuna 60gb enam ei toodeta siis klient sai endale uue ja 80gb ning järgmised 3 aastat jälle garantiid icon_smile.gif Asuse emaplaatidel on ka kõikidel 3 aastane garantii. DVD-kirjutajatel jms on kõikidel 2 aastat garantiid. Tehase garantii toimib väga hästi ka eestis ja meie oleme seda alati pakkunud, tundub et teised lihtsalt ei viitsi asjaga tegeleda ja garantiiga jännata. Olen ise sattunud ka vigaste asjade otsa või on ära kulunud ja mina ei viitsiks ise hakata saatma asju kuskile ja maksta selle eest lisaks kui saab asja otse anda ka sinna kust ostetud.

NuCleo kirjutas:
Ma küsin natuke OT korras siin ühe küsimuse, et äkki oskab keegi vastata (natuke haakub teemasse ka ehk).
Nimelt on päris mitmel ostetud kaubal olnud peal märge "lifetime warranty", mis pmst on eluaegne garantii ju. Samas kohalik edasimüüja pakub oma poole- või aastast garantiid. Kas sellistel toodetel tuleb ka vea esinemisel hakata uurima tootja enda käest garantii asja?
(ma pean silma mitte-IT alaseid tooteid antud juhul)


Lifetime warranty on erinev nähtus, mälukaartidel, compact flash, secure digital jms on selleks enamasti 5 aastat, tavalised arvutimälud nagu kingston ja corsair kes pakuvad lifetime warrantyt tähendab see 10 aastat garantiid, sest väheusutav et SA 10 aasta pärast selle mäluga enam midagi teed kah icon_wink.gif Paljud kasutavad veel mälu aastast 1996? icon_biggrin.gif Mõned jah, aga väga vähesed icon_wink.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 19.06.2006 15:38:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kui tekib probleem siis viite ketta sinna kust ostsite ja nad peaksid ymber vahetama...kui seda ei tehta siis lihtsalt seetõttu et nad EI VIITSI asjaga tegeleda.


sellisel juhul 10+ punkti SurfDatale ja edaspidi astun sealt poest alati läbi kui linna satun. Teised poed rõhutavad alati, et 1a. ja punkt..seda öeldi muidugi aasta tagasi, viimasel ajal pole jubinaid ostnud aga kes teab rääkida võiks siin ära märkida millised poed tehasegarantiiasjus abistavad?
PS. viimane seadus nõuab ju müüjatelt ükskõik millisele elektroonikadetailile vähemalt 2a. garantiid.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 19.06.2006 16:19:54 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
tsitaat:

Kui tekib probleem siis viite ketta sinna kust ostsite ja nad peaksid ymber vahetama...kui seda ei tehta siis lihtsalt seetõttu et nad EI VIITSI asjaga tegeleda.


sellisel juhul 10+ punkti SurfDatale ja edaspidi astun sealt poest alati läbi kui linna satun. Teised poed rõhutavad alati, et 1a. ja punkt..seda öeldi muidugi aasta tagasi, viimasel ajal pole jubinaid ostnud aga kes teab rääkida võiks siin ära märkida millised poed tehasegarantiiasjus abistavad?
PS. viimane seadus nõuab ju müüjatelt ükskõik millisele elektroonikadetailile vähemalt 2a. garantiid.


Garantii peab olema vähemalt aasta, 2 aastat on pretensiooni esitamise tähtaeg, aga jah me oleme alati andnud niipalju garantiid kui annab tootja sest hulgiladudega pidevalt enivei vaja suhelda ja kui kauba järele minna saab ka vigase jupi viia kui on tekkinud. Me oleme alati üteld palju garantiid on, 2, 3 v6i 5 aastat. Osad on ka suured silmad teinud kui on kuulnud et 3 v6i 5 aastat garantiid sest ollakse harjunud "tavalise" 1 aastaga. Ise sai kunagi ka mitmest erinevast poest asju ostetud ja isegi ordi ei pakkunud tehase garantiid, siis sattusin ise surfdata otsa ja olen aastaid siit juppe ostnud (jupp aega enne kui siia tööle tulin üldse) ja eks ostan ka edaspidigi ka siis kui mind ennast võibolla siin enam pole icon_wink.gif Mulle meeldib vabadus mida ei pakuta mujal (igast kinnise kasti garantiid etc).
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ardo
HV Guru
Ardo

liitunud: 22.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2006 18:57:44 vasta tsitaadiga

SurfData, sellist varianti ei saaks, et toon katkise ketta teile ja teie edastaksite selle maaletoojale (Ardo ei usalda transafirmasid)?
Kommentaarid: 271 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 21.06.2006 11:08:58 vasta tsitaadiga

Ardo kirjutas:
SurfData, sellist varianti ei saaks, et toon katkise ketta teile ja teie edastaksite selle maaletoojale (Ardo ei usalda transafirmasid)?


äkki saad öelda seerianr jms näitajad et vaataks kust yldse ostetud on ja siis vaatab edasi asja.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Kasulikud näpunäited »  Kõvaketta tehasegarantii kasutamine. mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.